Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!))

3 deltagere

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 2 Empty Sv: The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!))

Indlæg af Scars Tors 30 Dec 2010 - 3:21

*fnys* kigger vurderende på Vlad som om han er en antik vase*

skrøbelig sag, men den ville stå godt til Faith som slave
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 2 Empty Sv: The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!))

Indlæg af Gæst Tors 30 Dec 2010 - 3:22

*Sukker stille og fnyser, mens at hun kigger op i luften*
Som i dog tror man kan sætte pris på ting.. >_> ting er uuvuderlige.. ingen kan vide hvem vinder og taber..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 2 Empty Sv: The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!))

Indlæg af Gæst Tors 30 Dec 2010 - 3:24

Hey.. Er det der er det sjove ved gambling *Wink* Hvis man kendte fasit, gider man jo heller ikke regne på det, ey?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 2 Empty Sv: The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!))

Indlæg af Scars Tors 30 Dec 2010 - 3:25

det kan godt værre... jeg satsede 100kr på at kronprins frederik og mary ville kalde deres unge for Fabian fordi det gav pengene 173 gange igen hvis det skete ^^
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 2 Empty Sv: The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!))

Indlæg af Gæst Tors 30 Dec 2010 - 3:27

*Yailiné kommer ind, sætter sig ned og smækker de to store, sorte, læder militærstøvler på bordet og vifter med 25.00.000$ på Vladimir* Jeg siger sgu at han vinder! Hell yeah.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 2 Empty Sv: The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!))

Indlæg af Gæst Tors 30 Dec 2010 - 3:28

>__>.. du går ned med flaget Vlad.. alle tager fejl. Det er altid den som man ikke tror der vinder, som vil vise sig fra den bedste side når det virkelig gælder..
Men så igen, Ma'lakel ville nok ikke have noget imod at sende mig tilbage til helved igen <_<

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 2 Empty Sv: The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!))

Indlæg af Gæst Tors 30 Dec 2010 - 3:34

>_>... glad for der ikke forventes noget af mig XD

anyway oo... stemmer på Faith! Lad det koste hvad det vil 8D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 2 Empty Sv: The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!))

Indlæg af Gæst Tors 30 Dec 2010 - 3:34

Jeg ville nok ikke væde på Vlad personligt :) Men Karaktar ville.. Heh

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 2 Empty Sv: The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!))

Indlæg af Gæst Tors 30 Dec 2010 - 3:35

Det er godt min tøs ^__^
*tager Blackie ind i hendes arme og nusser blidt hendes kind.. Hvæser af ma'lakel* >_>

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 2 Empty Sv: The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!))

Indlæg af Gæst Tors 30 Dec 2010 - 3:36

Irl ville jeg nok heller aldrig vædde, men Yailiné er sgu så rå, at hun ville gøre alt for at vinde xD... Mwehehehe..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 2 Empty Sv: The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!))

Indlæg af Gæst Tors 30 Dec 2010 - 3:37

<_<.... >_<.... >_>... er det okay at jeg ikke forstår hvorfor du hvæser af den mand der redde mig fra et liv der bogstaveligt talt var nyttesløst at kæmpe for, og at du så nusser mine kinder owo?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 2 Empty Sv: The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!))

Indlæg af Gæst Tors 30 Dec 2010 - 3:37

*Står ved indgangen til arenaen, og venter..*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 2 Empty Sv: The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!))

Indlæg af Gæst Tors 30 Dec 2010 - 3:39

Manden der.. gør kun det han finder ham brugeligt ^^ vent du bare min pige.. du bliver kun brugt.. og når du så har fortjent det, vil han begynde at se dig mere end blot et objekt owo..

*smider overtøjet, så hun står i sit korset, og stramme læderbukser, og gå så ind i arenaen*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 2 Empty Sv: The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!))

Indlæg af Gæst Tors 30 Dec 2010 - 3:41

Lyder spændende >_>...
Er det os derfor du nusser mine kinder >_>?

*Finder popcorn frem og sætter sig på en plads og kigger ned på arenaen* 8D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 2 Empty Sv: The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!))

Indlæg af Malakel the Vanquished Tors 30 Dec 2010 - 3:41

*Trækker Blackie til sig og retter sig op, placere hendes rumpe pænt på hans ene lår imens han rækker en hånd op for at nusse hende nænsomt på kinden, med et lettere makabert smil på læberne*.... Ikke så hidsig, du ved godt hvad din pris er, og hvor meget.. jeg satser på dig. *indforstået betydning Blackie burde fange. Skubber pigebarnet væk igen, og ser så over på Faith kort med et intetsigende blik, og videre hen på Vlad*..
Do me proud ...

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 2 Empty Sv: The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!))

Indlæg af Gæst Tors 30 Dec 2010 - 3:42

*sidder forest ved arenaen og glummer sodavand lidt for hurtigt* Go! Fight! Fight!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 2 Empty Sv: The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!))

Indlæg af Gæst Tors 30 Dec 2010 - 3:43

*Noller imod Faith* Har hun fuldstændig ret i.. *Betræder så også Arenaen, og lader handlingerne der, bestemme hvem sejersherren vil blive.. Skønheden.. Eller udyret(Kunne ikke dy mig.. Erhm)*


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 2 Empty Sv: The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!))

Indlæg af Gæst Tors 30 Dec 2010 - 3:51

>_>... hmm... *føler sig lidt som en kaste pude, sådan at blive taget fra den ene til den anden... >_<... Bliver sat på Malakel's skød, for hun ved ikke hvor mange gange mere og lytter til hvad der bliver sagt og hæver det ene bryn svarer dog ikke og kigger der efter ned på Vlad som skal til at kæmpe imod Faith.*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 2 Empty Sv: The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!))

Indlæg af Gæst Tors 30 Dec 2010 - 3:54

*tager sin nyeste våben fra et bord frem, som hun havde fået specielt fremstillet.. tager nogle hansker med kæmpeklør på, og kigger så over på Vlad* Alle kneb gælder vel? Må den bedste vinde *bukker lidt, og stiler sig så i kamp position, ligeglad med alt andet omkring hende.**

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 2 Empty Sv: The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!))

Indlæg af Gæst Tors 30 Dec 2010 - 4:00

*Vlad rejser et øjnbryn, og smiler blot kort.* What ever works.. For you.. *Slår sine fingre udstrakt, og de lange klør gror frem på et splidt sekund, og han går ned i knæ, hvor efter han hvæsende løber imod Faith, nu med udspærrede øjne, og hidsigt udtryk.*

Yahay.. Har Vlad slet ikke glædet sig til siden.. Han fik afvide at det var muligt.. Og hey, velkommen ind i Vies mørke side Blackie.. Welcome to our world..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 2 Empty Sv: The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!))

Indlæg af Gæst Tors 30 Dec 2010 - 4:02

Thx Oó.... i think....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 2 Empty Sv: The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!))

Indlæg af Gæst Tors 30 Dec 2010 - 10:21

Kan almindelige borgere deltage? Da der vel er penge i sagen?

Og derudover ville jeg lige høre om hvorvidt der var refundering eller erstatning på mistede/skadede slaver.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 2 Empty Sv: The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!))

Indlæg af Gæst Tors 30 Dec 2010 - 14:11

*Kitty vader uden tilladelse op til Malle* .. Do you think I could play a little? *nysgærrig og legesygt ungt blik* kan jeg?
Malle? .. *lægger armene om sin herres lover* x3


- En lille kattekilling som er alt alt for ung.. dang Kitteh.. *pigen bag skærmen ryster opgivene på hovedet* you're not supposed to fight INSIDE the arena..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 2 Empty Sv: The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!))

Indlæg af Scars Fre 31 Dec 2010 - 15:22

*Host*... kigger på Lord Malakel med et smil. "må jeg eventuelt sælge lidt våben til lejeligheden?"
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 2 Empty Sv: The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!))

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 1:55

Lyder interessant Scars, jeg er sikker på du og jeg kunne finde ud af en interessant aftale der ville gavne alle parter

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 2 Empty Sv: The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!))

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum