Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Journey //Noir//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Journey //Noir//
T :: Meget tidligt om morgenen
O :: folk der fylder ubåden, Alexanders krigs mariner (Kun lige nok til at drive U-Båden)
V :: Det stormer forfærdeligt og det regner lige så slemt
Alexander stod udenfor og dirigerede sine mænd, han var nøs til at råbe højt for at overdøve stormen der rasede omkring dem med fuld styrke, det var det perfekte tidspunkt at tage væk fra Di Morga på. der var ingen der ville vide at han og Noir var taget på en lille opdragelsesejse ud i verden for at lærer Noir de ting som hun ville have brug for at vide når hun engang skulle klare sig for sig selv eller måske overtage Alexanders plads i tilfælde af at han ikke selv kunne mere eller at han overhoved ikke var der mere, han kiggede på U-Båden der rokkede faretruende meget frem og tilbage, en mand i marine uniform kom løbende op til Alexander oh gjorde en kort honnør, "Jeg melder at alt er klar til afgang hr Kammerat Kommisær", Alexander nikkede og skulle til at sende ham væk igen, knægten var kun omkring de 16, men var søn af en af Alexanders soldater og havde hurtigt bevist sig som en formidabel sejler, Alexander stoppede og kaldte ham tilbage, "Find Miss Noir og hjælp hende med at få sine ting om bord, du er hendes aid dé camp fra nu af", drengen kiggede på Alexander med store øjne bukkede og forsvandt i samme øjeblik som en enorm bølge skyllede over kanten og væltede ham, han var drivende våd, men spurtede videre ud af Alexanders synsfelt. Alexander smilede en smule, men vendte sig mod u-båden og faldt igen i dybe tanker mens vand og skumsprøjt stod ham om ørene, han var iført en sort sømands jakke og et par camouflage bukser og lignede egentlig alle de andre på kajen utroligt meget, men skillede sig ud ved at være den eneste med blondt hår og at han var noget højere end de fleste andre. Alexander gik langsomt om bord, men greb fat i en af de mænd der var ved at forlade ubåden da han ikke skulle med, "Romano og Nikolaj har Kommandoen, væk dem når vi har forladt havnen... sig til dem vi er taget på ferie", Alexander skubbede den overraskede mand fra sig og fortsatte op, "Vent, sig til Miss Noir at hun skal komme op på broen når hun er kommet om bord", manden nikkede nu ivrigt gjorde honnør og forsvandt ud igennem lugen, Alexander gik nu hurtigere, han følte sig ikke det mindste syg selvom båden vippede som en sindsyg og flere af hans folk lå og brækkede sig på gulvet, men han tog sig ikke af deres svaghed, de havde alle bevist at de var gode mænd under andre lejeligheder og det var derfor de var med. Da Alexander endelig kom op på broen satte han sig i den højryggede kaptajnstol, resten af de folk der stod på broen gav hver i sær lyd fra sig, "Sonar er Online... Radar er Online... Motorrummet melder at alt er varmt og klar til at tage afsted", Alexander nikkede og vente sig mod det enorme vindue hvor regnen bankede på med stor kraft, "Vi mangler kun en VIP og så tager vi afsted, alle radiomeddelelser skal kodes så vi ikke kan findes, dether er en hemmelig mission og vi ønsker på ingen måde at blive fundet, men start motorene, jeg sejler hende selv ud af havnen og så kan førstestyrmand tage hende ud på åbent hav", Alexander kommanderede med en frisk og meget vågen stemme til trods for at det var så tidligt, en rigtig militær mand kunne ikke stoppes af noget så banalt som søvn.
Scars- Highly competent (Rank 13)
Antal indlæg : 780
Sv: Journey //Noir//
Hun kastet et hurtigt blik mod uret i siden af sengen på det blank poleret natbord i det hun så klokken kun var 4-5 stykker om morgen!?.
Hun rejste sig op med et ovenlig sæt og sagde med denne her rigtig stramme stemme der lød yderst utilfreds mens hun tog de sorte stramme bukser og top på der lå klar til hende"Hvad fanden sker der egenlig her vis man må vide det" hun kastet dette ondeglubske blik hen mod den tilsyneladende forpustede fyr og sagde"svar mig så" han pegede op af og sagde"Dark voiden den er klar til dem miss deres forlovede.. jeg mener Hr Alexander venter dem" han så helt bleg ud i ansigtet og Noir tog sine ting og jakke på og gik så oven på og tog armen foran panden og kiggede rundt med sammen knebne øjne rundt i det hun gik lidt forover bøjet hen til dark voiden og gik så indenfor i den og satte tingene samt manden gjorde det os og så trådte han af og løb tilbage til de andre, i mens hun fandt vej til sine gemakker hun skam delte med sin forlovede Alexander Lazarow? der tilsyneladende ikke var til at skue nogen steder i omkredsen af hendes omgivelser? desværre.
Hun sukkede let og lod læberne blive fugtet af hendes nysgerrig tunge der gled hen af dem og lod dem blive bløde og ej så tørre igen, mens de gule øjne så rundt og hun smed jakken med et og traskede op til broen hvor hun stod der bagved Alexander nu og med krydset arme og sagde"sig mig lige en gaaa...." hun mistede ordet da hun så hvor de egenlig var endt, under vand!? vis der var noget Noir var død bange for var det vand uanset om det var pool eller noget andet, det var os derfor hun ikke havde under forvandling kæmpet fordi hun var i chok over at ha svømmet...
hun kunne ikke svømme eller noget... hun ville synke til bunds som en sten og dø af blod mangle/føde vis skibet sank"FÅ MIG OP PÅ LAND!" hun mærket vreden stige i sig og sagde"jeg ber dig Alexander nej... det en ordre! få mig så op til land nu" hun stod der stift og standhaftig men man kunne se hun skælvede ved bene og var bange skønt det meste frygt var blevet vrede... hendes røde hår lå langt og smukt bølgende vådt ned af hende mens hun os var drivvåd af regn vandet hun var blevet ramt af tidligere...
Gæst- Gæst
Hun gik stille med ham mens hun så helt forvirret rundt og prøvede at følge hans hurtige gang dog havde hun stadig hjemme sutter på hun havde fundet i sin dejlige gemakke nede hvor hende og alexander dele værelse og rum for at sige det bedre.
Hun så lidt på Alexander og sagde"hey rolig okay, jeg kan blot ikke li vandet og jeg vil ikke arve det her tro mig så god er jeg ikke til ansvar" hun rødmede lidt og så ned flovt i det hun gik sammen med Alexander og lod blidt sin hånd finde vej om hans arm mens hun så rundt sammen med ham og fik denne her store rundvisning i det hun sagde"Alexander... angående noget jeg har hørt kender du så ... så Logan?" hun så flovt på Alexander, fordi hun syntes at ha set noget med Logan på videoover vågningerne hvilket ville betyde at hun faktisk havde været inde og rode i tingene ved Alexander og fundet dette her drev og så taget det i en af deres reserve computer og opdaget logan på det.
Hun så lidt på Alexander i det hun smilede lidt uskyldigt til ham i det der sikkert ville komme en lidt kommanderende stemme angående hvor hun kendte ham fra og sådan"ser du jeg har mødt Logan før og altså vi lidt som bror og søster.. og jeg har fortalt ham om dig og sådan og min forvandling og alt det"
Gæst- Gæst
Hun så lidt på Scars og sagde"jeg aner ikke hvordan mine evner er... eller hvordan jeg styre dem eller den" hun så lidt undrende på ham i det hun mærkede et lille form for stik i siden og hendes øjne blev helt hvide før de forvandlede sig til en dyb grøndyrisk farve og foran Scars var... ja? Scars.
Noir rødmede og sagde"AH!" det lignede at ALexander var virkelig bøsset i det altså der var den hårde udgave og nu en virkelig blød udgave foran ham..
Noir så lidt undrende på ham og sagde"sååå... hvad håber du at få ud af mig.." hun ventede lidt i det hun blev mere og mere usynlig, det var ikke blot forandring selveste Noir besad hun kunne forvandle sig men fik skam os kræfterne af dem hun besad, dog ikke så effektivt som de originale men stadig temmelig godt....
Hun forvandlede sig hurtigt til sig selv og slog sig let over armene og gav lidt skrig fra sig i det hun var bange for forsvinde i det hun jo var halv usynlig men blev dog synlig da hun fik sin egen form"Omg... hvad skete der lige der"
//Sorry det korte indlæg//
Gæst- Gæst
Alexander smilede stort til hende, det var præcis det som han havde håbet på hun ville gøre, han så på hende med stor interesse da hun forvandlede sig til en noget svanset og ikke så præcis version af ham, men god nok til at hun ville have kunne snydt hans folk, hvis hun da bare lod være med at snakke til dem, men han blev for alvor overrasket da hun blev mere eller mindre usynlig, hendes krafter kunne virkelig absorbere evnerne fra de folk hun så på samtidig med at hun forvandlede sig til dem, Alexander kunne lugte snedige drab i fremtiden, men lod det ikke vise sig i hans ansigt, han smilede i stedet og fandt en lommekniv frem fra hans lomme, han gav den til Noir "Knus den med dine bare hænder, du kan forvandle dig til det du vil for at gøre det, men du må kun bruge dine hænder", det var lidt svagt, men han var nød til at starte på en eller anden måde og det virkede til at være en meget god måde at gøre det på, han havde meget andet i tankerne, men ligenu kunne de lige så godt blive ved med at se på Noirs krafter til hun ikke gad eller kunne rumme mere, derefter ville han starte med noget let kamptræning, formentlig noget kung-fu eller Wushu, de kampformer som Alexander selv besad bedst og derfor bedst kunne lærere fra sig. Alexander tænkte tilbage på den forfærdelige tid han selv havde haft de første par måneder siden han var blevet forvandlet, han havde selv været nød til at finde ud af hvordan han skulle have gøre de forskellige ting og hvordan han skulle træne de forskellige evner han havde fundet ud af han havde og han mestrede til dato hverken hans usynlighed eller hans enorme styrke, men han gjorde sit bedste for at virke Noir en smule overlegen så hun ikke skulle komme til at tro hun var beder end den mægtige Alexander Lazarow, andre ville kalde ham en manchuvinist, men Alexander gjorde det fordi han mente det var mandens opgave at beskytte kvinden mod fare, lidt alla gamle dage hvor manden havde været ude og jage og kvinden havde plejet ham når han kom hjem med sår og skrammer, aldrig at Noir ville få det at vide, men det var sådan han havde det dybt inde i sig selv.
Noir stod der med hånden let hævet over den anden hånd hvor en lille rund kugle af krøllet metal var inden i og pludselig i et, så man små spåner af dette her metal der let svævede rundt mellem hendes hænder som var de inde i en lille kugle, det var kajikas mægtige kræft, telekinese og hendes metaliske manipulations evne der kunne gøre sådan små tryllekunstner, men Noirs øjne blev normale gule og hun faldt til jorden med et, i det hun havde fået et blackout af denne pludselige evne opfangning hun havde fået..
Hun vågnede lidt tid efter og så rundt undrende i det hun var i Kajikas form stadig... men hendes øjne var gule. Noir ville ikke kunne blive sig selv vis hun var under seksuel aktivitet, eller vis hun var alvorligt såret eller vis hun besvimede ville hendes normale form ikke komme tilbage med det samme..
dog da hun kiggede på Alexander igen smilede hun og hun blev langsomt sig selv igen,den Noir han havde angrebet en gang, og nu var det hendes tur til at drikke Alexander.
"Nårh.... jeg er ked af at sige det du gamle haha!... men jeg tror skam jeg stærkere end dig" hun blinkede drilsk til Alexander i det hun satte sig op og kiggede på sit rødlige hår og sine hænder og sagde med et smil over hele ansigtet og en ovnlig hovedpine"WAUW!!!... og auv... men wauw? jeg vidste helt selv hvad jeg skulle gøre... det... det vidunderligt!?... og den følse af energi trukket fra alt om mig havet og ja alt..."
Gæst- Gæst
Noir smilede og sagde"aha... så du skal rigtig gør dig lækker nu jamen sååå" hun smilede i det hun smed sin sorte tank top og havde en sort sports bh på inden under, den gik under brysterne var stram og sad tæt til og viste den runde form af hendes bryster og os lidt mere end den sku, men den var god og den var sikker os for hende, og så kunne hun bevæge sig mere frit, dog ville slagene gøre mere ondt men stadig.
Noir så da han sådan stod i sine egne tanker og kiggede lidt undersøgende på ham i det hun så en chance for at slå til og i det hun brugte vampyr fart var hun hurtig henne ved ham og med et slog hun med alt styrke i kroppen sammen lagt med farten direkte ind mod ribbene af Alexander, fordi hun ville vise hun sagtens kunne kæmpe og kæmpe for alvor og ikke blot for sjov.
Gæst- Gæst
/undskyld det blev kort//
dog hendes sult var allerede så stor at hendes gule øjne lyste mere end svagt, dog ikke lyste som lygter men de var lyse og mere fremtonenede nu.
Gæst- Gæst
Hun smilede ondt i det hun foran Scars øjne ville forandre sig til sig selv men iført den stramme mini skirt nederdel i hvid og rød tern, samt en hvid skjorte der var let knappet op foran ved de runde fyldige bryster.
Et ondt smil prydet nu Noirs læber i det hendes sult os var ved at gå hende meget på og man så hendes smukke hugtænder komme ovnlig frem når hun smilede"Nårh my love... hva med du angriber først for en gangs skyld" hun blinkede til ham og skød let hoften til den ene side og lagde hånden på den mens hun stod der og så sensuel ud og ventede, mens blodet let flød ned af hendes smukke læber...
Gæst- Gæst
Noirs øjne blev lysende gule i det og hun smilede stort i det hun så han blev usynlig så man panikken i hendes øjne og hun væste let i det hun gik bagud men hun vidste at vis hun blev stående ville der ske hende noget hun ikke ville have!?, som..."AH!" hun så hans fod komme direkte mod hende og hun satte armene op med hurtighed for at beskytte sit hoved i det man hørte et ovnlig brag da hun ramte muren direkte, og faldt ned på knæ i det hun satte armene ned rystede de. Hun var helt klart blevet beskadiget på armene og hendes ryg havde det skam heller ikke for godt.
Noir rejste sig hurtigt op i det hun så rundt og tænkte*Du må væk her fra Noir... det vist ikke blot træning mere.. det alvor* hun var bytte dyret nu og hendes blod gjorde Scars sindsyg, men hendes blod var heller ikke normalt, fordi hvordan kunne det være det vis hun kunne beside andres form og krop samt evner og næsten sjæle? for en stund.
Hun så hurtigt rundt i det hun så en dør ned til maskinrummet stod åbent og det første hun gjorde var at løbe direkte mod Scars men så ændre sin retning og hurtigt fare igennem døren så den åbnede sig med et ovnlig brag og der løb hun så hurtigt hun nu kunne sno sig mellem ledningerne og de store brusende maskiner af varme og røg... der var arbejder længere fremme og varmen var virkelig stor..
Gæst- Gæst
Noir skrig let i det hun bukket sig ned og nået at undvige da han så lå foran hende ændret hun hurtig retning tilbage til selveste rummet hvor de havde slåset i det hun ville skynde sig så hurtigt hun nu kunne*hvorfor!? gjorde jeg os det, hvad er der os med mit blod... hvorfor... hvorfor reagerede han sådan....* men hun huskede tydeligt at hun aldrig havde skadet sig før i hans nærvær og nu kunne hun se hvordan det påvirkede ham, det var som var han i trance eller han var nærmest blevet sindsyg...
Hun skyndte sig ind i rummet i det hun stoppede op og kiggede rundt da hun hørte skydevåben og nogen råbte hun skulle gå ned i knæ i det de ventede på at Scars ville komme... det eneste hun kunne se et glimt af var Nicolaj og Mark....
*hvem hvad... har de hørt os?...* hun lukkede øjnene i det hun var panisk og krympede helt sammen i foster stilling og ventede, ventede på at høre Scars brase frem bagved sig eller noget... hvad ville der dog ske!?.
Gæst- Gæst
Hun så lidt på de andre da de begyndte at snakke til hende os og der gjorde hun en bevægelse med armen så de andre sank deres våben fordi hun havde set Alexander gøre det en gang før på et af video overvågningerne"Find et rum til ham og sørg for han er rolig, så bind ham find lænker i massivt sølv" hun så alvorligt på dem og sagde"Indtil han er sig selv igen og vågen tager jeg over vis der er yderligere problemer forstået" hun så på dem død alvorligt og sagde"og jeg ved han elsker mig så rolig... godt er jeg dum at forelske mig i et uhyre som ham men... det er alle hans sider jeg forelskede mig i, ikke blot den søde og gentlemands agtige side, men os den blodige og dominerende side fordi det viser blot han er en mand med stolthed og magt og det kan jeg godt li" hun smilede og gav blidt Alexander et kys på kinden i det hun rejste sig op og gik hen af mod værelset hun havde med Alexander og skiftede til en stram uniform i stedet der havde et mini skirt i sig, og intet inden under efter som det ikke behøves... hun fjernede alt lugten fra sig selv af sit blod med et bad inden dog og gik så ned af hvor de havde Alexander..
Hun så bekymret ud da hun var alene men lagde hårdt ansigt på da hun kom ud blandt de andre igen.
Hun tog sig let til hovedet i det hun var på vej ned til Alexander... fordi stakkels Alexander ville nok ikke bryde sig om at hun... havde lagt ham i sølv lænker så det gjorde ondt at bevæge sig vis det var, og så os at hun havde taget kommandoen indtil videre...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun tog ham blidt i hånden og sagde"Jeg har passet på alt egenlig altså... jeg har passet på det meste" hun huskede lidt tilbage mod Mark i det hun fik et let gys op af skuldrene fordi?... hvorfor reagerede han sådan... han virkede så kold mod hende men han undskyldte så inderligt.. da.. da hun var i fare.. kunne han måske..?? NEJ!? ej det var ikke muligt han var forelsket i hende haha! hvad var det dog for en tanke hun havde??, en sindsyg tanke åbenbart, fordi det var slet ikke muligt han var vild med hende overhovedet.
Hun smilede til Scars og var nærmest sikker på det bæst der havde vist sig før ikke ville dukke op så længe hendes blod ikke var fremme eller kunne duftes... dog håbede hun ikke at han kunne huske duften og blot ventede på at være i ene rum med hende til at smage det...
Hun tog sig let til halsen og lod fingerne stryge hen af sin strube og ned af selveste brystet i det hun rødmede over kinderne..
Hun vendte sig let mod Scars i det hun gav ham et smil og sagde.
"Så ? hvad vil du have" de var endelig kommet ind til dem selv og hun havde fundet blod frem til ham"jeg klarede det nu egenlig godt syntes jeg, altså fra det du spurgte om tidligere, om jeg havde passet på alt ovnligt eller sådan noget i den stil? så ja.. ifølge mig så vil jeg sige temmelig godt, og de hørte egenlig efter mig.. dog først da jeg fik strammet blikket an og blev lidt mere kold i det..." hun så flovt ned og satte sig så på senge kanten og smilede.
Hun havde smidt trøjen med blodet af sit eget ud og nærmest brændt den bagefter i et helt andet rum for at få lugten af sig selv væk"så.. hvad tror du der skete egenlig.. der oppe?"
Gæst- Gæst
//sorry havde ikke så meget krea//
Side 1 af 2 • 1, 2
» Noir et Bleu ~ Khá
» Forsaken - Noir
» The Night - Noir
» Søens stilhed - Noir
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa