Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
hjemme hos mig selv (Keela=privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
hjemme hos mig selv (Keela=privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
hjemme hos mig selv (Keela=privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
hjemme hos mig selv (Keela=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
hjemme hos mig selv (Keela=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
hjemme hos mig selv (Keela=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
hjemme hos mig selv (Keela=privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
hjemme hos mig selv (Keela=privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
hjemme hos mig selv (Keela=privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
hjemme hos mig selv (Keela=privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

hjemme hos mig selv (Keela=privat)

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

hjemme hos mig selv (Keela=privat) Empty hjemme hos mig selv (Keela=privat)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 21:00

Dato: idag
Tid: 20:00
Sted: bjergne tæt på Zeros villa
Omgivelser: klipper? og en stor villa der tilhøre Zero Bang
vejr: lyst og luften er lun

Da der pludselig blev banket på døren på en villa på bjergets top tændte et kamera og så på personen udefor kort hvorefter det slukkede igen og en blondhåret skikkelse kom hen mod døren da han havde set hvordan personen så ud havde han valgt at påføre sin blonde skikkelse denne skikkelse var Zero Bang Di Morga's rigeste mand Zero var meget rolig og stille da han åbnede døren spurgte han roligt "ja?" før han åbnede døren helt op og så på personen som stod på hans dørtærskel det viste sig at være hans private postbud som bare kom med dagens post han smilede og tog imod posten "takker" sagde han roligt og lukkede døren hvorefter han gik hen og satte sig i en stol og så på bjergene det var de nye checke fra hans De Strip-Tease og hans andre forretninger endnu engang en million i alt det begyndte at komme ugentlig så han tog ikke det store på det

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

hjemme hos mig selv (Keela=privat) Empty Sv: hjemme hos mig selv (Keela=privat)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 21:04

Påklædning: Se ava

Keela gik rundt i bjergene, hun nynnede en lille melodi og smilede glad. Hun kiggede ned af sig selv og smilede let, selvom det var aften frøs hun ikk det mindste. Hun havde været sammen med sin ven og var nu på vej hjem til sin lejlighed. Hun stoppede op da hun så noget, et... hus? Eller en villa, nogle sagde til hende der var forskel. Men hun var ligeglad. Hun kaldte det et hus. Hun gik nysgerrigt som altid hen og kiggede på det. Hun smilede glad og kiggede omkring. "Hmm... Hvorfor er der et hus sådan et sted her?" sagde hun til sig selv. Hun trak lidt på skuldrene og valgte at nynne lidt igen. Hun kom ubevidst til at danse lidt, hun elskede at danse. Men kunne ogs li at have publikum. Hun lukkede let øjnene og lod sig følge af musikken fra hendes læber.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 21:14

Zero startede musik ude på sin balkon før han gik ud til kanten og sang med på det hans stemme var fantastisk og smuk mens han smilede og sang bare videre mens han skruede helt op på 100 volume og smilede mens han sang videre glad for at være her her kunne ingen mærke han eksisterede fordi hans kraft blev skjult af bjergenes højde her var han helt alene

https://www.youtube.com/watch?v=XA6YwcBiIWA&feature=search

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 21:18

Hun blev helt overrasket og mistede sin balance. Hun faldte ned at sidde og hev lidt efter vejret. Hun kiggede på huset og åndede ud. "Det var da overraskende!" Hun kiggede på det og hørte en dreng synge. Hun smiled let og sang med på sangen. Hun kendte den ogs selv, hun kunne ikk li den særlig meget, men hun havde hørt den så mange gange. Hun rejste sig og børstede lidt på sit tøj. Hun smilede let og sang stadig med, hendes stemme var blød. Den passede overhovedet IKKE til den slags sang, men hun synes det var sjovt alligevel. Hun dansede igen, en dans der så passede til teksten i sangen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 21:21

Zero opdagede en pige og smilede roligt "så syng den her" sagde han og ændrede den til en anden sang som han osse sang med på i den sang lød hans stemme endnu smukkere "I was not looking for arty farty love
I wanted someone to love completely
Someone more than weekly

I was looking for a decent boy
For a tender glance
For a safety dance

The withering heights
And the stormy nights

You give me 10.000 nights of thunder
But I will give them all back to you
'Cause you're so ooh, so ahh, so cool.

You came like a thief in the night and stole my heart
Like a solitude erasure
Like an elevator

I know we'd do anything for love
And it is you and me
For all eternity

The withering heights
And the stormy nights

'Cause you're so ooh, so ahh, so cool, Baby you're so super-supremely-ba-ba-di-oh
It feels like 10.000 nights of thunder
When I spend one with you
You're so ooh, so ahh, so cool
Baby you're so super-supremely-ba-ba-di-oh

Baby baby you're irresistible and I'm insatiable
Yeah love is an ocean of sweet emotion

'Cause you're so ooh, so ahh, so cool, Baby you're so super-supremely-ba-ba-di-oh
It feels like 10.000 nights of thunder
When I spend one with you
You're so ooh, so ahh, so cool
Baby you're so super-supremely-ba-ba-di-oh
You're so ooh, so ahh, so cool, Baby you're so super-supremely-ba-ba-di-oh.
You're so ooh, so ahh, so cool, Baby you're so super-supremely-ba-ba-di-oh , You're so uhh, so ahh, so cool"

https://www.youtube.com/watch?v=3i_-SVSrOR4

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 21:25

Hun stoppede op og kiggede på ham, hun grinede. "1000 nights of Thunder?" smilede hun let og kiggede på ham. "Jeg er rigtigt god til den sang." Hun ændrede sin dans igen og sang med på den, hun lukkede øjnene igen og lød sig flyde med sangen. Hun kiggede dog nogle enkelte på ham og smilede drillende. Hun bevægede kroppen med lethed, man skulle tro hun ingen knogler havde i kroppen. "You give me 10.000 nights of thunder. But I will give them all back to you. 'Cause you're so ooh, so ahh, so cool." sang hun roligt og smilede. Hun stoppede da sangen var slut. "Har du noget andet?" grinede hun drillende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 21:27

Zero smilede roligt og trykkede igen på en knap sangen ændrede sig igen og Zero sang på den før han vinkede hende op på balkonen det var jo nemmere at danse her end dernede mens han selv sang på den denne sang havde han sunget meget her for tiden uden at vide hvorfor

https://www.youtube.com/watch?v=78d7_BaKksQ&feature=search

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 21:32

Hun tænkte sig om og kiggede på ham. Hun rystede på hoevdet, "Den kender jeg ikk..." sagde hun roligt og smilede lidt. Hun kiggede undrende på ham, "Hvorfor skal jeg komme op til dig?" hun satte hovedet på skrå. "For det første kender jeg dig ikk og for det andet gider jeg ikk til at komme derop..." grinede hun lidt og smilede glad. Hun valgte dog at bare at tage der op, for at lære ham at kende. Hun forvandlede sig til en ørn og fløj derop. Han landede roligt og blev til et menneske kort efter. Hun kiggede på ham og smilede, "jeh hedder Keela." sagde hun roligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 21:53

Zero smilede roligt før han startede en ny sang hvorefter han tænkte over hvad han nu skulle lave og valgte at gå hen og sætte sig på en stol på balkonen og så på hende med et venligt smil "hvad laver du her oppe på bjergene" spurgte han

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 21:56

Hun smilede til ham og kiggede glad på ham, "Jeg var sammen med en ven, han lever i naturen og nogle gange er vi sammen heroppe." smilede hun let. Hun kiggede indenfor, "Hva med dig? Hvordan kan du bo heroppe? Er det ikk ensomt." Hun gik hen og satte sig foran ham, hun gad bare gerne sidde ned. "Men hvad hedder du?" smilede hun let og satte hovedet på skrå.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 22:03

Zero så på hende med et roligt smil før han begyndte "jeg er heroppe fordi jeg er beskyttet heroppe heroppe kan ingen mærke min dæmon kræft" han så fortsat på hende "jeg hedder Zero Bang" han smilede roligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 22:06

Hun kiggede begejstret på ham, "Neij! En dæmon!" smilede hun glad og klappede lidt med hænderne. Hun kiggede glad på ham, "Hvilken slags?" smilede hun glad. "Jeg elsker dæmoner! De er så spændene!" hun kiggede spændt på ham. Hun ville rigtig gerne vide om hvilke slags dæmoner der findes, men ville kun vide det af dem hun mødte.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 22:18

Zero smilede roligt og så på hende dette ville nok blive nemmere end han troede han fandt et stykke papir frem og stillede det foran hende "dette er en kontrakt den skal du skrive under på før jeg må sige hvad for en slags dæmon jeg er" sagde han roligt det var en stor fed løgn dette var en slavekontrakt dog stod det med et fremmedsprog dæmon sprog faktisk

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 22:21

Hun grinede let og kiggede på ham, "Jeg kan altså godt regne ud det er en slave kontrakt..." smilede hun roligt og blinkede med det ene øje. "Du er ikk den eneste dæmon der har prøvet at binde mig til en." hun kom til at tænke på lang tid siden og smilede let. Hun kiggede på ham igen, "Hvad får jeg ud af at skrive under?" spurgte hun roligt. "Der er konsekvenser og positive sider ved det." sagde hun roligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 22:32

Zero smilede roligt "du får fri drikkevare på de strip-tease og jeg er ikke som andre vis mine slaver høre efter og gør hvad jeg siger så er de praktisk talt frie til at engang imellem sige deres mening og er frie når jeg ikke kræver de er i nærheden mere de må gøre hvad de har lyst til de må gifte sig de må få børn de må næsten alt" han smilede roligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 22:37

Hun nikkede med et smil, "De bedste tilbud der var end hos de andre..." smilede hun let. "Jeg vil ogs vide konsekvenserne..." Hun tænkte sig lidt om, "I hvertfald de værste af dem. Hvis der er mange." sagde hun roligt og kiggede på ham. Hun så tydeligvis ikk ud til at være bange for at skrive under, men hun ville heller ikk når hun var uviden om det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 10:15

"tja der er kun en enkel konsekvens det er kort sagt" han rettede sig op og pegede på straf punket "vis du er modstående meget og absolut ikke gør hvad jeg siger og fornærmer mig så hænger jeg dig i kæder på dine håndled i loftet og pisker dig" han så på hende igen "det er faktisk den eneste konsekvens"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 13:24

Hun kiggede forfærdet på ham, "Aldrig i livet! Jeg vil ikk udsættes for vold!" Hun rejste sig og gik lidt væk. "Jeg vil ikk skrive under på det, ikk hvis du skal være voldelig! Og jeg er ikk et kæledyr." tilføjede hun som endnu en grund. "Hvorfor skulle jeg gøre alt du sagde? Nok er jeg animagus, men jeg er ikk et kæledyr!" sagde hun en smule fornærmet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 15:02

"rolig Keela jeg har ikke tænkt mig at give dig alle mulige ordre som kunne skade andre eller dig selv" sagde han roligt før han så mod hende "men jeg kunne jo godt bare tvinge dig til at skrive under det ville være meget nemmere vis du bare gjorder det"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 16:26

HUn kiggede på ham, igen forfærdet over det han sagde. "Det kan du da ikk... Man kan da ikk styre andres frie vilje!" Hun gik hen til kanten og skulle til at hoppe ned. Men hun stoppede op og kiggede på ham, "Hvorfor vil du tvinge andre til noget hvis de ikk vil?" spurgte hun og ville have at vide hvordan han kunne få sig selv til det. Nok var han en dæmon, men hun troede ikk de kunne finde på sådan noget hvis de havde evnen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 16:49

Zero lukkede øjnene "lyst kontrol" sagde han roligt før han overtog hendes lyster og tvang hende hen og sidde igen og blive siddende "fordi ellers vil jeg dø jeg er en slave dæmon de skal skaffe slaver eller osse dør de" sagde han roligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 10:08

Hun mærkede at hun mistede kontrollen over sin krop, "Nej..." sagde hun og prøvede at komme væk. Hun satte sig og kiggede på ham, "Lad mig være...!" snerrede hun lidt og prøvede at komme fri. "Jeg vil ikk være din slave!"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 10:13

"for sent" sagde han "lyst kontrol" sagde han igen og denne gang for at få hende til at skrive under på kontrakten "Keela jeg prøver at beskytte dig på en måde" sagde han roligt mens han fortsat så på hende "vis jeg ikke gør det er der en anden der gør det"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 17:59

Hun mærkede trængen til at ville skrive under, hun rystede på hovedet og kravlede væk. Hun fortsatte indtil hun ramte en væg eller noget Hun var ligeglad og kiggede ikk efter. Hun prøvede at undgå at skulle skrive under. "Hvordan kan det være beskyttelse!? Du er den eneste dæmon jeg har mødt der kan styre en!" Hun krøllede sig sammen, mest for at holde sine hænder tilbage fra at ville skrive under på en kontrakt. Hun var ikk bange for at skrive under, hun var ikk bange for konsekvenserne... Hun ville bare ikk skrive under.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 18:21

Zero grinte mens han så på hende lidt før han rejste sig og gik hen mod hende "ja styre en men hvad med at true en" spurgte han og tog hende om halsen og løftede hende op så hun ikke kunne røre jorden "forstår du" spurgte han roligt før han kastede hende hen og sidde foran kontrakten "skriv så under"

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum