Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
The new master (Lazarus privat ) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
The new master (Lazarus privat ) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
The new master (Lazarus privat ) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
The new master (Lazarus privat ) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
The new master (Lazarus privat ) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
The new master (Lazarus privat ) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
The new master (Lazarus privat ) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
The new master (Lazarus privat ) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
The new master (Lazarus privat ) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
The new master (Lazarus privat ) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

The new master (Lazarus privat )

Go down

The new master (Lazarus privat ) Empty The new master (Lazarus privat )

Indlæg af Gæst Man 28 Mar 2011 - 10:31

sted :det gamle ned lukket Galehus
Tid: KL 22:45
Omgivelser: Det store gamle faldefærdig til groet galehus
Vejr: lidt skyet med en fin halv måne og en kræftig vind.

Det mørkt på den gamle vej og vinden rusket i Riku tøj han var på vej hen for at møde Lazarus ved et Sted han ikke kende, men på en måde virket det bekendt. *hvor fanden er det han vil ha mig hen jeg håber ikke han prøver at snyde mig* tænkte han mens han forsat med at gå indtil han kunne se et eller andnet længer fremme men hvad. Riku kæmpet sig vider vej igennem vinde og nu stod han foran de store metal porte der engang holde fanger inde men nu holde Uvedkomne ude for deres egen skyld for hvem ved hvad eller hvem der lure i det mørke hus. Riku kigget lidt på porten og prøvet at åbne den men den rocket sig ikke ud af flækken. " nå hvis du ikke kan komme igennem så må du jo gå udenom " sagde Riku lidt for sig selv og tog et par skridt tilbage og hoppet over porten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The new master (Lazarus privat ) Empty Sv: The new master (Lazarus privat )

Indlæg af Gæst Man 28 Mar 2011 - 10:39

Lazarus stod og ventede. Han havde gjort det hele klar. Hans Vampyrer havde givet blod til mennesker. De var nu stærkere og hurtigere en normalt, dog også mere vilde og ustyrlige. Lazarus ventede og da han så Riku sagde han ’’ Forsvar dig selv Riku.. Dræb dem som var de alle din Far. Hver nådesstød skal være fyldt med den had du brænder inde med. De omkring 20 mennesker stormede hen imod Riku i en sindssyg blodrus.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The new master (Lazarus privat ) Empty Sv: The new master (Lazarus privat )

Indlæg af Gæst Man 28 Mar 2011 - 11:01

Riku Kigget rundt på de 20 mennesker oh hvisker " død " han træk sit sværd og lyn omsluttet det. Han stilte sig klar og KIgget på den første og den beste. Da den første var om kring meter fra ham slog Riku ud efter ham og lynet skød igennem luften og skar sig godt ind i mennesket. da de begyndte at komme lidt for tæt på hoppet riku op i luften og hvisket " rain og lightning ". DaRiku var højt nok oppe jolde han sit sværd op i luften og et lyn skød ned ud af ingen ting. Riku`s krop var dækket af en aura af lyn. Riku kigget ned på Menneskerne og begynder at skyde lyn afsted . Riku hvad et smil på læben mens han råbte " DØØ Barishan din hund !!!! det her er for hvad du gjorde mod mig og min mor !!! " Riku lande på jorden igen og stod nu face to face med de siste 10. Riku begyndte at løbe hen mod den første. Han begyndte at slå med sine lyn dækket næver helt uden sit sværdt. Der gik ikke længe før der kun stod 3 tilbage Riku og de to siste mennesker. Riku hlode sine hænder op i luften og et nyt lyn slog ned, Riku`s krop blev dækket af lyn igen og fra hans hænder var der nu to store lyn klinger. Han begyndte at løbe hen mod menneskene og piceret en lynkile igennem dem hver. Da de siste to mennesker var faldt om Forsvandt lyset fra Riku og han satte sig ned udmattet han kigget op på Lazarus " var der mere "

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The new master (Lazarus privat ) Empty Sv: The new master (Lazarus privat )

Indlæg af Gæst Man 28 Mar 2011 - 11:11

Lazarus gik over og satte en hånd på skulderen af Riku. Lazarus havde et ondt smil på sine læber ’’ Se nu har du det bedre.. Du forstår at bruge dine kræfter til hævn.. Men du har ikke lært at bruge dem til at skabe lidelse.. Se på dem du har dræbt. Du gav dem en hurtig og smertefri død.. Er det virkelig sådan du vil have Barishan skal dø?... Uden smerte og pinsel. Det kan vi jo ikke bruge… Du skal tænke dig om og virkelig bruge dit had… Alle skal pines og føle en brøkdel af den smerte du gennemgår.. Syntes du ikke det kun er retfærdigt nok? ’’. Lazarus gik væk og knipsede med sine fingre og 5 nye mennesker Angreb Riku på ny ’’ Vis mig så hvad din sorg og smerte er.. Del den ud på de andre’’ .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The new master (Lazarus privat ) Empty Sv: The new master (Lazarus privat )

Indlæg af Gæst Man 28 Mar 2011 - 11:20

Riku Rejste sig og kigget hen på menneskene . Riku holde sin finger ud og skød et lille lyn afsted og ramte to af menneskene lige igennem deres knæ hvor de der efter knækket sammen af smerte. Riku Kigget hen på de siste 3 hab grap til sit sværd og skar en arm et ben af en af den og begge ben af den næste og begge arme af den siste. Riku stod bare kigget på mens de til sist døde af smerte eller blod mangle.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The new master (Lazarus privat ) Empty Sv: The new master (Lazarus privat )

Indlæg af Gæst Man 28 Mar 2011 - 11:28

Lazarus klappede ’’ Godt arbejde Riku… Du gør fremskridt.. Ser du.. Nu er der en person jeg gerne vil have du straffer for mig.. Du skal dog ikke sige det er mig der har sendt dig… Hendes navn er Noir.. Find hende og sig Barishan har sendt dig… Hun vil tro på det eftersom du er Aspara.. Angrib hende men dræb hende ikke.. Dette vil skabe fjender for din Far.. Brug hovedet Riku.. Dog skal du vide at det nok vil lokke ham frem fra sit skjul.. Jeg vil blive ved med at træne dig.. Men først skal jeg vide du har hjernen til at blive min elev.. Find og angrib Noir.. Hun er som sagt en Vampyr tøs.. Smukt lille lam ikke svært at overse ’’

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The new master (Lazarus privat ) Empty Sv: The new master (Lazarus privat )

Indlæg af Gæst Man 28 Mar 2011 - 11:46

Riku kigger på Lazarus " jeg vil tag asted med det samme og bevise mit vær" Riku vender sig om og Forsvinder i et lys grimt // out//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The new master (Lazarus privat ) Empty Sv: The new master (Lazarus privat )

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum