Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
italiens gader /noir/ EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
italiens gader /noir/ EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
italiens gader /noir/ EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
italiens gader /noir/ EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
italiens gader /noir/ EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
italiens gader /noir/ EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
italiens gader /noir/ EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
italiens gader /noir/ EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
italiens gader /noir/ EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
italiens gader /noir/ EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

italiens gader /noir/

Go down

italiens gader /noir/ Empty italiens gader /noir/

Indlæg af Gæst Man 14 Feb 2011 - 20:10

T: 22:03
O:et par usle mennesker der slæber rundt på bæreproser
S: italiens mørke gader
V: mørke og en lille regnbye i ny og næ
~~~~

Koishite gik ned af en af italiens gader som var han vandt til at gå på dem. Han hacde sin robin kappe på og så hans sølv bukser og guld trøje. Hans øjne var i begyndelsen til rød som var meget faretruende.

Et på mennesker gik forbi ham og med et vær koishite forsvundet. 5 Minutter efter lød der skrig og skrål fra deres udsugede komme troppe. Koishite gik bare ud på gaden igen og gik som intet var sket

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

italiens gader /noir/ Empty Sv: italiens gader /noir/

Indlæg af Gæst Man 14 Feb 2011 - 20:18

Noir gik let med sin taske ved siden i sort, og hendes bukser var stramme og hvide, samt hendes skjorte var hvid, og lidt stram dog viste den intet skind andet ned ved halsen? ved toppen af den. Hun var med sin far en tur til italien for at opleve lidt kultur på denne vinter ferie og hun havde besluttet sig at gå en tur lige denne her nat? ikke nok med det så var det ild røde hår sat op i en hestehale der var lang og smuk.
Mens hun gik der langsomt og i sine egne tanker så hun undrende rundt i det hun hørte et svagt skrig fra hendes retning men dog? var det ikke noget hun yderlig lage tanker i og ikke nok med det så havde hun ikke regnet med at støde ind i en med få minutter efter stødte hun ind i en høj meget rigt klædende fyr? ...
Hun landet let på røven i det hun ikke havde den bedste balance i sine egne tankers gang."Auv... " hun så let op med de unaturlige rav gule øjne dog, hun kendte intet til væsner eller noget, hun var blot et menneske"undskyld sir? det var ikke med vilje at gå ind i dem"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

italiens gader /noir/ Empty Sv: italiens gader /noir/

Indlæg af Gæst Man 14 Feb 2011 - 20:27

Han kiggede over mod hende og så ned på hende. "det gør intet. Men kunne den unge pige tænke sig at gå en lille tur"spurgte han og kiggede stille på hende. Han var en af de støste vampyr prinse i verdenen og var enda her fra italien med havde bosat sig i di morga men var rejst hjem til italien for at kigge lidt rundt i de gamle gader.

Han opdagdede hurtigt hun var menneske og at hun ville være et næmt offer for hans magt og penge

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

italiens gader /noir/ Empty Sv: italiens gader /noir/

Indlæg af Gæst Man 14 Feb 2011 - 20:32

Hun så let op mod den fremmede og rødmede over de flotte makante kindben af hendes der var yderst feminine at kigge på og høje i det så hun så mere sofistikeret og mere katteligende ud samt mere kongelig i udtykket men dog os meget ? mild i udtrykket loyal. Noir betragtede ham lidt i det hun fik rejst sig op og kiggede rundt mens hun tog hånden ned i pungen og fandt sin mobil frem og så på klokken i det hun sagde"Hmmm okay det kan jeg vel godt inden jeg tager tilbage til hotellet til min far" hun roede sig let i det ildrøde hår i det hun begyndte at gå med koishite (må man kalde ham Hite ?? ).
Hun betragtede let koishite og sagde"så hvad er dit navn egenlig?" hun så undrende på ham nu og ventede egenligt spændt på at høre hans navn fordi det var ikke hver dag hun sådan stødte ind i en der virkede til at komme her fra? men hvor så han dog umenneskelig flot ud? og så den rigdom der udtrålede fra hans aura og tøj? var han rigmands søn måske... dog... noget fik hendes fare signalet til let at reagere mens hun gik ved hans side fordi hun var lettere nervøs var ham her mund farligere end han så ud til?"mit navn er Noir, hyggeligt at møde dig egenlig, og forresten ved du hvor der er gode sovenire butikker og sådan til hmm en rimelig pris nær centrum?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

italiens gader /noir/ Empty Sv: italiens gader /noir/

Indlæg af Gæst Man 14 Feb 2011 - 20:39

"mit navn er koishite"sagde han og smilede stille til hende og lod stille hans øjne møde hendes. Kender lidt gode butikker men alle inde i centrum er de dyreste. Italien er anderledes end di morga". Han lod stille hans mund ændre sig til et smil var meget sedigt men stadig venligt.

(jaja)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

italiens gader /noir/ Empty Sv: italiens gader /noir/

Indlæg af Gæst Man 14 Feb 2011 - 20:45

Hun så undrende på ham og nikkede venligt i det hun stadig fulgtedes med ham og sagde"så koishite ? det er dit navn det flot egenlig men utrolig specielt?" hun grinte let i det hun betragtede ham og smilede så for sig selv lidt mens de gik, dog stoppede hun op ved en butik og købte lidt og fik det med i en pose i det hun sagde"så? hm? hvor er vi egenlig nu" hun syntes ikke at kunne huske denne her vej men sagde så" måske burde jeg tage hjem af egenlig ? , du kunne måske følge mig hjem til hotellet hvor jeg bor" et smil kom på hendes læber i det hun ventede med at høre hvad han ville sige til det?.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

italiens gader /noir/ Empty Sv: italiens gader /noir/

Indlæg af Gæst Man 14 Feb 2011 - 21:04

//logger//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

italiens gader /noir/ Empty Sv: italiens gader /noir/

Indlæg af Gæst Man 14 Feb 2011 - 22:04

//Ok

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

italiens gader /noir/ Empty Sv: italiens gader /noir/

Indlæg af Gæst Ons 16 Feb 2011 - 15:29

/Skal emnet fortsætte o.o? //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

italiens gader /noir/ Empty Sv: italiens gader /noir/

Indlæg af Gæst Ons 16 Feb 2011 - 15:39

"ja. Mit navn er specielt jeg er også prins så det er nok derfor."sagde han og holdte en pause og så hun gik ind i en butik for at købe noget. Da hun kom ud så han bare venligt og lugtede til hendes blod der prubedde i hende lige til at tage af men gad ikke da han lige havde drukket en fuldstændig tom.

"Det kan jeg da god"sagde han da hun spurgte om han ville følges med hende hjem. Han tænkte stadig på hvordan det måtte være at være menneske det havde han jo helt glemt da han kun var 18 da han blev forvandlet til vampyr og er nu 228 år og er stadig ung at se på

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

italiens gader /noir/ Empty Sv: italiens gader /noir/

Indlæg af Gæst Ons 16 Feb 2011 - 16:11

Hun så overraskende på ham i det hun smilede og fik læberne let adskilt fra det lille bide mærke hun havde lavet i dem, i det hun sagde"årh virkelig ? så du er prins" hun lød ikke sakastisk eller noget, fordi hun var meget naiv så hun troede skam fuldt og fast på det han sagde fordi hvor mange løg lige om at de var en prins eller sådan noget??.
Det ildrøde lange hår strøg hende let hen af ryggen mens de gik og det lignede flammer bagved hende vis man skulle beskrive det, eller milde flammer egentligt. Hendes øjne var klare og rav gule i sit lyse skær, og så fortryllende unikke ud, mens de høje kindben blot gjorde hendes ansigt mere smukt og makant at se på samt hun så virkelig anderledes ud i forhold til de fleste menneske piger?.
Noir så let mod hite i det hun sagde"Så jeg vist snart hjemme hva?, så øhm... hvor bor du egenlig henne af eller overnatter???" hun så undrende på ham i det hun jo havde sit eget hotel værelse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

italiens gader /noir/ Empty Sv: italiens gader /noir/

Indlæg af Gæst Fre 18 Feb 2011 - 9:51

"Ja. Jeg er faktisk kun på tur herhjemme så over natter ovre i slottet som du ville kunne se overe husene oppe fra de overste etager på hottelet". Sagde han og smilte stille til hende. Han var faktisk en meget venlig vampyr altså når han ikke var tørstig eller en anden form for aggrasiv.

Han kiggede bare på hende og udforskede stille hende. "Du ser faktisk meget ung ud hvor gammel er du?" spurgte han og kiggede på hende mens de gik. Han ventede bare på et svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

italiens gader /noir/ Empty Sv: italiens gader /noir/

Indlæg af Gæst Fre 18 Feb 2011 - 10:10

Noir rødmede let og lod fingerne mødes med hinanden af hendes ved hendes hofter og sagde"Jeg øhm er faktisk 17 år " hun smilede lidt flovt til ham og roede sig så i håret lidt i det hun slikkede sig let om læberne og kiggede så rundt og sagde"Wauw?? virkelig.... bor du i det slot" hun havde set det tidligere fordi hun havde faktisk udsigten til det eftersom hendes papfar havde udsigten til det, de var øverst på det hotel de var, det var ikke det helt dyre men det var os okay?.
Hun så lidt på fyren og sagde"så? hvordan er det egenlig at være prins? altså..... har du mange beundre og sådan?" hun betragtede ham lidt og lod de milde gule øjne let glide op og ned af hans krop og så hvor betagende den var*er han mund vampyr* hun ledte efter de samme træk ved ham som ved scars der var den første vampyr hun havde set... men han havde os forgrebt sig på hende...* hun rødmede i hele ansigtet da hun huskede det men rystede så på hovedet og smilede så uskyldigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

italiens gader /noir/ Empty Sv: italiens gader /noir/

Indlæg af Gæst Tors 24 Feb 2011 - 21:51

3Han fik pludselig en rus over sig da hun rødmede og så over mod hende.

"At være prins er ikke verdens sjoveste job at have." sagde han og smilede stille. "Men jeg er i de morga til herdag og det er faktisk kun for at overtage tronen og vælte malakel og lære oblivion at kende.

Han Kunne ikke lide navnet ''Malakel''

"skal jg følge dig op?" spurgte han så dtille til hende og fik et snedigt blik i øjnene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

italiens gader /noir/ Empty Sv: italiens gader /noir/

Indlæg af Gæst Tors 24 Feb 2011 - 21:57

Noir så let mod hite og rødmede mere nu i det hun så let op mod hotellets smukke blanke nærmest sort metaliske vinduer der glinsede mod natte himlen og endda spejlede den nogen gange i det hun så vendte hovedet mod Hite igen og sagde med en lidt nervøs stemme men dog glad tone"Ja det vil jeg meget gerne ha du gør egenlig" hun smilede lidt og så undrende på ham da de kom indenfor i lobbyen og sagde"Hm så? hite jeg ville lige spørge dig angående det med at være hersker i di morga hvorfor vil du så gerne være det når du jo er prins? har du ikke arvet en trone her så i italiens gader og sådan" hun så lidt på ham og stillede sig så ind i elevatoren og trykkede på knappen da han var kommet med hende.

Senere da de endelig var kommet til hendes hotel værelse stak hun nøglen i hullet og vendte sig om mod Hite og smilede med et sødt smil i det hun sagde"Nårh men... så ses vi vel? hite... eller ... eller vil du med indenfor måske lidt og ha et eller andet at drikke??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

italiens gader /noir/ Empty Sv: italiens gader /noir/

Indlæg af Gæst Tors 24 Feb 2011 - 22:10

"Det er min skæbne at skulle overtage di morgas trone efter at have væltet ham kan du ikke huske værset i de gamle skrifter krifter?" spurgte han og efter det begndte han på verset "Di morgas hersker vil væltes og den nye hersker af italien vil overtage magten." sagde han bare helligt.

"Nej tak er ikke tørstig med vi kunne vel snakkes ved på et andet tidspunkt"sagde han og smildte og vendte rundt på hælene som en rigtig vampyr ville gøre det.

Vis ikke hans mission ville gå igennem ville han få tronen i italien efter hans fars død og når han for en hustro

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

italiens gader /noir/ Empty Sv: italiens gader /noir/

Indlæg af Gæst Tors 24 Feb 2011 - 22:13

Noir så undrende på ham og sagde"Nej det ? har jeg aldrig hørt" hun så lidt efter hite i det han skulle til at gå og anede ikke om hun skulle stoppe ham eller hvad hun egenlig skulle gøre, måske var hun for kedelig at fordrive tiden med?.
Hun sukkede let i det hun smilede lidt og sagde"ja vi ses måske en dag" hun lukkede stille døren efter sig i det hun sukkede inderligt og fandt vej oven på til sin dejlige seng og lagde sig blidt i den med et bump og så op mod selveste loftet mens hun tænkte undrende over det hun havde hørt men ifølge hende ville det nok aldrig lykkes folk at vældte ham der malakel tingen hun havde hørt så meget om mærkeligt nok???.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

italiens gader /noir/ Empty Sv: italiens gader /noir/

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum