Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Suk, faret vild igen... EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Suk, faret vild igen... EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Suk, faret vild igen... EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Suk, faret vild igen... EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Suk, faret vild igen... EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Suk, faret vild igen... EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Suk, faret vild igen... EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Suk, faret vild igen... EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Suk, faret vild igen... EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Suk, faret vild igen... EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Suk, faret vild igen...

Go down

Suk, faret vild igen... Empty Suk, faret vild igen...

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 16:12

Omgivelser: Ingen..

Sted: Gyderne..

Tid: aften

Vejr: Køligt.

Dato:?

Natten var på vej.. Lilly traskede gennem, de smalle gyder. Hun bed sig let i læben, men hun var ikke bange(Endnu). Hun gik forsigtigt ned af gaden, hmmm… Hvor skulle hun gå hen. Hun vidste ikke helt hvor hun var, men det ville hun nok finde ud af. Hun klatrede let op på en container. Hmm.. Hun vidste simpelthen ikke hvor hun var. Hun kørte derefter en hånd gennem håret. Hun sukkede let før hun satte sig ned på containeren. Hun kiggede sig let, omkring.. Ingen.. Ingen i gyderne, men var det et godt tegn? Hun kørte kort igen en hånd gennem håret. Hendes sko, var pang orange som altid. Converse, men de var ikke holdt særlig godt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Suk, faret vild igen... Empty Sv: Suk, faret vild igen...

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 16:27

Israel stod inde i en af gyderne, han havde ingen ide om hvorhenne han var, men han kunne lugte en særdeles saftig sjæl omme bag ved muren... Men kunne han komme ind til den uden at det skulle opdages?
Ikke så vidt han selv vidste. Han tog et lille snus med næsen, men hurtigt kiggede væk da duften fra en anden sjæl var tættere på.
Et ulve agtigt smil bredte sig på hans læbers og han kiggede efter duft sporet. Det lyste op for ham da han kiggede ud i luften.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Suk, faret vild igen... Empty Sv: Suk, faret vild igen...

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 16:35

Hun strøg sig igen elegant over håret. Hun smilede let, og betragtede mørket i lidt tid. Hun lod sig forvandle til hendes dyrskikkelse, i lidt tid. Hun smilede kort før hun bare kiggede rundt, med hendes blå øjne. Hun sad der, som en sneleopard, somom det var normalt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Suk, faret vild igen... Empty Sv: Suk, faret vild igen...

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 16:41

Sjælens form ændrede sig i et splitsekund. Hvad skete der dog?
Israel kiggede rundt. Det var ikke et normalt mennske, men et magisk væsen... Altså måtte det ikke spises.
Han knipsede en enkelt gang... Lettere irriteret, men også nysgerrig.
Han kunne virkelig godt tænke sig en kamp, men det var imod Krigsdæmonernes kodeks.
'Krigs dæmoner, angriber ikke uden en krigs erklæring'
Han sukkede stille og fulgte stadig efter Sjælen med nysgerrighed.
Han havde tilbragt for meget tid med Raphael den nysgerrige Kat...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Suk, faret vild igen... Empty Sv: Suk, faret vild igen...

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 16:54

Hun lod hendes tunge glide hen over det hvide tandsæt. Hendes elegante hvide pels skinnede næsten da lyset ramte det. Hun smilede kort og kiggede op mod månen. Et blik gav hun fra sig da månen skinnede hende ind i øjnene.


//Må lige smuutte<! svare når jeg kommer på igen xd

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Suk, faret vild igen... Empty Sv: Suk, faret vild igen...

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 17:01

Israel stoppede op og kiggede lettere forvirret på sneleoparden. Hvad pokker lavede en sneleopard dog her? Ude i gyden? Midt inde i en by... Forvirrende.
Han tjekkede på sjælen. Det var forvirrende... Den havde nogle menneskelige karaktere, men den var mest af alt en sneleopard... Men hvad pokker skete der dog med den på halvvejen...
"Er du en Animagus?" spurgte han og trådte ud fra skyggen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Suk, faret vild igen... Empty Sv: Suk, faret vild igen...

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 17:39

Hun sprang op og blottede let hendes tænder af ren forskrækkesle. Hun forvandlede sig til normalt.. "Hvem er du?!" spurte hun og sakkede bag ud. Hendes forskrækkesle havde gjordt hende meget bange!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Suk, faret vild igen... Empty Sv: Suk, faret vild igen...

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 17:58

"Slap af" sagde han venligt og kiggede på hende med hænderne løftet i det universale tegn. Jeg-Gør-Ikke-Noget.
Selvom det var lidt af en halvfærdig sandhed over det. Han kunne godt, men han ville ikke skade hende uden en åben (eller skjult) krigserklæring.
"Men jeg er Israel" sagde han venligt og lavede et halvt buk, uden at tage øjne fra hende... Som en ægte kriger.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Suk, faret vild igen... Empty Sv: Suk, faret vild igen...

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 18:00

Hun slapped eikke mere af, men hun trak dog vejjret dybere.. "Lilly" mumlede hun kort. Hun vidstte ikke om det var en god ide at sige it navn når hun ikke vidste om han var farlig eller ej..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Suk, faret vild igen... Empty Sv: Suk, faret vild igen...

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 18:04

"Lily" sagde han og smagte lidt på navnet. Det passede godt til hende... Smuk og sårbar som en Lilje. Han grinte lidt over det han tænkte på.
Israel havde aldrig haft en kæreste... Eller, kunne han bare ikke huske det eftersom han havde været dræbt flere gang.
"Så... Hvorfor er du i denne labyrint af gyder?" spurgte han med et svagt ulvesmil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Suk, faret vild igen... Empty Sv: Suk, faret vild igen...

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 18:11

"Jeg er her bare" mumlede hun uroligt. Hun ville ikke fortælle at hun var faret vild igen. For hvad, nu hvis han var farlig.. Hun knyttede hårdt hendes næve, så man kunne se hendes meget hvide knoer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Suk, faret vild igen... Empty Sv: Suk, faret vild igen...

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 18:15

"Jeg kan fører dig ud" sagde han og lagde hovedet lidt på skrå.
*Og endnu engang stoler folk mere på andre end mig* tænkte han og kunne ikke lade være med at slippe et lille suk over at ingen stolede på ham... Som sædvanlig... De stolede mere på Raphael... Han var også den største humørbombe af de to... Og fordi han var tempetaner kunne folk ikke lade være med at stole på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Suk, faret vild igen... Empty Sv: Suk, faret vild igen...

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 18:22

"kan du?" spurte hun stille, og lagde hovedet let på skrå. Hun smilede kort.. "Men hvis du vil må du gerne hjælpe mig ud" hviskede hun næsten, med et lille mil hen over læberne.. Hun kiggede kort på ham. Hmm.. Han virkede nu ikkke farlig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Suk, faret vild igen... Empty Sv: Suk, faret vild igen...

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 18:31

Krigsdæmoner kunne ikke spores... Det var det der gjorde dem til nogle af de farligste modstander på kamppladsen... De andre magiske væsner kunne aldrig lugte ham...
Israel kiggede rundt. Rotte sjæle aftegninger var der stadig rundt omkring... De kunne måske vise ham en vej ud.
"Men det vil måske tage lidt tid... Medmindre" Mumlede han afsluttende og fortsatte i tankerne *Jeg skal smadre en væk eller to*.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Suk, faret vild igen... Empty Sv: Suk, faret vild igen...

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 18:34

Hun kiggede på ham "Med midre hvad?" spurte hun og bed sig hårdt i læben. Hun kiggede kort på ham før hun lettere igen bed sig i læben.
Hvad hvar det mon at han mente, bare at han svarede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Suk, faret vild igen... Empty Sv: Suk, faret vild igen...

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 18:44

"Tjoh... Jeg kan vel lige så vel godt sige hvad jeg er..." startede han og kiggede på hende og nærmest målte hende med øjne.
"Jeg er en vaskeægte krigs demon" sagde han så og kradsede sig lidt på kinden inden han ganske blidt lod en finger glide hen over den nærmeste væg. Hans pegefinger blev til en lang, krum klinge som skar gennem væggen som om den var af smør og det krumme sværd var en glohed klinge.
"Og det er bare en af de små ting" sagde han langsomt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Suk, faret vild igen... Empty Sv: Suk, faret vild igen...

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 18:52

Hun så forbauset på den loange `finger´ hendes øjne blev små store, mens hun så betragtede den, den skar bare genem væggen? Hun kiggede bare nygerrit.. "Er det kun småt?!" spurte hun undrede og betragtede ham kort.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Suk, faret vild igen... Empty Sv: Suk, faret vild igen...

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 18:56

"Nææh... Hele min krop kan gøres til et våben og jeg kan forstærke folks had..." sagde han og gabte let.
Han hadede virkelig den del.
"Men den kan også gøres til forsvar altså... Og jeg kan se varme pletter og så videre" sagde han og fortsatte "Jeg er nærmest et biologisk våben" Mumlede han stille og kiggede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Suk, faret vild igen... Empty Sv: Suk, faret vild igen...

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 19:33

Hun nikkede kort mens hun betragtede ham.. "Skal jeg forstå det sådan; at du nærmest elv er et våben eller hvad?" spurte hun og bed sig selv i læben.. Hun sukkede lydløst da hun bed sig i læben. Hun betragtede ham derefter igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Suk, faret vild igen... Empty Sv: Suk, faret vild igen...

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 19:41

"Ja... Men jeg er altså ikke så slem" sagde han bare stille for sig selv og lod fingeren blive normal igen.
"Men jeg kan sagtens finde en vej ud" sagde han venligt og tilføjede stille. "Uden at smadre væggen" sagde han så stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Suk, faret vild igen... Empty Sv: Suk, faret vild igen...

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 19:44

"Jeg ved godt at du ikke er slem, men hvordan kan du finde ud uden at smadre væggene?" spurte hun stille, og bed sig kort i læben. Hun strøg sig let gennem håret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Suk, faret vild igen... Empty Sv: Suk, faret vild igen...

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 19:47

Han skulle lige til at svare sjæle, men slugte det i sig... Det var nok ikke det smarteste at sige at man spiste sjæle med stor velvære.
"Jeg følger lugten" sagde han så hurtigt efter og kiggede over skulderen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Suk, faret vild igen... Empty Sv: Suk, faret vild igen...

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 19:47

//Skal spise og vaske op//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Suk, faret vild igen... Empty Sv: Suk, faret vild igen...

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 19:50

//Oki ses//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Suk, faret vild igen... Empty Sv: Suk, faret vild igen...

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 19:52

Hun nikkede kort og smilede let.. "Så du spiser altå sjæle eller hvad?" purte hun og strøg lidt hår væk fra ahendes ansigt. Hun bed ig let i læben, og smilede stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Suk, faret vild igen... Empty Sv: Suk, faret vild igen...

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum