Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en nat på en natklub Scars(privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en nat på en natklub Scars(privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en nat på en natklub Scars(privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en nat på en natklub Scars(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en nat på en natklub Scars(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en nat på en natklub Scars(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en nat på en natklub Scars(privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en nat på en natklub Scars(privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en nat på en natklub Scars(privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en nat på en natklub Scars(privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en nat på en natklub Scars(privat)

Go down

en nat på en natklub Scars(privat) Empty en nat på en natklub Scars(privat)

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 14:58

T: 00:00
O: en masse ander
V: nymåne
S: en natklub i Terre




Timani var ude og festen. Selv om hendes værge hade sagdet at hun ikke måtte feste for hun var ikke gammel nok endnu, selv om at Timani var 16 år gammel måtte hun ikke noget for hendes vræge eller noget. hun hadet at være hjemme i sit palæ og ikke laver noget endlig skulle hun ha sovet nu, Men hun var stukken af for at feste den nat den var ung og det var hun også. og indet skulle forhinder hende i at feste den nat

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en nat på en natklub Scars(privat) Empty Sv: en nat på en natklub Scars(privat)

Indlæg af Scars Lør 1 Jan 2011 - 15:30

Alexander stod inde i larmen fra Natklubben, den dybe dunken fra techno musikken, han sad alene hved et bor med en øl i den ene hånd og en cigaret i den anden, han vippede med hoved i takt til musikken og rejste sig langsomt, han drak det sidste af sin øl og slukkede smøgen. Alexander bevægede sig ud på danse gulvet og blev hurtigt hevet rundt til forskellige piger der gerne ville danse med ham, der var sågar en af dem der rev det ene ærme af hans hvide skjorte, Alexander blev ikke sur, han rev bare det andet ærme af så det så ud som om skjorten var købt sådan. Alexander blev hurtigt en fjende af alle de andre mænd på stedet siden han fik al opmærksomheden af pigerne.
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

en nat på en natklub Scars(privat) Empty Sv: en nat på en natklub Scars(privat)

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 15:38

Timani var ikke en som. Man kunne får til at danse med sig for hun ville kun med dem som kunne danse, og ikke alt det med at danse som parten det ville hun ikke. Hendes lange lillahår hang løst over hendes hovedt det fik hende til at se meget smuk ud, Mere end hun endlig var i forvejen hun var renblodt vampyr. Efter hendes far en af de værste vampyr i denne verden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en nat på en natklub Scars(privat) Empty Sv: en nat på en natklub Scars(privat)

Indlæg af Scars Lør 1 Jan 2011 - 16:26

DJ'en skiftede til et nyt nummer, en af Alexanders favoritter, snart var hele natklubben så livlig at det lignede et hav der bevægede sig i takt til musikken. Alexander stod tæt på en høj mørkhåret kvinde der fiskede efter ham, men alexander var ikke interasseret i stedet fik han øje på en pige der ikke så ud som om hun var gammel nok til at værre derinde, hun havde langt lilla hår, det var ikke så ofte man så det heromkring og Alexander flyttede sig hurtigt over til hende, han stod lige overfor hende og kiggede hende i øjnene med hans gule reptil øjne, hans lange hjørnetænder kunne ses, de sad i hans læber trykket en smule ned så de lavede små fordybninger der hvor de stødte på læberne.
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

en nat på en natklub Scars(privat) Empty Sv: en nat på en natklub Scars(privat)

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 16:29

Timani så forskræget på ham. Hun så ind i hans øjne med hendes lillaøjen hun har kun 16 år, men en rigtig festabeselv om hun endlig ikke måtte være her var hun her endnu. Hun kende ham som stod i baren det var hendes fætter som hade givet hende, lov at være her i nat og nogen gang om ugen efter hendes eget valg. Hun nynne til musiken og rokke med på den

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en nat på en natklub Scars(privat) Empty Sv: en nat på en natklub Scars(privat)

Indlæg af Scars Lør 1 Jan 2011 - 21:14

Alexander grinede da han så hendes forskræggede udtryg og råbte til hende på grund af den øredøvende larm "Du er da ikke gammel nok til at værre her... er du?", han smilede til hende, han var ikke intrasseret i hende, hun var for ung til hans smag, men derfor kunne han vel stadig godt værre sød mod hende. Han kunne ikke lade værre med at finde hende charmerende dog, hun var god til at danse og så virkelig ud som om hun hyggede sig her, "Må man spørge om et navn... Mit er Alexander, men jeg bliver kladt for Scars".

//musikken er nedenunder//

Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

en nat på en natklub Scars(privat) Empty Sv: en nat på en natklub Scars(privat)

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 21:24

2 nej jeg er ikke gammel nok endnu . Men min fætter ståd ii baren og han fik mig ind og jeg hedder Timani og det er hyggeliget at møde dem Scars " sagde hun højt. Så han kunne høre hende for larmne som var meget høj

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en nat på en natklub Scars(privat) Empty Sv: en nat på en natklub Scars(privat)

Indlæg af Scars Lør 1 Jan 2011 - 22:06

"Dejligt at møde dig Tiamani" han rejkte en hånd frem mod hende, han smilede stor da hun sagde hun ikk var gammel nok og at det var hendes fætter der havde lukket hende ind. Alexander blev prikket på skulderen af en kvinde der gerne ville danse med ham, men han afviste hende da han syntes det var lidt sjovere at snakke med den lille lovbryder, "Må jeg spørge dig om noget?... har du boet i Terre længe for jeg har da ikke set dig før hernede"
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

en nat på en natklub Scars(privat) Empty Sv: en nat på en natklub Scars(privat)

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 22:11

" Jeg har bor her i byen. Og nogen rå nu men komme ikke så tit ud da min værge ikke vil lade mig, være uden for efter mørket frembrud hun siger alltid det er for mit eget bedste. Men er gider ikke være inde for om natte det er sjovest at være uden for, jeg elsker musik og dans men det gøre hun ikke " sagde Timani. Og nikke til sin fætter som hade burgen for ehnde lige nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en nat på en natklub Scars(privat) Empty Sv: en nat på en natklub Scars(privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum