Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Long time since (Manda) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Long time since (Manda) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Long time since (Manda) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Long time since (Manda) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Long time since (Manda) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Long time since (Manda) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Long time since (Manda) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Long time since (Manda) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Long time since (Manda) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Long time since (Manda) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Long time since (Manda)

2 deltagere

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Long time since (Manda) Empty Long time since (Manda)

Indlæg af Adriana Man 28 Feb 2011 - 23:09

S: Sombre
T: 13.00
V: solskin, med små skyer
O: En masse mennesker

Lilie kom gåene henad stien fra byens centurm hvor hun boede lige nu, hun skubbede blidt til en sort barnevogn, ikke stor men eller ikke for lille, hun stoppede op ved en græs område og så mod skyerne og solen, lidt efter så hun mod nogle træer som gjorder dækning fra solen, hun smilede og løftet liftende op fra barnevogn og gik hentil træet, hun sætte den ned og lagde et tæppe på græsset, hun lod blikkede ned mod Kiseki, hendes søn ned i den, hun gav ham hendes lille figner kort og smilede "Sov godt min lille skat" sagde hun og kyssede Kiseki hovede, hun rettede sig op og lagt sig op af træet, hendes påklædning, plassede inden med resten, et par jeans og Top næm at bære, hun havde fået sin flotte figur tilbage og udståling, hun ligne sig selv, men mere modne og mere smuk, på sin egne måde hun tog en bog frem og begyndte at læse lidt
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Long time since (Manda) Empty Sv: Long time since (Manda)

Indlæg af Manda Tirs 1 Mar 2011 - 15:23

Manda sad i et træ og slappede helt af. Det var en rigtig god dag til bare at slappe helt af og intet lave. Han strakte sig og smilede let, han følte ingen ting kunne ødelægge eller gøre hans humør nedtrykt. Han havde ikk haft sådan en dag i lang tid og trængte nu også til en. Han sad med ryggen mod stammen og lænede hovedet blidt mod den. Han lugtede lidt fordi en lugt gik igennem luften, en han kendte men ikk havde haft i lang tid. Han løftede hovedet helt og kiggede rundt. Han så på en ung kvinde der gik med en barnevogn igennem parken. Hun stoppede ved et træ og fik skilt barnevognen af på en måde. Han satte hovedet på skrå og kiggede undrende. Han smilede barnligt da han begyndte at kunne regne ud det var en han elskede meget højt. Han sprang hårdt fra træet og landede ved et andet. Han kom tættere på kvinden med barnet. Han sprang videre indtil han kom til træet hun sad ved. Han landede blidt og kiggede ned på dem. Han så hende kysse barnet på hovedet og satte igen hovedet på skrå. Han kravlede ned og stod bag træet. Han var nede på alle fire og kiggede på dem. Han lugtede lidt og blev nysgerrig, han kravlede lidt tættere på og lugtede til dem. Han kiggede mod barnet. Han kravlede hen til det og kiggede på det. Han lagde hovedet tæt på og lugtede lidt. Han kom af rent instinkt til at slikke den på kinden før han hurtigt løftede hovedet væk og kiggede på hende. Han smilede barnligt og nussede hovedet til hende. "Ka-san..." sagde han glad.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Long time since (Manda) Empty Sv: Long time since (Manda)

Indlæg af Adriana Tirs 1 Mar 2011 - 19:24

Lilie havde set Manda og hans duft havde hun gnkendt for lang tid siden, hun lod hovede på skrå da hun så ham nærmende sig langsomt og et smil breddet sig over hendes læber, hun sad stadig med bøgene, da han slikkede baby hans åbne den øjne, de var lilla, i farven, ikke særligt menneskelig, men baby gab udefter Manda som nu havde lagt opmærksomheden mod Lilie, hun så mod Manda og lagde en hånd gled bag hans øre og nussede ham blidt "Loup, du altid velkommen omkring os" hun sagde det med en klang af kærlighed til dem begge to, hun smilede og lod bogen falde lidt ned og vendt blikkede mod Manda "Har du opført dig pænt" spurgte hun og smilede blidt til ham
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Long time since (Manda) Empty Sv: Long time since (Manda)

Indlæg af Manda Tirs 1 Mar 2011 - 19:32

Han blev lidt overrasket over at se babyens øjne. Men så igen, hans øjne var heller ikk helt normale at se på med de to farver. Det gav et lille sæt i ham da hun rørte ham bag øret. Han fik ulve hale og øre på et sekund og smilede behaget. Han nussede hovedet mod hendes hånd og kiggede på babyen igen. Han satte hovedet en smule på skrå. Han fik halen til at røre lidt ved babyen og kiggede undrende. Han lagde hånden hen og prikkede den lidt på maven, "hvad er det?" spurgte han og satte hovedet på skrå. Han kiggede på hende og smilede let, "Loup er da altid sød... Det er mere Black man skal spørge efter om det end mig..." sukkede han let. Han kiggede på babyen igen. Han lugtede lidt til den igen og prikkede den på maven. "Den er buttet..." sagde han stille. Han vidste ikk helt hvad det var, han havde aldrig set sådan en ting før. "Og rød..."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Long time since (Manda) Empty Sv: Long time since (Manda)

Indlæg af Adriana Tirs 1 Mar 2011 - 19:46

Lilie så på Loup opførelse og kom til at små grinede "Pas på, han bider" sagde hun vis lidt forsent, Baby havde tagt fast i halen og havde taget spidsen i munden og kumlede på hans hale, hun så mod dem begge to "Jeg kan godt klar Black, ikke som i styre" sagde hun og lagde mærke til han prikkede baby på maven "Det Loup er din lille bror Kiseki" sagde hun og nussede loup lidt mere bag øret, hun så mod Kiseki "Ja vi elsker Stor Loup ik Kiseki" sagde hun og små svar grinede baby med en vildt sød latter som tegn på ja
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Long time since (Manda) Empty Sv: Long time since (Manda)

Indlæg af Manda Tirs 1 Mar 2011 - 19:55

Han kiggede stille på hende, han satte hovedet på skrå, "Bider?" han løftede ørerne lidt da han blev bidt i halen. Han kiggede stille på ham, han kiggede på hende igen. "Skal jeg sige av?" spurgte han og satte hovedet på skrå. Han smilede let, "Det er jeg ikk i tvivl om, men tror du den kan?" spurgte han roligt og kiggede på babyen igen. Han kiggede undrende på hende, "Lillebror?" spurgte han undrende. Han lagde hovedet tæt på Kisekis og lugtede lidt til ham. Han satte igen hovedet på skrå og lagde hovedet ind til Lilie. Han lukkede øjnene og knyttede hænderne lidt. Han gned panden lidt og mærkede sin krop ryste en smule. Han rystede lidt på hovedet bagefter og kiggede op på hende. Han bed sig let på læben. "Jeg ved ikk..." sagde han stille og kiggede på Kiseki, "Er bange for om jeg gør Kiseki fortræd..."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Long time since (Manda) Empty Sv: Long time since (Manda)

Indlæg af Adriana Tirs 1 Mar 2011 - 20:06

"Loup han er 1/3 vampyr og resten dæmon , plus jeg er hans mor" sagde hun og ulve loup hår mest da han ikke skulle være så bange få det, hun var der jo ved deres side "Jeg tro det vil være godt få jeg begge to" sagde hun og tog Kiseki op af liften og række ham frem mod Loup så han kunne holde ham "Hold lidt under over, ryggen og røven, så han fin" sagde hun og lagde Kiseki blidt i Loup armene, Kiseki Grinede bare og rettede hænderne op efter loup, med sine store lilla farve øjne, hans hud var nok lidt blenger end normale og hans udseende var smukkere og end normale baby, han duftede af Lilie men havde sin egne duft os
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Long time since (Manda) Empty Sv: Long time since (Manda)

Indlæg af Manda Tirs 1 Mar 2011 - 20:13

Han kiggede stille på hende, "Men hvad hvis han kan af rent instinkt mærke min varulv?" sagde han stille og bed sig i læben. Han kiggede stille, "Det er ikk alle der går op i det, men han er kun en baby, så hans vampyr kan måske bare gøre han ikk kan li mig..." mumlede han stille. Han kiggede undrende og satte hovedet på skrå, "Hvad ville være godt...?" spurgte han lidt nervøs. Han så hun løftede Kiseki op og rakte ham mod sig. Han rystede hurtigt på hovedet, "Nej! Nej, nej, nej, nej... NEJ!" sagde han. Han ville ikk risikere der skete Kiseki noget. Han peb lidt da hun lagde Kiseki i hans arme. Han rystede på hovedet og prøvede at få ham hen til Ka-san igen. "Nej! Jeg skal ikk holde ham!" sagde han bestemt. Han ville ikk risikere noget som helst, at han holdt Kiseki forkert eller at Black pludselig tog over for at skade Kiseki.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Long time since (Manda) Empty Sv: Long time since (Manda)

Indlæg af Adriana Tirs 1 Mar 2011 - 20:24

"ser kiseki ud til ikke at kunne li dig selvom han kan mærke hvad du er" sagde hun og pege mod Kiseki ansigt som næste smilede stort, og Kiseki øjne sad mod loup , kiseki løftet armene mod loup så han rørt hans kinder, hun små grinede "han kan vis li dig rigtigt godt" sagde hun og holdt øjne med at kiseki ikke suge loup blod, hun smilede "Jeg forstå hvorfor du er bangen loup, men jeg er her, jeg skal nok beskytte kiseki" hun smilede og lagde sin ene figner mod kiseki hånd, den åbne omkring hende og kiseki flyttede blikkede mod lilie og grinede som om hans ansigt sagde "Mor jeg elsker denne person" hun så mod Loup "Jeg minder at det er godt få jer begge, at havde en ved din side som vil dig det bedste loup"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Long time since (Manda) Empty Sv: Long time since (Manda)

Indlæg af Manda Tirs 1 Mar 2011 - 20:37

Han blev siddende og kiggede bange på Kiseki. Han var vildt nervøs. Han lukkede øjnene lidt hårdt i da Kiseki rørte hans kinder. Han kiggede stille på ham efter lidt tid. Hans ører var nede og han kiggede på Lilie. "Men jeg vil ikk skade ham..." peb han lidt. Han kiggede stille og bed sig i læben. Han kiggede ned og krøllede sig lidt sammen uden at mase Kiseki. Han kiggede stille, "Er bange for at han bliver bange for mig..." mumlede han stille. Han kiggede op på hende og peb lidt, "Jeg har dræbt små babyer før... Det kunne sagtens ske igen..." peb han lidt og mærkede sin krop ryste. Han fik lagt Kiseki ned i liften. Han krøllede kroppen sammen og gemte sit ansigt i knæene. "Jeg vil ikk gøre det mere..." peb han lavt. Han tog hænderne til hovedet. Han rystede på hovedet, "ikk igen..."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Long time since (Manda) Empty Sv: Long time since (Manda)

Indlæg af Adriana Tirs 1 Mar 2011 - 20:42

Lilie så på ham og trækkede Loup indtil sin krop og krammende ham "Du har vokset Loup" sagde hun og lagde sit ansigt mod hans skulder ham kunne nu mærke hende tæt til ham og hendes duft mod hans næse stærkere som hun var.
Hun flyttede lidt af hans hår "Loup... lige meget om du ønsker det eller ej, så er Kiseki din lille bror, det mit ønske" sagde hun og slap ham så kunne han valge om han vil indtil hende igen, han måtte godt "Jeg ved hvad du har gjordet loup, men jeg ønsker stadig det jeg ønsker" hun små grinede og så mod Kiseki som var faldt i søvn "Men han var tryg ved dig" hun smilede til Loup "Tak"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Long time since (Manda) Empty Sv: Long time since (Manda)

Indlæg af Manda Tirs 1 Mar 2011 - 20:49

Han knugede sig lidt til hende og gemte sig ved hende. Han rystede lidt mere og havde stadig hænderne til hovedet. "Men... Black kunne få mig til det..." mumlede han lavt og trak vejret uroligt. Han kiggede stille på hende, "Men... Hvad forlanger du jeg skal Ka-san...?" sagde han lavt og kiggede stille. Han drejede hovedet lidt og kiggede på Kiseki. Han mærkede hun slap og kravlede lidt tættere på hende og knugede sig til hende. Han gemte ansigtet ind til hende og peb. "men... Jeg vil ikk have Ka-san ender med at hade mig for at have skadet ham..." sagde han stille. Han troede ikk på at han ikk ville gøre Kiseki ondt. Han kiggede mod Kiseki igen da hun sagde han var tryg. Han lagde hovedet ind til hende og kiggede lidt ned med et tomt udtryk. "For... hvad?"
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Long time since (Manda) Empty Sv: Long time since (Manda)

Indlæg af Adriana Tirs 1 Mar 2011 - 21:00

"Han kunne ikke sove" sagde hun og lavede et kort suk "Han har lidt vampyr over sig så gør han er en hyper unge om natten og ja normal om dagen" hun sukkede dybt, og aede Loup hovede hun trækkede ham op til sig så han lå mellem hendes ben og med hovede mod hendes bryst, man kunen høre hendes hjerte svagt, men vis du lyttede efter var det ikke som en vampyres, mere normalt hun lagde en hånd på loup panden og smilede "At du" hun hviskede i loup øre "Inden i mellem ser mig og kiseki" sagde hun og krammende ham, hun så mod kiseki i liften "Har savnet dig loup" hun gav ham et lille klem
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Long time since (Manda) Empty Sv: Long time since (Manda)

Indlæg af Manda Tirs 1 Mar 2011 - 21:05

Han sad stille, han kiggede ud i luften. "Som jeg var nogle gange?" spurgte han stille og kiggede på hende. Han nussede hovedet til hende. Han samarbejde med hende uden at sige noget til det. Han lukkede øjnene og blev ved hende. Han fik armene lidt om hende. Hans hale var nede og hans ører var det ogs en smule. Han løftede ørerne lidt da hun snakkede til ham. Han kiggede stille på hende og nussede hovedet til hende, "Men Ka-san... Hvad hvis jeg skader Kiseki..." sagde han stille og kiggede op på hende. Han rystede lidt og knugede sig til hende, "jeg vil ikk såre Ka-san...!" han peb lidt og gemte ansigtet. Han slappede dog af igen efter lidt tid og havde roligt sine øjne lukket. Han kiggede op på hende, "Hvor har Ka-san været...?"
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Long time since (Manda) Empty Sv: Long time since (Manda)

Indlæg af Adriana Tirs 1 Mar 2011 - 21:10

"jeg ved ud ikke vil sår os, og jeg stoler på dig, selvom du hved havd" sagde hun og små grinede hun lagde mærke til hans øre "Ingen men, jeg elsker dig, derfor vil jeg os havde du er en del af Kiseki liv som du er i mit, han er ikke svag som normale babyer" sagde hun og så mod himlen da han spurgte
"Irland" sagde hun kort og lagde blikkede mod ham "Jeg har været svag og bliv reddet af min..." hun stoppede og så til siden "Familie" det lyd lidt giftigt når hun sagde det på den måde
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Long time since (Manda) Empty Sv: Long time since (Manda)

Indlæg af Manda Tirs 1 Mar 2011 - 21:15

Han kiggede stille på hende, "Har du aldrig lært det Ka-san?" mumlede han stille. "Aldrig stole på en varulv..." sagde han og kiggede lidt ned. "Den race brude ingen stole på..." sagde han lavt og krøllede kroppen sammen. han kiggede op på hende, "Men...! Jeg vil ikk være der hvis han risikerer at komme alvorligt til skade pga mig! Jeg vil ikk skade ham." sagde han stille og kiggede ned. Han kiggede mod Kiseki, "Selv lige nu kan jeg mærke Black prøver at komme til kontrollen bare for at skade Kiseki..." mumlede han lavt. Han kiggede op på hende og satte hovedet på skrå, "Irland? Bor din familie der?" sagde han lidt undrende. Han nussede hovedet til hende, "Er Loup og Kiseki ikk Ka-sans familie?"
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Long time since (Manda) Empty Sv: Long time since (Manda)

Indlæg af Adriana Tirs 1 Mar 2011 - 21:19

"godt sagt selv . loup så ved du godt hvorfor jeg vil havde du skal være en del af Kiseki liv, da du er min nyværende familie" sagde hun og lavede et lille suk "Tidligere familien" rettede hun ham men os sig selv, hun lagde en hånd på loup hovedet "Jeg stoler på dig og jeg skal nok beskyttede kiseki, du ved jeg kan, plus, moder er farlige loup... det skulle du vide" hun aede ham bag øret "Selv black ved en sur mor, ahha , så er man forstigt " hun små grinede
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Long time since (Manda) Empty Sv: Long time since (Manda)

Indlæg af Manda Tirs 1 Mar 2011 - 22:50

Han nussede hovedet til hende og lukkede øjnene, "Men jeg vil ikk skade ham Ka-san... Det er det sidste jeg vil..." mumlede han lavt. Han kiggede op på hende og satte hovedet lidt på skrå, "Hvordan går det egentlig med ham der?" han tænkte sig lidt om men kunne ikk huske navnet. "Kisekis far." sagde han for om det så ikk ville være en bedre orientering for hvem han snakkede om. Han kiggede på hende og lukkede det ene øje, han kiggede stille. "Men... Bare fordi du kan, betyder det ikk Black vil gøre det let..." mumlede han stille og kiggede på hende. "Han har dræbt babyer der blev beskyttet af vampyr mødre før..." sagde han opgivende og krøllede kroppen sammen. "Eller JEG har..." mumlede han. Han kiggede op på hende og lå stille ved hende. "Må jeg egentlig bede om en tjeneste? Du vil nok sige nej, men det er noget jeg har undret mig over."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Long time since (Manda) Empty Sv: Long time since (Manda)

Indlæg af Adriana Ons 2 Mar 2011 - 9:02

hun lod og nussede Loup panden hår, hun så mod ham "Går an på hvad det er Loup, men fortal" sagde hun og smilede blidt. Lilie trækt lidt i kroppen og smilede over de "Jeg ved hvad der kan ske, men vil stadig havde du er en del af det loup, så håber du kan live med min selviskehed " sagde hun og så mod Kiseki "Har ikke set ham , LÆÆNNGE" sagde hun og lagde tryk på lange, "Jeg forsvandt sporløs og er først kommet tilbage efter 3 måneder" sagde hun og lagde en hånd på loup panden "Og hans navn er Zankuji"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Long time since (Manda) Empty Sv: Long time since (Manda)

Indlæg af Manda Ons 2 Mar 2011 - 14:42

Han kiggede roligt på hende, "Må jeg godt prøve og kysse dig Ka-san? Jeg vil undersøge om piger og drenge gør det anderledes fra hinanden. Men jeg vil ikk kysse en pige der kunne tro det betyder noget overhovedet... Og det ved jeg du ikk gør fordi jeg er din Loup." smilede han barnligt, "Men så igen, netop fordi jeg er din Loup vil du nok heller ikk gøre det." sagde han og kløede ig bag hovedet. Han nussede hovedet til hende, "Så må du bare lære at eve med det hvis der sker noget med Kiseki, fordi jeg kan ikk love noget hvis jeg skal samarbejde med dig..." sagde han roligt og lagde hovedet på hendes skød. Han gned sine øjne, han kiggede stille på hende da hun lagde sin hånd på hans pande. Han havde en mild feber, pga det var lidt varmt i dag. Han smilede til hende, "Nårh ja! Er I to så færdige med hinanden siden du forsvandt?" spurgte han lidt forsigtig for ikk at træde i noget.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Long time since (Manda) Empty Sv: Long time since (Manda)

Indlæg af Adriana Ons 2 Mar 2011 - 18:37

"du er god til at svar på dine egne spørgsmål loup og du vil ikke få noget ud af det da jeg og dig er familie, du vil ikke mærke noget, i hvert fald ikke hvad du søger" sagde hun og smilede hun små grinede "vi er stadig giftes, men han ved ikke hvor jeg er eller sådan, så jeg forventer ikke han venter på mig" hendes stemme bliv mere og mere trist jo mere hun sagde det selv med ord, hun vidste der var gået 3 måneden han kunne havde forelsket sig igen
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Long time since (Manda) Empty Sv: Long time since (Manda)

Indlæg af Manda Ons 2 Mar 2011 - 21:35

Han kiggede undrende på hende, han aede hendes kind blidt. "Jeg mener ikk at føle noget som sådan..." sagde han opgivende. "Bare om at en pige kysser anderledes end en dreng." sagde han roligt og smilede let. "Jeg aner ikk hvorfor det kom ind i mit hoved, men undrede mig bare over det lige pludselig..." sagde han stille og kiggede lidt tomt ud i luften. Han kløede sig på hovedet og kiggede på hende igen. Han smilede barnligt, "Så det er ikk for at mærke om der er nogen følelser." Han kiggede roligt og nussede hovedet til hende. Han smilede let og fik armene om hende, "Det skal nok gå Ka-san... I må bare starte forfra hvis det er." smilede han opmuntrende.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Long time since (Manda) Empty Sv: Long time since (Manda)

Indlæg af Adriana Tors 3 Mar 2011 - 20:45

hun smilede til ham "Okay, men tro ikke jeg er den du skal spørger " sagde hun og prikkede ham på næse med sin figner "Du er nemlig min Loup" sagde hun og skær ansigt og gentog det han havde sagt, Kiseki lå og sov i sin lifte så der var stille udover at der var en del familie i parken, hun mærkede vinden mod sit sort hår og mod sin hud, hun nyd følelsen kort mens hun lyttede til loup og lagde sin hånd på hans, hun var kold men ikke iskold som normale vampyr "du har feber, måske en lille feber loup" sagde hun og smilede sødt "Jeg ved det, men er stadig bange for at møde ham, for vis han nu har fundet end anden" sagde hun og smilede til ham
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Long time since (Manda) Empty Sv: Long time since (Manda)

Indlæg af Manda Fre 4 Mar 2011 - 11:30

Han sukkede let, "Jeg ved godt at det er forkert af mig at spørge dig... Men jeg vil ikk spørge en jeg ikk er 100% sikker på ved det ikk betyder noget. Og du er min Ka-san så det betyder intet med et kys." han tænkte sig lidt om, "Desuden så kysser forældre deres børn nogle gange, især de små børn!" smilede han og nikkede, "Og jeg er barnlig, så tæller det ikk?" smilede han glad. Han kiggede på Kiseki med et stille udtryk. Han sukkede lavt og nussede hovedet til hende. Han lukkede øjnene og mærkede hendes hånd på sin pande lidt efter. Han smilede let til hende, "Det går nok, en lille feber er jo ikk noget." sagde han med et roligt udtryk. Han aede hendes kinder blidt, "Ka-san ikk være bekymret, det skal nok gå om han så har fundet en anden eller ej..." sagde han opmuntrende.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Long time since (Manda) Empty Sv: Long time since (Manda)

Indlæg af Adriana Tirs 8 Mar 2011 - 23:27

hun så mod loup "Du siger altid de ting som gøre mig rolige loup" sagde hun og smillede mod Kiseki og så mod Loup "Jeg vil synes det vil være forkert, men ja du tæller vel som et lille barn ik" sagde hun og små grinede, hun så ham indtil sin krop, hun duftede ikke af vampyr mere, mest af dæmon, hun så mod ham , hun virkede lidt forandre men stadig den sammen
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Long time since (Manda) Empty Sv: Long time since (Manda)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum