Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Watch your back - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Watch your back - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Watch your back - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Watch your back - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Watch your back - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Watch your back - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Watch your back - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Watch your back - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Watch your back - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Watch your back - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Watch your back

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Watch your back - Page 4 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 3:57

han smilte "fint en af mine piger" sagde han og rykkede videre hårdere og vildere nu kunne han ikk gøre det vildere eller hårdere så han gjordet det hurtigere mens han nød det "enden det eller osse sørger jeg for du aldrig får sex igen" han smitle ondt mens han rykkede videre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 4 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 4:02

Chatille smålo lidt imellem sine støn. "Jeg skal ikke være 'en af dine piger'" sagde hun i et støn og knugede sig ind til ham. "Hvis jeg skal være din pige, så skal jeg være din eneste" sagde hun i et lettere drillende tonefald, selvom det ikke var så let at lave dril, når man som hende nærmest var i himlen af nydelse. "Og jeg tror desuden ikke du vil kunne holde det. Den dag jeg finder en anden fyr, vil du have travlt med at knalde en anden pige" sagde hun hvorefter hun lænede ansigtet tilbage igen og stønnede højt ud i luften. "mmh, det er dejligt.." mumlede hun i nydelse og gjorde et lille ryk med underlivet op imod ham. Hun mærkede en kildren i underlivet, som pludselig kom, begyndte småt og voksede sig større, tegn på at hun muligvis snart ville komme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 4 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 4:06

han smilte mens han rykkede videre og ville osse snart selv gå af mens han rykkede videre og nød det i fulde drag og ville ikk stoppe før han gik af "vis du bliver min pige har jeg et problem fordi jeg ikk sådan KAN binde mig til en pige" sagde han og fortsatte hurtigere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 4 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 4:12

"Du mener at du ikke VIL, alle kan" fremtvang hun fra sine let adskilte læber. Hun bed sig i underlæben, skød ryg og trykkede sit underliv op imod hans. Hans hårde stød i hendes indre ramte nogle steder, der fik det til at sitre hele vejen op igennem hendes krop. Hun lod læberne glide ordentligt fra hinanden, spændte i underlivet og blev tavs i lidt tid, før et højt, længerevarende støn slap hende da hun kom. Den kildrende følelse spredte sig i hele hendes krop men opholdt sig hovedsageligt i hendes underliv, som hun spændte lidt i igen, imens hun knugede ham tæt ind til sig og kyssede ham på halsen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 4 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 4:15

"nej jeg kan ikk jeg er en 100% dæmon jeg vil dø vis jeg gjorder det Zann var ikk fuld han var kun halv Dæmon han havde lidt engel i sig dengang så han kunne godt" sagde han og nød hendes kys mens han ikk vidste om han skulle fortsætte eller stoppe så han stod bare stille og nød hendes kys

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 4 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 4:23

"Hmm, men du ville da heller ikke være interesseret i at indlede et forhold med mig alligevel" smålo hun og kyssede ham ned langs med halsen, nappede lidt i hans hud med læberne og bed ham så blidt en gang. Hun lod tungespidsen strejfe hans øreflip. "Du behøver ikke stoppe" hviskede hun mod hans øre. Han var jo ikke selv kommet endnu, så det kunne da ikke være særlig rart for ham bare at stoppe på den måde. Hun gjorde et lille ryk imod ham med underlivet, så hans lem bevægede sig lidt frem og tilbage inde i hende, bare en enkelt gang. Hun nappede ham i øret og slap et lille støn ind i det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 4 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 4:27

han begyndte langsomt at rykke igen så hurtigere så hurtigere og så vildt igen "hvem har sagt jeg ikk var det" spurte han roligt "jeg er måske lidt interesseret men jeg kan ikk og jeg kan ikk ændres når jeg er 100% dæmon kan man ikk ændres" han rykkede vildere hårdere og hurtigere og sidst men ikk mindst dybere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 4 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 4:30

Chatille begyndte igen at slippe de høje, nydende støn imod hans øre, imens hun holdt ham tæt ind til sig. Hun sagde faktisk bare det, hun gjorde, for sjovs skyld, for hun havde ikke selv nogle intentioner om at der skulle indledes et forhold med ham, hun drillede bare lidt, hun kendte ham jo for eksempel slet ikke? hun vidste bare, at han var god i sengen, det havde hun i den grad fået bevist. "Jeg er da også dæmon" smålo hun til ham imens hun stønnede. "Men så igen, jeg ved ikke hvem min far var, så han kan ligeså godt have været et almindeligt menneske" fortalte hun stønnende, så hendes ord var en smule uklare

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 4 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 4:35

han rykkede videre "du kan være min pige min højre hånd" sagde han og mente selv at det var lige under kæreste så det ville ikk bryde hans dæmon regler og det ville heller ikk være slemt for hende når man tænker på hvad han kan udrette sådan ligeud uden videre plus nydelse til dem begge så ofte de ville

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 4 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 4:39

Chatille smilede let, kyssede hans hals og nappede igen i hans øreflip. "Du skal nu ikke taget det alt for seriøst, jeg er en kærlighedspige, og jeg nærer ikke den slags følelser for dig" sagde hun ind i hans øre, hvorefter hun slikkede ham på halsen. Hun spændte igen lidt i underlivet, i et forsøg på at give ham mere nydelse. Han fortjente da også at komme, når nu han havde gjort sådan en god indsats i akten.
Chatille stoppede ham pludselig, svingede sit ene ben over ham og vendte sig om, uden at han forlod hendes indre, og de endte efter kort tid i doggy stillingen, hvor hun begyndte at rykke sig selv lidt frem og tilbage

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 4 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 4:44

han var lidt i chok over den stilling ændrelse men rykkede derefter videre "jeg skal have lov til at have dig som min højre hånd eller osse skal ingen nogensinde leve med at være forelsket i dig" sagde han og rykkede videre hårdere han ville snart komme men gjorder ingen tegn på det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 4 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 4:49

Chatille lagde overkroppen ned på sengen, så hendes røv strittede mere op imod ham. Hun lod fingrene knuge omkring dynen, da denne stilling tillod ham at trænge endnu dybere ind i hende, hvilket sådan gav hende endnu mere nydelse end før, hvis det da var muligt. "Og.. Hvorfor er det så vigtigt for dig?" spurgte hun undrende og kiggede op på ham med kun det ene øje åbent. Det varede dog kun i få sekunder, få lige efter lukkede hun nydende øjnene i igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 4 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 4:53

"meldninger af voldtægt" sagde han og gik af inde i hende mens han pressede helt ind og et "ARG" af nydelse og meget mere det var kommet som et lille chok for ham selv men grinte bare lidt af det og lagde sig ved siden af hende "graviditet osv." sagde han til slut

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 4 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 4:57

Chatille slap selv et sidste støn, da han trængte dybt ind i hende, og hun kunne mærke, hvordan han kom i hende. Hun lagde sig selv ned på sengen, lænede sig ind til ham og kyssede ham dybt på læberne en enkelt gang, før hun lod ansigtet hvile på hans bryst. Hun lukkede øjnene i og lagde sin ene hånd på hans mave og nussede ham lidt. "Jeg forstår stadig ikke helt hvorfor det betyder så meget for dig? Og hvorfor lige mig?" spurgte hun med et lille grin. Hun sukkede afslappet og nød faktisk at ligge der med ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 4 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 5:04

"fordi du er den første smukke pige som jeg har mødt men ikk havde ville voldtage men forføre" sagde han trist og så på hende med et smil og agede hendes hovede "og sådan en pige vil jeg ikk bare lad egå" han grinte lidt "plejer altid spørge mine ofre om hvad de vil voldtages eller blive min tjener men dig dig har jeg sat en stilling kan vi kalde det der var højere end nogen anden"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 4 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 5:15

Chatille åbnede øjnene og kiggede op på ham. "Du voldtager folk?" spurgte hun, og lød bestemt ikke tilfreds med dette. "Så skal du passe på med at lade mig få for stor indflydelse på din tilværelse, for jeg ville ikke tillade dig at voldtage folk!" sagde hun bestemt og hævede et øjenbryn. Hun lagde sig dog lidt efter ned til ham igen og slappede af. "Men det er nu meget sødt på en måde alligevel" sagde hun med et lille smil for sig selv, og lod fingrene glide blidt henover hans mave

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 4 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 5:19

han smilte "jeg er player og voldtager for det er det eneste jeg kan være" sagde han og agede hendes baghoved igen med et smil "var det ikk noget med et badekar" spurte han som om han allerede var klar til en tur mere men det var kun for at drille lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 4 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 5:22

Chatille gjorde et lille vift med hånden, som i et 'lad mig være' tegn. "Ikke lige nu, vent lidt, ligger så godt på dig" smålo hun til ham med øjnene lukkede. Hun følte sig en anelse udmattet, og når hun samtidig lå så godt og behageligt på ham, så gjorde det hende en smule træt, men hun kunne godt holde sig vågen. "Men hvis du skal være sammen med mig, så skal du ikke gøre sådan noget mere, i hvert fald ikke for meget. Jeg er en krævende gammel kone" grinede hun lettere muntert. Hun var nu faktisk i meget godt humør. Måske var det rigtigt, at sex gjorde en glad?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 4 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 5:26

"hvad skal jeg ikk gøre meget" spurte han og agede hendes røv som han kunne nå med et smil han agede hele vejen op af siden på hende og ned igen mens han sådan fortsatte på den måde smilte han og så mod loftet "vi har hele 2 døgn sammen" sagde han lidt glad over at han havde fået 2 døgn

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 4 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 5:30

"Voldtage og knalde alle mulige. Jeg vil gerne have min herre for mig selv" smålo hun og krammede ham blidt ind til sig. Hun kyssede ham en gang på brystet og krummede sig lidt sammen op ad ham. Hun lå på tværs på sengen ved siden af ham, og også derfor var det nok lettere for ham at nå hele hendes krop, så han kunne ae hende, som han gjorde det. "Det lyder rart" sagde hun tilfreds. "Godt jeg ikke har arbejde før weekenden igen"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 4 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 5:34

"ja jeg er din herre muahaha" sagde han og så på hende og smækkede hende på røven "og ingen kan stoppe mig i at kneppe løs på dig i hele de 2 døn" han tog fat i hendes røv og stak sin finger ind i hendes røvhul "eller røre dig hvor jeg vil" sagde han i håb om der ville ske noget af at han gjorder sådan

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 4 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 5:43

Hvis han havde ventet en reaktion, så var det i hvert fald det, han fik. Hun skubbede straks hans hånd væk og satte sig op, lænede sig så hen over ham og kiggede ham ned i øjnene. "Du skal IKKE røre mig der" sagde hun med et hævet øjenbryn til ham. "Og nej, du kan ikke bare 'kneppe løs', jeg er her til at standse dig fra dig, og du kommer ikke til at røre mig eller knalde mig eller hvad fanden du har lyst til, uden min tilladelse, forstået?" sagde hun fast og med en hård tone i stemmen. Hun var ikke kvinden man skulle prøve at lege med eller styre, for hun tillod ikke at nogen frarøvede hende hendes frie vilje

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 4 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 5:48

han tog hende bare på røven og sørgede for hun ikk kunne gå "ja undskyld men du er bare så fantastisk" hviskede han og kyssede hende på halsen mens han agede hendes røv han kyssede videre og hev hende ned og ligge med hovedet på hans brystkasse og resten af kroppen hen af hans

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 4 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 5:51

Chatille slap et lille hvin, da hun blev trukket ned og ligge på ham igen. Hun kiggede op på ham, havde faktisk ikke regnet med, at han bare ville sige ja. Når han nu havde fortalt, at han var sådan en, der voldtog folk, så havde hun da regnet med, at han gerne ville bestemme, men sådan var det måske ikke med hende bare? Hun lage sig lidt skævt på ham, lidt ved siden af ham med sit ene ben henover ham og med ansigtet ved hans bryst, samt med en arm rundt om hans mave. "Det er jeg da glad for at høre, at du synes" sagde hun med et lille smil, og tillod sig igen at lukke øjnene i og bare slappe af

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 4 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 5:55

Zero smilte bare "ja jeg er typen som godt kan li og bestemme nogle gange men det er sexet med en pige som siger igen og vil bestemme nogle gange" sagde han og smækkede hende på røven "jeg synes du er vidunderlig og gid jeg kunne bestemme bare i en kort stund over dig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 4 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum