Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
som sendt fra helvede: privat Galadria EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
som sendt fra helvede: privat Galadria EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
som sendt fra helvede: privat Galadria EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
som sendt fra helvede: privat Galadria EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
som sendt fra helvede: privat Galadria EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
som sendt fra helvede: privat Galadria EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
som sendt fra helvede: privat Galadria EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
som sendt fra helvede: privat Galadria EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
som sendt fra helvede: privat Galadria EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
som sendt fra helvede: privat Galadria EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

som sendt fra helvede: privat Galadria

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

som sendt fra helvede: privat Galadria Empty som sendt fra helvede: privat Galadria

Indlæg af Gæst Fre 7 Jan 2011 - 21:10

Tid:00:00
Sted: kirkegården
Omgivelser: gæt brug din fantasi
Vejr: koldt og mørkt
Tøj: intet
Djævel jeg: http://www.irvinehousingblog.com/wp-content/uploads/2007/09/devil03.jpg
Kirkegården lå øde hen som altid på denne tid for ingen turde komme på denne tid så det var på denne tid de døde fik fred vis man troede på den slags ævl, luften var koldt og fik fugle til at slå vingerne om sig for at holde varmen, de nøgne træerne så selv ud til at fryse selvom det var umuligt da træer ikke ku fryse, månens lys gav kirkegården et endnu mere uhyggelig stemning men pludselig blev der helt stille mere end der nogle side havde været men så kom der et ordentligt brag, jorden begyndte at ryste og der kom en stor revne i jorden hvorefter der kom masser af ild op, ud af ilden tråde en djævel i sin fulde skikkelse, ilden forsvandt og hullet lukke hvorefter der blev stille igen, den djævel der var komet ud var høj, hæjre end andre djævle, dens hud var rød og fyldt med et mørkerødt mønster, djævlen var nøgen men det ar alle djævle jo i helvedet, djævlens navn var Edward men i helvede var han kendt som Ed en af de stygge djævle som ikke var bange for noget, Ed lo koldt en kold dyb latter hvorefter han slikke sig om munden med den slange ligne tunge, hans gule øjne så ondskabsfyldt rundt for at se hvor han var endt*nå du har da fundet et godt sted*tænkte han koldt og så kort ned i jorden før han bukke sig ned og d af en skygge trak han sin stok, en sort lang fornem stok hvor håndtaget var formet som et slangehovedet med grønne øjne som var lavet af sten, selve slangehovedet var lavet af sølv, Ed lo koldt og begyndte at vandre rundt imens han betragte gravene nøje, han tænkte ikke over at han var nøgen det var han jo vant til dog frøs han lidt"de mangler ilden her"mumlede han koldt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

som sendt fra helvede: privat Galadria Empty Sv: som sendt fra helvede: privat Galadria

Indlæg af Gæst Fre 7 Jan 2011 - 21:35

en ung skikkels kunne ses i mørket. Det var den unge hundjælve Galadria hun var ude og se hendes nye hjem, an hun ledet efter nogen særliget en gammel grav som hade tilhørt. En ad de mætiske mænd i denne by Hun hade en task på skulderen, og tegen over hele kroppen hun var en lyshår hundjælve. Med en masse gode endskaber og nogen får dårlig eneskaber hun var ikke ret høj, men ond det var hun nu en gang hun hade flere gang slog nogen ihjel. Fordi de hade meget irerteren over for hende og det hadet hun bare, i det sammen kunne hun mærke en ande arua en handjælve på 40-45 år. Hun gik i mod ham med et ildspyd i hånden for vis han gik til angreb, ville hun kunne forsvar sig i mod am og hun var ikke en man skulle gøre vred


Sidst rettet af Galadria Lør 8 Jan 2011 - 10:35, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

som sendt fra helvede: privat Galadria Empty Sv: som sendt fra helvede: privat Galadria

Indlæg af Gæst Fre 7 Jan 2011 - 22:36

Ed betragte de mange gravsten dog var han ligeglad med at folk havde mistet deres elskede, han var en af de ondeste djævle der fandt næst efter selve herren samt hans højre hånd, dog var der mange af de andre djævle der frygte ham, han havde dræbt over millioner eller milliarder af folk selv den gang han ikke var djævel men vampyr havde han dræbt folk blot for sjov det var også derfor helvedes herre fik ham lavet om til djævel og nu havde han levet i 2000 hår, han stoppe op da han ku lugte noget*djævel'tænkte han og så rundt men fik dog hurtigt øje på en hun djævel"du der vilket land er jeg i og hvad hedder byen?"råbt han med sin kolde mørke men også dybe stemme en stemme som mange frygte og snart ville alle frygte ham, han var sendt til jorden for at skabe kaos samt at få magt men også for at få flere folk i helvede, et koldt og lumsk smil kom frem på hans læbe, han strammede let grebet om stokken en stok som havde en evne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

som sendt fra helvede: privat Galadria Empty Sv: som sendt fra helvede: privat Galadria

Indlæg af Gæst Fre 7 Jan 2011 - 22:47

" landet hedde Di Morga og byen hede Terre. og hvorfor endlig det om jeg må spøre den her om det " sadge Galadria, hun kunne mærke hans aura den var kold og ond. Endnu mere end hendes egen hun var ikke så ond som hendes far var , hendes far var selv den store djælve hun var hans yngste barn. Han hade flere hundere af børn det var hun nummer 400 ud af den flok som var på 400, hun blive altid drille af sin brøder og søster der hjemme da hun ikke. Hade de sammen kræfte som de hade men for hendes far var hun hans lille pige, som kunne mere end de ander kunne hun var hans øjesten. En ond og led pige med et mærke på armne det var hendes fars våbenmærke, som var på hende så man kunne se at hun tilhørt Satan selv det for var hun her. Hun var sendt her op for at hjælpe med at får flere i Helvedt


Sidst rettet af Galadria Lør 8 Jan 2011 - 10:44, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

som sendt fra helvede: privat Galadria Empty Sv: som sendt fra helvede: privat Galadria

Indlæg af Gæst Fre 7 Jan 2011 - 23:10

Ed lo let en iskoldt latter hvorefter han så rundt"hmm javel"mumlede han let hvorefter han rette blikket mod hende"jeg er lige kommet her til, den store sendte mig"svarede han hende køligt, vis hun var datter af selve den storre ville hun sikkert ha hørt sin far snakke om en djævel ved navn Edward som virklig var noget for sig selv, han betragte hende nøje"det der spyd kan du godt fjerne jeg angriber ikke djævle med mindre de angriber mig"lo han koldt hvorefter han kort så runmdt"navnet er Edward og de er?"spurgt han så iskoldt hvorefter han så på djævlen foran sig køn var hun det måtte han indrømme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

som sendt fra helvede: privat Galadria Empty Sv: som sendt fra helvede: privat Galadria

Indlæg af Gæst Fre 7 Jan 2011 - 23:24

" Galadria. Og så de er Ed den gursome jeg har hørt en masse om dig du er min fars lakej, som blive sendet her til fot at skabbe kaos og hade og for at får flere. Ned til helvedt de må også har både se og hørt mig når jeg snakke med min far, om at sende mig afsted her til da jeg var minder og nu er jeg her. For at finde en bog som min far fik stjålen for mange år siden 2 sadge Galadria. og fik spydet væk med et nik nu stod hun foran ham hun var ung om meget smuk, men hendes skønhed var kun en ting når hun var under nyemånen. Var hun endnu stærker end hun oprenlig var for i forhold til hendes søster og brøder, var hun stadig væk bare et barn men et rigtig djælve barn. Hun hade små horn i panden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

som sendt fra helvede: privat Galadria Empty Sv: som sendt fra helvede: privat Galadria

Indlæg af Gæst Fre 7 Jan 2011 - 23:35

Ed smilede grumt hvorefter han lavede et let buk med hovdet det tætteste på ham ville komme for at få et buk d han ikke var typen der bukke sig helt ned det var noget slaver laver, han betragte hende nøje"ja det er skam mig"svarede han let"nå så de er herrens datter det må jeg sige han har fået smukke børn"svarede han koldt hvorefter han så lidt rundt igen"render man så rundt i djævel skikkelse her eller?"spurgt han og trak let på skuldren"en bog siger du? hmm pas å hvem du fortæler det til mig kan du stole på til en vis grad"svarede han let hvorefter han så hen på gravsen ved siden af ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

som sendt fra helvede: privat Galadria Empty Sv: som sendt fra helvede: privat Galadria

Indlæg af Gæst Fre 7 Jan 2011 - 23:58

" tak og jeg kan ikke får en mennskekrop. Før jeg er 21 år sådan er det for vil piger og ja det er , selve underverdens hemmeligehede som er blive stjålen for flere år siden min far sagde. Vist jeg kunne får den tilbage ville han give min en mennskekrop, som jeg selv kunne vælge, hvordan den skal se ude" sadge Galadria og rette sig op hun var utrolig smuk. Men ret lille og så ikke vider ond ud for hendes horn var ikke ret store men de var det, og det var hun meget glad for de vokse når hun blive vred eller var i fare. Men hendes far hade sagdet at hun aldrig måtte fortælle ander djælve end Ed hvem hun var, og hvorfor hun var her på jorden hun hade sortevinge på ryggen men hun kunne ikke flyve med dem. Endnu de var stadig får små men med tiden ville hun kunne selv om det kunne gå, nogen rår endnu ind det ville ske hun hade nogen flammer mærke på armen,bene og på maven. Og en i panden og hun hade flere even når måne var fuld,halv og ny, hun hade en stav i en holde på ryggen som var laver at en knogle. Som kom fra hendes far som en gang hade midste en knogle som var lavet til et våben, som kunne skade ham da det var en del af ham selv Galadria hade den nu og den kunne. Hun bruge til at slog og skade ander væsner med for den var hul ind i såden den hade en lammen gift i, som kunne lamme alt og alle vis de kom hende på tværs




Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

som sendt fra helvede: privat Galadria Empty Sv: som sendt fra helvede: privat Galadria

Indlæg af Gæst Lør 8 Jan 2011 - 12:52

Ed nikke let til hendes ord dog havde hun ikke svaret på hans spørgsmål så derfor så han igen på hende"sku jeg forvandle mig eller ej?"spurgt han roligt hvorefter han så let op på himlen, han holdt godt fast på sin stok en stok der betød meget for ham"jeg håber de finder bogen"svarede han så hvorefter han kort lukke øjne, han trådte ind i en skygge med den ene fod hvorefter en stol af skygge vokse op, han satte sig roligt ned på stolen og så på hende, hans vinger var store sam røde men var dog foldet sammen, han var en af de lidt mere mandige djævle og fik derfor tit de kvindlige djævle til at ku li ham dog var han ikke typen der blev forelsket da han ikke havde et hjerte eller personligheden til det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

som sendt fra helvede: privat Galadria Empty Sv: som sendt fra helvede: privat Galadria

Indlæg af Gæst Lør 8 Jan 2011 - 12:59

Galadria vcar meget urolig. Hun hade mærke noget omme for tæt på hende og det gjore hende urolig, men hun så helt orlig ud men ind i var hun meget urolig hun viste ikke. Hvorfor hun var så urolig over noget hun ikke kunne se så mærke hun noget, ramt hende i nakken og detslog hende omkuld hun satte sig op og så urolig rundt. hun kunne indt se " hvad var det 2 sgade hun stille, og så rundt efter det som hade ramt hende hun så ned og viste ikke hvorfor. men hun hade det ikke lige så godt lige hun var svimme og rundtosset, hun så på Ed men viste ikke om det var ham som hade gjoret det. For han var den eneste hun kunne se og hørt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

som sendt fra helvede: privat Galadria Empty Sv: som sendt fra helvede: privat Galadria

Indlæg af Gæst Lør 8 Jan 2011 - 20:31

Ed løftede øjnbrunet da hun snakke om et eller andet han ku se at hun var dårlig og derfor rejste han sig og gik hen til hende, han lag en hånd på hendes skulder normalt ville han ikke hør noget som dette men han ville ikke ha hendes far efter sig det ku ende at for galt så derfor prøvede han at være flink"jeg så ikke noget"svarede han hvorefter han tral let på skuldren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

som sendt fra helvede: privat Galadria Empty Sv: som sendt fra helvede: privat Galadria

Indlæg af Gæst Lør 8 Jan 2011 - 20:56

" men det var noget. Jeg kunne mærke det en hvor den den henne nu " sagde Galadria, og kom valken på bene og så rundt den var her stadig hun kunne lugte den. På lange afstand og den var meget tæt på dem men og den var foran eller bag ved dem, kunne hun ikke bestemme men hun kunne svaget høre den . Det var en knuren som vaget hendes urolighed igen 2 Ed der er noget " sagde hun, og så rundt igen hun viste at den ver der et sted men hvor kunne hun ikke blive. Klar over men det skullenok gå vis hun ikke gik i panik, hun viste at den ville komme igen ind ret længe og hun fik ret i det smamen kom den . Til syn og Ed også kunne se den det var et fryliget monster, Galadria genkendet den som sin fars værske lakej Tikano som kun spiste rådt og boldig køb.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

som sendt fra helvede: privat Galadria Empty Sv: som sendt fra helvede: privat Galadria

Indlæg af Gæst Lør 8 Jan 2011 - 23:02

//alle djævle spiser råt kød//

Ed så nu også væsnet"ja nu kan jeg da se det"svarede han koldt hvorefter han knytte hænderne hårdt"hvad laver du her? du sgu være i helvede"snerrede Ed af bæstet som han havde set et par gange"og hvorfor slår du?"lød det koldt fra ham hvorefter han løftede stokken let, Ed havde oplevet meget gennem de år han havde levet så som da jesus blev sat på korstet faktisk var Ed med til at hamrede søm i Jesus og sige nedlande ting det var tider den gang ikke som nu, han knurrede koldt og blotte de gule tænder som normalt var hvide hos andre djævle men da han ikke børste dem så blev de jo gule med tiden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

som sendt fra helvede: privat Galadria Empty Sv: som sendt fra helvede: privat Galadria

Indlæg af Gæst Lør 8 Jan 2011 - 23:14

" det er Tikano. Det bæst som forråder min far og brække hans arme jeg vil uden tivel forsøget at gøre min far, meget sur siden han angribe os 2 sagde Galadria og kom på bene. Hun så på Tikano han var et store monsert med et voldesomt humør, og han gik kun efter dem som hade med selve herskern af underverden at gøre. Som Galadria hade hun var hans yngste barn og hans øjnesten, vis hun kom tilskade ville hendes far forlange vedkommes hovedt på et fad. Tikano hade såre hende i ryggen og på venster ben, Tikanio slikke blodt af shan finger og smilede " hun skal død som den eneste. Af hersekns børn for vis hun er død vile underverdens kogen ikke kunne reger mere, og så vil jeg være i stan til at overtag tronen og herske over hele underverden " ginte Tikano koldt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

som sendt fra helvede: privat Galadria Empty Sv: som sendt fra helvede: privat Galadria

Indlæg af Gæst Lør 8 Jan 2011 - 23:21

Edward knurrede dybt" du skal ikke røre hende"lød det koldt fra ham og han vidste at han nu måtte træd i kræft for at rede herrens datter fra dette bæst for ellers ville han selv få problemer, han rette sig hekt op og gik ind foran hende"du skal ha ramt på mig først"knurrede han vredt og løftede sin stok høøjt op imens han lod sin ene fod røre en skygge, sygge væsner begyndte at dukke op og gikl til angreb mod bæstet imens Ed aå afvendtne på den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

som sendt fra helvede: privat Galadria Empty Sv: som sendt fra helvede: privat Galadria

Indlæg af Gæst Lør 8 Jan 2011 - 23:31

Galadria var såre i ryggen og i vensterben. Den hade ramt hende med sint lange pikke som stak ud af den armen og ben. Hun kunne snart ikke rør sig for den pikke var giftig selv om at giften kun var. lammen kunne den gøre store skade på hende for hun hade ikke smamen, ævner som sin far til at får panserhud som kunne beskydte en mod angreb. Hun var meget tyndskindet og bare et prik med en lille nål så ville hun blive , slemt rød på sted hvor det var sket " nej hun skal død, og du kan ikke stoppe mign Ed jeg jeg kende sig men dig vil jeg ikke ondt nej kun hende. Hun er grund til at jeg kom her til Byen for at dræbe hende " sagde Tikano, så gik han til angreb på Ed for at komme forbi ham og ovet til hende. men han hade flere trick i ærmet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

som sendt fra helvede: privat Galadria Empty Sv: som sendt fra helvede: privat Galadria

Indlæg af Gæst Søn 9 Jan 2011 - 20:45

Ed sukke koldt uden at fjerne sig han ku bare ikke lade de bæst dræbe hende ikke når han vidste hvor meget hun betød for sin far og hvad der ville ske med ham vis han ikke hjalp, han rystede på hovdet"det kan godt være men jeg kan ikke lade dig gør det"lød det koldt fra ham"du må forbi mig først, jeg ved du ikke vil dræbe mig men jeg kan ikke lade dig dræbe hende ikke når hun tilhøre satan"lød det koldt fra gham, han stillede sig klar og hævede sin stok imens han så på bæstet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

som sendt fra helvede: privat Galadria Empty Sv: som sendt fra helvede: privat Galadria

Indlæg af Gæst Søn 9 Jan 2011 - 20:55

" hun skal død nu " sadge Tikano. og for direket i mod ham med alt sin styrke han ville smader ham lige, meget hvad for han skulle ikke forhinder ham i at skade hende i mens var Galadria. Ved at komme på bene igen men hun valke en den og var ved at falde, men stydte sig til sit spyd hun stod med i hånden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

som sendt fra helvede: privat Galadria Empty Sv: som sendt fra helvede: privat Galadria

Indlæg af Gæst Søn 9 Jan 2011 - 21:00

Ed rystede kort på hovdet da han så så bæstet komme mod ham, han rørte kort bæstet med stokken føtr han trak den til sig før han knurrede"er det nu slt dete værd?"spurgt han koldt hvorefter han kort så hen på hende"løb afsted, jeg skal nok prøve på at klare ham"lød det koldt fra ham før han så på bæstet"vil du virklig dræbe mig? du ved jeg er ældre"lød det koldt fra ham før han lod sin for røre en skygge, skyggen blev til slanger som begyndte at snog sig op af bæstet, det ku gøre ret ondt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

som sendt fra helvede: privat Galadria Empty Sv: som sendt fra helvede: privat Galadria

Indlæg af Gæst Søn 9 Jan 2011 - 21:10

" hun kan ikke løbe. Min lammen gift er i hendeog hun ville ikke kunne flygte nogen steder hen, ud at jeg giver hende lov til det og det gøre jeg ikke 2 sagde Takano. Han vred sig for at komme fri afskyggeslangen men den blive mere og mere stram, Galadria var lammet fra nakke og ned til fødderen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

som sendt fra helvede: privat Galadria Empty Sv: som sendt fra helvede: privat Galadria

Indlæg af Gæst Søn 9 Jan 2011 - 21:14

Ed så kort tilbage på hende før han hurtigt skabte flere slanger som gik til angreb før han vendte sig om og løb hen til hende, han løftede hende og hvorefter han løb så langt væk han ku, han lag hende ned på en bænk før han sukke koldt"du har bare t sige det her til din far"lød det kort fra ham før han løb tilbage, på vejen skabte han flere slanger dog var de nu blevet støre og de gik også til angreb, Ed holdt sig lidt på afstand imens han skabte flere ting af skygger"smut nu hjem".råbt han koldt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

som sendt fra helvede: privat Galadria Empty Sv: som sendt fra helvede: privat Galadria

Indlæg af Gæst Søn 9 Jan 2011 - 21:21

" aldrig både du og hun skal død. Ed du var en gang min ven nu er du også mine fjende og alle mine fjender, skal død på sammen måde som hun er ved det lige nu " sagde Tikaon grine. Galadria var som Tikano sagde ved at død såren var kold og da de var våde, gjore det hendes smerte voldesomer endnu nogensinden før

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

som sendt fra helvede: privat Galadria Empty Sv: som sendt fra helvede: privat Galadria

Indlæg af Gæst Søn 9 Jan 2011 - 21:28

Ed trak let på skuldren"ja det var jeg engang og det var en stor fejltagelse du vil aldrig opnå det du ønsker det kan jeg love dig for"han udstødte en dyb knurren hvorefgter han løb tilbage til hende, han så på hende med et koldt blik"hmm jeg kan ikke heale men du må ikke give op, tænk på din far tænk på at du er næsten så stærk som ham"lød det kort fra han før han vendte sig om og så hen på bæstet sin gammle ven"jeg vil genopstå"mumlede han let for sig selv hvorefter han knurrede dybt.

//hus jeg vil ikke dø//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

som sendt fra helvede: privat Galadria Empty Sv: som sendt fra helvede: privat Galadria

Indlæg af Gæst Søn 9 Jan 2011 - 21:44

Galadria begyndye at mærke. Sine krop igen " kun en skal død i nat og det er dig Taikano du er alene, og har ingen venne mere alle har vent dig ryggen og jeg vil ikke død" sagde Galadria. hun kom vaklen på bene og stødte sig til sin stav, for ikke at falde om hun valgt en hurtig dræben gift og ramt Takaon i armne med den. Og giften strømme hurtig rundt og han faldt død om efter 5 minuter

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

som sendt fra helvede: privat Galadria Empty Sv: som sendt fra helvede: privat Galadria

Indlæg af Gæst Søn 9 Jan 2011 - 21:48

Ed vendte hovdet mod hende da han hørte hende komme*nå ja så slipper jeg*tænkte han kort før han så på hende"flot din far ville blive stolt af dig"sag han let hvorefter han gik hen til bæstet og så ned på det, de skygge slanger som før havde været der forsvandt og han smilede iskoldt, dog havde han ønsket at det var ham der havde dræbt ham men det var for sent nu, hun vendte sig om mod hende, han lage hovdet på skrå og så på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

som sendt fra helvede: privat Galadria Empty Sv: som sendt fra helvede: privat Galadria

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum