Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 35 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 35 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 35 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 35 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 35 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 35 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 35 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 35 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 35 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 35 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Shoppe - Keela(Privat)

Side 35 af 40 Forrige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Næste

Go down

Shoppe - Keela(Privat)  - Page 35 Empty Sv: Shoppe - Keela(Privat)

Indlæg af Gæst Tors 21 Apr 2011 - 1:09

Hun kiggede undrende på ham, "Kunstigt?" spurgte hun. Hun satte hovedet på skrå, ligefrem kunstigt... Hvad mon drengen havde i tankerne. Hun kiggede opgivende på ham, "jeg godt nok ikk hvordan man kunne gøre det kunstigt det du end vil have mentalt..." sagde hun opgivende og satte sig til rette. Det gav ingen mening, men igen, hver sin opfattelse.

//Nattenat ^^ Ses i morgen... ;D

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Tors 21 Apr 2011 - 1:17

Han kiggede over på hende. "Ved du skulle da vide alt om kunstig kærlighed." Han vidste han bevægede sig ind på et farligt emne, men ja ... han kunne jo fortælle hende det hvis det gik helt galt, men han håbede det ville gå. Han tøvede, skulle han fortælle hende det? Han rejste sig op og lukkede vinduet. "Tænk på, hvad er det modsatte af varme? Eller ild, det vil nok være kulde og is. Hvis vi så bliver ved is, hvilke mental følelse besrkives som is, eller kulde?"

//Nat nat ^^ Cya

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 21 Apr 2011 - 10:36

hun kiggede undrende på ham, kunstig kærlighed? Hun satte hovedet på skrå, "Altså med kunstig kærlighed, mener du...?" han gav jo ingen mening. Talte han i gåder? Eller var han stadig fast på det med at vente. Hun sukkede lavt og kiggede roligt på ham. "Is og kulde?" spurgte hun lidt og tykkede på det. Hun tænkte sig om, "Det kan vel være sorg eller ensomhed?" sagde hun i en lidt spørgende måde. Hun var ikk sikker på hvor han ville hen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 21 Apr 2011 - 10:57

Han kiggede lidt på hende, men da hun ikke kom med flere ideer åbnede han munden ... og lukkede den derefter igen. "Nej, ikke noget med sorg, eller ensomhed, eller det ved jeg ikke helt, spørg dig selv." Han kiggede lidt på hende. Det var da helt klart blevet varmer, eller var det bare hans indblidning? En facede? Han kiggede på hende med et undersøgende blik mens han prøvede at se hvor langt hun var nådet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 21 Apr 2011 - 11:03

Hun kiggede opgivende på ham og gned sine tindinger, "Du er fuldkommen underlig lige nu..." sagde hun og begyndte snart at få stres over ham. "Kan du ikk bare...! sige det..." sagde hun en smule bedene. "Det er meget nemmere at du bare siger det og så ser vi hvad der sker..." sagde hun opgivende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 21 Apr 2011 - 11:28

Han kiggede op på hende. Han lage hoved let på sned, rettede det så op og sukkede. "Jeg venter på at du tør op." Sagde han så, som det var, ganske enkelt. Hvad han ventede fra hende vidste han ikke lige. Han kiggede op på hende, og ventede spænt på hendes reaktion.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 21 Apr 2011 - 11:38

Hun kiggede undrende, "Tør op...?" hun tænkte lidt før hun sukkede og satte sig til rette. "Tro mig, det hjælper ikk at vente..." sagde hun opgivende. "Jeg gider ikk at tage det roligt og være glad..." sagde hun lidt surt. "Du har ikk ligefrem gjort noget for at jeg kunne..." sagde hun opgivende og rejste sig. Hun gik hen og satte sig i stolen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 21 Apr 2011 - 11:49

"Hvorfor ikke?" Han forstod ikke kvinden. "Nej, det har jeg ikke, og det bliver heller ikke yderlige nemt, når du ikke selv vil tø op." Svarede han opgivende, og lage sig ned i sofaen, med bene dinglende over armlænet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 21 Apr 2011 - 11:56

2Fordi det er DIG jeg er vred på...!" sagde hun bestemt. "Og hvis du jo ikk gider at gå så jeg kan slappe af, så gider jeg da ikk at være glad mens du er her!" sagde hun lidt vredt og lagde armene over kors. Hun sukkede opgivende, hvis der var en ting han ikk forstod overhovedet, var det en fra det andet køn.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 21 Apr 2011 - 11:59

Han rejste sig hen, og gik hen til hende, og kiggede ned på hende. "Hvor lang tid ville du så have jeg skulle rumstre rundt der ude?" Han pegede ud af vinduet. Han spurgte bare af nysgerrighedens skyld, for egentlig havde han besluttet at blive.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 21 Apr 2011 - 12:02

Hun kiggede stille op på ham, "Det ved jeg ikk." sukkede hun opgivende. 2men hvis du jo ikk prøver at få mig til at tø af eller går din vej så jeg kan få noget alene tid... Så sker der jo ikk noget..." sagde hun roligt og drejede hovedet væk. Hun surmulede en smule.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 21 Apr 2011 - 12:09

Han sukkede lavt, og lænede sig ind over hende. "Hvad vil du have jeg skal prøve? Når du ikke selv vil være glad, er det jo ikke ligefrem let." Han vidste ikke helt hvad han skulle prøve, men han gik ikke, det havde han jo bestemt sig for, så han måtte vel prøve noget, selvom det så meget umuligt ud i hans øjne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 21 Apr 2011 - 12:12

Hun sukkede, "Det ved jeg ikk, jeg sagde du måtte alt..." sagde hun opgivende og kiggede op på ham. "Hvis du jo må alt må du jo prøve dig frem til hvad der kunne..." mumlede hun stille og kigged ned. Han var ikk særlig kreativ, men hun måtte vænne sig til det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 21 Apr 2011 - 12:15

Han kiggede op i loftet, før han kiggede ned på hende igen. "Så du vil alså gerne?" Det ville da være en start hvis hun da ville være glad, så var opgaven ikke helt så umulig. Han lod hende ikke svare, han havde allerede besluttet sig for noget.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 21 Apr 2011 - 12:19

Hun sukkede, "Det er da sjovere end at være sur..." mumlede hun opgivende og kiggede på ham. Troede han rent faktisk hun ville være sur? Hun trak på skuldrene og blev siddende. Hun satte sig til rette.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 21 Apr 2011 - 12:25

"Er det okay at jeg bortføre dig?" Spurgte han så, hvilke lød pænt absurd i hans øre, men han ville ikke hvis han skulle tvinge hende med. Han stod og overvejede hvor det ville være bedst.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 21 Apr 2011 - 12:26

Hun kiggede undrende på ham. "Bortføre mig?" hun sukkede let og trak på skuldrene. "Det kan du vel godt?" sagde hun opgivende. "Gav dig jo lov til alt, og jeg er ikk den type der lyver medmindre det er mest nødvendigt..." sagde hun roligt og kiggede på ham med et let smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 21 Apr 2011 - 12:28

"FEDT!" Han greb fat i hendes hånd, og trak hende med ud af døren, og låste døren, da hun nok gerne ville have det. Han trak hende med ned til bilen, og åbnede døren. "Hop ind." Selv gik han om på den anden side og satte sig ind og ventede på hun skulle komme ind.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 21 Apr 2011 - 12:32

Hun kiggede forbavset på ham. Hun fik med lidt held sine sko på inden hun kom ud for døren og den blev låst. Hun kiggede undrende og gik med ham så godt hun kunne. Hun stod stille da han sagde hun skulle i bilen. Hun sukkede lavt og satte sig ind. Hun tog selen på og kiggede ud af vinduet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 21 Apr 2011 - 12:35

Han trådte speedren i bund og førte hensynsløst ud af byen. Det var ikke med vilje, det var bare noget han ofte gjode når han skulle noget. "Varmt eller kol`?" Han kiggede kort på hende, inden han ventede sit blik på vejen igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 21 Apr 2011 - 12:37

Det gav et sæt i hende da han spurgte. Hun kiggede på ham, "Du mener det ikk seriøst!?" sagde hun og fik selen af. "Jeg vil ikk ud at rejse!" sagde hun og åbnede vinduet. Hun ville til at forvandle sig til en ørn. Hun kunne ikk finde en anden måde at komme ud derfra på.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 21 Apr 2011 - 12:40

Han løftede øjenbrynet, men smilede så let, stoppede bilen. Han kiggede efter hende med hoved let på skrå. Han sukkede og skød sine vinger af, og satte efter ørnen. Hvorfor nu en ørn?! Han fløj efter hende, men kom ikke helt tæt på, han ville se hvor hun ville hen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 21 Apr 2011 - 12:42

Hun fløj gennem det hele. Hun landede på en lygtepæl og kiggede sig omkring. Hun hylede lidt før hun fløj igen og kom hjem igen. Hun forvandlede sig tilbage foran indgangen og løb op til sin lejlighed. Hun fik den låst op og skyndte sig at låse den bagefter. Hun gik hen og satte sig i sofaen med et lidt skræmt udtryk. Hun krøllede kroppen sammen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 21 Apr 2011 - 12:45

Da han så han ikke kunne kom ind af hoveddøren føj han udenom, og lande ved hendes soveværelses vindue, som han sparkede ind, hoppede ind, og lavede en ny rude, mens han fik glasskårende op i en pose som han smed ud. Han stille sig i dørkarmen og kiggede på Keela. Mislykket forsøg.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 21 Apr 2011 - 12:47

Det gav et sæt i hende da hun hørte det. Hun rejste sig og kom ind af døren. Hun sparkede ud efter ham men stoppede igen da hun så det var ham. Hun sukkede opgivende og gik ind i sofaen igen. Hun lagde sig ned i sofaen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 35 af 40 Forrige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum