Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
kederlig dag - Sewa privat - Page 13 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
kederlig dag - Sewa privat - Page 13 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
kederlig dag - Sewa privat - Page 13 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
kederlig dag - Sewa privat - Page 13 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
kederlig dag - Sewa privat - Page 13 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
kederlig dag - Sewa privat - Page 13 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
kederlig dag - Sewa privat - Page 13 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
kederlig dag - Sewa privat - Page 13 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
kederlig dag - Sewa privat - Page 13 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
kederlig dag - Sewa privat - Page 13 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

kederlig dag - Sewa privat

Side 13 af 16 Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16  Næste

Go down

kederlig dag - Sewa privat - Page 13 Empty Sv: kederlig dag - Sewa privat

Indlæg af Gæst Fre 8 Apr 2011 - 23:39

hun lagde sin munden mod hans skulder og derefter mod hans hals, hun stønnende voldsomt , hun mærkede han bliv voldsomere og mere og mere som hun nyd det.
hun hviskede i hans øre "Så skulle du havde stoppede mig" hendes stemmen lyd af nydelse og at hun stønnende, hun bid sig selv i læben for at holde dit sidste ord i sig. men hendes støn og nydelse gjorder det svære

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Artair Fre 8 Apr 2011 - 23:43

"hvorfor skulle jeg det, du ved af jeg kiggede på din krop, når du har så lidt tøj på som mulig" hviskede han mod hendes øre og nappe hende på øreflip, han smiler svagt af hende og nappe hende op og ned af hals, ind han bider hende på hals bare ud af bid hul, han sat fart lidt op igen, efter et godt stykke tid, sat han hende ned og fik hende til af stille sig op af væk bøj frem mod den med ryg mod ham, hvor han forsætter og tager hende på hendes bryster.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138

Indlæg af Gæst Fre 8 Apr 2011 - 23:48

den lille pause gjorder hun fald lidt til ro, "gab du vil havde min krop lige så meget jeg vil havde din" fik hun sagt inden hun lade hænderne mod væggen og mærkede ham oppe i hende igen, hun bid lidt i læbene mens støn langsomt begyndte at komme af nydelse...
"ah.....mere....mere" stønnede hun nu, hun nyd det mere end sidste gang, hun mærkede de små bid og nyd det, hun lod en fignernegl gled over hendes hals, så det begyndt at bløde fra hendes hals

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Fre 8 Apr 2011 - 23:52

"så meget hentyder du til" sagde han og klappe hende hårdt på røv ind hånd lukke sig om hendes bryster igen, han gør det meget hårdere, stadig så han næste køre hele ud af hende og så støde hårdt op i hende, han hiver hende lidt op af stå så han kan når hendes hals, han slikke hende op af hals, så han slikke blod væk ind til han når sår, bide han hende på hals og bider igennem hendes hud, han begynde stille og rolig af drik hendes blod.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Fre 8 Apr 2011 - 23:57

hun mærkede ham sig sig mens han drik hendes blod , hun lod en hånd gled igennem hans hår og nyd denne nydelse at han drik hendes blod, hun falde til ro igen mens han drik hendes blod, men nydelse var der stadig i sig "gøre vi vis" sagde hun og lagde sin ryg mod hans brystkasse, hun løftet hans hovede fra sine hals og kyssede hans læber nu, smagen af blod var os i hendes munden, hendes sår healede sig selv nu

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Lør 9 Apr 2011 - 0:01

han stopper og slip hendes hals da hun, løfte hans hoved, han begynde af bevæger sig i hende igen bare med et højere tempo ind det han var i før, hans hænder begynde af kæler lidt kraftigere for hendes bryster, hvor han klem og massere dem og rulle bryst vorter mellem rulle og klemmer lidt på dem, "vi ved begge to hvad vil vil har og det er hinanden" hviskede han lette frækt mod hendes øre.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 0:04

hun misforstod hans ord, men lige nu var hun lige glad, hun mærkede nydelse stige igen og mærkede hans hurtige bevægelser inden i hende, hun lagde sig frem igen og stod med støtte til væggen, så hun kunne mærkede ham helt oppe i hende igen, hun stønnede voldsomt
"Ja" sagde hun mens hun stønnende endnu engang var hun fangende af ham, hun stønnede mod væggen "voldsomere" stønnede hun frem og bid sig i læberne

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Lør 9 Apr 2011 - 0:07

han smiler svagt af hende da han kun ser af du havde misforstå det igen, det var hun god til efter hold, han tog hende meget hård og gør det lidt hård efter nogen støde op i hende, gør han det hård og hård, engang imellem sat han fart op så det også bliver hurtigere.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 0:11

Sewa stønnede bare mere og mere, hun var efterhåndende tæt på at komme, men holdet sig lidt længender, da hun vil komme sammentiden med ham, men kunne snart ikke hun stønnede voldsomt, da hun kom

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Lør 9 Apr 2011 - 0:14

han forsætter i det sammen tempo og kun godt mærke af hun kom, han kommer lidt tid efter hende lang op i hende, han bliv lidt tid op i hende ind han trække sig ud af hende, han stod og slappe af men vand løbe ned af ham og gør ham ren eller gør hans lem ren.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 0:25

hun bliv stående lidt men fald derefter sammen igen, hun sad på gulvet mens lidt vand ramte hende, hun gik derefter over i boblebadet og sætte sig i det varme vand, hun lå helt nøgn i det mens hun slappede af, hun så mod ham med rolige øjne, hun små grinede . hun lukkede øjne i og nyd da det startende

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Lør 9 Apr 2011 - 0:28

"hvad griner du af" spurgte han og kiggede over på hende, han vaske kort sit lem og bliv så bare stå og slappe af, ja hvad vil bamse luke ikke gør hvis han fandt ud af det her og det fra i går, han vil måske går hele amok det den nu kan.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 0:54

Hun fik store øjne "tja tro jeg ikke han bliver Gab" sagde hun og smilede til ham "og hvad han ikk vide har han ikk ondt af vel" hun smilede til gab "men ne ting vil sig sige, du ret HOT" hun smilede til ham inden hun vendte sig rundt og nyd det varme vand igen "er der noget han skal være bange for" spurgte hun mest i sjov, selvom hun os ment det

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Lør 9 Apr 2011 - 1:03

han kiggede kort på hende ind han gik over og sat sig i boblebad, også hele nøgen som hende, "jo tak og du er også okay hot" sagde han og blikke kort til hende, han læner sig tilbage og lukke kort øjne, "måske, måske ikke, hvad siger du selv til det spørgsmål" spurgte han og kiggede på hende, luke vil bliver endenu mere sur på ham, hvis de begynde af find sammen som hun hentyder lidt til med spørgsmål.

((han er immun mod tankelæsning og jeg vil smutte, kommer nok første på en gang imorgen aften/nat))
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Ons 13 Apr 2011 - 21:16

Hun træk let på skulder "Alt og ingentingt" sagde hun og nyd vandet ned over sin våde hud, det gav en smule kærtegn mod det. "Jeg takker der fine ordere" hun små grinede lidt af sig selv
"Hvad havde du tankt dig at lave i dig?" spurgte hun og vendt kroppen rundt og lagde armende støtte hendes ansigt mod kanten, så hun kunne se mod hans krop "Sikke en udsigt" hun skær ansigt, hun havde sagt det i en sjov tone

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Ons 13 Apr 2011 - 21:22

"det så lidt" sagde han og lukke kort øjne, "indtil videre ikke rigtig noget, hvorfor da sige du spørge" spurgte han og kiggede på hende, han lod falde lidt længe ned i boblebad og læner sig hvile tilbage, "når det siger du, min udsigt er heller ikke hele dårlig" sagde han og kiggede på hende og smiler svagt.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 16:13

Hun træk på skulder "ved ikke hvorfor jeg spurgte" sagde hun bare helt lige ud , ingenting gemt i sin tone, hun vidste ikke hvorfor hun spurgte ham..
Hun lagde hovedet mod kanten og så lige mod det høje marmor loftet herinde, så smukt og elegant, med figur og skiftebetydning nogle sted os . som Evigt liv, Morskab ovs. det hun søgt i sit evige live.
Sewa vendt blikkede mod ham "Håber de nyder deres udsigt sir" hun sagde det lidt med dril i tone .

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Ons 20 Apr 2011 - 16:19

"jo det gør jeg da, håber du også nyder din udsigt" sagde han og kiggede kort over på hende, ind han kort lukke øjne, han svar ikke på det første hun sagde da han ikke kun ser grunde til det, han kiggede kort rundt ikke for af lede efter noget bare for af kig, han lukke øjne og sad og tænker, vil man gæt på, men det er ikke det han laver, nej han satte sin tjener i arbejde, det er jo død så de er ikke så god til af tænke selv i nu.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Fre 29 Apr 2011 - 21:54

"Ja det er lige efter min smag sir" hun så lige mod ham da hun sagde ordene, været ord fik hun til at lyde som et fræk betydning, hun kravelede nu hen til til ham med elegant bevægelser og havde sat begge hendes arme på hver af hans sider, hun hendes ansigt var tæt på hans "Meget smukt" hun lod sin læber røres hans og gav ham et heftigt kys og sine læber slippe lidt efter igen.
Hun så ham lige i øjne "Gør hvad de ønsker sir" hun begyndte langsomt at trække sit ansigt væk fra hans, og lidt efter hendes krop. Hun vil nyde hans selvskab så længe det nu var der.

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Lør 30 Apr 2011 - 13:44

han nikke kort til af hun også godt kun lide hendes syn, han kiggede rolig på hende, da hun begynde af kravle over til ham, han lad hænder på hendes lår, da hun sad sig på ham, han kysser hende tilbage selvom det var et kort et, han gad slip på hendes lår da hun kravle tilbage hvor hun sad før, han nikke kort til det næste, han måtte gør som han ønske, men hvad var lide det, "hvad har de lyst til" spurgte han og kiggede over på hende.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Lør 30 Apr 2011 - 18:32

"Så vi er de igen" hun lod et smil komme frem og en lille grin "Jeg mener, de må blive eller gå, men den eneste måde at komme inden her på, er ved hjælp fra mig" sagde hun og lagde sine øjne ville på hans ansigt
"men du må levende med, jeg gør som jeg lyster og så det betyder jeg kysser dig foran den du elsker, vis jeg synes, et ex. min kære" hun lod et lille skummelt smil komme på pas på hendes læber "så det vel kun på det rette at de må gøre det sammen sir" hun strakt sin krop og lod sin krop falde til ro i vandet, gjorder at hun havde næsten hovedet under vandet, men vandet gik til lige over munden og under næsen, hun lukkede øjne blidt i og nyd vandet berøringen

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Lør 30 Apr 2011 - 18:41

"okay og du har vis gem af jeg kan rejse med magic, så jeg kan også kom her ned ud din hjælp, hvis det er jeg lyst til" sagde han og kiggede kort på hende, "det kan jeg godt og det gør du bare" sagde han og smiler svagt, han lukke øjne kort og kiggede så på hende, "hvad vil luke sige til det" spurgte han, hvis han finde ud af det, efter et godt stykke tid, rejse han sig op fra boblebadekar, hvorefter han finde et håndklæde og begynde af tør sig, da han bliv færdig med af tør sig, tog han håndklæde om liv, "vil du med op eller bliver du i vand" spurgte han og kiggede på hende.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Lør 30 Apr 2011 - 19:02

"Det var ikke at jeg søgt godkendelse Gab, mere så du vidste det" hun små grinede og rejste sig op af vandet, da han var færdig med at tør sig, hendes våde krop, glitter småt begrund af vandet.
Hun gik forbi ham og tog et håndklæde først et i håret og derefter omkring sig, hun så mod ham med rolige øjne
"Luke, han er vant til det, efterhånden vel. er det omkring 150 år siden jeg dræbt ham" hun lagde en figner mod kinden, mens hun tænkt "Er det vis " hun strakt på sin skulder "Er du bange for ham eller føler du medlidenhed med ham" spurgte hun til ham da han være eneste gang, sagde hvad vil Luke ikke sige om det. hun gik hen til Gab og kyssede ham på læber "du er mere tiltrækken de end Luke var" hun skær ansigt og gik mod døren

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Lør 30 Apr 2011 - 19:07

han kiggede kort på hende da hun snakke, han kiggede så på hende da hun rejse sig op, "okay og nej det har jeg ikke, han kan bare ikke lide mig" sagde han og kiggede på hende, han kysser hende igen og klappe hende kort på røv, da hun gik mod dør, han gik efter, han lod sit tøj ligger her ud, han kun altid find det igen, han gik ind i stue og sat sig på en af sofa, "det kan jeg ikke gør for af jeg er" sagde han for sjov og kiggede kort på hende.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Lør 30 Apr 2011 - 19:12

hun så mod ham da han sætte sig på sofaen "Er du sikker på, det ikke er din skyld" hun rakt kort tung til ham og lod håndklædet som havde været omkring hendes hår falde ned i sine armene, hun havde små vådt hår og så mod ham med rolige øjne "Og du sidder på Luke" hun bede mod bamsen som Gab havde sat sig på, hun begyndte at grin og gik hen til gab , hun kyssede hans kind og tog Luke op
"Så fik du vis din lære streng Luke" bamsen så mod hende og sukkede og svarede så "Ja" sagde den og hun krammende ham mens hun gik mod soveværelse vor alt hendes tøj var

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 13 af 16 Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum