Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Watch your back - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Watch your back - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Watch your back - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Watch your back - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Watch your back - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Watch your back - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Watch your back - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Watch your back - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Watch your back - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Watch your back - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Watch your back

Side 5 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Watch your back - Page 5 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 5:59

"Det kunne du sikkert godt få lov til, men det bliver ikke lige nu, og du ville skulle respektere mine grænser, ellers ville jeg hurtigt holde op med at lystre dine ordrer" bestemte hun og sukkede lavt. Hun åbnede øjnene og kiggede imod det nærmeste vindue. Hun havde ikke hørt noget til uvejret i noget tid, hverken regn eller torden, så måske det var holdt op igen? Hun lod det bare ligge og lagde sig ind til ham igen. Selvom de ingen dyne havde på, og de lå nøgne, så frøs hun ikke, da hun jo var en ilddæmon, og hendes krop var naturligt opvarmet hele tiden, medmindre hun valgte at den skulle være andet. Hun lænede sig op og kyssede ham en gang på kinden, før hun igen lagde sig tilbage ind til ham. "Hvad er så planen nu? For jeg gad ærlig talt godt bare ligge her og slappe af. Så skal du nok få en ordentlig tur i morgen" sagde hun med et lille grin

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 5 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 6:02

han smilte "jeg overvejede at lægge os til at sove og imorgen tidligt tage et bad sammen" sagde han og så på hende med et lille smil "derefter gå på en romantisk restaurant" han tænkte sig om"så komme her tilbage og få en tur" sluttede han og grinte lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 5 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 6:05

Chatille kiggede overrasket op på ham. "Brugte du lige ordet romantisk? Jeg troede slet ikke sådan noget det var dig" grinede hun drillende og smilede dog så bagefter. "Det lyder faktisk meget lokkende må jeg indrømme, det kunne være rart" sagde hun, lænede sig op igen og plantede et blidt kys på hans læber. "Vil du virkelig gøre sådan noget med mig?" spurgte hun smilende og kiggede ham undrende i øjnene med ansigtet vendt en anelse på skrå

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 5 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 6:09

han smilte "jeg vil næsten alt med dig" sagde han roligt "men det vil koste et show mere når vi kommer op igen" sagde han for at slå en handel af med hende han elskede simpelthen at se hende strippe han synes det var en fantastisk måde at lave forspil på

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 5 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 6:12

Chatille grinede lidt men nikkede så. "Det er en aftale. Men hun nu, at det i aften var ikke gratis, jeg skal stadig betales senere! Men du skal nok få rabat, for du var en god kunde alligevel" sagde hun med et smil og puttede sig lidt ind til ham. Det var faktisk ret underlig en adfærd af hende, da hun ikke plejede at ligge sådan med mænd, hun lige havde mødt, ligge sådan helt tæt op ad hinanden og så også nyde det samtidig. Hun ville dog ikke have, at det skulle ophøre, for hun havde det bare alt for godt med at ligge der ved ham. Hun vidste dog ikke med sikkerhed, hvad der ville ske efter de to dage, som de åbenbart havde værelset i, men de måtte vel se til den tid

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 5 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 6:17

han smilede og lukkede selv øjne "godnat" sagde han og faldt langsomt i søvn mens han stadig agede hendes røv han glædede sig faktisk til imorgen en hel dag med romantik strip og sex kunne det blive bedre? var der noget som kunne blive bedre overhovedet lige nu?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 5 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 6:22

Chatille så til da han lå og faldt i søvn. Hun smilede for sig selv, da hans tunge vejrtrækning vidnede hans søvn, og hun gav ham et lille kys på kinden, før hun rejste sig fra sengen og gik ud på badeværelset. Hun kiggede sig lidt i spejlet. Hendes hår var uglet og hendes makeup tværet en smule ud. Nu hun tænkte over det, så havde hun jo ingen ejendele på hotellet, så hun ville ikke engang lige kunne shine sig op inden deres dag næste morgen? Hun sukkede og rystede på hovedet en gang. Det gik nu nok alt sammen.
Hendes blik gled ned mod hendes lår, hvor hans sæd nu gled ned over hendes hud. Det havde været inde i hende indtil nu, men når hun nu stod oprejst, så kunne det ikke blive derinde. Hun tog noget papir og tørrede det væk, gabte en gang og gik så ind til ham igen. Hun lagde sig da ned i sengen til ham igen, lagde ansigtet ved hans bryst, sit ene ben over hans, og trak dynen over dem. "Godnat.. søde" sagde hun stille med et lille smil om læberne og kyssede hans kind, før hun lagde sig tæt ind til ham og selv, efter lidt tids hvilen, faldt i søvn

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 5 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 6:27

Zero vågnede næste morgen med et smil og tog fat i telefonen han havde hørt hende tænke han bestilte i list en masse forskellig make-up til hende og lagde derefter på og lod som om han sov lidt efter blev der banket på døren men Zero lod som om han stadig sov så det var Cha som måtte stå op

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 5 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 6:27

//logger snart-.-'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 5 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 6:34

Chatille hørte den høje banken på døren, og den tvang hende ud af hendes ellers så rare drømme. Hun havde drømt om Marek, den mand hun havde været sammen med, i det land hun boede før. Hun havde ingen følelser for ham længere, og havde ikke tænkt på ham længe, men pludselig var han bare dukket op i hans drøm, en drøm om, at hans far, leder af deres vampyrklan, ville dræbe hende for at have været sammen med et medlem af klanen.
Hun kneb lidt med øjnene. "Gå nu væk.." mumlede hun træt, men bankene på døren blev ved. Hun gav et irriteret lyd fra sig og trillede så til siden, hvilket resulterede i, at hun landede på gulvet med et bump. "Av.." mumlede hun lavt og gnubbede sin albue en gang, før hun skubbede sig op at stå. Hun kiggede ned på sengen, hvor Zero lå, og smilede så svagt, da hun kom i tanke om, hvad der var hændt aftenen før. Hun trak en morgenkåbe om sig, som hang i et skab, og gik så ud til døren. Hun var ligeglad med, hvor dårligt hendes hår sad, eller hvor udtværet hendes makeup var blevet over natten, hun skulle bare få vedkommende til at holde op med at banke.
Det gav et højt smæk fra døren, da den blev smækket i igen, og hun kom gående tilbage til værelset med en kasse i hænderne. Hun undersøgte den med blikket, men valgte bare at stille den på den nærmeste kommode på værelset, hvorefter hun faldt omkuld i sengen igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 5 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 6:35

//Okay, så må vi jo bare fortsætte senere :O

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 5 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 14:35

han lagde sig ind til hende og åbnede øjne "hvem var det søde" spurte han og kyssede hende på kinden mens han agede hende på maven og smilte lidt forførende men ik af nogen speciel årsag bare at han ville han kyssede hende på munden før han lagde sig ind til hende igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 5 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 15:10

Chatille kiggede langsomt over på ham og lod en arm snige sig om livet på ham. "Noget roomservice noget, de havde den der pakke med" sagde hun og pegede hen på den, hvor hun havde lagt den på kommoden. "Jeg aner ikke hvad det er" sagde hun og gabte, imens hun vendte sig på siden så hun lå med ansigtet mod ham. Hun kyssede ham en gang tilbage på læberne og smilede så en smule. "Jeg er bare slet ikke nogen morgenperson!" klagede hun og smålo lidt. Hun gned sig lidt ved øjnene, fjernede så det værste udtværede makeup med fingrene og satte sig op, meget langsomt og stift, lidt ligesom en zombie. Hun kiggede en gang rundt, men lod sig så falde ned og ligge ved siden af ham igen. "Skal vi ikke bare blive her? Jeg gider ikke rejse mig" sagde hun småleende og lukkede det ene øje

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 5 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 15:21

han smilte "jo det kan vi godt" sagde han og lagde panden mod hendes pande "eller osse kan du tage make-up på og gøre dig klar til den romantiske morgenmad" han kyssede hende forførende på halsen mens han bare nød det han ventede til hun ville sige hvorfor hun ikk kunne lægge make-up derefter pegede han bare på pakken med et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 5 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 15:26

Hun åbnede begge øjne og kiggede undrende på ham. "Jeg har da ikke noget...?" begyndte hun, men så så at han pagede. Hun smilede til ham og bed sig en gang i tungen. "Ej det har du vel ikke..?" begyndte hun imens hun vimsede over til kassen og åbnede den. Hun smilede bredt og sprang så tilbage på sengen til ham. "Hvor er du bare sød" sagde hun med et lille grin og kyssede hans kind. "Men du ved, hvis du nu skulle lade mig blive RIGTIGT fin til måske i aften, hvis du skulle have et til show, så mangler jeg jo også noget frækt tøj til det" sagde hun og blinkede drillende til ham. Hun mente faktisk ikke, at han skulle købe hende noget tøj, hun regnede nemlig ikke med, at han ville sige ja, men så igen, han havde jo allerede brugt penge på at skaffe hende noget makeup

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 5 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 15:34

han smilte "vi går ud og køber det dyreste og mest sexede tøj vi kan finde til dig" sagde han og så hende i øjne han kyssede hende på munden mens han agede hende på siden "alt for dig" hviskede han "det skal være det mest frækkeste og sexede tøj vi kan finde til dig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 5 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 15:47

Chatille spærrede øjnene op og så ærlig talt lidt paf ud. "Mener du det seriøst?" spurgte hun overrasket og satte sig op, imens hun kiggede på ham. Hun smilede bredt og kyssede ham på næsen. "Jeg bør nu stadig få et lille bad først" sagde hun smilende og rejste sig op og gik ud på badeværelset. Det ville nok tage for lang tid at gå i badekar lige nu, men det kunne de vel gøre den næste dag, eller om aftenen, eller bare lade være. Hun tændte for vandet og lod det varme op, og hun smed samtidig morgenkåben så hun stod nøgen derude. Hun kiggede sig i spejlet og forsøgte at fjerne lidt mere udtværet makeup

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 5 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 15:52

han gik hen og stillede lig lænet op af dørkarmen mens han så på hende nøgen og smilte meget glad "ta du dig bare god tid søde" sagde han og betragtede dette som et ektra show uden hun selv vidste det han smilte bare og smækkede hende på hendes bare røv med et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 5 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 15:55

Chatille vendte sig hurtigt om imod ham, gik hen til ham og lagde hænderne om nakken på ham. Hendes ansigt gled lidt på skrå og hun kiggede ham ind i øjnene. "Du... Hvad er der med dig og at slå en på røven?!" udbrød hun højt og klagende og grinede lidt til ham. Hun syntes han gjorde det en del, og det var altså ikke noget man bare gjorde hele tiden! Det var okay når man gjorde det under sex, men man behøvede heller ikke gøre det ved hver mulighed udover det. Hun grinede og rystede på hovedet, kyssede ham kort på læberne, vendte så om og gik op i badet og trak forhænget for

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 5 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 15:58

han smilte gik ind hentede kassen med make-up gik ud på badeværelset lagde den der og gik ind i stuen hvor han satte sig og så mod badeværelses døren med et smil og var stadig nøgen mens han sad der og ventede kun på hun kom tilbage "forresten vil du prøve at køre min bil" råbte han til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 5 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 16:05

"Aldrig i livet, jeg ville dræbe os begg!" råbte hun tilbage til ham i et grin, imens hun vaskede sit hår. Hun tog noget sæbe og trykkede det ud af flasken ned på hendes bryst, hvorfra det gled ned over hendes mave der glinsede af vandet, der lå på hele hendes krop. Hun lagde hænderne på maven og begyndte at smøre sæben rundt, så hele hendes krop efter lidt tid var godt sæbet ind. Hun havde altid nydt at være i bad, og hendes bade måtte gerne vare noget tid, og det ville det her nok også komme til, så han kunne forhåbentlig vente

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 5 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 18:30

han smilte "jo kom nu da jeg hjælper dig" sagde han og grinte lidt "jeg har allerede kørt galt mange gange" han rejste sig og gik rundt i lejligheden mens han smilte han gik ud på altanen og så ud over byen de havde en fantastisk udsigt ud over hele landet det var virkelig romantisk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 5 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 18:37

Chatille smålo og begyndte at skylle sin krop og hår for sæben. "Når min første gang med overhovedet at SIDDE i en bil var med dig, så tror jeg ikke det ville gå særlig godt, hvis jeg skulle køre den" svarede hun højt nok til at han burde kunne høre det. Da hun havde skyllet sig helt trådte hun ud af badet og rakte ud efter et håndklæde, som hun viklede rundt om kroppen. Hun tog så et andet mindre håndklæde, som hun satte i håret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 5 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 18:41

han kom ind "du sidder da bare på mit skød imens" sagde han gik hen til hende og agede forførende hen af siderne og hev langsomt håndklædet af han agede hende på maven og tog hende på underlivet "du er fandeme fantastisk" hviskede han og agede hendes underliv mens han kyssede hende på skulderen han stod med maven mod hendes ryg og armene om hende den ene på hendes underliv den anden på hendes bryster mens han kyssede hende på skulderen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 5 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 20:18

//skal vi fortsætte?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Watch your back - Page 5 Empty Sv: Watch your back

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum