Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
The night is lovely - Manda EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
The night is lovely - Manda EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
The night is lovely - Manda EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
The night is lovely - Manda EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
The night is lovely - Manda EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
The night is lovely - Manda EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
The night is lovely - Manda EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
The night is lovely - Manda EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
The night is lovely - Manda EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
The night is lovely - Manda EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

The night is lovely - Manda

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

The night is lovely - Manda Empty The night is lovely - Manda

Indlæg af Adriana Søn 9 Maj 2010 - 18:01

S: Søen
O: ikke rigtigt noget andet end dyr og træer
T: 01.00
V: smuk skyfri nat, med masser af stjerner
D: en gang i maj


Søen , var smuk i aften, der var nogle få træer omkring søen...... sig til vinden som lyd som fløjte spil, en smuk fløjte spil, ..........men hov det er en fløjte..... men hvorhenne kommer lyden, det kommer fra midten af skoven, fra et af træerne gren, der lå en rød håret pigen og spillede på sin elskede sølvfløjte, hun bevægede figner elegant over hulerne på fløjte så der kommer nogle utrolige smukke toner ud.
Pigen spille en vugge vis som kaldes Nattens vuggevis, hun spillede for den mørkede skov som ellers vil være så uhyggelig om natten, med alle de træer som bevægede sig blidt og smuk med vinden, skyggende kunne for dem til at virkede som uhyggelig monster...
Pigen hed Ailince og hendes meget blid blik sad fast mod himlen, hun havde et utroligt smuk ansigt, men os krop, en sand skønhed, hendes røde hår bevægede sig med vinden, frem og tilbage.
Ailince virkede så fredfyldt ud og venlig ud som hun lå der som om hun var et med naturen
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

The night is lovely - Manda Empty Sv: The night is lovely - Manda

Indlæg af Manda Søn 9 Maj 2010 - 18:13

Manda var oppe i et træ, det lignede han sov deroppe og han var en smule sammen krøllet. Han lå på en tyk gren og et af hans ben hang, hans hoved lå på hans arme/hænder der fungerede som en pude. Han åndede tungt og hans rolige ansigt viste ingen frygt eller noget, han lignede en unge, bare i større udgave. Han nussede sig til sine hænder og sov videre.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

The night is lovely - Manda Empty Sv: The night is lovely - Manda

Indlæg af Adriana Søn 9 Maj 2010 - 18:18

Ailince stoppede langsomt med at spillede, da sange var ved at være færdigt, hun lavede sidste tone... Den var utrolig blid, hun tog nu sølvfløjten ud af munden og så på den med et kærligt blik... "du har mange gode minde med dig" hun lavede et lille grin lyd, og svingede benene over gren og sættet sig op... hun så ned "Langt ned" sagde hun der var omkring 5 meter ned, hun sukkede...
"Typiske mig at kravelede op hvor jeg ikke kan komme ned" sagde hun til sig selv, hun kom til at lavede en lidt for hurtigt vægt fordeling og da hun var meget klodste... faldt hun bagover "Ahhh" skrig hun og holdet sig for øjne
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

The night is lovely - Manda Empty Sv: The night is lovely - Manda

Indlæg af Manda Søn 9 Maj 2010 - 18:27

Han åbnede hurtigt øjnene ved et skrig og var under Ailince på under et sekund, han greb hende som var hun en fjer og sukkede dybt. "Vær sød bare ikk at sig du er faldet for mig..." grinede han drillende og satte hende forsigtigt ned. "Du har ikk slået dig vel?" han satte hovedet på skrå og kiggede undersøgenede for at se om hun var.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

The night is lovely - Manda Empty Sv: The night is lovely - Manda

Indlæg af Adriana Søn 9 Maj 2010 - 18:32

"åh hvad" sagde hun da , inden han sætte hende ned, hun så mod ham "Nej er jeg ikke" hun små grinte "Sorry, vækkede dig vidst" , hun så undersøgende på sig, hun havde lidt blade i håret og få skæmmer men det var ikke slemt, hun børstede noget støv væk og smilede blidt til ham "Jeg er helt okay" sagde hun..... Ailince havde et utrolig blidt smil og et køn ansigt, men hun havde fået et ar, som hun os havde fået nogle få steder på låret og armene....
Hun havde fået den ved at snittet nogle grene som var knækket
Hun kløede sin kind "ups" sagde hun så
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

The night is lovely - Manda Empty Sv: The night is lovely - Manda

Indlæg af Manda Søn 9 Maj 2010 - 18:35

Han fik lidt blade ud af hendes hår og sukkede let, "Du skal passe mere på..." han aede hendes hoved bagefter og smilede. "Men dine sår skal nok lige have plastre og sådan..." han havde en bæltetaske og tog nogle plastrer og forbindingsplastrer frem. Han lagde det lidt hist og her ved hendes skræmmer.

//SKal lige spise, kommer hurtigst muligt^^
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

The night is lovely - Manda Empty Sv: The night is lovely - Manda

Indlæg af Adriana Søn 9 Maj 2010 - 18:47

"Skal jeg nok" sagde hun sødt og så på ham "ikke håret" sagde hun og gled sin hånd gennem sit hår og rettet på det, så det sad normalt igen...
"Sår" hun så på sin arm "åh du har ret" sagde hun og grinte sødt , hun stærk armene frem....
"du begynder bare" hun havde utrolige blød hud, den var som silke , blød og smuk, "Aww" sagde hun da han gør det for stramt
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

The night is lovely - Manda Empty Sv: The night is lovely - Manda

Indlæg af Manda Søn 9 Maj 2010 - 18:58

Han kiggede på hende og rakte tunge, "SÅ kan du bare lære at være mere forsigtig! Det er din egen skyld at du er kommet til skade, ikk min. Jeg gør bare at der ikk kommer betændelse i..." han sukkede og var færdig med forbindingerne/plastrerne. Han aede hendes kind, "Det var det..." han fjernede hurtigt sin hånd og rejste sig.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

The night is lovely - Manda Empty Sv: The night is lovely - Manda

Indlæg af Adriana Søn 9 Maj 2010 - 19:22

Hun mærkede hans hånd mod hendes kind, hun små grinte "Tak, så du vel min helt fra nu af" hun havde et sødt grin og smil, det passede til hendes rød hår...
Ailince lagde hovede på skrå "Kan ikke gør få det er meget klodste, og min balance er vildt dårlige" hun kløede sin kind "jeg var vel heldig du var der" hun så på forbinding om sit lår "Meget at det ikke var en perverst"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

The night is lovely - Manda Empty Sv: The night is lovely - Manda

Indlæg af Manda Søn 9 Maj 2010 - 19:30

Han kløede sig bag hovedet, "Jeg ved nu ikk om jeg er i nogen form for helt..." han sukkede let og kiggede op. Han rødmede da hun sagde perverst og kiggede på hende, "Hv-hv-hvad mener du!?" han rystede på hovedet. "Jeg tænkte ikk sådan, overhovedet ikk!"
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

The night is lovely - Manda Empty Sv: The night is lovely - Manda

Indlæg af Adriana Søn 9 Maj 2010 - 19:34

"jamen mere bare at du lige har forbundet noget om i lår, uden at kærtegne det" sagde hun og små grinte "der jeg heldig, for tiden er jeg løb ind i mange ubehandlige væsner " sagde hun og smilede sødt, hun havde et blidt smil....
"fx. en voldtager" sagde hun og så han rødmede.... Ailince begyndte at små grinede igen "Se du rødmer" sagde hun og holdet sig for maven da det gjorder ondt "Aw aw aw.... min ..... min mave" grinte hun frem
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

The night is lovely - Manda Empty Sv: The night is lovely - Manda

Indlæg af Manda Søn 9 Maj 2010 - 19:38

Han sænkede sit rødmende hoved og sukkede, han følte sig flov over at rødme og ville bare være usynlig lige nu. Han bed sig i læben og vidste ikk rigtigt hvad han kunne sige eller noget.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

The night is lovely - Manda Empty Sv: The night is lovely - Manda

Indlæg af Adriana Søn 9 Maj 2010 - 19:41

Hun rejste sig op og så på ham med et blidt smil.... hun stoppede med at drillede med han rødmede, hun lagde hovedet på skrå "men tak, du reddet mit liv" hun tog fast i begge hans hænder.... Ailince hænder var utrolige blød og varme.... der var ikke tegn på hun havde arbejde med dem.... så man kunne gå udefra hun var få en rig familie, hun smilede sødt til ham"det okay at være flov" hun lagde en hånd på hans kind og aede blidt "ik"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

The night is lovely - Manda Empty Sv: The night is lovely - Manda

Indlæg af Manda Søn 9 Maj 2010 - 19:43

Han rystede på hovedet, "Jeg har da ikk reddet dit liv... Jeg har bare sparet dig for en masse skader." han var ikk den der ville blære sig eller overdrive noget. Han lukkede det ene øje da han aede hende, "Du har bløde hænder..." mumlede han for at skifte en smule emne. "Og du minder om en mor, ved du det?"
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

The night is lovely - Manda Empty Sv: The night is lovely - Manda

Indlæg af Adriana Søn 9 Maj 2010 - 19:48

"haha, sjovt" sagde hun og tog hånden til sig, hun lukkede øjne og smilede "det ikke først gang jeg høre det" sagde hun og smilede nu meget kærligt , hun gik nogle skridt tilbage "Mit navn er Ailince " sagde hun og lagde hovedet på skrå.... hun havde lukket øjne og et utroligt sødt smil....
"Du heller ikke den først som kommentar min hud" sagde hun og små grint
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

The night is lovely - Manda Empty Sv: The night is lovely - Manda

Indlæg af Manda Søn 9 Maj 2010 - 19:51

2Jeg kan da ikk gøre for du rører mig på kinden.!" sagde han surt og små barnligt han kiggede på hende og bukkede en smule. "Manda, til deres tjeneste..." han smilede til hende. "Men det betyder ikk jeg vil være slave eller noge!"
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

The night is lovely - Manda Empty Sv: The night is lovely - Manda

Indlæg af Adriana Søn 9 Maj 2010 - 19:55

hun grinte over det han sagde til sidst, hun tænkt på hans navn "Manda" gled ud af hendes munden "Loup" sagde hun så, de to navne hæng sammen i hendes hovede, hun grinte "åh sorry, jeg gik ind i mine tanker" hun kløede sin kind "my bad" sagde hun og lagde hovedet på skrå
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

The night is lovely - Manda Empty Sv: The night is lovely - Manda

Indlæg af Manda Søn 9 Maj 2010 - 19:57

Han kiggede undrende, "Loup? Hvad er en Loup!?" han lignede et kæmpe spørgsmålstegn og kløede sig på hovedet. "Loup lyder underligt...." han tænkte sig om, "Loup..." sagde han igen og rystede på hovedet. "HAr aldrig hørt det ord!"

//Det er bare noge jeg siger lige nu...xD
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

The night is lovely - Manda Empty Sv: The night is lovely - Manda

Indlæg af Adriana Søn 9 Maj 2010 - 20:04

"Fransk og betyder Loup" sagde hun og så på ham med et små grin, hun så mod hans spøgende blik "sorry, som sagt, var i min tanker" sagde hun og kiggede på ham *han er ret køn* tænkt hun og kom i tanke om hun minde om hans mor og hun fik grindeflip "vent til Ahngel høre det" sagde hun og rystede på hovedet *ingen bliv jeg skamlignet med ens mor*
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

The night is lovely - Manda Empty Sv: The night is lovely - Manda

Indlæg af Manda Søn 9 Maj 2010 - 20:06

Han kiggede undrende, "Ahngel...?" han sukkedelet og lagde sig, "Jeg tror bare jeg bliver liggende her..." sukkede han let og lukkede øjnene. Han lå på maven og lignede en der var fladmast. Han fløjtede en smule og tænkte sig lidt om, "Hva pokker!" han satte sig op og pegede på hende, "Du synes jeg er køn!"
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

The night is lovely - Manda Empty Sv: The night is lovely - Manda

Indlæg af Adriana Søn 9 Maj 2010 - 20:12

hun fil stor øjne "Hold da fra mine tanker" sagde hun og grinte, hun rødmede kun lidt, men ikke meget "det min tanken, sorry, og hvad så , betyde ikke du er min type" sagde hun og så sødt på ham...... "ja min barndom kæreste " sagde hun og tænkte hun , og kløede sig på kinden, "tjaa, " hun tænkte
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

The night is lovely - Manda Empty Sv: The night is lovely - Manda

Indlæg af Manda Søn 9 Maj 2010 - 20:20

Han grinede, "Jeg ved det godt, havde bare lyst til at lave noget..." smilede han glad og lagde sig igen. "Desuden ved jeg jeg ikk er nogens type... Sådan er jeg bare." han sukkede let. "Men nogen gange må man vel leve med det?"
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

The night is lovely - Manda Empty Sv: The night is lovely - Manda

Indlæg af Adriana Søn 9 Maj 2010 - 20:25

"hvorfor er du så ikke nogens type" hun kravlede hen til ham og lagde en hånd på være side af hans hovede på jorden, hun lagde hovede på skrå, hendes lår var ved hans hovede, så hendes hovede var modsæt end hans "fortal mig" sagde hun nysgerrige , hun var ikke bange af sig......
Ailince grinede "du er ikke min type da jeg er forelsket i en, men vis jeg ikke var, så vil du være..... min" hun sagde min efter noget tid
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

The night is lovely - Manda Empty Sv: The night is lovely - Manda

Indlæg af Manda Søn 9 Maj 2010 - 20:30

Han rødmede en smule og kiggede på hende, "Hv-hvad mener du? De-d-der er intet at fortælle!" han var en smule panik. Han var ikk vant til fysisk kontakt og var genert på det punkt. Men når det galt at snakke og være samn var han den bedste(efter hans mening.) han satte sig hurtigt op og kiggede på hende. "Det er Ahngel er det ikk?" grinede han drillende for at komme ind på noget andet.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

The night is lovely - Manda Empty Sv: The night is lovely - Manda

Indlæg af Adriana Søn 9 Maj 2010 - 20:39

Hun lagde mærke til han panik og små grinte over den "sødt" sagde hun og så blidt på ham , da han sætte sig op... da han spurgte om det var Ahngel, hævet hun øjenbryn "Åh nej. " sagde hun og små grinte igen...
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

The night is lovely - Manda Empty Sv: The night is lovely - Manda

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum