Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
jeg sage jo-- Phoenix EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
jeg sage jo-- Phoenix EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
jeg sage jo-- Phoenix EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
jeg sage jo-- Phoenix EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
jeg sage jo-- Phoenix EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
jeg sage jo-- Phoenix EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
jeg sage jo-- Phoenix EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
jeg sage jo-- Phoenix EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
jeg sage jo-- Phoenix EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
jeg sage jo-- Phoenix EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

jeg sage jo-- Phoenix

Go down

jeg sage jo-- Phoenix Empty jeg sage jo-- Phoenix

Indlæg af Gæst Lør 2 Apr 2011 - 18:22

Tid-- 20:00
Sted-- Politistationen
Omgivelser-- masser travle betjente samt andre folk og ja
Vejr-- køligt men blå himmel
Tøj-- en sort trænet skjorte samt at par mørke stramme jeans og et par sorte all stars


Som altid var der travlt på byens politistation hvor flere betjente rendte rundt og ind samt ud af dørene imens der var lang kø ved skranken hvor folk stod for at anmelde ting og sager, og som altid var her ret varmt og indelukket men det var nok også på grund af de mange folk som arbejde her samt de folk der kom her, vendte værelset var næsten fyldt med alt fra kvinder til mænd, ældre damer unge børn og et par folk med deres hunde, de store glasdøre gik op idet to betjente kom ind med en ung fyr imellem dem, den unge fyr var høj men spinkel og prøvede forgæves at komme fri fra de to store betjente "jeg har jo sagt t jeg ikke gjorde noget"brokke han surt men blev dog bare slæbt videre, Raze var denne unge fyrs navn og ja han var ny i landet men allerede nu var ha endt i problemer som han prøvede på at løbe fra, men han var fanget som en mus i en fælde"slip mig nu"råbte han surt og sparkede den ene betjen i maven dog uden at det hjalp de holdt fast i ham, han blev båret ud i vendte værelset hvor de satte ham på en ledig stol og gav ham håndjern på som blev sat fast til stolen så han ikke ku flygte, man sku næsten tro de kendte ham"du blir der knægt"sag de begge i kor før de forlod lokalet for at gå over og tjekke journalen.
Raze som fyren hed sukkede tungt da de var gået, folk omkring ham så undrende på ham dog ignorere han dem let ved t stirre ned i gulvet*typisk*tænkte han tørt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jeg sage jo-- Phoenix Empty Sv: jeg sage jo-- Phoenix

Indlæg af Gæst Lør 2 Apr 2011 - 19:29

Phoenix sukkede opgivende og smækkede nogle sedler på bordet. "Er du så tilfreds?" Spurgte han surt. Normal var han ikke sur, men strisserne havde taget ham for at køre for hurtigt, eller de mente de han havde pga. deres fine instrumenter som kunne måle alles hasthed. "Godt min ven, så er alle glade." Svarede politimanden bag skranken. Phoenix havde vendt sig om, og trak sin jakke på. Det var jo helt umuligt her! Han vendte sig om mod døren, åbnede den og smækkede den hårdt i bag sig. han havde for to timer siden kørt på en øde landevej hvor der ikke var nogle, han havde kun kørt lidt for hurtigt og en af strissernes biler kom pludselig op bag hans bil. han havde så haft en lag og heftig diskution med dem om hvor vidt man kunne holde ude på lars tynskids mark og belure bilerne.
til sidst var han gået med til at betale bøden og lovet dem at næste gang det skete kom det an på bil jagt. Da han kom ud igen stod der en mand, nok på hans ejen alder med hånd hjern på. Han kiggede lidt undrende på ham. Normalt følte han ikke medlidenhed over for andre der ikke holdte sig til lovene men efter sit ejen problem fik han virkelig lyst til at hjælpe manden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jeg sage jo-- Phoenix Empty Sv: jeg sage jo-- Phoenix

Indlæg af Gæst Lør 2 Apr 2011 - 19:46

Raze prøvede på at komme fri men opgav til sidst da det ikke hjalp et spor så han stoppede og satte sig helt normalt ned igen, dog havde han stadig folks blikke villende på sig dog generede det ham stadig ikke spor, han sukke tungt hvorefter han let lod blikket vandre lidt rundt dog så han så lidt op på loftet men lukke så øjne, de to betjente der før havde båret ham stod ved et skrivebord og tjekke ting ud på en pc, han trak svagt på skulderen *hvorfor lige mig*tænkte han lidt surt hvorefter han så lidt rundt da en fyr fange hans opmærksomhed, nok fordi fyren lige var trådt ind i rummet og fordi han så på ham, Raze var blevet anholdt fordi de mente at han havde stjålet noget slik på en tank men han ku ikke tåle det så hvorfor sku han ha gjort det? men de troede selvfølelig ikke på ham og nu var han her hvor han blot sad og vendte på at de to tumper fandt ud af noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jeg sage jo-- Phoenix Empty Sv: jeg sage jo-- Phoenix

Indlæg af Gæst Lør 2 Apr 2011 - 19:51

Phoenix stod lidt og målte ham med øjne. Hvad kunne han have gjort? Noget der var farligt? Nej, neppe, for så havde de ikke bare lade ham sidde der og kukkelure. Hvis han havde drabt nogle var han nok kommet et andet sted hen. Så det var nok noget mere harmløst. Skulle han tage hevn? Han var jo en engel, og de var jo ikke hevngerrige, men aligevel, tanken rørte lidt i ham. Han gik hen ad gangen, og så to fyre stå ved en computer og kigge på noget tekst. Han gik hen til maden med håndhjern på og lænede sig diskret op af disken og hviskede så kun manden hørte det. "Har du løst til at slippe fri?" Spurgte han. Han holdt heletiden øje med mændene ved computeren, og fulgte alle deres bevægelser.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jeg sage jo-- Phoenix Empty Sv: jeg sage jo-- Phoenix

Indlæg af Gæst Lør 2 Apr 2011 - 21:27

Raze var ved at blive sindssyg over at han ikke rigtigt ku bevæge sig uden at det gjorde ondt i den hånd der sad fast til stolens ben, han sukke svagt men løftede så øjenbrynet da fyren kom over til ham"jada"svarede han lavt og nikkede svagt, dog undre han sig over at fyren her hjalp ham han var jo dæmon og han ku lygte at fyren var engel og de plejede da ikke at hjælpe dæmoner, men selvfølelig han kendt ikke landet her så måske var dette normalt?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jeg sage jo-- Phoenix Empty Sv: jeg sage jo-- Phoenix

Indlæg af Gæst Lør 2 Apr 2011 - 22:04

Phoenix nikkede svagt da han fik svaret, og satte sig ned på hug, og kiggede på håndhjernen. en lille nøgle dannede sig i hans hånd. Han lukkede øjne et kort sekundt og lød et hårdt hvindpust blæse en af ruderne. Det var vinduet lige over politimændenes computer. Mens folk i vænteværelset flippede ud over ruden fik han låst fyren op. "Mød mig udenfor." Hviskede han lavt. Tog håndhjerne af og gik ud, som om intet var sket. Da han kom ud, skød han nogle flere ruder ud. Ikke fordi han skulle, men mere som hævn. Han gik længre væk, som om der intet var sket. Ned til sin bil, satte sig ind og lod døren stå åben, så fyren kunne finde ham hvis det skulle blive nødvendigt. Han plejde normalt ikke at føle had til andet en sin ejen fortid, men der var et eller andet der fik ham til at flippe helt ud over det her sted. Ham pressede læberne sammen og ventede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jeg sage jo-- Phoenix Empty Sv: jeg sage jo-- Phoenix

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum