Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Time is never on my side or with you in life // Jack Connel
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Time is never on my side or with you in life // Jack Connel
O : Ingen i nærheden så sent? kun vis man er en tåbe.
V : Lunt vejr for en gangs skyld, klar himmel, og skindende måne
S : Sombre and the mysterious garden of life(en have hvor man kan lægge på et tæppe og chille eller blot hænge ud blandt blomster og frodige træer, eller døde når det vinter)
"I dont know"... If i will kill you what would you do...
"I dont know"... then i will kill you....NOW!
"ARHHH!!"... Få minutters stilhed spredte sig langs hørelsen af Noir mens hendes forvirret blik flakkede fra træ til træ omkring hende, mens hendes vejrtrækning satte i gang skønt hun var næsten stoppet med at trække vejret og blive som en mere erfaren vampyr?. Hånden fik lov til at lægge hvor det varmblodige hjerte en gang havde banket så inderligt for drenge, for glæde, for sommerfugle i maven men ej bankede mere for nogen af disse ting, skønt mave fornemmelsen stadig var der ved de ubehagelige ting, kunne det ikke så godt mærkes når der skete gode ting.
Noir så let rundt og lod sig så sætte op og tage rundt om sine ben hun havde hevet op til sig, så panden nu mødte knæene og langsomt trak hun vejret og hendes bryst fulgte den unaturlige måde hun trækkede vejret på nu.
Hun så lidt rundt med de skindende gule øjne der nærmest tørstede efter sult, og hendes sorte skuldre taske viste tegn på nederlag, fordi den var tom som havde der aldrig lagt noget i den til at starte med"Crap! en eller anden GRRR!!" hendes hugtænder sprang let ud i det hun rejste sig op med den sorte skuldre taske i hånden og så panisk rundt, fordi der måtte ha været en der havde snuppet hendes elskede blodposer der havde lagt tidligere på natten i den, og nu syntes den at være så tom at hver lomme var rippet fra dens goder og hemmeligheder.
Et sørgmodigt blik kom over den unge piges ansigt i mens hendes tomme kolde blik skuede mod taskens tomme indhold og et suk kom du mellem de adskilte læber da hun langsomt fik taget sig sammen til at flytte fødderne mod selveste indgange til parken, vis hun skulle finde synderen skulle hun finde den her?.
Tidligere på dagen havde hun været ude for at jage eller nej? faktisk næsten inden hun fik sit lille sulte blackout havde hun jaget en, en mandelig en... et menneske for at være mere præcis.
Hun mærkede blodet inde i hende der var tilbage koge over ophidselsen af ikke at kunne ha fanget et sølle menneske blot lidt tidligere før nu?, hun havde gemt sig bagved et træ og havde været klar til at springe på ham i det hun nærmest syntes at mærke en kold ånde op af sin blege hals, der syntes at få hårene til at rejse sig op i nakken.
Der havde tydeligt været en der havde blandet sig i hendes fangst og før hun vidste af det havde hun kunnet høre hans skrig i natten og nærmest duftede den stakkels menneske fyrs blod nærmest svæve i luften, dog gjorde dette ikke ugerningen mindre men større at en anden havde blandet sig i hendes fangst og så faktisk berøvede hende den for så at tage føde tæt på hende så hun rigtig havde kunnet dufte dette nederlag af blod og sved, skønt... hun ikke sveder længere?.
Noir bar stramme sorte leggins inden under en lettere posede hvid trøje, og hun havde sit hår sat op i en lidt løs hestehale så det lange naturligt røde hår hang ned af hendes ryg let, mens hun ikke bar en jakke fordi hun ikke havde brug for det, efter som kold og varmt var blevet et ? dont need. Men hun bar skam almindelige gummisko Allstar i hvid og hun havde dog os en tynd jakke ud over den hvide trøje der hang ned over den ene skuldre og blottet den helt.
Jakken var tynd og nærmest silke agtig at rør ved og stoppede over hendes hofter, den var sort og glinsede let i gadelygternes lys fra oven, mens hun gik på parkens sti og så rundt kunne hun ikke mere lugte blodet fra tidligere, hendes blik flakkede rundt og hun kastet et øjebliks koncentration og de gule øjne over skuldren fordi noget ikke føltes rigtigt...? men var det blot hende eller var det tyven fra tidligere.
"årh min mave... jeg så sulten" hun tog sig let til panden i mens fingerne let gravede sig ind i håret foran og nullerede det mens hun så nervøst rundt og tog sig til den lidt rumlende mave skønt hun ikke kunne dø sådan helt af sult ? som menneske kunne så kunne en vampyr vel dø? kunne den ikke.
Der var så meget hun end ikke vidste i nu vampyr og hvem skulle dog lære hende det?.
Gæst- Gæst
Sv: Time is never on my side or with you in life // Jack Connel
Gæst- Gæst
Hendes rav gule øjne strøg sig let op og end af ham i det hun så lidt ned på hendes bytte fra tidligere og hendes hugtænder sprang let ud i det hun gik lidt vredt mod ham og væste så fra struben af"E..Er det mit bytte, er det dig der berøvede det fra mig tidligere!" hun mærkede sin mave endnu en gang knurre af utilfredshed over hun havde tid til at snakke men ikke tid nok til blot at angribe den mand der var hendes bytte og så suge hans blod til sig og være ligeglad om han ville dø efter som Noir ingen gift overhovedet havde i sin krop eller i sine hugtænder dette her var jo ike twilight hvor man blot bed en og så ville de få utrolig smerte og dø for der efter at vågne op og blive disse her skindende disco kugler.
Hun så lidt på sit bytte igen i det hun nået hen til Jack og gik på knæ ved siden af den paralyserede mand og åbnede så munden og satte tænderne hårdt i hans arm og bed til for at suge blodet til sig med utrolig stor lyst og koldblodighed.
Det smagte vidunderligt og hun kunne nærmest mærke det flyde ned i halsen på hende og smørre hendes næsten blodløse krop*hvem er han... hvorfor kom han tilbage* hun havde lukket øjne indtil hun åbnede de lyse gule øjne af hendes og betragtede så jack igen og sagde med en lidt utilfreds stemme"Hvorfor... gav du mig ham" hun rejste sig lidt op og betragtede Jack i det hun strøg sig over læberne med håndsiden og fik blodet om munden væk og sagde"hvem er du"
Gæst- Gæst
Jack satte sig i huk og så til den unge mands sår. **der er ikke noget at gør han er døende** Jack så meget alvåreligt på Noir. ''Du må heller gøre det over med ham.. jeg tror ikke han har store chancer for at overlevde min kære frøkken..''
Jack rejste sig op og stak hænderne i de flænsede jeans han havde på, hvorefter han så Noir direkte i øjne.
Gæst- Gæst
Hun gik stille hen af mod ham og snuste let i det hun smilede og sagde"så hvor lang tid har du været vampyr og ej nogen uger ved mig er nok overdrivelse men altså sådan en uge eller noget måske ved mig?"
Gæst- Gæst
jeg undrede mig blodt over hvorfor dit sire ikke er her for at lære dig hvordan man jager ordenligt?..'' Jacks ansigt var i meget urolige folder.. ''har din skaber efterledt dig?!'' Jacks øjene lyste lidt mere op da dette tydeligtvis var noget der gik ham på..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun så lidt på Jack og sagde"wauw !? er du så gammel altså i vampyr år??.. og ja jeg er så ung en vampyr en newbie kan man vel godt kalde mig lidt" hun grinte let og strøg håret til siden i det hun betragtede selveste de smukke omgivelser og sagde"Hmmm så hvad skal vi lave?, skal vi tage ind til byen eller måske hen til haven og lægge og se på stjerner" hun grinte let og sagde"Minder mig dog om Løvernes konge haha"
Gæst- Gæst
Jack begynde at gå langsomt imod pakens udgang. ''Det var stjerner du ville se ikke?'' han smilte nu hvor det formælde og seriøse var over. han lod skulderne falde ned og virkede straks mere afslappet.
Gæst- Gæst
Hun grinte let og løb hen til jack i det hun stoppede ved hans side og gik stille med ham ind i pakken og smed sig let på det bløde græs og sagde"YAY!" der var lidt mælkebøtter her og der så de fløj let op i luften da hun sådan smed sig, og hun fik os de små mælkebøtte frø lidt i håret og en på læbe. Hun smilede sødt og så let op mod himlen i mens hun lå der og berørte lidt hendes lange naturlige røde hårlokker og strøg en lok om fingeren.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun smilede til Jack sødt og lukkede så øjnene og sagde"Mmmhhh dette her er virkelig dejligt syntes du ikke Jack" himlen var helt klar og stjernerne var fremme og så virkelig smukke ud og der var kun lidt skyer her og der man kunne se, men der kunne man os se stjernerne lidt igennem fordi skyerne ikke var så holdbare?.
Noir grinte let og smilede i det hun så op mod himlen og pegede på noget og sagde"uh der er karls vognen så vidt jeg husker hedder den det"
Hun så let over mod Jack med sine rav gule øjne og der var et stort smil hen over hendes læber"så Jack? kender du nogen stjernen billeder vi måske kan gå på jagt efter tihi"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun grinte og sagde"fang mig vis du kan" men hun løb dog ud på det store frit område der var blomster lidt her og der og så en dejlig blød grøn græsplæne, og vejret var utrolig dejligt lunt i aften.
Hun mærkede blot hvordan adrenalinen i hende steg og hun jublede af glæde i det hun så sig over skuldren for at se om Jack legede med?.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun stod der helt stille og anede egenlig ikke hvad hun skulle gøre eller sige så der stod hun blot og endte med at grine i det han satte i løb og hun rødmede let over kinderne men få sekunder efter havde hun sat i fart efter ham og i vampyr fart enda.
Hun løb rigtig hurtigt fordi hun var så spinkle og let, samtidig med hun var virkelig hurtigt i forvejen og havde gået til meget gymnastik som menneske så det skulle skam os lige huskes.
Hun nået næsten op til Jack i det hun grinte og sagde"HEY! jeg skal nok fange dig" hun forsvandt pludselig i det hun havde løbet ud til siden og pludselig kom hun foran ham men i det hun skulle til at prikke til ham snublede hun over sine egne fødder og endte direkte med af falde nærmest over ham og ikke nok med det for at undgå at falde tog hun fat i hans arm...
Inden hun landet rullende ned på det grønne græs, hun havde jo haft farten ved vampyr fart så hun var røget en ovnlig tur da hun faldt over sine egne ben men hun var skam go nok til taktik og sådan men ikke god til at undgå at være klumset.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun smilede til Jack i det hun rødmede let da han tog hende ind til sig og et smil var over hendes læber da han krammede hende blidt til sig og hun kunne ikke lade vær med at tænke over dette her var yderst intressant.
Hun stod der stille i noget tid og sagde"det er jeg glad for at vide du har det sjovt og det, virkelig glad altså" hun grinte og smilede lidt efter noget tid rettede de rav gule øjne sig dog mod hende og hun kunne ikke lade vær med at betragte ham i noget tid i det hun skulle til at åbne munden til at spørge nej hvorfor? men hun nået slet ikke at sige noget før han sagde disse ord.
Hun rømmede sig let og sagde"wauw... det... hvorfor egenlig det? Jack" hun så flovt op på ham og huskede tydeligt hvordan hun før hun blev vampyr hvordan selveste alle vampyr var efter hende og sådan havde angrebet hende.
Hun stod der lidt tid og berørte lidt armen på Jack og sagde"Nu slog du dig vel ikke da du faldt ned over mig" hun blinkede sødt til ham og sagde"eller nærmere da du faldt for mig" hun drillede ham med ordspil nu men mente det slet ikke ondt på nogen som helst måde overhovedet.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun strøg let en blodige tåre væk og der var blod over hendes kind og hendes rav gule øjne var nu blanke og smukke"så...så hvor er hun nu henne din elskede? maria?... hun... hun er vel ikke død fordi så jeg virkelig ked over at ha bragt emnet op" hun så på Jack og var virkelig ked på hans vegne fordi det med ægte kærlighed var noget man virkelig skulle værdsætte.
Noir var ikke sådan en der faldt for alle og enhver hun havde faktisk til tidere utrolig store problemer blot ved at forelske sig eller føle sig tiltrukket til en eller noget?, hun fandt mest venner i fyre end forelskelser eller de originale crush som man kalder det til tidere...
Hun rømmede let stemme båndet og så sky til siden i det hun sagde"Undskyld det blot mig der overfølsom" hun grinte let og smilede så igen til Jack som et slags plaster på såret... så han vidste at hun var okay og stadig var glad og han ikke havde fået hende til at græde.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun betragtede langsomt Jacks øjne og sagde"årh jack... jeg" hun stoppede i det hun ville ha startet en talestrøm men smilede så inderligt af hele hendes hjerte der desværre ikke bankede mere men i hendes forstand gjorde det, fordi hun trak stadig vejret nok ikke så meget som et menneske eller når hun sov eller når hun koncentreret sig men når hun gik afslappende og det så gjorde hun skam og i andres nærvær.
Hun smilede i det hun tog blidt Jacks hånd og sagde"SE! Jack... du har ikke mistet din menneskelighed den er der stadig og jeg tror Maria ville være utrolig stolt af dig lige nu i det du nærmest har overvundet det onde i dig selv og så har skudt din menneskelige side frem igen og især nu når du følsom, man anser følsomhed for en svaghed især blandt så stærke væsner som os men du kan være følsom og det er det der sikkert os gør dig stærk nu" hun smilede sødt og slap flovt hans hånd i det hun roede sig fabrilsk i håret fordi hun var lidt pinlig berørt over blot at ha taget hans hånd sådan som hun nu gjorde jo?, fordi hun var blevet så glad på hans vegne fordi han var jo vel lidt bange stadig for ikke at være så menneskelig men det skulle han jo slet ikke være mere.
Noirs hår flagrede let bagved hende i det hun så lidt til siden mod haverne os for at betragte deres betagende skønhed, mens hende gule øjne let glinsede og blodet på hendes kind var størket så det nærmest lignede en rose på hendes kind lavet af blodige streger, fordi hun havde taget hånden let knyttet og tværet blodet væk til siden for at fjerne det meste og så havde det efterladt det runde tryk fra den samlede hånd.
Hun strøg let en hårlok bagved øret og kiggede stille rundt i det hun rettet på den dejlige trøje der lå ned om den ene skuldre så den var helt blottet"Måske burde jeg finde min jakke egenlig?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» First time.. last time? - Jake //Privat//
» A new time, a new life. [Ciaren Conor]
» "allways look on the briiiight side of life." //Thea//
» Time to talk, Time to relax, Time to die. //Tyler//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa