Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 19 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 19 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 19 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 19 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 19 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 19 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 19 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 19 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 19 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Shoppe - Keela(Privat)  - Page 19 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Shoppe - Keela(Privat)

Side 19 af 40 Forrige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Næste

Go down

Shoppe - Keela(Privat)  - Page 19 Empty Sv: Shoppe - Keela(Privat)

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 14:51

hun grinede let opgivende over ham. Hun nussede sig til ham, "Jeg mener at jeg gerne vil have min pude ind til mig." smilede hun og kiggede på ham. Hun aede ham blidt på hovedet.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 14:54

Phoenix smilte og lagde hoved en smugle tilbage. "Kommer lige i tanke om det jo er dejligt at kunne tage sin dyne med sig omkring." Han kiggede ned mod jorden der langsomt kom tætter på da hjulet pludselig gik i stå. Selvom det flere gange gjorde det for at der kunne komme nogle på blev den stående i denne stilling, og folk i de andre vogne begyndte at undre sig over hvorfor hjulet ikke kørte længere. Selv var Phoenix bare glad for det, selvom det ville blive svært at komme ned der fra.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 14:59

Hun grinede let over ham, "Din dyne af da også meget glad for at kunne være sammen med dig..." grinede hun. Hun blev overrasket over at mærke det pludselige stop, det varede længere end det plejede. Hun kiggede ud og ned på jorden, "Hvad sker der?" spurgte hun undrende. Hun kiggede stadig ned og derefter på ham. "Tror du det er gået i stå?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 15:03

Phoenix stillede sig det samme spørgsmål. "Det må den være." Han kiggede ned på folk der stod nede på jorden og snakkede. Der kom lidt efter folk der skulle prøve at få hjulet igang. Der lød et lavt suk fra Phoenix. "Nå, det her tager lang tid, mennesker plejer ikke at være hurtige." Han kiggede på Keela med et smil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 15:08

Hun sukkede lavt, hun kiggede på ham. "Så kan du jo fortælle mig hvad det var du ville!" sagde hun bestemt. "Nu har vi jo alligevel masser af tid!" grinede hun let og kiggede rundt. De var ca på midten i højde af hjulet. Hun sukkede lavt, det var nu ikk sjovt at det var gået i stå, men når nu nogen var i gang.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 15:12

"Nej, det kan du godt glemme, jeg siger ikke noget." Han sad lidt og tænkte sig om. "Men du kan vælge, paris, eller USA?" Han skævede ned på menneskerne der nu var igang med at se om de ikke kunne få hjulet igang igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 15:16

Hun kiggede undrende på ham. Hun satte hovedet på skrå og grinede let, "Så ville jeg klart vælge Paris, fordi så vil jeg i Disney world!" grinede hun og smilede glad. Hun nussede sig til ham og lukkede øjnene. "hvorfor spørger du overhovedet?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 15:20

Phoenix grinte. "Det kan vi da godt, hvis du vil." Han hoppede let og elegandt over hendes spørgsmål. Disnet world? "Har aldrig været der så jeg er med på den, så længe jeg kan få min dyne med."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 15:22

Hun kiggede undrende på ham "Vil du da rejse?" spurgte hun og satte hovedet på skrå. Hun smilede let og aede ham på hovedet. Hun rystede lidt på det, "vil ikk ud at rejse..." sagde hun med et roligt smil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 15:26

han lagde hoved lidt på skrå. "Hvad vil fruen så?" Spurgte han. Det gav et ryg i vognen og den begyndte at høre igen. "Er åben over for alle ideer." Han støg hende over hårdet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 15:29

Hun sukkede let, "jeg vil slappe af..." sagde hun med et let smil. Hun smilede behaget da han strøg hende over håret. Hun kiggede roligt på ham med et smil, "Tænke over det hele..." sagde hun.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 15:33

Han stoppede med at sryge hende over hårdet og valgte at sidde at lege med hendes fingre, imens vognen langsomt kom ned mod jorden. Man begyndte at kunne høre dem larme og skrige. Ufattelig meget larm efter Phoenix mening.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 15:35

Hun smilede let og kiggede på hans hånd. Hun sukkede stille og tog sin hånd til sig. Hun kiggede lidt væk og bed sig i læben. Hun vidste ikk helt hvad der var hvad mere. Hun kiggede på ham, "undskyld..." sagde hun og rejste sig da de kunne komme ud fra vognen. Hun gik stille ud men stoppede ikk.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 15:43

Phoenix kiggede undrende på hende, men fulgte tavst efter hende i sine ejen undrende tanker. Nu kan jeg da umuligt have gjort noget? Eller? Kvinden er jo ikke til at blive klog på. Han gik tavst bag hende, uden at sige noget, gik bare i sine ejen tanker.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 15:49

hun stoppede op og kiggede på ham. Hun sukkede og gned sin tinding, "Stop Phoenix..." sagde hun og bed sig i læben. "Du giver det udtryk igen for at du tænker at der er noget underligt..." sagde hun stille. Hun kiggede på ham, "Men du forstår det ikk, selv hvis jeg fortalte det tror jeg ikk du kunne forstå det..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 15:52

Han stoppede op og sukkede. tankelæser. "Prøv." greb blidt fat i hendes hånd, og stoppede hende, så han kunne se på hende. Hvad kunne problemt være? Det gik jo lige så fint, men selvfølgelig, han kendte alt til det med humøret.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 15:58

Hun kiggede stille på ham, "Men..." hun bed sig i læben. Hun sukkede lavt, "Det er bare..." hun sukkede let. "Det er ikk til at forklarer... Jeg vil gerne være sammen med dig, men det er bare..." hun knyttede sine hænder lidt. Hun var oprevet over ikk at kunne finde ord for det. "Jeg har aldrig mødt nogen der var som dig, og derfor føler jeg bare jeg ikk vil komme for tæt på dig og så måske ende skuffet over noget... Jeg ved ikk..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 16:03

Phoenix prøvede at sætte det hele sammen så han selv forstod det, men det lykkes ikke helt, selvom han forstod det i store træk. "Hvad er du bange for at blive skuffet over?" Han kunne ikke se hvad hun skulle blive skuffet over, ikke fordi han selv syntes han havde det hele, men hvad forventede hun enligt? Af sig selv eller ham?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 16:11

Hun kiggede på ham. Hun rystede på hovedet, "Jeg ved det ikk, at du måske ikk er som du udviser..." sagde hun stille og kiggede på ham. "Du er sød, men jeg har jo sagt jeg har mødt så mange forkerte..." sagde hun stille og kiggede ned.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 16:14

Han lagde hoved lidt på skrå, og tænkte den lidt igennem. "Hvorfor dømmer du mig på at jeg er en dreng? som du selv siger." Han kyssede hende blidt på panden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 16:17

Hun bed sig i læben og rystede på hovedet. "jeg ved det ikk, ok! Jeg vil bare ikk møde den slags igen..." sukkede hun. Hun knugede sig lidt til ham. Hun lukkede stille øjnene, "Du er anderledes, men jeg kan ikk være sikker på om det ændrer sig til noget jeg ikk vil have..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 16:24

Phoenix forstod ikke helt hvad det var hun var bange for, men det var vel noget der kørte inde i hoved på hende. Han ville gerne høre hvad hun mente, men hun virkede ikke som om hun kunne komme ud med det. Alligevel prøvede han. "Prøv at fortælle mig det."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 16:27

Hun kiggede stille på ham, hun sukkede lavt og slap ham igen. Hun rystede lidt på hovedet, "Jeg ved ikk om jeg kan forklarer det... Jeg vil bare ikk møde en der kun vil have sex med mig..." sagde hun opgivende, "en nar... Jeg vil ikk møde en nar...2 sagde hun og kiggede på ham igen. "Du er det ikk, det skal du ikk tro..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 16:29

"...men? Eller hvad er det du gerne vil frem til?" Han prøvede at pressede hende, men ville ikke gøre det for hårdt. "Jeg forlanger ikke du skal fortælle mig det, men det vil bare være letter for mig at forstå dig."´

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Apr 2011 - 16:33

Hun kiggede på ham, "men... tiden forandre folk... Jeg ved ikk om du måske blev sådan.." sagde hun stille. Hun kiggede op på ham, "Jeg vil bare gerne prøve at være glad på den måde med en anden person, men det kan jeg ikk hvis jeg møder en der er sådan igen.." hun sukkede lavt og gned sin tinding en smule. Han forstod det ikk uanset hvad hun prøvede.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 19 af 40 Forrige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum