Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki// - Page 2 Empty Sv: en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki//

Indlæg af Nituki Man 16 Maj 2011 - 10:36

hun så på ahm med et smil på sine læber og så på ham i øjnene. ''hey er din besteven en der hedder Zankuji??'' spurte hun ham stille med et smil på sine læber og så ham i øjnene med et smil.
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki// - Page 2 Empty Sv: en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki//

Indlæg af Gæst Man 16 Maj 2011 - 12:32

Riuk kigget på hende og to den sidste tåre af sin kaffe " nej det er ikke Zankuji, men han trænet jeg med under Mester Barishan. jeg hvade mange dæmon eller vampyr venner dengang. vi kæmpet for at fri Di morgan fra Lord Zane. " siger Riku smiler til hende " du har ikke noget at være bange for, jeg gør ikke folk noget før de har prøver at gøre mig noget, alle skal ha en chance".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki// - Page 2 Empty Sv: en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki//

Indlæg af Nituki Man 16 Maj 2011 - 18:27

hun så på ham med et smil. ''okay jeg var bare bange for du ikke ville snakke med mig når du fandt ud af hvad jeg var'' sagde hun stille og så på ham med et smil og kiggede så ned i bordet og rødmede lidt hun smilte for sig selv.
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki// - Page 2 Empty Sv: en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum