Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Faret vild? O.o
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Faret vild? O.o
Omivelser: rotter og gyderne? ^^
Sted: gyderne?
Dato: 18 september
Tid: IRL
Vejr: Kølligt.
Milla var faret vild, inde i gyderne. Hun var bange fordi hun ikke kunne finde rundt.
Hun bed sig hårdt i læben.. Det var nok ikke en god ide at spørge om vej.
For hvem vidste hvem der befanndt sig in sådan nogle mørke gyder.
hendes jeans var lidt slitte, men hun havde dog en hættetrøje ud over.
Hun rystede over hele kroppen. Der var koldt og fugtigt.
Hun kiggede sig omkring *Hjælp!' tænkte hun og kiggede rundt.
Sted: gyderne?
Dato: 18 september
Tid: IRL
Vejr: Kølligt.
Milla var faret vild, inde i gyderne. Hun var bange fordi hun ikke kunne finde rundt.
Hun bed sig hårdt i læben.. Det var nok ikke en god ide at spørge om vej.
For hvem vidste hvem der befanndt sig in sådan nogle mørke gyder.
hendes jeans var lidt slitte, men hun havde dog en hættetrøje ud over.
Hun rystede over hele kroppen. Der var koldt og fugtigt.
Hun kiggede sig omkring *Hjælp!' tænkte hun og kiggede rundt.
Gæst- Gæst
Sv: Faret vild? O.o
Zero gik for sig selv og så en yndig lille pige på ca 17 komme gående inde i gyden han smilte og kom frem bag hende skubbede hende ind mod væggen med maven først og lammede hendes kræfter mens han smilte "og jeg som troede jeg ikk ville finde nogle at voldtage idag" sagde han og tog hende hårdt på røven
Gæst- Gæst
Hun blev forskrækket.. "Hold dig væk fra mig din syge stodder!" sagde hunn hårdt og sparkede ham i skridtet. Hun fik sparket ham så hårdt at hun lige kunne nå at flygte lidt. Hun satte i spurt langs gyden. Hun var bange og løb alt hvad hun kunne.
Gæst- Gæst
han grinte og løb efter hende med et smil selvom de løb langt i disse gyder som var ligesom labyrinter og løb meget blev han ikk forpustet overhovedet han grinte bare af det og indhentede hende hurtigt og pressede hende igen op mod væggen denne gang var han forberedt på hun ville sparke og pressede hendes ben fast med hans egne ben
Gæst- Gæst
"Slip mig dit bæst!" hylede hun vredt.Hun vred sig hårdt væk, men hans greb var stærkt.
Hendes hud begyndte at brænde. Hendes øjne blev koolde, mens hun vred sig prøvede hun også at sparke ham. "SLIP MIG!" råbte hun vredt. Hendes vinger slog sig hårdt ud. De ville ramme ham.
Hendes hud begyndte at brænde. Hendes øjne blev koolde, mens hun vred sig prøvede hun også at sparke ham. "SLIP MIG!" råbte hun vredt. Hendes vinger slog sig hårdt ud. De ville ramme ham.
Gæst- Gæst
Zero reagerede hurtigt og satte små flammer i hendes vinger så hun måtte tage dem ind igen mens han stadig holdte hende fast og tog hende på underlivet meget forførende så hun skulle bruge meget af sin selvkontrol til at holde sig væk fra ham mens han bare nød det i fulde drag
Gæst- Gæst
*Hold hovedet koldt* tænkte hun og lukkede øjenene.
Hun gik langsomt ind i hhans sind.
Hun fik ham uden han selv ville til at gå nogle skridt væk.
Hun åbnede hurtigt øjnene, hvad skete der lige der?
Hun skyndte sig at løbe alt hvad hun kunne ud på vejen, men der var ingen?
Hun gik langsomt ind i hhans sind.
Hun fik ham uden han selv ville til at gå nogle skridt væk.
Hun åbnede hurtigt øjnene, hvad skete der lige der?
Hun skyndte sig at løbe alt hvad hun kunne ud på vejen, men der var ingen?
Gæst- Gæst
ikk andre end zero som allerede stod der men denne gang var han i en anden skikkelse den lyshårede mens han før var den mørkhårede "kom med hurtigt" sagde han tog fat i hendes hånd og hev hende med sig uden et ord mere han gik ind i en gyde og gemte sig sammen med hende mens han lod som om han kiggede efter andre "er du okay" spurte han "jeg så det hele den dreng med det sorte hår var ude efter dig ikk?"
Gæst- Gæst
"Slip mig!" sagde hun automatisk.
Men da hun så det ikke var ham, eller hun troede det ikke var.
"Hvad laver du er du sindsyg?" mumlede hun og prøvede at komme væk.
Hun kunne ikke tænke klart lige nu.
Men da hun så det ikke var ham, eller hun troede det ikke var.
"Hvad laver du er du sindsyg?" mumlede hun og prøvede at komme væk.
Hun kunne ikke tænke klart lige nu.
Gæst- Gæst
han så på hende "er du okay" spurte han igen og så hende i øjne med et bekymret blik "kom vi må væk herfra" sagde han og løb videre igennem gyderne højre venstre højre venstre hele tiden meget skarpt og i spurt alt sammen mens han holdt i en flaske som havde masser af vand i men kunne ikk falde ud selvom der ingen prop var
Gæst- Gæst
Hun hev sig løs fra hhans greb.
"Nej! jeg er ikke okay" sagde hun vredt og vendte om så hurtigt hun kunne.
Hun satte si løb ned af den anden gade, indtil hun løb ind i en lygtepæl og faldte bagg over.
"AUV!" mumlede hun og tog sig til hovedet.
"Nej! jeg er ikke okay" sagde hun vredt og vendte om så hurtigt hun kunne.
Hun satte si løb ned af den anden gade, indtil hun løb ind i en lygtepæl og faldte bagg over.
"AUV!" mumlede hun og tog sig til hovedet.
Gæst- Gæst
Zero greb hende "hør her ham Zero er ikk nem jeg har jagtet ham i snart 12000 år" sagde han hev hende op og stå og hev hende med "han giver aldrig op vis du bliver sammen med mig sker der ikk noget" han hev hende med sig ind i en bygning som var forladt han hev hende hen til en stol og satte hende forsigtigt der mens han roede i sin lomme og fandt et interpol skilt frem (interpol:interpol er beregnet for forbryder i andre lande som er rejst til helt nye lande for at flygte for deres straf)
Gæst- Gæst
Hun nikkede stille. "Men jeg vil hjem!" sagde hun bestemt. Hun ville hjem og være i fred uden at blive jagtet som et dyr. Hun så skræmt ud og kiggede stille rundt.
"Hvem er du?!" spurte hun hårdt. Hun lod sin hånd dumpe ned i hendes taske.
Hun holdte en kniv stramt fast nede i tasken.
"Hvem er du?!" spurte hun hårdt. Hun lod sin hånd dumpe ned i hendes taske.
Hun holdte en kniv stramt fast nede i tasken.
Gæst- Gæst
han smilte "slip den kniv tak min gode dame" sagde han rigtig som en genlteman "orez er navnet" han bukkede dybt "lad mig endelig føre dig hjem" han smilte og rakte hende sin hånd "det er det mindste jeg kan gøre efter at sådan brutalt har tvunget dig herhen" sagde han rigtig beklagelig
Gæst- Gæst
"Jeg slipper den ikke før jeg er hjemme" sagde hun bestemt. Hun kiggede med urolige øjne rundt. "Jeg tager ikke din hånd, men bare du følger mig til skoven er jeg glad" sagde hun bestemt og rejste sig. Hun holdte kniven stramt i hendes hånd. Men det var kun for t være på den sikre side, hun holdte den.
//Må smutte inden jeg bare falder i søv Zzz ^^ Skrives imorgen ^^
//Må smutte inden jeg bare falder i søv Zzz ^^ Skrives imorgen ^^
Gæst- Gæst
han nikkede og gik varsomt mod døren og kiggede rundt udenfor "okay fri bane kom så" sagde han og begyndte at liste sig mod skoven der var langt og han var meget varsom så de måtte gå hele vejen afsted mens han kiggede varsomt rundt med en ildkugle i hånden "forresten hvorfor er du ude så sent" hviskede han
Gæst- Gæst
Hun gik ud af døren lidt efter ham, mens hun sukkede let.
Hun kiggede kort rundt.. "Jeg farede vild" sagde hun kort og kiggede uroligt rundt.
HUn gik mod skoven, med hurtige skridt.
Hun kiggede kort rundt.. "Jeg farede vild" sagde hun kort og kiggede uroligt rundt.
HUn gik mod skoven, med hurtige skridt.
Gæst- Gæst
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]