Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
The touch of poison :.: Scars
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
The touch of poison :.: Scars
Sted : Centret 3 etagers
Omgivelser : mennesker her og der
Vejr : vidunderligt varmt dog ingen sol fremme..
Små sandaler førte an mens pigen der bar dem på hendes fødder, betragtede de spændende nye omgivelser hun ej havde beskuet i flere år, dette var i sandhed noget man kunne kalde et center og det øset af stil og klasse samt rigdom og billige salgs priser, det var det perfekte sted for Ace til at slå sig løs og købe ting ind. Hun var iført en hvid skjorte med en tshirt i hvid inden under, samt havde jeans lyseblå shorts på inden under der stoppede midt på lårene og så bar hun en halskæde i sølv under hendes tshirt hvor man kunne se sølv kæden forsvinde ind under trøjen.
Hun smilede let for sig selv og bed sig i underlæben i det hun gik ind i en butik og tjekkede det meste igennem med et smil mens hun i dag skam havde fået farvet håret en smuk fersken orange og hendes øjenfarve var ligeså orange dog mere lys i det end håret lidt mere brun orange end før.
Hun havde hår til midt på ryggen, løst og klippet i etager så det strittede let her og der, det var nyvasket og så virkelig flagrende og smukt ud samt tygt og fuzzy.
Hun fik købt en kjole i sort og hvid til sig selv og smuttede så ud igen på gangene af centret og sku til at tage rulletrappen op til 2 etage...
Gæst- Gæst
Sv: The touch of poison :.: Scars
Scars- Highly competent (Rank 13)
Antal indlæg : 780
Hun bed sig let i underlæben og rettet stille på sit tøj mens hun prøvede at taske nummert til politiet ind på sin mobil mens hun mumlede*forbandet møg tingester, hvorfor ud af alle dage ville jeg netop lige tage til ! centret det var den mest dummeste ide jeg kunne gøre EVER!*
//Altid så godt til at poste og lave lange posts :D //
Gæst- Gæst
Mens dette skete så Noir var taget på en rejse med et andet hold forsker langt væk i ca? 3-4 måneder fra Scars fordi hun troede han ikke ville vågne forløbig så var hun taget ud for at finde nyt arbejds matriale...
Gæst- Gæst
Hun skrig let da han rev døren op og der havde hun lige fået lukket hendes bukser og der stod hun i tshirt og jeans i det han stod så flot og tiltrækkende foran hende, hun ville så gerne rør men bed tænderne hårdt sammen og i et smækkede hun ham sådan en hård lussing og gled under hans ben let og løb hurtigt ud af butikken og så soldaterne ved rulletrapperne og skrig let"AH!? ikke den vej!?" hun så rundt og løb ned af gangen så hurtigt hun kunne i det hun stoppede op foran en sex butik og stjal nogen håndjern med kraftige lænker, og armbånd lignede det i stedet for blot metal om håndledene ville man få noget der lignede et langt blød matriale om hænderne... dog kraftigt i det, hun kunne bruge dette mod den første der kom mod hende fordi hun tog os en SM pisk som beskyttelse mod vis nogen ville angribe hende, hun løb hurtigt videre ned mod de andre rulle trapper men stoppede så op fordi der kom os nogen op af den, de andre mennesker var væk.. nu var der kun lederen, og matrix gruppen!?.
Hun gik bagud og tog pisken i hånden hårdt og gjorde klar til at smække en vis de kom for tæt!..."I får ikke mig levende!?, bare kom an" vis hun ikke havde hadet berøring og fyre så meget som hun gjorde tjooo.. så havde Scars været for stor en fristelse.. der var blot 2 min tilbage... til senderen ville sætte alarmen igang til yderligere 4 landes politi
Gæst- Gæst
Hun så helt panisk ud og lukkede øjnene og tænkte*En eller anden hjæp!* hun var bange og rystede over kroppen mens det orange hår lå blidt ned af hendes skuldre og så smukt og dejlig fersken frisk ud i mens hendes guld farvede øjne let blinkede en sidste gang før hun holdte dem helt lukket og ventede...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
*han har en vielses ring så han burde ikke kunne finde på at... at gøre mig noget seksuelt, men han kan bare prøve så hugger jeg hans ting af!*
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Alexander lå bare på gulvet og blev forvirret over hvad der skete, åbenbart havde en af hans mænd forvildet sig ind i bygningen igen, han ville ikke se solen stå op imorgen når Alexander kom tilbage til skjulestedet, han skiftede opmærksomhed fra den snart døde soldat til pigen der blev ved med at have flere og vildere gadgets, hun kunne virkelig finde ud af det med at lave ting der kunne redde en ud af dårlige situationer, en meget værdifuld ting, specielt når man var et menneske der lænede sig op af nogen gevaldige vampyr klask. Alexander rejste sig op fra gulvet og børstede det værste skidt af sig selv, soldaten der var kommet tilbage kom løbene for at se om der var sket hans chef noget, man nåede kun at høre lyden af sværdet der skar igennem luften, man kunne ikke opfatte bevægelsen da den havde været for hurtig for det menneskelige øje. Soldaten sank i knæ og væltede rundt på gulvet. langsomt begyndte en pøl af blod at forme sig fra skulder til hofte og hans krop gled nærmest fra hinanden da han landede, nu var den ene klaret, nu skulle han bare have ordnet pigen, hun virkede travlt optaget med et eller andet så han trak en lille pistol op fra en lomme og sigtede på hende, i det han trykkede på aftrækkeren piftede han så hun skulle se på ham, pistolen affyrede en lille dartpil med voldsom stærk bedøvelse og det bedste ved den var at pilen nærmest foldede sig ud og delte sig i 3 så der var endnu større chance for at ramme.
//undskyld mit indlæg også blev underligt, men min koncentration ryger med det samme når der sker noget alt for mærkeligt//
Ace stod stille og betragtede omgivelserne for at se hvad hun kunne bedst udnytte i denne situation dog havde hun ikke flere ting hun havde lavet for sjov til forsvar for sig selv. Hendes øjne flakkede let mens hun ikke anede hvad hun skulle gøre dog hørte hun hans pift og som han ville have, vendte hun sig skam om og så helt med chokerende store dådyr øjne direkte at nogen pile kom mod hende og det første hun tænkte var..... at hun ville komme hurtigst muligt væk men nået end ikke at rykke sig, hun var ikke overnaturlig blot havde hun lært få ting men så heller ikke mere!. Hun var fra en rigfamilie i London jo og kun på besøg i Di Morga. Hun mærkede pilene og skrig højt"AHhhhh!" i det hun mærkede dem gå igennem huden og pludselig faldt hun om med en væltende lyd i det hun lå der .... helt forsvarsløs overfor Scars og vis han ville tage hende med nogen steder så var der vel rigelig tid fordi hun blev skam ramt af to max... hun ville først vågne efter noget tid hvor hun stille slog øjnene op og sagde helt svimmel"h..hvor ... er...er jeg?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Ace betragtede Scars og sagde"vis du vil kan jeg os lave en mekanisme der lang og klistret du køre hen af hullet i dækket efter der kommet luft i og så vil det lukke luften inde..." hun så lidt på ham og sagde"Jeg ikke sådan helt vild god til store dimser vis jeg skal lave noget helt selv men jeg kan prøve og jeg er skam rigmands datter så pas på hvad du truer med, men jeg tager imod jobbet" hun smilede og sagde"såååå... får jeg stedet af se jeg skal arbejde eller skal jeg arbejde hjemme ved mig selv hvilket er på hotellet"
Gæst- Gæst
Hun så lidt på ham og sagde"de kan starte med disse og prøve om de kan lave noget ligende..." hun betragtede Scars lidt og smilede så ondt i det hun sagde"jeg har lov til mine spydigheder, hr jeg får ingen sex af min kone... det vel derfor de er så pirrelige, og kan se du gift... gad vide hvad hun vil sige til at vide du lægger an på en anden og kalder mig sexlegetøj og alt muligt" hun rakte tunge af Scars og gik på afstand fra ham.
Gæst- Gæst
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
» Bad Boys, Bad Boys! Whatcha gonna do, whatcha gonna do, when they come for you? Oh, you just watch me, babe..[Dave] ANNULLERET!
» A touch like no other - Sidney
» Le Bar de la solitude/Touch me... - Andrija
» Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat]
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]