Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
som sendt fra helvede: privat Galadria - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
som sendt fra helvede: privat Galadria - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
som sendt fra helvede: privat Galadria - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
som sendt fra helvede: privat Galadria - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
som sendt fra helvede: privat Galadria - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
som sendt fra helvede: privat Galadria - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
som sendt fra helvede: privat Galadria - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
som sendt fra helvede: privat Galadria - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
som sendt fra helvede: privat Galadria - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
som sendt fra helvede: privat Galadria - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

som sendt fra helvede: privat Galadria

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

som sendt fra helvede: privat Galadria - Page 2 Empty Sv: som sendt fra helvede: privat Galadria

Indlæg af Gæst Søn 9 Jan 2011 - 21:52

Galadria var svage og syg. Hun hade slog Takano ihjel men hans gift hade gjore hendes syg, så syg at hun faldt om foran Ed hendes krop healde ikke sig selv som den eller gjore. Når hun var såret for såren skulle rennst ind de kunne lukkes igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

som sendt fra helvede: privat Galadria - Page 2 Empty Sv: som sendt fra helvede: privat Galadria

Indlæg af Gæst Søn 9 Jan 2011 - 21:58

Ed så på hende da hun faldt han vidste at han måtte rede hende men hans indre jeg ville heller dræbe hende og spise hende men han var en stærk mand så han ku klar sig, han så sø´gne rundt hvorefter han så en bod et stykke derfra, den var lukket så han løb hurtigt der hen hvorefter rev løsen op og hev to vandflasker frem før han løb tilbage til hende hvorefter han satte sig på hug og begyndte at helde vand i hendes sår for at rense dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

som sendt fra helvede: privat Galadria - Page 2 Empty Sv: som sendt fra helvede: privat Galadria

Indlæg af Gæst Søn 9 Jan 2011 - 22:02

Galadria skreg. Af smerte vand gjore det bare endnu være un kunne ikke tåle vand hun blive, Simbelhed så underlig af vand og kunne finde på at angribe ham uden at tænke over det. Men det var den svaghed hun hade at vand ænder hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

som sendt fra helvede: privat Galadria - Page 2 Empty Sv: som sendt fra helvede: privat Galadria

Indlæg af Gæst Søn 9 Jan 2011 - 22:06

Ed stoppe og så på hende"jeg kan ikke hjælpe dem"lød det så stille fra ham før han rejste sig op og begyndte at gå lidt væk, han svang let med sin stok imens hans tanker kørte rundt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

som sendt fra helvede: privat Galadria - Page 2 Empty Sv: som sendt fra helvede: privat Galadria

Indlæg af Gæst Søn 9 Jan 2011 - 22:10

Galadria måtte har noget kød. som stadig væk var meget blodig det ville hjælpe hende en del

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

som sendt fra helvede: privat Galadria - Page 2 Empty Sv: som sendt fra helvede: privat Galadria

Indlæg af Gæst Søn 9 Jan 2011 - 22:15

Ed vendte sig om og så tilbage på hende"hvad kan jeg gøre for dem svar mig og jeg kan prøve at hjælpe"lød det koldt fra ham hvorefter han kløede sig let i skæget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

som sendt fra helvede: privat Galadria - Page 2 Empty Sv: som sendt fra helvede: privat Galadria

Indlæg af Gæst Man 10 Jan 2011 - 18:46

"Du kan vel fiden noget bordig køb til mig. Jeg har ikke spiet siden i går aftes og jeg er sulten 2 sagde Galadria

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

som sendt fra helvede: privat Galadria - Page 2 Empty Sv: som sendt fra helvede: privat Galadria

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum