Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Watch your back - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Watch your back - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Watch your back - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Watch your back - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Watch your back - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Watch your back - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Watch your back - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Watch your back - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Watch your back - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Watch your back - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Watch your back

Side 3 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Watch your back - Page 3 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 2:08

"Uh!" udbrød hun overrasket og modtog hans kys, kiggede så efter ham da han gik videre. "Du er rigtig nok klar, hva" sagde hun med et lille grin. Hun gik på sine stiletter hen til et anlæg, der var stillet på værelset. "Vi må hellere få noget musik til, synes du ikke?" spurgte hun med et smil. Der var et udvalg af cd'er, og hun satte en på, der havde noget gang i. Musikken gik i gang, og hun gik hen foran ham, stod og vuggede lidt til rytmen imens hun lige kom i humøret. Hun havde en eller anden fornemmelse af, at han ville tage på hende igen, og hvis han tog en hånd mellem benene på hende, ville han kunne mærke, at hun var våd, og det skulle hun helst ikke risikere. Hun begyndte efter få sekunder at danse foran ham. Hun havde lovet både en strip og en lapdance, så hun startede bare med strippen, og så kunne hun blande det lidt sammen ellers.
Hendes hofter gyngede fra side til side, hun gik ned i knæene, spredte benene så hendes kjole gled op og hendes røde g-streng kunne ses en smule. Hun bevægede sig trænet og smidigt i takt til musikken. "Jeg advarer dig, har ingen bh på i aften" sagde hun og blinkede til ham en gang, mens han sad der i stolen. Hun dansede om og stod med ryggen til ham, trak så kjolestropperne ned over sine skuldre, hvorefter resten af den sorte kjole blev skubbet ned. Hun bøjede sig forover så hendes røv strittede, imens hun trak kjolen ned over den, og så videre ned over lårene i en lang forførende bevægelse.
Chatille trådte hen til ham med en hånd over brystet, så hendes barm ikke kunne ses ordentligt. Hun tog så fat med hænderne på hans lår og dansede ned på knæene foran ham, så hendes ansigt næsten kom helt ned til hans skridt. Hun lod tungen glide en gang henover hans bukser lige ved skridtet, førte så ansigtet op til hans ansigt og kyssede hans læber, frækt men kort.
Hun vendte sig om igen, gled ned på hans skød hvor hun kørte røven rundt i små cirkler, gnubbede den let imod hans bukser, ikke særlig hårdt, men nok til at han kunne mærke det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 3 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 2:14

han nød det hele og da hun sagde hun ingen bh havde på blev han bare vildere og mere liderlig efter hende han syntes han kunne se at hendes g-streng var lidt våd men smilte bare af det mere og mere da hun slikkede hans bukser blev den hel stiv og ventede bare på at knalde da hun gned sin røv mod hans bukser føltes han som i himlen mens han bare smilte og nød det hele

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 3 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 2:18

Chatille lænede sig bagud imens hun sad på hans skød, lagde en hånd om hans nakke og lod ansigtet hvile mod hans skulder. Hendes krop lavede et par små slags bølger på ham, så hendes bryst blev skudt frem og hendes røv blev gnedet frem og tilbage mod hans skridt. Hun kunne godt mærke den hårde bule mod hendes trusser, og det var kun en god ting for hende, så virkede hendes lille show da, som det skulle.
Hun skubbede sig op fra ham igen, strittede med numsen imod ham før hun gik frem og stillede sig foran ham. hendes krop bevægede sig i forførende små bølger og bevægelser foran ham, hun vendte siden til, lod fingrene glide ind under g-strengens kanter, begyndte at trække den ned. Med siden til ham bukkede hun sig ned, uden hendes blik forlod hans øjne, og hun trak den røde g-streng helt ned til anklerne, hvorefter hun trådte ud af den, og med den ene fod kastede hun den op på hans skød. Hun var nu helt nøgen set bort fra hendes røde stiletter

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 3 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 2:24

han nød berøringerne og ville kun have hende lidt lige der men da hun tog sin g-streng ned sagde det klik og han ville have hende for en hver pris han så på hende med et stort smil af nydelse hans bukser var stramme lige nu men han ville intet gøre ved det han ville bare se på hende "du er våd sig mig tænder du på mig" spurte han efter at have set på hendes g-streng på hans skød som var lidt våde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 3 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 2:28

Chatille smilede småleende til ham, imens hun dansede videre i opretstående stilling, fulgte musikkens rytme og takter. "Tja, måske gør jeg" sagde hun uskyldigt og smilede til ham. Hun bed sig en anelse i tungen, da hun havde lyst til at gøre noget, der næsten med sikkerhed ville tænde ham helt vildt. Hun drejede rundt en gang, før hun gik ned i knæ foran ham, lænede sig tilbage, og spredte så benene på vidt gab, så intet af hendes nedre region blev skjult. Hun lod en hånd glide op langs med låret, lige stryge en gang hen over underlivet og så videre op over maven, op til brystet og så videre til halsen, hvorefter hun fjernede hånden fra kroppen. Hun samlede benene igen og rejste sig op hvor hun blinkede frækt til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 3 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 2:32

han tændte fuldstændig og ville bare have hende og det kunne KUN gå for langsomt han så på hende "fuck hvor er det ondt jeg ikk kan få dig lige nu og her" sagde han lidt ked over han ikk kunne det og så på hende med et blik af ked trist og nydelse over at se hende gøre dette

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 3 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 2:35

Chatille gik hen til ham, satte sig på hans skød med et ben på hver side af ham. "Tja... Jeg kan godt være en slem pige nogle gange.. Så hvis du nu virkelig tændte mig, så kunne det jo være, at jeg gav efter for lysterne.. Det er sket før, må jeg indrømme.. Sig mig, er dæmoner bedre til sex end vampyrer?" spurgte hun med en uskyldig nysgerrighed i stemmen. Hun trykkede sit underliv imod hans skridt, sit bryst imod hans, tog så fat i bunden af hans trøje og trak den af ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 3 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 2:39

han smilte "ja det er de for Dæmoner er mere beregnet for sex end vampyrer for vis de dyrker sex sker det at de bliver fristet så de får det ikk så tit" sagde han og kyssede hende forførende på halsen "kom så lad mig bebe" sagde han bedende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 3 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 2:43

Chatille lod ansigtet glide til siden så han bedre kunne nå hendes hals. Hendes hår gled også til siden, så der ikke var noget der spærrede. "Det gør mig ikke liderlig at du tigger, søde pus, du må tænde mig godt og grundigt, få mig til at blive vild af længsel efter dig" sagde hun og blinkede til ham. Hun gik af ham igen og kiggede frækt på ham. "Hvis jeg nu skulle gå ind i soveværelset og lægge mig på sengen, hvad ville du så gøre?" spurgte hun med et hævet øjenbryn, før hun gik ind på værelset og smed sig på ryggen i sengen. Den var dejligt blød, sikkert et godt sted at have sex

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 3 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 2:50

han kom langsomt ind og lagde sig ved siden af hende "jeg ville gøre dette" sagde han og tog hende på underlivet med et stort smil "og be dig om at tage mine bukser af" han kyssede hende på munden kort før han hviskede i hendes øre "og vis du havde brug for mere noget i denne stil" han slikkede hende op af siden af hovedet meget forførende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 3 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 2:54

"Jeg må indrømme.." begyndte hun med et smil, imens hun lagde hænderne ved hans buksekant, ".. at du ikke er særlig god til at forføre" sluttede hun drillende og blinkede til ham en gang. Hun åbnede hans bukser og trak dem ned over hans ben, smed dem så ned på gulvet. Hun lod så en hånd stryge i en trykkende bevægelse op over bulen i hans boxere. "Var det ikke dig der skulle tænde mig? Det sker ikke ved, at du bare har en hånd mellem benene på mig" smålo hun til ham, lod benene glide fra hinanden. Hun havde det dog med, at blive meget liderlig, hvis hun fik et par fingre op i sig, og en fyr kunne gøre det ordentligt, men hun hverken tænkte eller sagde det. Han måtte selv regne sig til sådan noget!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 3 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 3:00

han smilte "okay søde så gå jeg gå til hårdere midler" sagde han og kom ned af hende og slikkede hendes underliv mens han stak en finger ind i den samtidig og ragede der hvor g-punktet ville være vis hun havde et mens han slikkede videre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 3 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 3:03

Chatille slap et lille gisp i nydelse, og en af hendes hænder greb hurtigt fat i dynen, og hun knugede svagt betrækket mellem fingrene. Hun havde ikke regnet med, at han ville være så hurtig på aftrækkeren, men hun havde bestemt intet imod det. Hendes ben gled vidt fra hinanden, og hun bøjede knæene lidt, så han havde mere plads til at gøre hvad end han havde lyst til. Hun kunne allerede nu mærke, at hun blev mere og mere tændt. Det var måske lige lovlig hurtigt gået frem af hende, men hvem havde noget imod, at hun havde sex med en, hun næsten lige havde mødt? jo hendes mor ville klage, men det var kun fordi, at hun ved tilfældig sex fik et barn ud af det, men så igen, dengang var det ikke så ligetil at få en abbort, hvis noget skulle ske.
Chatille skubbede tankerne væk fra sit sind og nød i stedet bare hvad han gjorde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 3 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 3:07

han slikkede videre mens han ragede hurtigere ved g-punktet han nød den lidt underlige smag meget selvom det ikk lignede ham at slikke hans ofres underliv men knalde med dem uden kondom og gå af inde i dem det var hvad han plejede "er du tændt nok nu" sagde han og kom op og kyssede hende på munden mens han ragede videre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 3 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 3:13

Chatille stønnede svagt i nydelse. Det var ikke højt, kunne faktisk knap høres, men det var der dog. Da han kom op og kyssede hende, trillede hun hen oven på ham, satte sig på ham og kyssede ham dybt og lystent på læberne. "Ja jeg er" hviskede hun imod hans øre med en liderlig undertone i stemmen. Hun kyssede ham ned over halsen, ned langs med maven indtil hun nåede hans underliv. Hun kiggede frækt op på ham, før hun trak hans boxere ned og helt af ham. Hun lod en finger glide op langs med hans lem, bøjede så ansigtet ned og lod tungen gøre det samme. Hun kunne ikke lade være med at tænke lidt, at den så god ud, inden hun igen bøjede ansigtet og lod læberne omslutte hovedet. Spidsen af hendes tunge gled rundt på spidsen af den, før hun skubbede ansigtet længere ned, så den gled dybere ind i munden på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 3 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 3:17

"ahh" sagde han af nydelse mens han nød det hele i fulde drag og ville ønske dette ville vare evigt eller gå hurtigere frem til det gode og så det ville vare evigt mens han nød det tog han fat i hendes hovede og pressede det ned til roden før han slap hendes hovede igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 3 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 3:20

Chatille tillod hans lem at glide så langt ind, som det kunne. Hun lod tænderne ramme en gang, men uden hun bed, bare så han kunne mærke det lidt, hun sugede så også lidt, lod tungen glide omkring den, mens den var inde i hendes mund, før hun trak ansigtet til sig igen og hun kravlede op ad ham. "Jeg håber også du er tændt mere nu" sagde hun med et smil og kyssede ham på læberne. Hun sad med et ben på hver side af ham, og tog nu hånden ned og løftede hans lem lidt op, imens hun sænkede sit underliv, som var vådt af både hendes egne kropsvæsker såvel som hans spyt, fra da han havde slikket hende. Hun satte sig langsomt ned, stoppede kort, da hun kunne mærke, at hovedet var gledet ind. Hun slap ham med hånden, satte en hånd på hver side af hans hoved, og kyssede ham begærligt imens hun satte sig helt ned på ham, så han gled helt og dybt ind i hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 3 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 3:24

han nød det helt vildt "jeg kan næsten ikk tændes mere" hviskede han før han mærkede den glide ind i hende han nød det vildt og kyssede med hende og begyndte at snave med hende langsomt før hun selv havde tænkt over det han nød hende rykke op og ned og ville bare have det vildere og voldsommere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 3 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 3:30

"Mmh, du er vist ikke til blid, langsom sex" kommenterede hun i et lille støn, da hun mærkede hans ryk op imod sig. Hun tog fat i hans håndled og pressede dem ned i sengen over hans hoved, så hun holdt ham fast under sig. Hun kyssede ham begærligt imens hendes underliv gled op og ned over ham, hurtigt og hårdt, selvom det ikke var den bedste stilling at gøre det i. Hun forsøgte dog alligevel, da hun selv intet havde imod vild sex, faktisk var det den mest nydelsesværdige form, når der ingen følelser var i akten. Hun trykkede sig hårdt ned hver gang hun hævede og sænkede sig over ham imens nydende støn undslap hendes læber en gang imellem, selvom de havde svært ved at finde ud, da hendes læber var fæstet til hans

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 3 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 3:33

han kunne intet andet end at nyde det helt vildt han kyssede med lidt før han slap "og hvad så når vi er færdige her" spurte han og kyssede hende på halsen mens han nød hende rykke han kyssede hende igen på munden og sneg tungen med ind i hendes mund et tidspunkt hun ikk havde ventet det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 3 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 3:36

Chatille tog fat i hans skuldre og rullede dem om, så det var ham der lå øverst, og hendes ben samlede sig omkring ham. Hun lagde hænderne om nakken på ham og gengældte hans snav, lod sin tunge glide begærligt og lystigt omkring hans. Hun slap hans læber lidt igen og smilede en gang til ham. "Regner du med at blive færdig lige foreløbigt måske?" spurgte hun med et hævet øjenbryn, med blikket rettet imod hans øjne. "Men altså, mener du efter vi er gået fra hinanden, eller bare efter det her knald?" spurgte hun med en svag stemme, da hun stadig stønnede lidt, og derfor havde lidt svært ved at snakke normalt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 3 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 3:39

"begge dele" sagde han og begyndte at rykke med det samme voldsomt og hårdt mens han nød det og kyssede hende på halsen "hvad med at blive min tjener" spurte han "du får privat liv i dine hverdage og masser af nydelse på jobbet" han rykkede videre "og på den måde betaler jeg dig en lejlighed og mad og drikke til dig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 3 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 3:46

Chatille skød straks ryg og lænede ansigtet tilbage, da han begyndte at støde i hende. Hun skubbede underlivet lidt op, så han bedre kunne komme til, og så han kunne komme så langt ind som muligt. "Efter.. den her tur... Så regner jeg med en tur mere.. Måske i badekaret" stønnede hun og lukkede øjnene. Hun nød hans stød i hende, hans kys på hendes hals, alting. Det var alt for længe siden, hun havde prøvet den slags, og derfor fik hun ekstra nydelse fra det. "Men det der.. siger jeg ikke ja til.. Jeg er ingens tjener, jeg er min egen, og jeg nyder mit job som stripper" stønnede hun, ja nærmest skreg en smule, men ikke rigtigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 3 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 3:49

"jeg siger ikk du skal droppe dit job" sagde han og fortsatte vildere "men at du skal arbejde for mig og alle de penge du tjener hos strip jobet bruger du bare på dig selv så betaler jeg din husleje din lejlighed måske en bil tøj alt" sagde han og fortsatte dybere end før og vildere mens han kyssede hende på munden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 3 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 3:54

Chatille stønnede dybt, højt, lidenskabeligt så og sige. Hver gang han gjorde et af sine dybe ryk ind i hende, lød de høje støn fra hendes læber, og end ikke hans kys komme stoppe lydende fra at bryde ud. Det var simpelthen alt for dejligt til, at hun kunne holde sin kæft. "Jeg skal stadig ikke være nogens tjener.. Du må tilbyde noget andet" fik hun fremtvunget fra sine støn. Hun spændte lidt i underlivet, så hun ville føles strammere om hans lem, trykke lidt på det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 3 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum