Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Light and darkness cant compare to evil in heartless vampires :: kalden - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Light and darkness cant compare to evil in heartless vampires :: kalden - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Light and darkness cant compare to evil in heartless vampires :: kalden - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Light and darkness cant compare to evil in heartless vampires :: kalden - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Light and darkness cant compare to evil in heartless vampires :: kalden - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Light and darkness cant compare to evil in heartless vampires :: kalden - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Light and darkness cant compare to evil in heartless vampires :: kalden - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Light and darkness cant compare to evil in heartless vampires :: kalden - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Light and darkness cant compare to evil in heartless vampires :: kalden - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Light and darkness cant compare to evil in heartless vampires :: kalden - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Light and darkness cant compare to evil in heartless vampires :: kalden

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Light and darkness cant compare to evil in heartless vampires :: kalden - Page 2 Empty Sv: Light and darkness cant compare to evil in heartless vampires :: kalden

Indlæg af Logan Ons 23 Feb 2011 - 21:46

Logan så rundt som om han var sindssyg, han hørte stemme, i sit hoved det plejede ikke at ske, der var noget galt, vard det vampyrens evne? At prøve at gøre folk sindssyge? Det måtte det være.
i det Noir sagde til Logan at han skulle gå, var han ved at tabe pistolen af overraskeelse, det lød ikke som hende at få han til at gå når han kunne hjælpe, man det lød meget overbevisende, og hvis hun mente det, så var det vel bedst at gøre det.
"Fint, men bare lov mig en ting, lad vær og jeg mener det, lad vær med at prøve på noget overilet, lov mig det" sagde Logan og pegede pistol mod kalden i mens han gik ud af døren.
det passede ikke han havde ikke lige gået fra sin søster, det kunne han ikke gøre mod hende, det var ikke i orden, han kunne mærke vreden samt angsten for at der skulle ske hende noget, stige i kroppen på ham.
Logan begynde at gå ned mod indgangen i det han stoppede og nærmste råbte "hvorfor?!" han så ned på sine hænder det var som om at der var pikke inder hans hud der ville ud, han så på sine knytnæver, i mellem sine knoer kunne han tydeligt se, en slags knogler det var på vek ud af mellemrummene i hans knoer, hvad var der galt med ham? Det var aldrig sket før, han så ned igen, han åbnede øjnene endnu mere idet der kom 3 lange klør ud af hænderne på ham, det skte på begge hænder (lige som Wolverine fra X-men).
Logan vidste nu hvad han var, han var en mutant, han havde hørt om dem, men troede aldrig at det skulle ske for ham eller rettere han troede aldrig han var en mutant.
Logan så på klørerne og kiggede op mod toilette, vampyren sagde mennesker var forytabte uden våben, og dog ikke Logan havde nu opdaget et våeb i sig selv, han var et våben. "Du kan ikke gå fra hende, du bliver og der hvad der sker" sagde Logan lavt så kun ham selv kunne høre det, han listede stille hen mod rulletrappen igen.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Light and darkness cant compare to evil in heartless vampires :: kalden - Page 2 Empty Sv: Light and darkness cant compare to evil in heartless vampires :: kalden

Indlæg af Gæst Ons 23 Feb 2011 - 21:56

Kalden lo koldt dette var for nemt altt for nemt dog underholdne da han igen stoppe sít grin var der nu placeret et grumt smil på hans læber imens han betragte fyren som hed Logan eller det var et hun havde sagt, han fnøs koldt sikke en tåbe ´men nu skred han da enlig, da fyren var gået lag han kvinden på gulvet med en hurtig bevægelse hvorefter ha satte sig på hug ved hendes side"jamen så lader vi et ske"hviskede ´han koldt før han fjernede håret fra hendes hals så dem blev blottet hvorefter han satte sig helt ned og trak hende op på sit skøg, han lag en kold hånd på hendes lår imens han blotte de skarpe hjørnetænder før han så borede sig ind i hendes hals og begyndte at suge langsomt af hendes skønne blod, hans øjne fik hurtigt et gårdigt blik mens han bare sugede langsom´t men smertefuldt dog ville han ikke drbe hende helt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Light and darkness cant compare to evil in heartless vampires :: kalden - Page 2 Empty Sv: Light and darkness cant compare to evil in heartless vampires :: kalden

Indlæg af Gæst Ons 23 Feb 2011 - 22:03

Noir mærkede smerten i hele kroppen i det hun landet på gulvet igen og tænkte*undskyld Logan.... undskyld jeg kunne intet gøre.. jeg kunne ikke risikere mit liv og dit liv på dette her så... så det bedre at give ham hvad han ønsker bagefter vil de altid forlade en* Hun rødmede i hele ansigtet i det han berørte hendes lår og hun skubbede let hans hånd væk i det man kunne høre et overdøvende skrig.
Hun var så hjælpeløs fordi han havde smadret en af hendes ribben.
Hun mærkede selveste vreden i sig boble men kunne intet gøre og smerten var så forfærdelig stor oven i den allerede nuværende smerte hun havde fra ribbene?.
Hun skrig let i det hun prøvede at komme fri fra Kaldens greb virkelig meget og skubbede så godt hun kunne men hun kunne ikke komme fri, blodet flød let ned fra hendes hals når han ikke nået at suge det op og hendes krop var nærmest badet halvt i blod fra hende selv.
Hun var så svag men alligevel holdte hun øjnene åbne og prøvede at komme fri stadig..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Light and darkness cant compare to evil in heartless vampires :: kalden - Page 2 Empty Sv: Light and darkness cant compare to evil in heartless vampires :: kalden

Indlæg af Logan Ons 23 Feb 2011 - 22:19

Idet logan hørte et skrig for han op af trapperne, han kom op af trapperne på ingen tid, han løb op og stilte sig ved siden af døren, han måtte finde ud af hvad der var slet før han kunne bryde ind *bare der ikke er sket det jeg tror der er sket* tænkte Logan og kiggede ind af døren, og der skete det, Logan mest frygtede hun var blevet bidt, han måtte gøre noget, men hvad?
Han så ned på sine hænder, han måtte bruge sine nye 'våben' til noget nyttigt, han koncenterede sig alt hvad han kunne og fik alle 6 klører frem, han så ned på dem og tog et par skridt frem, nu var den hævnens time.
Logan tog et par skiridt tilbage så han kunne få det ekstra tilløb, han så på Noir "had mig ikke" sagde han og da det var sagt løb logan imod kalden med alle 6 klør rettet mod kalden, han sprang imod han og ramte ham, han kunne tydeligt mærke at hans klør sad inde en siden på kalden, de lå vel cirka 2-3 meter fra Noir nu.
"Og hvem sagde at mennekser var fortabte uden våben?" Sagde logan og trak højre hånd
ud og slog kalden i hovedet med en knytnæve (klørerne på højre hånd er taget ind)
"og det her er fra min søster" sagde logan og slog han 2 gane i hovedet.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Light and darkness cant compare to evil in heartless vampires :: kalden - Page 2 Empty Sv: Light and darkness cant compare to evil in heartless vampires :: kalden

Indlæg af Gæst Tors 24 Feb 2011 - 15:46

Kalden nød alt hvad han fik det var skønt det var nu også dette han havde ventet på og det var det vejr selvom han regnede med sat fyren stadig var her et sted men dog ikke i rummet, han strammede sit greb for at få hende til at ligge stille men løftede dog hurtigt hovedet da fyren igen kom ind*det var dog*tænkte han surt men trak sig dog od af hendes hals før han skubbe hende til side nu sku den fyr lærer noget"hold kæft knægt du er stadig et menneske "nådede han at sige før han hurtigt trak barberkniven op igen og slog den ud lige i det samme kom fyren flyene og Kalden væltede bagud imens han prøvede at undgå slagne, der om store rifter der hvor kløerne var gået ind og der løb da også blod dog ku han ikke mærke det og desuden begyndte de også langsomt at lukke sig, han hvæssede dybt af fyren før han stak barberkniven ind i maven på fyren"hold din kæft"brummede han koldt imens de sorte øjne så tomt på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Light and darkness cant compare to evil in heartless vampires :: kalden - Page 2 Empty Sv: Light and darkness cant compare to evil in heartless vampires :: kalden

Indlæg af Gæst Tors 24 Feb 2011 - 15:58

//Ohhh logan o.o husk at spørg Admins om du må have de evner som menneske ^^" //

Noir så lettere lamslået ud i det hun mærkede Kalden skubbe hende væk hårdt og hun landet endnu en gang hjælpeløs på gulvet dog.. hun trak stadig vejret men dette her var begyndt at blive temmelig træls sådan at være som en lille klude dukke for vampyr og at hun intet kunne gøre overhovedet.
Hun bed sig let i underlæben og prøvede virkelig at gøre noget mens hun sukkede i det hun fik rejst sig op og mærkede hvordan hun var svimmel og alt gik næsten helt sort for hende det eneste hun kunne gøre var at besvime mens hun så Kalden og Logan kæmpe.
//I emner blot indtil i er færdig med at kæmpe så kommer hun med igen ved mindre i tager hende med i kampen eller gør noget xD der involvere Noir ^^ //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Light and darkness cant compare to evil in heartless vampires :: kalden - Page 2 Empty Sv: Light and darkness cant compare to evil in heartless vampires :: kalden

Indlæg af Logan Tors 24 Feb 2011 - 20:52

//okay, så glemmer vi lige at de kom ud af hans hånd, men de kom ud af hans handsker uden fingre (http://www.knockoutsports.dk/images/gloves/other/ABM_3071A.gif) hehe :D//

Logan gik et par skridt tilbage idet han blev stukket, han så ned og begynde at grine og så op, "Det er lidt syndt, se lige et lille sølle hul i min skudsikre vest, stakkels dig, din lille kniv ramte mig ikke engang mig, hvor er det synd, kære ven, jeg ved godt du har levet i lang tid, men rustningerne ændre sig også" sagde Logan og trykkede på en knap i sine handsker så knivene røg ind.
"kom så tøsedreng skal vi danse?" grinte Logan og holdt næverne oppe for at vise han var klar.
" og drop nu den der kniv, og slås som en rigtig mand, jeg gider ikke bruge mine knive på en tøs som dig" sagde Logan og så på ham.

Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Light and darkness cant compare to evil in heartless vampires :: kalden - Page 2 Empty Sv: Light and darkness cant compare to evil in heartless vampires :: kalden

Indlæg af Gæst Tors 24 Feb 2011 - 21:40

Kalden sendt ham et vredt blik nu var det jo heler ikke alle der gik med rustning, hvorefter han hurtigt kom på bene imens de skader der nu var sket begyndte at forsvinde langsomt, han hvæsse koldt imens han blotte tænderne og lag sin kniv væk"din lille "brummede han surt"kom du bare an"tilføj han tørt og trådte et skridt frem hvorefter han knytte hænderne og gjord klar til angreb"smid den rustning tøs og lad os kæmpe med styrke"sag han tørt imens hans tome øjne borede sig ind i fyrens øjne imens han så afvendte på hende"nå er det din søster den tøs er alt for svag"sag han koldt samt hårdt for at få fyrens vrede lidt op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Light and darkness cant compare to evil in heartless vampires :: kalden - Page 2 Empty Sv: Light and darkness cant compare to evil in heartless vampires :: kalden

Indlæg af Gæst Tors 24 Feb 2011 - 22:34

Noir tog sig sammen i det hun åbnede øjnene igen og betragtede endnu en gang den vilde Kalden og den osse vilde Logan der ville ha krig til blod og død men hun ville ikke se det ske.
Hun rejste sig langsomt op i det hun tog sig til hovedet og opdagede hvordan de begge stod der i det hun vredt sagde"Hvorfor!... hvorfor vil du så gerne have alt det her din skide vampyr hvorfor skrider du bare ikke med det samme? hvad vil du egenlig ha fra mig er det mit blod ? fordi så tag det men så skal du osse forsvinde bagefter!" hun så vredt på ham og så alvorligt på Logan som han skulle ikke blande sig lige nu fordi kunne dette her stoppe ved at Kalden måtte drikke til han var mæt så måtte han det..
Hun ville have en ende på alt det her og ikke se flere komme mere eller yderligere til skade for ikke at sige hun ville ikke se på Kalden mere i hele sit liv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Light and darkness cant compare to evil in heartless vampires :: kalden - Page 2 Empty Sv: Light and darkness cant compare to evil in heartless vampires :: kalden

Indlæg af Logan Tors 24 Feb 2011 - 23:38

"så kom og hvis mig hvad du kan duksedreng, jeg kan smadre dig lige meget hvad" sagde Logan i det Noir rejste sig op, løb han næsten hen til hende for at hjælpe hende.
idet hun begynde at snakke blev Logan imponeret, hun var hårdere end hun så ud, respekt for det.
Idet hun var færdig med at snakke stilte Logan ind i mellem, noir og kalden "har han også slået dig i hovedet, eller bedte du ham lige om at bide dig? Eller rettere du sagde at han skulle tage det han ville have og så skulle han love at gå, du beder haam om at dræbe dig, kan du huske jeg sagde det var en dum igen at stole på alle folk man mødte på sin vej, hold dig til den plan nu" sagde Logan og så på Noir, det kunne bare ikke passe det hun lige havde sagt.
"men hvis du skal til hende skal du forbi mig først, og prøv ikke på noget usynligheds gejl, for så slipper jeg for at dræbe dig helt" sagde Logan og klikkede på en knap i sine handsker så de 17 cm lange klør kom fra. (det er ud af hans handsker)
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Light and darkness cant compare to evil in heartless vampires :: kalden - Page 2 Empty Sv: Light and darkness cant compare to evil in heartless vampires :: kalden

Indlæg af Logan Fre 25 Feb 2011 - 7:24

// Fra = frem :)//
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Light and darkness cant compare to evil in heartless vampires :: kalden - Page 2 Empty Sv: Light and darkness cant compare to evil in heartless vampires :: kalden

Indlæg af Gæst Fre 25 Feb 2011 - 12:02

Kalden lo koldt da pigen igen kom op at stå gav hun aldrig op? nå men han sku nok få den dreng væk for igen sku stå mellem ham og hans mad"fat det knægt hun gider ikke din hjælp så skrid"brummede han iskoldt men stillede sig dog klar til angreb*tror hun jeg bare går efter at ha spist, tumpe*tænkte han tørt hvorefter han smilede grumt og de sorte tomme øjne blev rettet mod knægten foran sig.
Han hvæsse advarende hvorefter han samlede fokus inde i hovedet om at få skabt den kolde vind som var en af hans evner, kort tid efter åbnede han den ene hånd og en iskold vind blæste igennem rummet, denne vind var som at ligge gravet ned under isen og det ville nok få ham til at ryste af kulde og måske miste fokus så han ku angribe, et iskoldt smil gled samtidig hen over hans læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Light and darkness cant compare to evil in heartless vampires :: kalden - Page 2 Empty Sv: Light and darkness cant compare to evil in heartless vampires :: kalden

Indlæg af Gæst Fre 25 Feb 2011 - 19:45

Noir så lettere vredt på Kalden og sagde"Hold så! jeg bestemmer selv hvad jeg vil stranger" hun gik ind foran Logan og tog blidt om selveste Logan og så ham i øjnene og sagde"tænk på et varmt sted og lad det ikke effekte dig, jeg skal nok prøve at varme os begge så meget jeg overhovedet kan og lyt ikke til ham, jeg vil gerne have din hjælp så længe der ikke sker noget alvorligt med dig" hun så Logan i øjnene og smilede stille, fordi Logan var som hendes elskede bror hun elskede Logan som en bror men intet andet og hun ville ikke se ham dø..
Hun havde let armene om selveste Logan og lagde hovedet mod hans skuldre og hviskede"Lad os stikke af" hun så stille op mod Logan i det hun bed tænderne sammen og tog ham så hårdt i hånden og løb direkte hen til døren der var ødelagt og løb så ud ved centret så de var ude af badeværelset og ned af rulletrapperne til underetagen hvor dørene var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Light and darkness cant compare to evil in heartless vampires :: kalden - Page 2 Empty Sv: Light and darkness cant compare to evil in heartless vampires :: kalden

Indlæg af Logan Fre 25 Feb 2011 - 20:09

Logan fik bladene ind i handskerne igen.
Logan så på hende og fulgte efter hende, da de stod i underetagen så han på hende og sagde "hør her, nu gemmer du dig et sted hvor han ikke vil finde dig, og bliver der, og holder dig for ørerne forstået? Og hvis han kommer for tæt på skyder du ham med min pistol" Logan rakte hende sin pistol.
"nu glemmer du mig og tænker på dig selv ok? Jeg ville aldrig tilgive mig selv hvis der skete dig noget, hvor jeg kunne redde dig fra det, så du gemmer dig, og glemmer totalt mig lige nu, tænk på dig selv" sagde Logan og smilte til hende, han håbede hun ville gøre som han sagde da det ville være bedst for ham, hvis hun døde ville han ikke tilgive sig selv.
Logan klikkede på på udgangen fra toilette og trak sin pistoler.
"hør her vampyr, jeg giver dig 3 sekunder til at overgive dig og gå, ellers fylder jeg dig med sølv forstået?" sagde Logan og pegede begge sine pistoler mod udgangen.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Light and darkness cant compare to evil in heartless vampires :: kalden - Page 2 Empty Sv: Light and darkness cant compare to evil in heartless vampires :: kalden

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum