Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
The touch of poison :.: Scars - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
The touch of poison :.: Scars - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
The touch of poison :.: Scars - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
The touch of poison :.: Scars - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
The touch of poison :.: Scars - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
The touch of poison :.: Scars - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
The touch of poison :.: Scars - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
The touch of poison :.: Scars - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
The touch of poison :.: Scars - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
The touch of poison :.: Scars - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

The touch of poison :.: Scars

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

The touch of poison :.: Scars - Page 3 Empty Sv: The touch of poison :.: Scars

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 0:50

Ace mærkede slaget mod hovedet og det var som om hun nærmest gik blackout for nogen få sekunder, hun mærkede blodet løbe varmt ned af ryggen fra hullet i hendes hoved og hun så helt paf på Scars i det hun sank i knæ da han slap hende og hun mærkede det gøre ondt mere end nogen sinde før, havde hun vidst han ville gøre dette havde hun aldrig lagt en finger på ham... hun mærkede shotgunen og betragtede Scars og slap det så og sagde"jeg.. hader dig" hun faldt til jorden bagefter dette og man kunne se hendes orange hår have blod bagved meget enda.. dog ville hun ikke dø af det men hun var sandelig skadet i hovedet. Hun var helt væk efter slaget i flere timer og så ikke ud til at vågne. Noir mærkede en stikken i hovedet og så stille rundt i det hun ringede til Scars og sagde hun kom hjem eftersom hun havde det mærkeligt?.
Hun kom stille gående ind af døren hjemme ved ham og ventede til han ville komme, hun havde det skam ikke for godt?. Dog skulle Noir jo afsted senere igen de havde netop været igang med noget meget vigtigt nemlig at få fat i nye våben, dog ville Noir ikke gå fra Scars før hun havde været lidt sammen med sit elskede vilddyr. Ace vågnede flere timer efter og mærkede denne dungrende fornemmelse i baghovedet og sagde"hvor er.. jeg... hvem er jeg"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The touch of poison :.: Scars - Page 3 Empty Sv: The touch of poison :.: Scars

Indlæg af Scars Tors 28 Apr 2011 - 19:12

Alexander kunne mærke den lille rest af hvad end der havde været i sprøjten fortage sig langsomt mens han sad og kiggede på Ace som ikke kom til at rejse sig det næste stykke tid, han sad og pegede og fægtede med armene mens han snakkede med hende mens hans stemme lød forstyrret og ikke helt normal, "Ville du *host* have foretrukket at jeg havde fortalt dig en løgn? Måske skulle jeg have *host* have fortalt dig at jeg ikke kendte hende for så at lade hende møde dig og fortælle hvordan det var gået til hun er blevet som hun er?", Alexander sukkede kraftigt og fægtede opgivene med armene mens han rejste sig og trampede rundt mens han talte videre, "Jeg kom her i venligt ærinde og du tvang mig til at vise mig fra en dårlig side som jeg ellers kæmper hårdt for at holde under kontrol, jeg undskyldte for det jeg havde gjort og havde du virkelig ville havde du vel også dræbt mig havde du ikke, men prøv at tænke på hvad du ville have gjort i det tilfælde, du havde dræbt mig kun for at finde Noir som jeg inderligt ville håbe ville være ude af sig selv af vrede og sorg når hun fandt ud af hvad du havde gjort". Han satte sig igen ned og trak en pistol fra inderlommen, "På den anden side ved hun heller ikke du er her, så det kunne være det var bedst hvis vi bare sørgede for at du ikke kommer til at snakke med hende", han rettede pistolen mod hende og trak langsomt på aftrækkeren, i sidste sekund inden han trykkede af slap han den igen og satte den tilbage i hylsteret, "Men det kunne jeg aldrig gøre mod min elskedes søster... også selvom jeg mener det ville være det der tjente mig som det bedste". Alexander sad længe med hænderne foldet mens han kiggede på hende, hun lignede Noir så meget at det var utroligt. Alexander lavede et lille overrasket spjæt da hun begyndte at snakke, han havde ventet at hun ville blive liggende i mindst et døgn så han kunne have fået samlet sine tanker, han kiggede på hende med et strengt blik for at se om hun prøvede at fake en hjernerystelse eller et eller andet, men det virkede ægte nok, dette var en gylden mulighed for at rode bod på nogen af hans dumheder, "Du er et sikkert sted og dit navn er Ace, du min kære ven bør være meget meget taknemlig, for selvom jeg ikke er en god person har jeg alligevel ikke gjort dig noget".
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

The touch of poison :.: Scars - Page 3 Empty Sv: The touch of poison :.: Scars

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 19:24

Ace så temmelig døsigt på Alexander og sagde"Ace... er det mit navn" hun satte sig stille op og hostede blidt lidt blod op i mens hun lå der hjælpeløst på gulvet og prøvede at rejse sig op, Ace og Noir lignede alligevel meget hinanden dog var de hver og en helt forskellige, Ace var en virkelig fighter og ikke bange for noget hvor Noir til tidere blev rigtig bange. Ace ville ha været som en storsøster for sin elskede Søster Noir vis de da blot havde vokset op, så man kunnne vel sige disse søskende ikke var søskende alligevel kun via blod?.
Ace så på Alexander og sagde "hvor er jeg" hun tog sig let til hovedet og bed tænderne hårdt sammen og sagde"aaahhhh! det gør så ondt, få det til at stoppe" hun lukkede øjnene hårdt i og mærkede hendes krop ryste, mens hun stille fik sig rejst på bene men faldt sammen igen af ren svimmelhed og et slags tick på sin balance nerve der havde slået hendes balance helt ud af form?.
Alexander var den eneste der kunne holde øje med hende så hun ikke faldt i søvn. Mens var Noir utålmodig og følte sig virkelig irritabel i det hun rejste sig op og fik nogen til at vise hende hvor Alexander var henne af og pludselig!, Noir tog afsted mod Alexander og kom vredt ind af døren og sagde"Alex hvor er du henne af jeg har en høne at plukke med dig!" Noir så vredt rundt og opdagede Ace der lå på gulvet temmelig forbanket og så hvordan hun var iført, et lille håndklæde med noget blod på, og blodet var smurt i hendes nakke og på halsen lidt fra blodet så det lignede Alexander havde bidt hende. Noir så rødt og gik direkte hen til Ace for at tage hende op og dræbe hende, dog.. Ace så på sit håndled og der lå sprøjten i med få rester dryppende fra munden af kanylen, i det Noir tog hende i halsgreb....... Stak Ace kanylen direkte ind i øjet på Noir og Noir slog hovedet bagud i forskrækkelse og skrig så af smerte i det hun slap Ace og Ace gik helt ud som et lys... Noir mærkede sølvet og det flød fra øjets kanal og ned i hendes krop. Hun skrig af smerte og så mod Scars og sagde"Aaaaahhh"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The touch of poison :.: Scars - Page 3 Empty Sv: The touch of poison :.: Scars

Indlæg af Scars Tors 28 Apr 2011 - 19:51

Alexander kiggede bare på Ace der ikke ligefrem var i topform, "Slap nu af, jo mere du slapper af jo bedere og hurtigere vil du komme til hægterne igen", Han havde rejst sig og havde taget fat i hende for at prøve at få hende til at stå op, "Sådan", han skulle til at sætte hende ned i sofaen da han hørte nogen pusle udenfor og ud af det blå kom Noir farende ind af døren. Alexander havde tabt Ace på gulvet og kiggede bare med store øjne på hans elskede som ikke virkede til at være i et fantastisk humør. Da Noir gik lød på Ace nåede han ikke at gøre noget som helst inden inden kanylen var hakket ind i øjet på Noir, han var i et sekund helt forstenet inden han i et spring var ovre ved hende, "Stå stille min kære så jeg kan få det skidt ud af dig!", Alexander hev resolut kanylen ud og efterlod et lille hul i øjet hvor den havde siddet, det måtte være umådeligt smertefuldt, måske enda dødbringende da kanylen havde været fyldt med noget sølv af en art som Alexander aldrig havde set før, han holdt fast i Noir og var ikke sikker på hvordan han skulle reagerer til at starte med, men det kom han dog hurtigt over igen, "Min Kære du må ikke dræbe hende... dette er din søster", han kiggede ned i gulvet, en underlig og langtrukken forklaring ville uden tvivl følge dette optrin og det eneste der var sikkert var at der kun var en taber her og det var Alexander.
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

The touch of poison :.: Scars - Page 3 Empty Sv: The touch of poison :.: Scars

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 20:40

Noir bed tænderne let sammen og så på Alexander med det raske øje og sagde"min søster" hun så helt chokeret ud og Ace sagde det samme i det hun så helt chokeret ud og sagde"Nej undskyld... jeg det.. det var ikke meningen" hun var let vågnet efter noget tid og kravlede så hen til Noir der stille dæmpede ned der dog ikke døde af dette.
Noir så stille op mod Alexander og kyssede ham på læberne i det hun smilede sødt og mærkede så smerten stryge igennem hendes krop igen og skrig let. Ace så helt chokeret på Noir og sagde"NEJ! jeg har lige fundet dig du kan ikke dø, du kan ikke dø fra mig på denne her måde" Ace tog om Noir og så på alexander og sagde"Jeg ber dig hun må ikke dø" Ace græd og mærkede de gyldne tåre stryge ned af hendes varme kinder mens hendes søster allerede føltes død dog var Noir ikke død men i alvorlig smerte... Ace så på Noir og sagde"Noir.. Noir du min søster" Noir så på Ace og sagde"Har jeg en søster" Ace nikkede og sagde"Ja du har mig, vi blev adskilt som små men jeg fandt dig endelig så ... så du må ikke dø okay!" hun holdte blidt Noir ind til sig, bryst mod bryst og tåre mod blod, kind mod kind holdte de om hinanden og Ace græd og Noir græd mest over smerte og Ace over det hun havde gjort.. dog var der ingen hulken at høre andet end Noir der trak efter vejret som selvfølge.... Noir så mod Alexander og sagde"Jeg bliver sindsyg af de smerter her elskede... " Ace så på Alexander og sagde"du må ikke dræbe hende" hun holdte blidt om Noir, det der var tilbage i sprøjten... det vis det kom op i hjernen... ville det gøre Noir sindsyg? og få hende i smerte via nerve krampe ?....

//Skal Noir dø o.o eller ik xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The touch of poison :.: Scars - Page 3 Empty Sv: The touch of poison :.: Scars

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum