Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
kederlig dag - Sewa privat
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 13 af 16 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16
Sv: kederlig dag - Sewa privat
hun hviskede i hans øre "Så skulle du havde stoppede mig" hendes stemmen lyd af nydelse og at hun stønnende, hun bid sig selv i læben for at holde dit sidste ord i sig. men hendes støn og nydelse gjorder det svære
Gæst- Gæst
Artair- Highly Proficient (Rank 18)
- Antal indlæg : 2138
"ah.....mere....mere" stønnede hun nu, hun nyd det mere end sidste gang, hun mærkede de små bid og nyd det, hun lod en fignernegl gled over hendes hals, så det begyndt at bløde fra hendes hals
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ja" sagde hun mens hun stønnende endnu engang var hun fangende af ham, hun stønnede mod væggen "voldsomere" stønnede hun frem og bid sig i læberne
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
((han er immun mod tankelæsning og jeg vil smutte, kommer nok første på en gang imorgen aften/nat))
"Hvad havde du tankt dig at lave i dig?" spurgte hun og vendt kroppen rundt og lagde armende støtte hendes ansigt mod kanten, så hun kunne se mod hans krop "Sikke en udsigt" hun skær ansigt, hun havde sagt det i en sjov tone
Gæst- Gæst
Hun lagde hovedet mod kanten og så lige mod det høje marmor loftet herinde, så smukt og elegant, med figur og skiftebetydning nogle sted os . som Evigt liv, Morskab ovs. det hun søgt i sit evige live.
Sewa vendt blikkede mod ham "Håber de nyder deres udsigt sir" hun sagde det lidt med dril i tone .
Gæst- Gæst
Hun så ham lige i øjne "Gør hvad de ønsker sir" hun begyndte langsomt at trække sit ansigt væk fra hans, og lidt efter hendes krop. Hun vil nyde hans selvskab så længe det nu var der.
Gæst- Gæst
"men du må levende med, jeg gør som jeg lyster og så det betyder jeg kysser dig foran den du elsker, vis jeg synes, et ex. min kære" hun lod et lille skummelt smil komme på pas på hendes læber "så det vel kun på det rette at de må gøre det sammen sir" hun strakt sin krop og lod sin krop falde til ro i vandet, gjorder at hun havde næsten hovedet under vandet, men vandet gik til lige over munden og under næsen, hun lukkede øjne blidt i og nyd vandet berøringen
Gæst- Gæst
Hun gik forbi ham og tog et håndklæde først et i håret og derefter omkring sig, hun så mod ham med rolige øjne
"Luke, han er vant til det, efterhånden vel. er det omkring 150 år siden jeg dræbt ham" hun lagde en figner mod kinden, mens hun tænkt "Er det vis " hun strakt på sin skulder "Er du bange for ham eller føler du medlidenhed med ham" spurgte hun til ham da han være eneste gang, sagde hvad vil Luke ikke sige om det. hun gik hen til Gab og kyssede ham på læber "du er mere tiltrækken de end Luke var" hun skær ansigt og gik mod døren
Gæst- Gæst
"Så fik du vis din lære streng Luke" bamsen så mod hende og sukkede og svarede så "Ja" sagde den og hun krammende ham mens hun gik mod soveværelse vor alt hendes tøj var
Gæst- Gæst
Side 13 af 16 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16
» Våben!! privat Sewa
» That is going on..?? [Sewa=Privat emne]
» Når mørke falde på Yin & Sewa (privat)
» Skovens mørke dybte ( Sewa - Privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage