Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
den lille gadedreng  Phoenix(privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
den lille gadedreng  Phoenix(privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
den lille gadedreng  Phoenix(privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
den lille gadedreng  Phoenix(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
den lille gadedreng  Phoenix(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
den lille gadedreng  Phoenix(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
den lille gadedreng  Phoenix(privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
den lille gadedreng  Phoenix(privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
den lille gadedreng  Phoenix(privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
den lille gadedreng  Phoenix(privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

den lille gadedreng Phoenix(privat)

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

den lille gadedreng  Phoenix(privat) Empty den lille gadedreng Phoenix(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 29 Mar 2011 - 21:59

T: 14:00
O: en masse
V: solskin
S: gågaden i Terre



det var en masse på dagen i dag. og den lille 7 år gammel gadedreng Luten han gik og sammel småpenge på de gaden, så han kunne købe lidt at spise og drikke nogen syndes ar det var synd for hma. At han gik alene rundt på gaden for at smamel penge ind til mad og drikke, men ingen gjore noget for at hjælpe ham med at klar sig kun gansle får tog ham med sin hjem . Om aften og lod ham spise og sove hos dem og i sær om vinteren som kunne være, meget kold for sådan en lille dreng men Luten kendt til den barkse virkelighed. Meget beder en de flste gjore de tro ikke at verden var så barkse som den var, men det kunne men se på luten den lille stakkel han var så lille og tynd at han ikke kunne. Klar den næste vinter uden for så tynd og lille var han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den lille gadedreng  Phoenix(privat) Empty Sv: den lille gadedreng Phoenix(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 29 Mar 2011 - 22:07

Phoenix kom ud fra sin lejlighed. Han havde endelig fået sig taget sammen til at komme ud af sengen. *Det er utroligt koldt!* Han gik ned af gaden med lange lette skridt. Han kiggede rundt på folk der gik og gloede på vinduer. Mange af dem gik rundt med poser fra de forskællige butikker. Selv var Phoenix ikke den store Shoppe person men gjorde det da nu og da. Hans blik faldt på en lille dreng, lille og tynd, nok ikke ældre end de otte år. Phoenix stoppede op og kiggede lidt på ham, før hans engle hjerte løb af med ham. Han gik hen til drengen og satte sig på hug ned foran den lille fyr. "Hej med dig. Er det ikke koldt for dig at være her ude?" *Åh, så stop dog med det der. Han virker jo ikke som om han ikke kan klare sig.* "Har du ikke et sted at bo?" Fortsatte han hurtigt. *Kan jeg ikke finde på noget bedre? Åh suk*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den lille gadedreng  Phoenix(privat) Empty Sv: den lille gadedreng Phoenix(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 29 Mar 2011 - 22:13

" jo her er meget kold for mig. Og nej jeg er gadebarn og hade være det i 3 år og jeg kan ikke klar kullden, den er får hård i år jeg fryse sådan " sadge Luten og puste på sin små kolde finder. De var helt stive af kulde og hans ryste som et espeløb, så kold var det for den lille Luten i år var det endnu kolde en sidste år. Eller det mærkses sådan lige nu han ryste og frøs rigtig meget i det her, kolde forst vejer

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den lille gadedreng  Phoenix(privat) Empty Sv: den lille gadedreng Phoenix(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 29 Mar 2011 - 22:16

Phoenix kiggede tænksomt op i luften. "Lad os få købt noget tøj til dig, så finder vi et sted at spise." Han rejste sig op og rakte sin hånd frem. En masse minder hvivlede igennem hoved på ham, mens han kiggede på den lille dreng. Han måtte kæmpe for ikke at blive påvirket af minderne. "Forrasten, hvad hedder du? Jeg hedder Phoenix." *Hvorfor er drengen endt her ude? Men det er altid bedre end det var for mig*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den lille gadedreng  Phoenix(privat) Empty Sv: den lille gadedreng Phoenix(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 29 Mar 2011 - 22:22

" jeg hedder Luten. og mange tak jeg ville selv køben noget vis jeg hade penge nok, jeg har kun til mad og drikke være dag og har aldrig rigtig få noget nyt tøj. Det var jeg for lille og alene til at gøre selv " sagde Luten og tog hans hånd, og gik med ham ned ag gågaden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den lille gadedreng  Phoenix(privat) Empty Sv: den lille gadedreng Phoenix(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 29 Mar 2011 - 22:45

"Hvordan er du enlig ændt her ude, på gaden alså?" Spurgte han, og kiggede rundt efter en butik der kunne have noget tøj til den Luten. *Lang tid siden jeg har købt tøj, og aldrig til sådan en lille fyr.* Selvom Phoenix prøvede kunne han ikke finde en måde, hvor på nogle forældre ville kunne sende deres dreng på gaden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den lille gadedreng  Phoenix(privat) Empty Sv: den lille gadedreng Phoenix(privat)

Indlæg af Gæst Ons 30 Mar 2011 - 16:50

" mine forælder død da jeg var 4 år gammel. Jeg viste ikke hvad det skete men jeg trot bar de sov, og om mogen ville alt være som det plejet at være men nej de var døde, Og siden her jeg levet alene på gaden " sadge luten stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den lille gadedreng  Phoenix(privat) Empty Sv: den lille gadedreng Phoenix(privat)

Indlæg af Gæst Ons 30 Mar 2011 - 17:05

Phoenix nikkede tavst, på en måde glad. *Så er det ikke bare forældrende der har smidt ham ud.* Han førte hen til en butik der måske havde noget tøj Luten kunne passe. "Find hvad du har brug for, så betaler jeg." Selvom det måske var Phoenix der skulle finde noget tøj, vidste han ikke hvad han skulle vælge, og drengen måtte jo være voksen nok (når han nu havde boet på gaden i så mange år) til at finde noget selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den lille gadedreng  Phoenix(privat) Empty Sv: den lille gadedreng Phoenix(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 12:58

Luten fandt en masse godt tøj. Som ahn kunne passe ude problemer så han kom hen med en bunke tøj, som han gerne ville hada han ikke hade noget vider tøj ud over det han. Allerede hade på og det var ved at være for lille nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den lille gadedreng  Phoenix(privat) Empty Sv: den lille gadedreng Phoenix(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 16:18

Phoenix tog tøjet, og gik hen mod kassen og fik betalt. "Er der noget sted du vil spise?" Spurgte han og gik ud af butikken.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den lille gadedreng  Phoenix(privat) Empty Sv: den lille gadedreng Phoenix(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 16:37

" på grillen. Det er altid masse af gode mad " sadge luten stille han gabet svaget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den lille gadedreng  Phoenix(privat) Empty Sv: den lille gadedreng Phoenix(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 16:40

Phoenix smilte for sig selv, og gik hen mod grillen. "Nå, men hvad vil du så have?" Spurgte han. Han selv havde valgt hvad han ville have.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den lille gadedreng  Phoenix(privat) Empty Sv: den lille gadedreng Phoenix(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 16:43

" en buger med pomfrit og en sodavand " sagde Luten han var rigitig sulten da han ikke hade spist side i går aftes

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den lille gadedreng  Phoenix(privat) Empty Sv: den lille gadedreng Phoenix(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 16:52

Phoenix fik bestilt maden til ham, og en hotdog med en cola til. Selv var han ikke så sulten, så mere behøvede han ikke. Han fik maden og fandt en bænk de kunne sidde på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den lille gadedreng  Phoenix(privat) Empty Sv: den lille gadedreng Phoenix(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 17:20

Luten spiste sin mad. ret hurtig han var noget så sulten at han ikke kunne give tid til at tykke det, orden liget han sluget det meste helt eller var det kune får tykninger han gjore. Før er røg ned i hans mave med velbehag

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den lille gadedreng  Phoenix(privat) Empty Sv: den lille gadedreng Phoenix(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 17:47

Phoenix kiggede overrasket på ham, imens han selv tyggede langsomt og tænksomt på sin mad. "Skal du have noget mere?" Spurgte han. Drengen havde set ud til at være meget sulten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den lille gadedreng  Phoenix(privat) Empty Sv: den lille gadedreng Phoenix(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 17:52

Luten nikke svaget. Da han hade munde fuld af mad han var virkelig sulten lige nu. og han vokse stadig væk endnu så han skulle spise alt hvad han kunne. Så han kunne blive store og stærk lige som han far hade være

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den lille gadedreng  Phoenix(privat) Empty Sv: den lille gadedreng Phoenix(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 19:26

Phoenix rejste sig op og besilte det hele en gang til, og kom ned med det til Luten. Drengen havde jo brug for noget at stå imod med, ellers ville han jo gå ned. Det undrede enlig Phoenix at han stadig levede, men han havde måske et eller anden stærk vilje der gjorde at han var stærk nok til at overleve.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den lille gadedreng  Phoenix(privat) Empty Sv: den lille gadedreng Phoenix(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 21:02

Luten spiste sin mad. Og hans appetit var der ikke noget i vej med sådan som han spiste, han var bare meget sulten og det kunne godt forstå da han ikke hade spiste. for mere en 3½ dag siden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den lille gadedreng  Phoenix(privat) Empty Sv: den lille gadedreng Phoenix(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 21:21

Phoenix blev færdig med sin mad, og sad bare og drikkede af sin cola. Han sad og kiggede på drengen uden helt at vide hvad han skulle gøre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den lille gadedreng  Phoenix(privat) Empty Sv: den lille gadedreng Phoenix(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 21:51

Luten hade være meget i gemmen. Som gadebarn en dage hade en mand fanget ham og bruget ham som forsøger kanin. Til nogen ny former for medicin. Men der hade gjore Luten meget syg og helt umulige at være i nærhedne af

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den lille gadedreng  Phoenix(privat) Empty Sv: den lille gadedreng Phoenix(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 22:10

"Ehmm ... er der noget du gerne vil lave? Eller mere at spise?" Phoenix sad lidt og overvejde om det var sundt han fik så meget usundt, men nu havde han jo chancen, så hvorfor ikke lade ham få hvad han ville have?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den lille gadedreng  Phoenix(privat) Empty Sv: den lille gadedreng Phoenix(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 22:15

" nej tak jeg er mæt nu. Hik man jeg er mæt " sagde Luten stille han hade spist sig mæt, så han kunne ikke får en bid mere ned vis hen gjore det brække hans sig bare. og det var ikke vider sundte for ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den lille gadedreng  Phoenix(privat) Empty Sv: den lille gadedreng Phoenix(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 22:18

Phoenix nikkede. "Er der noget du gerne vil?" Spurgte han. Han havde ingen ideer selv, og nu kunne han jo lige så godt give drengen noget, imens tiden var der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den lille gadedreng  Phoenix(privat) Empty Sv: den lille gadedreng Phoenix(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2011 - 22:28

Luten gabet svaget. Han vr ved at være meget træt nu han hade være vånge siden klokken 04:00, så han var godt træt og ville helst bare sove nu men det var ret sværet. Når der var så mange mennske omkring ham og som larme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den lille gadedreng  Phoenix(privat) Empty Sv: den lille gadedreng Phoenix(privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum