Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
If you will, we can? - Phoenix.
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
If you will, we can? - Phoenix.
O: Festene mennesker, orkester, tjener og mad.
V: Udenfor er det klart måneskin og få stjerner. Blå himmel.
T: Midt på natten, og alligevel ikke så sent.
D: 5 maj.
When marimba rhythms start to play
Dance with me, make me sway
Like a lazy ocean hugs the shore
Hold me close, sway me more
Like a flower bending in the breeze
Bend with me, sway with ease
When we dance you have a way with me
Stay with me, sway with me
Other dancers may be on the floor
Dear, but my eyes will see only you
Only you have that magic technique
When we sway I go weak
I can hear the sounds of violins
Long before it begins
Make me thrill as only you know how
Sway me smooth, sway me now
Sway me, take me
Thrill me, hold me
Bend me, ease me
You have a way with me
–
Festen var i gang. Folk dansede i lange linjer, allesammen den samme samba-agtige dans.
To kvinder gik rundt i blandt dem, med mikrofoner i hånden. Som om de var slanger med deres forførende hviskende stemmer og svajende kroppe. De var begge i ført i en meget kort og stram blå kjole med en mørkerød bowlerhat. Folk som dansede tæt sammen som professionelle, var alle ligeså ført i noget blåt eller noget der matchede med farven. Og det var der vidst grunde til. Danserne hørte nemlig med til deres nummer. Hvis man så nærmer efter stod de rigtige gæster ude i siden med enten en glas i hånden og kiggede på dem, eller nogen som prøvede at danse i takt med de blå danser. Ved døren stod en gammel mand hvis højde var unormal høj, i forhold til hans alder. Han kyssede de damer der trådte ind, og bukkede for manden. Ved hans side stod en højre kvinde med en virkelig elegant rød kjole med folder. Hendes hår var ild rødt, og læberne ligeså. Håret hang livligt ned over hendes nøgne skulder. Hun nikkede smilende til de mænd der kyssede hende på hånden, og de kvinder som gav hende kindkys. Hendes øjne havde fået farve på. Det vil så sige, at hun havde farvede kontaktlinser på, da hendes rigtige øjenfarve var ret kedelige. Nemlig grå-hvide. Nu var de lysebrune. Lang kamp der måtte havde været at få hende til at gå med dem. Manden ved hendes side hed Augustus, og var hendes 'værge' hvis man endelig skulle finde et ord til det.
Han smilede kort til hende, mens hun smilede koldt tilbage. Han fnøs bare, mens han vente tilbage til sit 'arbejde'. ”Jeg kommer lige” hviskede hun ind i hans øre, og hoppede af sted uden at vente på et svar. Hun kunne høre ham sukke, og hun lo bare af det. ”Undskyld mig lige” mumlede hun, mens hendes øjne sigtede imod en dreng på højde med en på femten. Hans smukke hår tiltræk mange piger, og hans smoking som passede ham perfekt fik hende til at smile. ”Noah!” kaldte hun på ham. Drengen havde fået øje på hende, og løb straks derover. Han sprang nærmest i favnen på hende, og Asma som hun hed, lod sine lange arme holde om ham. ”Mix” mumlede han imod hendes hals. Hun holdte ham ud for sig, og lod øjnene glide rundt på ham. ”Hold da fest. Dyb stemme og det hele” hun kyssede ham på kinden, så hun kunne mærke hans varme.
Gæst- Gæst
Sv: If you will, we can? - Phoenix.
Han kom op mod indgangen hvor der stod en fyr og hilste på folk. Phoenix sukkede lavt og gik op mod indgangen. Hans blik hurtigt ned af gæsternes tøj, som alle var fine og elegandte, nogle flotter end andre.
Han hilste kort på manden ved indgangen før han fortsatte ind til festen hvor en flok mennesker i blåt dansede rundt. De så ud til at have øvet det, og ikke var de gæsterne, men bare underholdning, for der var nogle få rigtige gæster som stod og klumrede i det. Hvorfor forstod mennesker aldrig hvad rigtig underholdning var? Han fik stukket en drink i hånden. Han kiggede undrende på det, før han begyndte at nippede til den lidt syrlige væske.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han legede med hende. Det vidste hun!
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
”Lad os begynde” hviskede hun, mens hun smilede skævt. Nu skulle det gå stærkt. Altså dansen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
noget at drikke? håber det er bedre end de drinks de giver. Hun hev hans hånd op så hun kunne fjerne sit røde flammehav. Det var enlig meget køndt, gad vide om det var farvet, eller om det bare var noget hun var født med. Nå, men hun ville jo have noget at drikke. Han bukkede hurtigt for hende da dansen var færdig og fandt et bord hvor der stod drikkevare på. Mens de gik der hen studsede han lidt over hvad hun smilte sådan for. Hvad havde hun nu probbet ind i hoved. Var det noget om ham? Meget muligt, men hvad? Det var aldrig godt at vide, og det var da også ligefør han ikke ville høre det, hvis han selv måtte vælge.
Gæst- Gæst
Men det skulle komme an på prøve.
Gæst- Gæst
Han lod blikket glide rundt mellem de folk der stod omkring ham. De så alle ud til at være af det finere bogerskab, men det kunne da også bare godt være det var ham. det betød heller ikke noget, han havde jo sin kat at lege med. De andre var ligegyldige for ham.
//Beklager det ik blev længere, men mangler krea ...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han tog en tår fra glasset og kiggede på hende mens han drak. Hun så virkelig underlig ud i denne stilling. Han smed det lagde det ene ben vandrat oven på det andet og ventede på der skulle komme en eller anden form for reaktion fra hendes side.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
”Ja” sagde hun, selvom hun vidste, at det ikke var et direkte spørgsmål, hans første kommentar altså, men hun virkede bare så klog, når hun svarede på det(i følge hun selv). ”Jeg kom ikke i tanke om det. Jeg havde hele tiden tænkt på det” hun rejste sig op, mens hun nikkede til hans sidste bemærkning. ”Jeg ved ikke engang om det kaldes krigsengel eller noget. Men, jeg er ved at danne mig en slags oprør gruppe” hendes stemme lød nu meget selvsikker og hård, da ordene kom ud. Hendes hånd var en knytnæve, som om hun vil til at slå en eller anden ned. ”Jeg mener, at verden er ved at blive et sted for tåber. Lederen af Di Morga sover, og er ligeglad med resten af befolkningen. Rygterne siger endda, at han sidder og sløver den af med sin elskede, hvem det end så er” hun begyndte at gå frem og tilbage. ”Hvem vil have en leder, som ikke engang kan styre andre? Han sidder jo på sin flade og driver den af. Han er slet ikke egent til det. Vent, ingen af de hersker er egent til det” hun slog kort ud med hånden, mens hun rømmede sig, da musikken begyndte at spille stille. ”Derfor har jeg ikke løst til at sidde i skyggen og løse unødvendige gåder. Enten må jeg selv skubbe manden ned, ellers må jeg havde hjælp” hun nikkede imod drengen. ”Jeg mener, at vi skal have Lemoris ned”
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» jeg sage jo-- Phoenix
» Han skal dø - Phoenix
» Døden? - Phoenix
» A Nice Day :: Phoenix
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus