Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
The touch of poison :.: Scars
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: The touch of poison :.: Scars
Hun kom stille gående ind af døren hjemme ved ham og ventede til han ville komme, hun havde det skam ikke for godt?. Dog skulle Noir jo afsted senere igen de havde netop været igang med noget meget vigtigt nemlig at få fat i nye våben, dog ville Noir ikke gå fra Scars før hun havde været lidt sammen med sit elskede vilddyr. Ace vågnede flere timer efter og mærkede denne dungrende fornemmelse i baghovedet og sagde"hvor er.. jeg... hvem er jeg"
Gæst- Gæst
Scars- Highly competent (Rank 13)
Antal indlæg : 780
Ace så på Alexander og sagde "hvor er jeg" hun tog sig let til hovedet og bed tænderne hårdt sammen og sagde"aaahhhh! det gør så ondt, få det til at stoppe" hun lukkede øjnene hårdt i og mærkede hendes krop ryste, mens hun stille fik sig rejst på bene men faldt sammen igen af ren svimmelhed og et slags tick på sin balance nerve der havde slået hendes balance helt ud af form?.
Alexander var den eneste der kunne holde øje med hende så hun ikke faldt i søvn. Mens var Noir utålmodig og følte sig virkelig irritabel i det hun rejste sig op og fik nogen til at vise hende hvor Alexander var henne af og pludselig!, Noir tog afsted mod Alexander og kom vredt ind af døren og sagde"Alex hvor er du henne af jeg har en høne at plukke med dig!" Noir så vredt rundt og opdagede Ace der lå på gulvet temmelig forbanket og så hvordan hun var iført, et lille håndklæde med noget blod på, og blodet var smurt i hendes nakke og på halsen lidt fra blodet så det lignede Alexander havde bidt hende. Noir så rødt og gik direkte hen til Ace for at tage hende op og dræbe hende, dog.. Ace så på sit håndled og der lå sprøjten i med få rester dryppende fra munden af kanylen, i det Noir tog hende i halsgreb....... Stak Ace kanylen direkte ind i øjet på Noir og Noir slog hovedet bagud i forskrækkelse og skrig så af smerte i det hun slap Ace og Ace gik helt ud som et lys... Noir mærkede sølvet og det flød fra øjets kanal og ned i hendes krop. Hun skrig af smerte og så mod Scars og sagde"Aaaaahhh"
Gæst- Gæst
Scars- Highly competent (Rank 13)
Antal indlæg : 780
Noir så stille op mod Alexander og kyssede ham på læberne i det hun smilede sødt og mærkede så smerten stryge igennem hendes krop igen og skrig let. Ace så helt chokeret på Noir og sagde"NEJ! jeg har lige fundet dig du kan ikke dø, du kan ikke dø fra mig på denne her måde" Ace tog om Noir og så på alexander og sagde"Jeg ber dig hun må ikke dø" Ace græd og mærkede de gyldne tåre stryge ned af hendes varme kinder mens hendes søster allerede føltes død dog var Noir ikke død men i alvorlig smerte... Ace så på Noir og sagde"Noir.. Noir du min søster" Noir så på Ace og sagde"Har jeg en søster" Ace nikkede og sagde"Ja du har mig, vi blev adskilt som små men jeg fandt dig endelig så ... så du må ikke dø okay!" hun holdte blidt Noir ind til sig, bryst mod bryst og tåre mod blod, kind mod kind holdte de om hinanden og Ace græd og Noir græd mest over smerte og Ace over det hun havde gjort.. dog var der ingen hulken at høre andet end Noir der trak efter vejret som selvfølge.... Noir så mod Alexander og sagde"Jeg bliver sindsyg af de smerter her elskede... " Ace så på Alexander og sagde"du må ikke dræbe hende" hun holdte blidt om Noir, det der var tilbage i sprøjten... det vis det kom op i hjernen... ville det gøre Noir sindsyg? og få hende i smerte via nerve krampe ?....
//Skal Noir dø o.o eller ik xD//
Gæst- Gæst
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
» Bad Boys, Bad Boys! Whatcha gonna do, whatcha gonna do, when they come for you? Oh, you just watch me, babe..[Dave] ANNULLERET!
» A touch like no other - Sidney
» Le Bar de la solitude/Touch me... - Andrija
» Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat]
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]