Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!))

3 deltagere

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 3 Empty Sv: The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!))

Indlæg af Malakel the Vanquished Lør 1 Jan 2011 - 13:55

*Skubber halv irriteret Kitty af sig*.. ned kat >__>''..
- Du kan hoppe ind i arena'en men så er det din egen sag at få din ass ud derfra i live.

*Ser på Lucas*.
Du kan se på, sagtens.. der er tilskuer pladser, og for en dejlig sum kan du self få bedre pladser.. Eller smide nogle af de hundredevis af slaver du har derind.. nogle af dem må sku da kunne slås på en eller anden måde..

*Nikker til Scars*.. Selvfølgelig.. givet at du kan finde nogle der vil købe dem ofc..

Se det.. som et kæmpestort Tag-Selv-Bord.. hvor at man kan sælge alt! Du kan købe alt! Det er som et kæmpe stort sort marked, hvor du med de rigtige forbindelser kan få lige hvad du vil have.. slaver, glædespiger, våben, udstyr af anden art, smykker, kostbarheder.. you name it! (med få undtagelser self).. og så oveni, kan du se folk blive masekreret imens du for din frokost ^^..
Det er en oplagt mulighed for forretnings mænd!

Og med hensyn til sikkerhed for dine slaver..
Finger regel:
- Slave mesteren kan, når han eller hun ønsker det, trække sin slave tilbage fra arena'en syntes denne ikke at hans/hendes slave skal kæmpe mere. Og kampen bliver stoppet. (Man er self en wuss hvis man ikke tør lade sit legetøj blive beskidt *gnækker*)
- Derved er det din egen sag hvis din slave lider store tab, da alt i alt, er det dig selv der har satset det du har tabt. (Men c'mon, det er slaver.. how important are they anyway? ^^)

Der vil selvfølgelig være væddemål.. private så vel som officielle.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 3 Empty Sv: The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!))

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 14:51

*puster lettere irriteret da man bliver skubbet væk* Jamen mange tak.. *hvæser lidt af ham og sætter sig på gulvet ved siden af ham* Im just gonna sit here then ..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 3 Empty Sv: The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!))

Indlæg af Gæst Man 3 Jan 2011 - 19:25

Nyhed:

- På grund af for lidt slaver der er tilmeldt, så bliver dette event skubbet.
Jeg er ked af det er kommet så vidt, men der er ikke meget at gøre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 3 Empty Sv: The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!))

Indlæg af Gæst Man 3 Jan 2011 - 19:28

ej øvvv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 3 Empty Sv: The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!))

Indlæg af Gæst Man 3 Jan 2011 - 19:53

Herrens Navn: Damia Ambrosia.

Slavens Navn: Lord Artemis O'Brian Churchill Mathews Julius Grobian d. 5, men kaldet Slee... Det er nemmere.
Slavens Alder: Øøøhm.... Vides ikke helt, finder muligvis snart ud af, men ligner en på 17.
Slavens Race: Undead, men ved det ikke selv, mener selv han er et forbandet menneske.
Slavens Evner: Kender intet andet end sin Udødelighed...
Andet: Nope.


Sidst rettet af Slee Man 3 Jan 2011 - 20:12, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 3 Empty Sv: The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!))

Indlæg af Gæst Man 3 Jan 2011 - 19:58

Herrens Navn: Sewa Black

Slavens Navn: Taylor
Slavens Alder:Krop: 19 Eksistens: 19
Slavens Rase: Ild dæmon
Slavens Evner:Ild-Manipulering/Magi
Andet: Do not make her angry because it may be the last thing you do

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 3 Empty Sv: The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!))

Indlæg af Malakel the Vanquished Man 3 Jan 2011 - 20:20

Ja okay o.o.. bombe a slaver xD!<333
YAY guys!!!!! - tusind tak for at melde jer :D!!

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 3 Empty Sv: The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!))

Indlæg af Gæst Man 3 Jan 2011 - 20:30

Det var da så lidt^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 3 Empty Sv: The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!))

Indlæg af Gæst Tirs 4 Jan 2011 - 10:07

Yeeees.... Så kan kampen snart begynde! \o/ Yay

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 3 Empty Sv: The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!))

Indlæg af Gæst Tirs 4 Jan 2011 - 11:46

mehehe!! jeg glæder mig Vlad ;D...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 3 Empty Sv: The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!))

Indlæg af Gæst Tirs 4 Jan 2011 - 11:51

jubiii glæder mig til at kæmpe vis folk altså vil kæmpe mod mig;)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 3 Empty Sv: The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!))

Indlæg af Gæst Tirs 4 Jan 2011 - 20:09

Mmm, ved ikke om jeg har set det. men så kunne vi også holde såen en turnering(Staves?)
"The Ultimate Slave/Slave Handler.." ? Eller .____. Eeehmm.

Altså hvor det sådan. at Ingame så holder malakel en konkurrence hvor den slave/Slavehandler som vinder en ordenlig stor jackpot og måske en højere plads i geledet.. Eller lyder det helt dumt ;)?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 3 Empty Sv: The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!))

Indlæg af Gæst Ons 5 Jan 2011 - 16:30

Jeg tror jeg mistforstod ALTING. Så..

*Lister Langsomt ud af emnet'TingTing' igen*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 3 Empty Sv: The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!))

Indlæg af Gæst Fre 7 Jan 2011 - 19:39

Hvornår begynder det så?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 3 Empty Sv: The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!))

Indlæg af Gæst Ons 12 Jan 2011 - 14:41

Okay nu syntes jeg at det er gået lidt i død med denne her totalt fede idé... Så nu sprøger jeg... Og jeg gør sikker på at det vil kunne læses af de fleste^^

Hvornår begynder det her???!

Håber Nogen vil lægge mærke til dette^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 3 Empty Sv: The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!))

Indlæg af Gæst Ons 12 Jan 2011 - 14:54

Hahah, jeg ved det ærlig talt ikke (; soz.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 3 Empty Sv: The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!))

Indlæg af Gæst Ons 12 Jan 2011 - 14:55

Well, det skal man snakke med Malla omkring.. da jeg slet intet med det her har at gøre xD
eller jo.. men det er ikke mit event, jeg deltager bare lige nu 8D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 3 Empty Sv: The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!))

Indlæg af Malakel the Vanquished Ons 12 Jan 2011 - 16:34

Det begynder så snart at jeg har fundet ud af en dato der kan tages helt af til det ;D! .. Og med skole o.s.v. er det en smule svært dog O.o
- Men dont worry, det kommer snart op at køre!

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 3 Empty Sv: The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!))

Indlæg af Gæst Ons 12 Jan 2011 - 17:58

Så er jeg da godt tilfreds^^

*Blir slæbt efter sin mester*

I ved hvor i vil kunne møde mig xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 3 Empty Sv: The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!))

Indlæg af Scars Ons 12 Jan 2011 - 20:04

Jeg vil også gerne deltage... er der en klasse for væsner der ikke er slaver?
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 3 Empty Sv: The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!))

Indlæg af Gæst Ons 12 Jan 2011 - 20:04

det vil jeg os! vil kæmpe mod Scars!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 3 Empty Sv: The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!))

Indlæg af Malakel the Vanquished Tors 13 Jan 2011 - 13:03

Hehe, du kan altid hoppe ind i ringen xD..
Jeg har planer om at lade herskeren gå derind .. just to see if someone dares.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 3 Empty Sv: The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!))

Indlæg af Gæst Fre 14 Jan 2011 - 6:38

... <...< i dare you.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!)) - Page 3 Empty Sv: The Arena of Judgement. ((Alle Bedes Læse!))

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum