Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
The touch of poison :.: Scars - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
The touch of poison :.: Scars - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
The touch of poison :.: Scars - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
The touch of poison :.: Scars - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
The touch of poison :.: Scars - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
The touch of poison :.: Scars - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
The touch of poison :.: Scars - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
The touch of poison :.: Scars - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
The touch of poison :.: Scars - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
The touch of poison :.: Scars - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

The touch of poison :.: Scars

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

The touch of poison :.: Scars - Page 2 Empty Sv: The touch of poison :.: Scars

Indlæg af Scars Man 25 Apr 2011 - 20:52

Alexander kiggede ned på tingene i et kort øjeblik inde han lagde dem i lommen og smilede til hende, et smil der blegnede med det samme da hun begyndte at snakke om Noir, han greb hende igen om halsen og klemte til så hun ville have meget svært ved at trække vejret, "Du har ingen ret til at snakke om min elskede kone, forstå mig ret menneske, dit liv er intet værd i mine øjne og jeg kan leve fint videre uden dine dimser", hans øjne lynede og vidnede om et indre raseri der boblede som kogende vand. Alexander havde den største lyst til at bide hende, dræne hende og måske derefter sende hende i småstykker til hendes forældre, eller han kunne brække begge hendes ben og efterlade hende i skoven til de vilde dyr, der var så mange muligheder for at afstraffe hende og en af dem var bestem nød til at blive brugt nu for at statuere et eksempel, han klemte hårdere om hende hals mens han stirrede i hendes øjne med et vildt blik, "Du skal aldrig igen snakke om noget du ikke har forstand på foran mig eller du kommer til at møde et tidligt endeligt!", han kastede hende mod jorden med forholdsvis stor kraft, hun skulle mærke hans krafter på egen krop før hun fandt ud af hvem der bestemte åbenbart, han brølede til hende "Se så at komme ind i den bil eller du kan gå tilbage til byen!". Alexander var drejet rundt på hælen og marcheret tilbage til bilen hvor han havde sat sig bag rettet med et alt andet end venligt udtryk.
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

The touch of poison :.: Scars - Page 2 Empty Sv: The touch of poison :.: Scars

Indlæg af Gæst Man 25 Apr 2011 - 21:01

Ace hev efter vejret og mærkede angsten stige i sig og prøvede at råbe efter hjælp men som altid i disse situationer kom der sku aldrig hjælp og især aldrig i tide, dog da hun ikke havde hørt efter det mindste kom hun tilbage til virkeligheden temmelig brat da hun endte direkte mod selveste jorden med et ovnlig brag og så på Scars og hev hårdt efter vejret i det hun skrig let og græd stille mens Scars gik ind i bilen lå hun der i noget tid og vred sig stille og roligt. Hun regnede dog med at blive taget hjem af eller blot til byen og så ville hun ende med at være fri fra Scars. Lidt tid efter i mens de sad i bilen ringede Noir til Scars og sagde temmelig surt"Hm hvad er det jeg høre, at du har fanget en eller anden tøs!? og at du lagde an på hende inde i centret!?, du simpelthen for meget Scars.. husk jeg stadig din kone og jeg bestemmer!, og det er at du ikke må rør nogen kvindelige uanset hvad... jeg tilbage om nogen måneder, og jeg ligeglad hvor meget du hungre efter en eller anden" Noir var godt rasende dette var en af Scars mænd der havde sladret lidt inden de var skredet fra dem og havde fyret lidt for sjov af og så havde en der holdt af Noir sladret til hende og sagt Scars havde haft sex med pigen... så Noir troede det? men.. det passede jo slet ikke.
Ace var en ren drama magnet og havde muligvis.. måske ødelagt et perfekt ægteskab... til at smuldre det stille og roligt... Noir havde lagt på og slukket sin mobil og var ikke til at spore... forløbig."hvornår .. er jeg hjemme... det her tager jo forever!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The touch of poison :.: Scars - Page 2 Empty Sv: The touch of poison :.: Scars

Indlæg af Scars Man 25 Apr 2011 - 21:43

Alexander kiggede kort på den forslåede pige efter at han havde lukket mobilen igen, han var blevet dybt overrasket over at Noir havde ringet til ham og at hun vidste om centeret siden det havde været en yderst hemmelig mission indtil de havde stået i centret, den af hans mænd der havde snakket over sig ville komme til at møde hans vrede, "Du har ingen anelse om hvad det har lykkedes dig at gøre dit elendige menneske!", han hamrede hoved ned i rattet i hjælpeløs vrede og kiggede så op igen, det kunne ikke passe det skulle ske for ham, ikke nu ihvertfald, han elskede Noir ingen tvivl om det, men der var større og vigtigere ting end hende og det måtte hun bare fatte, desuden var det ham der bestemte og det havde han efterhånden vist hende mere end en gang, så hun skulle ikke komme og tro hun kunne ændre det. Alexander blev forstyrret over sine tanker, tænk at han tænkte sådan om hans elskede kone, som om hun kun var for syns skyld hvilket hun virkelig ikke var, men siden han var blevet vampyr havde det med følelserne bare været sværere og sværere at styre, hvis de da var der, for til tider føltes det som om de var helt væk på alle måder og det var ikke bare kærligheden men alt, intet smagte, lugtede eller så ud som før når han havde en dårlig dag. Han brummede lavt og irriteret og standsede så bilen med skrigende dæk og kiggede på Ace, "Når min kone er tilbage har du ting du skal forklare hende! Og jeg myrder dig på en grov og smertefuld måde hvis du lyver til hende!", han satte bilen i bevægelse igen og skumlede, det han havde kaldt hende vidste Noir vel efterhånden godt han sagde til alle for at virke lidt mere skræmmende end han virkeligt var.
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

The touch of poison :.: Scars - Page 2 Empty Sv: The touch of poison :.: Scars

Indlæg af Gæst Man 25 Apr 2011 - 21:51

Ace så temmelig chokeret ud og sagde"jeg skal jo ingen gang møde hende!? så.. så hvorfor så vred jeg fatter dig virkelig ikke du har alverdens magter og truer med alt muligt du end ikke kan gøre fordi du bundet, du virkelig en mide på mange måder !" hun fnøs let og sukkede i det hun ventede til bilen ville holde stille og så ville hun gå ud af de og skynde sig hjem af så hurtig som muligt dog sagde hun stille"selvfølgelig lyver jeg ikke fordi der intet der sket mellem os så der er intet at lyve over eller noget som helst, jeg vil ikke ødelægge en glæde blot fordi jeg ingen glæde har behøves det ikke betyde at andre skal lide ligesom mig" hun bed sig let i underlæben og sagde"blot stil mig om til hende så skal jeg forklare hende vis det er, men blot lad hende køle af, hun tror sikkert ikke på det, hun ville sikkert blot høre din reaktion for at bedømme om det virkelig var sket, og du reagerede som en der ikke havde gjordt det eftersom du ikke har haft noget med mig kørende... du truer ja og det vil hun forstå eftersom du er våben dealer vis jeg har ret, siden du snakkede om det med dine ting der kunne kopier mit grej og gejle det op til mere og sådan " hun så lidt bedrøvet ud og sagde"sååå er du virkelig forelsket eller har du fået en kone for at være sikker på hun ikke blev andres?" hun så undrende på Scars og sagde"Nårh men jeg vil altså til at hjem af så vis du køre mig hjem kunne det være dejligt okay"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The touch of poison :.: Scars - Page 2 Empty Sv: The touch of poison :.: Scars

Indlæg af Scars Man 25 Apr 2011 - 22:07

Alexander kiggede ned mens han stadig hold øjnene på vejen, det var for vildt til at det kunne være godt, han var ved at åbne op for dette elendige menneske, han sukkede dybt inden han begyndte at tømme sjælen for hende, "Jeg elsker min kone med hele mit hjerte... nej vent med hele min sjæl, eftersom mit hjerte ikke banker mere er den en lidt vattet ting at sige", han kløede sig lidt i nakken mens han stadig holdt et stift blik på vejen, han var virkelig ked af det, men han ville for intet i verden vise det for Ace da hun kun var et menneske og slet ikke fattede hvordan vampyre fungerede. Alexander åbnede munden og lod hugtænderne glide ind og ud et par gange inde han snakkede videre, han vidste ikke hvorfor han gjorde det havde bare en beroligende virkning på ham, "Hun er det eneste jeg har i denne verden jeg ikke kunne sælge eller dræbe for at tjene et højere formål, hun bliver den første vampyrdronning der sidder på Abbadons trone", Han tav da han vidste han lige havde sagt alt alt for meget til hende og bremsede hårdt op, "Ud, NU!". Alexander skubbede hende nærmest ud inden han med skrigende dæk kørte væk.
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

The touch of poison :.: Scars - Page 2 Empty Sv: The touch of poison :.: Scars

Indlæg af Gæst Man 25 Apr 2011 - 22:18

Ace så temmelig paf ud og blev så smit ud i det hun råbte vredt"ja godmorgen! alle vil være fucking herkser og bla bla ting!? i er ynkelige ! lev dog livet for en gangs skyld!" hun fnøs i det hun samlede vredt en sten op i hånden i det hun kastede den mod den kørende bil og der lød et ovnlig brag i det stenen ramte og Ace skyndte sig at løbe oven på til hotel værelset.
Få dage efter var Noir kommet hjem og fået en stor diskution med Scars og at hun ikke ville indblandes i den forbandet krig om en dum fucking trone og at hun havde det fint som det var og at hun snart var død træt af Alexanders planer om det ene og det andet og sagde at han ingen gang kunne ha forsvaret sit lager hvordan fanden han så skulle kunne styre et helt kongerige!?. Hun hadet ham for at tro hun ville reagere over sådan en dum by der var så magtgal og ond som selveste Di Morga. Ace havde været hjemme i en uge ved sin mor og far i london i det hun var taget tilbage til sit hotel værelse. Det var virkelig sent på aftenen, og Noir var taget en tur til udlandet for at slappe af og ville komme hjem efter en uge for at se om Scars tanke gang havde ændret sig. Ace sukkede og gik indenfor og fik nøglen til sin dør og tog elevatoren op til næsten sidste sal lige en sal inden og gik så hen til sin dør og fik sig låst ind dog døren var ikke låst?"Hm mærkeligt.. glemte jeg at låse den eller måske rengørings konen" hun smilede og åbnede og sagde"Magarita? er det dig" hun kaldte alle der arbejdet her for alt muligt drikkeligt eller blot mærkeligt?.
Hun så skuffet rundt og sagde"Øøøøøvvvvv... ingen ting til mig, hvad kunne det så være " hun smækkede vredt døren i efter sig og trak kufferten hen til siden af højre væg og gik så hen til sin sofa og lagde sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The touch of poison :.: Scars - Page 2 Empty Sv: The touch of poison :.: Scars

Indlæg af Scars Ons 27 Apr 2011 - 18:02

Alexander hørte godt stenen ramme bilen, men han følte der var mere vigtige ting at tage sig til end at gå amok på en forsvarsløs pige ligenu, hun skulle hjem og finde ud af hvem der havde sladret til Noir hvorefter vedkommende skulle klynges op i den første og bedste lygtepæl, han kørte vred afsted med vinden susende ud af hullet i bagruden og parkerede snart bilen foran et gigantisk højhus i midten af Terre, det havde kostet ham en formue at købe stedet, men til en forbedring fra pakhuset var det meget nemmere at sikre og det gav et meget mere legalt udtryk fra sig, han kastede nøglerne i hænderne på en af piccoloerne og gik indenfor i det enorme ingangsparti hvor det første man ville møde var et massivt vagtopbud og en masse maskiner der undersøgte en fra top til tå, han gik lige igennem uden at blive stoppet og gik ind i en privat elevator der kun kørte til det øverste kontor 53 etager oppe. Alexander havde knap nok nået at smide jakken og sætte sig ned før Noir kom ind og et stor skænderi der kunne høres flere etager under, Alexander sluttede af med at brøle til hende af sine lungers fulde kraft mens hun var på vej ud af døren, "JEG SIGER JO AT JEG IKKE HAR LAVET EN SKID MED HENDE... OG GØR DET HELE FOR OS, JEG GØR DET SÅ JEG IKKE BEHØVER AT GØRE DETHER MERE OG JEG EN GANG FOR ALLE KAN SKABE EN VERDEN DER IKKE ER STYRET AF EN MODBYDELIG SATAN! OG HVIS DU IKKE KAN SE DET ER FOR OS JEG KÆMPER SÅ VED JEG IKKE HVAD JEG SKAL GØRE!". Han havde været rasende ud over alle kendte grænser og havde været ved at løbe efter Noir for at få hende til at høre efter, men havde tvunget sig selv til at give hende den plads hun havde brug for, dog skumlede han af vrede mens han hakkede en kniv ned i bordet for at komme af med noget de flammer han havde i kroppen. Senere på ugen havde Alexander taget til Ace's hjem, han havde allerede fundet ud af alt om hende og hendes familie så han kunne bruge det mod hende skulle det blive nødvendigt, han havde åbnet døren med hendes luft dims som var blevet lavet til en lille låssmed og et par andre ting, han havde bare sat sig i en stol og ventet på Ace, en af hans agenter havde informeret ham om at hun var på vej tilbage og Alexander regnede med at hun ville vende tilbage til sit hjem, da hun kom ind forblev han usynlig og ventede lidt inden han med en stille stemme sagde "Velkommen tilbage, hvordan var ferien?"
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

The touch of poison :.: Scars - Page 2 Empty Sv: The touch of poison :.: Scars

Indlæg af Gæst Ons 27 Apr 2011 - 18:57

Ace sukkede stille og strøg sig let over kinden i det hun var rigtig træt og skrig så let da hun hørte stemmen"HVEM DER!?" hun så helt panisk rundt og gik bagud, vis man så godt efter kunne man se 6 bide mærker hvilket var hele 3 vampyr bid på den ene side af hendes hals, venstre side og de var ikke vildt friske men skam for en uge siden. Hun så lidt panisk rundt og gik så bagud mod døren for at tænde lyset og fik det da endelig tændt og kiggede så undrende rundt i det hun sagde"Hmmm hvem er det der er her!?" hun så temmelig striks ud. Hun mærkede hårene i nakken rejse sig og tænkte så på stemmen og sagde med hånden chokerende over munden"OMG!... dig? hvad laver du her i mit hjem din slimede mide ting," hun løb hurtigt hen af mod køkkenet og fik trukket en kniv frem og så lidt rundt og sagde"jeg smider den ikke før du kommer frit frem, og vidste du ikke at det er yderst ulovligt... at bryde ind i ens hjem og så især på hotellet, de kan jo overvåge dette" hun glemte dog at vis hun ikke kunne se ham kunne de nok heller ikke se han var brudt ind i hendes lejlighed og så ville de nok bare sige dette var hendes fantasi der spillede hende et pus?. Hun sukkede stille og slap kniven i det hun bed tænderne lidt sammen og sukkede så....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The touch of poison :.: Scars - Page 2 Empty Sv: The touch of poison :.: Scars

Indlæg af Scars Ons 27 Apr 2011 - 19:19

Alexander smilede over hendes reaktion og rejste sig langsomt uden at sige en lyd, det var så hyggeligt at høre på hende dog fik han (hvis hun havde kunne se det) et overrasket udtryk da han så bidemærkerne, hun var virkelig ikke en der kunne forsvare sig selv, eller hun var en der havde en mystisk fetish med vampyrbid, han havde prøvet det sidste for længe siden og det var ikke noget han ønskede at huske på nogen måde. Alexander fulgte stille med hende ud i køkkenet hvor han endnu engang blev overrasket da hun valgte at trækken en kniv der ikke var lavet af hverken sølv eller plasma og ville forsvare sig med den... det var vidst ikke noget under at hun var blevet budt, dog kunne han ikke lade være med at have ondt af hende alligevel. Alexander trådte frem inden hun kunne nå at smide kniven og lod sig selv blive spiddet igennem maven så den hang i luften for så at lade sig blive synlig så hun kunne se ham. Han kiggede på hende med et alvorligt udtryk og prøvede at røre hendes bidemærker med den ene finger, "Hvad er der sket med dig? hvem har dog bidt dig?", han stemme var lød oprigtigt som om han var bekymret for hende hvilket han i virkeligheden også var. Alt imens han snakkede vippede kniven lystigt i maven på ham og det virkede ikke som om han havde det vilde problem med det, han blødte heller ikke andet end lige rundt om såret.
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

The touch of poison :.: Scars - Page 2 Empty Sv: The touch of poison :.: Scars

Indlæg af Gæst Ons 27 Apr 2011 - 20:03

Ace så temmelig chokeret på ham og rødmede over kinderne i det hun vendte blikket stille til den anden side for han ikke skulle se hendes tydelige rødmen over for dette berøring på halsen"det var en udfordring og jeg kunne ikke modstå den, dog bed han mig 2 gange mere for sjov blot for at mærke min hals" hun så let på ham og så temmelig ked ud i det hun bemærkede kniven ovnlig nu og så temmelig panisk ud og hoppede bagud nærmest i det hun pegede og så skrig"HOLD DA KÆFT!? hvad... hvad er det lige du har gang i der!?" hun så temmelig chokeret på det og trak den så hurtigt ud og sagde"er du sindsyg, gør det slet slet ikke ondt!" hun bed sig let i underlæben og trådte lidt bagud og sagde"Hmmm.. så hvordan kom du egenlig ind i min lejlighed" hendes gylden brune løve ligende øjne glinsede let mens hun betragtede Scars og hendes fingerspidser gled blidt væk fra selveste skaftet af kniven og hun betragtede blodet ned af hans tøj og sagde så stille med et let hoved kast mod sofaen" skal vi gå der hen" hun gik stille ud til stuen og satte sig så i en af de 2 store 3 mænds sofaer og sagde"så .. hvordan går det med din elskede kone? du er vel ikke blot kommet kun... for at snakke forretning? eller hva" hun så lidt mistænksomt på ham og sagde"Jeg høre forresten noget om min familie, de siger at de har haft en slags stalker, noget deres personlige sender har kunnet mærke der er logget ind på deres hjem?, det skulle vel aldrig være dig der har gang i et eller andet..." hun så temmelig striks ud nu og berørte blidt sine vampyriske bid på halsen og så lidt flov ud..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The touch of poison :.: Scars - Page 2 Empty Sv: The touch of poison :.: Scars

Indlæg af Scars Ons 27 Apr 2011 - 20:26

Alexander smilede til hende da det ikke virkede som om hun var blevet tvunget til at blive bidt og på den måde var det hendes egen skyld hvis hun fortrød, det gav et lille sug i kroppen da hun hev kniven ud, langsomt begyndte blodet der var løbet ud på hans skjorte ind i kroppen igen og såret lukkede med en lille underlig lyd, "Du har ingen grund til at være nervøs på mine vejne... jeg havde sagt noget til det hvis det havde kunne dræbe mig", han smilede til hende og fulgte efter hende tilbage til sofaerne og satte sig ned med et trist udtryk. Alexander kiggede på hende og tog en pakke smøger op af lommen for at høre om hun havde noget imod han røg, men han gelmte lidt pakken og lagde den fra sig mens han lænede sig lidt tilbage i sofaen overfor hende, "Ja det er en af mine folk som har holdt lidt øje med dig og din familie, du må forstå at når man køre en forretning som min er der visse forholdsregler man må tage... der er ikke sket noget og der vil ikke ske noget, det lover jeg", han smilede igen, men det virkede alligevel tomt og glædesløst på en uhyggelig trist måde for Alexander. Han kiggede på cigaretpakken igen, men lod den bare ligge på bordet, "Min kone og jeg... hvad skal jeg sige... hun forstår ikke hvad det er jeg prøver at gøre for hende, hvordan jeg forsøger at gøre Di Morga til et sted hvor man ikke behøver at være bange for slave mestre og slave handlere og mest af alt Malakel", Alexander sukkede dybt, han forstod ikke hvorfor han sad og betroede sig til denne kvinde, men der var bare et eller andet over hende som gjorde hende lidt mere til at stole på end så mange andre mennesker han havde mødt, Mark LeDúke stod stadig som et brændende eksempel i hans hjerne. Alexander rejste sig og kiggede ud af vinduet mens han smed sin lange læderjakke på hans plads og afslørede at han kun havde en sort tanktop under, "jeg er ikke en god mand og jeg har for længe siden indset at der er få af denslags i dette land, men til forskel fra dem har jeg meget mere at kæmpe for, men det jeg kæmper for forstår mig ikke og tuder mig ørene fulde når jeg i bedste hensigt fortæller hende at jeg gør det jeg gør i en større sags tjeneste... Jeg er... Jeg er ikke sikker mere", han drejede slukøret rundt og kiggede på Ace mens han så mere slukøret ud end nogensinde før.
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

The touch of poison :.: Scars - Page 2 Empty Sv: The touch of poison :.: Scars

Indlæg af Gæst Ons 27 Apr 2011 - 20:38

Det kriblede lidt i hendes krop mens han sad overfor hende, hun følte lidt ubehag fordi denne mand havde seksuelle spændinger overfor hende i centret dog var dette vel blot som hun var et legetøj for ham og han levede af blod og var stærk og skræmmende.. jaaah hun havde det skam ikke for godt med at sidde overfor ham men sagde så stille"Måske du blot skal give hende tid og så os lidt vise hvem der bestemmer måske det kan måske hjælpe?" hun lukkede blidt øjnene og bed sig i underlæben og sagde"ah jeg vidste forresten at du havde noget at gøre med vores lille stalker ting dog ikke at du ikke ville gøre noget, jeg tænkte nok at ligeså snart jeg tog hjem af at du ville holde øje med mig det jo blot forståeligt eftersom jeg ikke sagde jeg rejste?" hun så lidt undrende på ham og sagde"så elsker du hende eller er hun blot et lille sexlegetøj af dit?" hun lagde hovedet lidt på skrå og sagde"måske hun blot sur over hele tiden at miste dig måske" hun bed tænderne sammen og sagde"men en vampyr som dig kan vel os kun ha en skabelse? og være skaber du kan ikke rigtig tillade dig at have en kone sådan helt når du arbejder i dette her miljø de vil blot bruge det hårdt mod dig i en kamp husk det... desuden burde du måske spørge hende om et fripas du ved hvor du må gør alt du vil og så se hvordan det går?.. det kan være du føler dig indespæret og hende med skam os, hun er temmelig ung har jeg ret" Ace var et år ældre end Noir.
Hun så lidt undersøgende på Scars og sagde"men det er dit valg jeg snakker bare på livet løs..." hun så lidt den anden vej og sukkede så og sagde"Nårh men jeg smutter ibad" hun gik stille mod badeværelset og vis han ikke stoppede hende ville hun gå der ind og lukkede døren og så gå i bad efter at ha smidt tøjet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The touch of poison :.: Scars - Page 2 Empty Sv: The touch of poison :.: Scars

Indlæg af Scars Ons 27 Apr 2011 - 21:13

Alexander smilede til hende, hun havde stor visdom på trods af hendes unge alder og han kunne ikke rigtigt lade være med at smile lidt større som han lod tanken sive ind, men han vidste ikke hvordan han skulle være mere konsekvent foran hende da han ikke ønskede at jage hende væk hvis han pludselig begyndte at behandle hende mere hårdt, men han kunne vel på den anden side ikke argumentere mod en anden kvinde som forhåbentlig måtte have en form for forstand på andre kvinders følelser og hvad de gerne ville have. Alexander kiggede på hende da hun rejste sig og gik mod badeværelset, "Hvad mener du med fripas?", han så uforstående efter hende og satte sig ned sofaen mens han tænkte sig meget om... måske han burde spørge Noir om det, men i så fald til hvilken nytte, han var berygtet overalt for sine metoder og der var vel ingen chancer for en der kun var kendt for at være en hensynsløs morder med mindre han tog hvad han ville have, men måske var det det der skulle til foran Noir at han tog alle diskussioner og fejede dem af bordet. Alexander rejste sig og ringede til Noir, men fik ikke andet end en telefonsvare hvilket kun opildnede ham yderligere, han lagde en lang besked om hvorfor han gjorde hvad han gjorde og hvordan hun på det sidste havde fået den tro at hun havde mere at sige end hun havde, ting ville ændre sig fra nu af om hun ville eller ej. Efter han havde lukket mobilen igen fik han i et kort øjeblik en følelse af at han måske havde dummet sig, men han fejede tanken væk igen, han var nød til at stå fast og vise hvor skabet skulle stå, han var vampyr herre og han skulle nu opføre sig derefter og gøre det han følte mere end noget andet.
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

The touch of poison :.: Scars - Page 2 Empty Sv: The touch of poison :.: Scars

Indlæg af Gæst Ons 27 Apr 2011 - 21:27

Ace kom ud af badet stille og rolig med håndklæde om sig og betragtede undrende Scars og sagde"sig mig.. er du okay eller har hun lige haft ringet eller noget?" hun lagde hovedet undrende på siden og satte sig i sofaen overfor ham og betragtede ham fordi han så temmelig forvirret ud dog havde han vel fulgt hendes råd?. Hendes fingerspidser gled blidt hen af hendes lår og hun så temmelig bestemt på ham i det hun sagde"men tilbage til selveste det du er kommet for, lad mig så høre hvad du laver her i min lejlighed? er det forretnings anlagt eller personligt anlagt?"
Hendes gylden brune løvinde øjne betragtede Scars med denne her alvorlige spydighed igen som altid og hun følte sig lettere vred over han blot var brudt ind i hendes hotel lejlighed uden nogen som helst form for kontakt inden eller spørgelse om han måtte komme forbi?.
Hun rejste sig stille op og satte sig ved siden af ham og smilede ondt i det hun stille slikkede ham op af halsen og hviskede i hans øre"pas nu på med at bryde ind i min lejlighed en gang til, det kan være du ender med at komme godt og grundigt tilskade næste gang du ved... jo ikke hvad jeg kan have købt over i london måske mod jer vampyriske tingester"
Hendes finger gled blidt op af hans lår og hun smilede lettere lumsk nu for at vise ham at hun altså ikke var bange for denne her vampyr, der havde det med at gøre hvad han ville. Dog ville hun intet have med ham hun ville blot tirre ham til det punkt hvor han måske talte over sig eller noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The touch of poison :.: Scars - Page 2 Empty Sv: The touch of poison :.: Scars

Indlæg af Scars Ons 27 Apr 2011 - 21:57

Alexander kiggede på hende med et løftet øjenbryn da hun kom ud med kun et håndklæde om sig, det var frækt det skulle er ikkeherske tvivl om men han ønskede ikke noget med hende, ikke ligenu i hvertfald. Han nøjedes med at smile til hende lidt overfladisk og fulgte hende med øjnene da hun kom mod ham, "Du har ret, der er andre grunde til jeg er her... Som du ved er jeg ikke ligefrem en som de fleste lovgiver kan lide og desværre har en af mine folk lækket til en sikkerheds tjeneste og dit navn kom op, men jeg har sørget for at der ikke er fuldkommen sikkerhed om hvem du er, hvor du bor, eller hvordan du i det hele taget ser ud. Så det er såmænd en lille venlig visit for at fortælle dig det ville være en god idé at holde en lav profil i noget tid til jeg har fået styr på sagerne, jeg lover dig det ikke kommer til at tage mere end en måned højest", han blinkede til hende og fortsatte lidt endnu, "Og med hensyn til dit spørgsmål om hvordan jeg kom ind... dit badeværelsesvindue stod åbent". Alexander tav og han kiggede på hende da hun slikkede ham på halsen, *mennesker* det føltes fantastisk og han kunne mærke han blev en smule mere varm trods hans døde krop, han vidste ikke om hun gjorde det med vilje eller for at tirre ham yderligere, men enhver vidste at en vampyrs nærhed var noget kvinder kunne lide og hvis de slikkede på dem ligefrem ville deres magiske charme vel virke som en uimodståelig magnet. Hun kørte nu hånden op af hans lår og han kiggede ned på den, der var noget i gære og han var ikke sikker på han kunne lide dette, men på den anden side var det så dejligt at der var en kvinde der rørte ham at han havde svært ved at kontrollere det, han begyndte med ubevidst charmerende stemme "Jeg ville gerne se dig give mig en skade", det kom som resultat til at han flirtede groft med hende.
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

The touch of poison :.: Scars - Page 2 Empty Sv: The touch of poison :.: Scars

Indlæg af Gæst Ons 27 Apr 2011 - 22:29

Ace betragtede Scars og smilede så lidt udfordrende da han sagde det med at han gerne ville se hende give ham en skade? fordi det kunne hun da sagtens i det hun pludselig ud af det blå havde jo advaret ham om noget hun havde købt i det hun stak en kniv direkte ind i hans ben tæt på et vis sted og trykkede så på siden af kniven da den sprøjtede dette flydende metalisk sølviske væske ind i hans ben langsomt hvor hun havde lavet denne lange flænge i, dog ville han ikke dø af det men han ville måske lide meget af det hvilket var dette hun gerne ville have!.
Hun rejste sig hurtigt op og løb ud i køkkenet og fik fat i en slags shotgun og stillede sig så i stuen igen og rettet dette mod Scars og sagde
"godt!, jeg ikke din ven eller arbejdende slave fister, jeg har været sød men nu er det tid til ikke at være sød mere, du vampyr og jeg har i sinde at dræbe dig hurtigst muligt, jeg har ingen intentioner om at være en fangbanger!" hun smilede ondt og rettet denne her mod ham og sagde
"Plasma kugler, nærmer du dig skyder jeg dem alle i dig, hvert rør har 50 små kugler i sig!, så pas på" hun smilede og ventede på hans reaktion!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The touch of poison :.: Scars - Page 2 Empty Sv: The touch of poison :.: Scars

Indlæg af Scars Ons 27 Apr 2011 - 22:56

Der kom ikke en lyd fra Alexander da hun hakkede kniven i ham, men havde det ikke været fordi han var død havde man kunne se ham blive blå i hoved af smerte, men dette viste sig overhoved ikke i hans ansigt som forblev i et uforstående ansigtsudtryk, inde i Alexanders hoved skreg og hylede han af smerte, men ikke et ord kom over hans disciplinerede læber, men langsomt begyndte han at trække kniven ud og lagde den til sidst på bordet hvor blodet der sad på den sitrede og fik en sorte farve inden det blev til aske og lagde sig på bordet som fint hvidt støv. Hvorfor hun gjorde kunne han vel egentlig godt forstå at hun var sur på ham, det var en alt andet end god måde de havde mødtes på, men nu hvor han ligefrem havde været venlig overfor hende kunne han ikke lade være med at føle sig en smule såret over behandlingen han fik... bogstavelig talt, "Jeg har ikke sagt noget om at du er min slave og jeg har bestem ikke tænkt mig at gøre dig til det, i så fald havde jeg da gjort det først vi mødtes", han sukkede og lukkede kort øjnene på grund af smerte, men det så bare ud som om han var træt, "Hvis du vil dræbe mig så gør det, jeg har ikke skide meget jeg kan gøre ved det nu og hvis jeg må være så fræk at sige det var dig der slikkede mig. Og det jeg må sige at der ikke er noget skidt ved at være en fangbanger som du så smukt kalder det, vi er bedere end du tror", han bukkede hoved og kiggede ned i gulvet, det ville være en højest besynderlig måde at dø på for ham, han havde altid forestillet sig episk kamp til døden, men man kunne vel ikke sidde og klage sig over det når man nu kunne tænke på så meget andet inden man døde, han tænkte straks på Noir og hvor sur hun ville blive når han døde og så hvor ked af det hun måske ville blive.
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

The touch of poison :.: Scars - Page 2 Empty Sv: The touch of poison :.: Scars

Indlæg af Gæst Ons 27 Apr 2011 - 23:10

Ace så undrende på Alexander og slap så shotgunen og sagde"jeg.. h.." hun så lidt væk og bed sig i underlæben og sagde"Undskyld" hun bed sig nervøst i underlæben og gik hen til Alexander og fik ham til at sætte sig i sofaen og hun tog blidt en sprøjte og sagde"rolig jeg ved hvad jeg gør" hun så på hans ben hvor hun havde nærmest fået dette metaliske stof til at løbe ud og satte så sprøjten lidt højere oppe og sagde"Jeg har læst lidt til læge ved min far den gang jeg boede ved dem i london, han er uddannet læge og advokat" hun smilede lidt flovt og sagde"så rige og virkelig vidunderlige kloge forældre og så med sådan en dum datter som mig der ikke kan lave andet end selvforsvars mekanismer.." hun så lidt væk og så mod Alexander igen og sagde"hmmm jeg ville ikke vide hvordan noget af det er, jeg har ikke haft sex før, min familie værner meget om renhed og jeg skal være jomfru til jeg bliver gift sådan holdning har de til mig" hun så lidt nervøs ud og sagde"men øhm?... undskyld det før" hun regnede ikke med han ville angribe hende eller straffe hende, hvorfor skulle han? altså sådan en ond person var han heller ikke lige, sådan var han jo kun i starten da hun havde mødt ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The touch of poison :.: Scars - Page 2 Empty Sv: The touch of poison :.: Scars

Indlæg af Scars Ons 27 Apr 2011 - 23:23

Alexander blev en smule overrasket, han havde regnet med at møde et skud fra geværet og så ville han have forsvundet i en verden af smerte og aske, han kiggede op på hende med et underligt blik og holdt et smil væk mens han med lav og smertefyldt stemme sagde, "Jeg kunne næsten heller ikke holde masken mere", han kunne mærke nålen gå gennem hans hud og næsten med det samme begyndte smerte at forsvinde som dug for solen, han kunne have kysset hende men undlod fuldkommen at gøre det da han hørt på resten af det hun havde at sige og nikkede blot en smule mens han ømmede sig på benet der langsomt begyndte at heale igen, "Du skal ikke frygte denslags fra mig, jeg har dummet mig nok og bæstet i mig er under kontrol for nu, du skal ikke engang begynde at sige undskyld til mig, det er vidst mest mig der skylder dig en undskyldning for den hårdhændede behandling du fik under vores første møde". Alexander prøvede at rejse sig, men benet knækkede sammen under ham og han faldt ned i sofaen igen under banden og svovlen på tung russisk manér, han kiggede igen på Ace med et lille smil, " men siden du ikke... har gjort det endnu... hvordan kan du så vide at det er så slemt at være en fangbanger? Undskyld min åbenhed og du skal ikke føle dig tvunget til et svar", han prøvede at lyde forsonene på trods af at han var nød til at stoppe et par gange midt i sætningen for at bande lidt på russisk.
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

The touch of poison :.: Scars - Page 2 Empty Sv: The touch of poison :.: Scars

Indlæg af Gæst Ons 27 Apr 2011 - 23:36

Ace holdte ham for munden og sagde"så slut med alt den BANDEN!... jeg vil ikke høre det sømands snak her i min lejlighed selv om det blot er på et hotel er dette mit fristed og mine gæster går under mine regler og det er ingen banden, du må ikke rejse dig op, jeg har lige prikket hårdt ind i en af dine nerver du kunne sikkert ikke mærke det på grund af smerten kan jeg regner ud eftersom du ikke skrig`? af det hvilket er meget facinerende men stadig.. pas på dig selv for gudsskyld og bliv læggende i mindst en halv time så skulle din nerve være okay og du vil kunne gå normalt uden smerter eller nogen form for ingen balance okay?" hun så lidt flovt på ham og bed sig i underlæben i det hun sagde"Jeg havde en gang en søster... derfor respektere jeg mig selv som hellig fordi.. hun endte ved en anden familie mens jeg kunne blive ved min mor og far blot... fordi jeg havde det rigtige gen.. altså min mor fik os begge men min far vores rigtige far, var for snobbet og ville ikke ha en pige med hvid hår, han var bange for hun blev ... albino ? en der ikke kan tåle lys så.. han lukkede hende inde på et hjem for små børn og senere fandt en familie hende.. og fik hende med sig" hun så lidt på Scars og sagde"derfor er jeg så speciel til min familie, jeg skal forblive ren i deres øjne, derfor hader jeg fyre, de primitive og lystne... ikke romantiske og sådan.. måske men de tænker mest på sex... har jeg ret" hun lod blidt fingeren stryge op af hans lår og rejste sig så og fik væsken smidt ud i vasken og kom så ind igen og sagde"Min familie er rig, og meget uddannet, meget hygiejniske i det og renlige angående deres dyd... " hun sukkede og sagde"jeg ved det heller ikke.. men min søster.. så vidt jeg ved har hun givet sig til en, jeg kommet for at finde hende og den dumme vampyr der har besudlet hende.." hun sukkede stille og så mod Scars og sagde"og mine kilder siger.. at min søster har noget med dig at gøre..." Noir var os 18 år dog ikke i udseende, de var tvillinger men blot ikke identiske... de blev begge opfostret med den overbevisning at de kun havde forældre og ingen søskende men... Ace havde fundet papirene.. "Hun hedder vist Noir.. ? så vidt jeg ved"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The touch of poison :.: Scars - Page 2 Empty Sv: The touch of poison :.: Scars

Indlæg af Scars Ons 27 Apr 2011 - 23:55

Alexander stivnede lidt da hun begyndte at snakke, hun var i familie med Noir og ville formentlig ikke blive særlig glad når han fortalte hende at det var ham der havde besudlet hende, dette kunne kun ende på en dårlig måde ligemeget hvordan han greb det and, så han kunne vel lige så godt bare få det ud af verden med det samme. Alexander sukkede tungt inden han begyndte at snakke, "Jeg mødte Noir for snart lang tid siden og vores første møde var ikke ligefrem en dans på roser for nogen af os, men nok mest af alt ikke for hende. Jeg var var blodsyg, jeg havde ikke drukket i flere uger og det indre dyr der lever i alle vampyre havde den fulde kontrol med mig, til alt held for hende gik jeg ikke amok og drænede hende til døde, men", Han så brødebetynget ned i gulvet, "Jeg var den der forbrød mig på di søster og som om det ikke var nok tvang jeg hende vel nærmest til at gifte sig med mig bagefter hvor jeg så lavede hende om til en vampyr", det hele var lige blevet heldt ud og han ventede kun på at høre hagl geværet blive ladt og skuddet der på ingen måde kunne undgås fra en hævngerrig søster som nok gerne ville gøre det af med hendes søsters voldsmand".

//sorry det er kort :S//
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

The touch of poison :.: Scars - Page 2 Empty Sv: The touch of poison :.: Scars

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 0:01

Ace så nærmest selv skudt ud i det hun faldt ned på gulvet på røven egenlig og betragtede helt lammet Scars og så på denne mand, han var hendes søsters !? forlovede nej.. være mand dette var hendes mand og ham der havde gjordt noget forfærdeligt ved hende, hun vidste der var sket noget med hende den dag!?. Hun så helt ked ud og mærkede tårene glide og sagde"dit forbandet uhyre!? du er så seksuel og virkelig vild og alt det, og så... så har du min søster som din kone!? hun er kun 18 år i alder og hun er vampyr nu os, hvad har du gjordt dit bæst fra underverdenen!" hun tog hårdt fat i Scars og slog løs på ham i det hun var vred og ikke kunne tolerer hendes søster var sammen med dette svin af en pervers fyr der kunne hoppe på alle og enhver"Jeg hader dig virkelig!" hun så vredt på ham og før hun vidste af det havde hun skam bidt ham i halsen temmelig hårdt, og fordi hun havde sakse bid havde hendes tænder nærmest slebet sig igennem årene til lidt dæmoniske spidse inde i kindtænderne og så til hjørne tænderne men så heller ikke længere. Hun bed hårdt fat i ham så blodet begyndte at løbe og hun holdte godt fast i ham så han ikke kunne slippe hende, hun ville se dette svin dø. Hun slap ham med blod smurt om hendes mund og det lange orange hår læggende blidt ned af hendes skuldre og de gylden brune løvinde øjne stirrende dyrisk i hans i det hun tog fat i kanylen og jagede den direkte ind i hans lår og sagde"der stadig rester!" hun så temmelig vred ud og sagde"Hvor er hun, hvad har du gjordt ved hende!" hun regnede ikke med Scars ville kæmpe imod eller gøre noget, indtil videre havde han vist sig temmelig vattet!.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The touch of poison :.: Scars - Page 2 Empty Sv: The touch of poison :.: Scars

Indlæg af Scars Tors 28 Apr 2011 - 0:18

Alexander kunne ikke bebrejde hende, han ville vel også være gal på dem der havde dræbt hans forældre hvis det ikke havde været fordi hans forældre havde været nogen barske skiderikker som havde gjort hans liv til et helvede fra den dag han havde kunne huske dem. Han lod hende til at starte med tæve løs på ham, men han kunne gradvist mærke hvordan dyret begyndte at kæmpe som en besat for at han skulle slå igen og han blev mere og mere villig til at give slip på det, til sidst blev det da også for meget for ham, da hun bed ham blev hans øjne smalle og han kunne mærke vreden blive så stor han ikke kunne styre det mere og han gav slip. Da hun endelig stoppede med at bide ham troede han at han ville kunne styre bæstet, men nej, hun valgte en sidste ydmygende handling der blev for meget for ham han kastede sig over hende, han sprang op fra sofaen og overfaldt hende med uhyggelig fart og præcision som en ørn der angreb et chanceløst bytte. Alexander holdt hende nede i gulvet mens han brølede som en sulten løve ned i hoved på hende og hans skarpe tænder var få cm fra hendes hals, "Jeg er ikke en person man gør denslags med!", han kunne mærke han ville hende noget så grusomt, men en lille tanke i baghoved kæmpede for at holde en rest af menneskelighed tilbage.

//sorry begynder virkelig at være træt ^^//
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

The touch of poison :.: Scars - Page 2 Empty Sv: The touch of poison :.: Scars

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 0:26

Ace mærkede ham oven på sig og skrig let i det han var som en løve der holdte hende, hun kunne ikke få ham væk uanset hvad hun gjorde og hendes hjerte sad helt oppe i halsen på hende og prøvede næsten at skubbe sig ud så hun ville dø så hurtigt slog det og hårdt skam også fordi hendes brystkasse gjorde sindsygt ondt, og det var skam ikke Scars der havde en hånd der eller noget til at påføre smerte, det var frygten der fik hende til at få ondt og hendes krop rystede som et hjælpeløst dådyrs mens hun skrig og mærkede tårene glide ned af hendes kinder mens hun lå forsvarsløs under hans stærke og meget tunge vægt, han var ikke fed eller noget men han vejede virkelig noget når han lagde kræfter i, han var som en klippe der lå over hende og ville til at bide hende!?.
Hun så helt chokeret ud og sagde"slip mig så fri dit perverse sex monster!, du modbydelig og klam og jeg har virkelig sympati for min søster at hun skulle have sådan en som dig ind i sig første gang! du er ulækker vampyr tingest! " hun så vredt på ham og bed ham faktisk direkte i øret da han kom tæt nok på hendes hals, hun var utæmmelig Ace var skam den af søstrene der var mest knald på, hun hadet virkelig inderligt fyre og ville slet ikke have noget med dem at gøre de var klamme alle sammen i hendes øjne, dog... Scars havde fristet hende men hun ville aldrig lade ham slippe afsted med noget med hende!?. Hun så vredt på ham og blottet tænder og sagde vredt råbende mod ham som var de to vilde dyr der slås, mens hendes gylden brune dyriske løvinde brune øjne så dybt ind i Scars røde øjne og hun sagde vredt"VIS DU BIDER MIG!, BIDER JEG SATEME IGEN!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The touch of poison :.: Scars - Page 2 Empty Sv: The touch of poison :.: Scars

Indlæg af Scars Tors 28 Apr 2011 - 0:41

Alexander brølede tilbage i hoved på hende med meget større kraft end noget menneske nogensinde ville være i stand til at råbe med, han brølede virkelig som et dyr og hans ord var sværere at fatte og det blev bestem ikke bedere da hun bed ham i øret som dog begyndte at heale ummidbart efter. Alexander var så vred, han kunne ikke se andre muligheder end at skænde hende på samme måde som hendes søster og bagefter gøre det helt af med hende i stedet for at gøre hende til noget mere vigtigt, dog kæmpede den lille tanke som en vild i hans baghoved for at få styr på situationen. Alexander trak hende op ved halsen og knaldede hendes hoved op mod væggen med enorm kraft så der kom en bule muren, han ønskede at blive ved til hun var død af det, men anden gang han skulle til at banke hende mod væggen standsede han og brølede i stedet ind i hoved på hende uden at være sikker på om hun var ved bevidsthed, "Jeg har gjort ting i mit liv jeg ikke er stolt af, jeg har dræbt,horet og skændet, men alt dette kan være nok! Hvis du vil dræbe mig, så dræb mig!", Han satte hende ned og gav hende geværet i hænderne inden han satte sig ned på knæ og endnu engang kiggede ned i gulvet mens han ventede på det nu uundgåelige, hvis hun hadede ham så meget kunne hun vel ikke gære andet end at dræbe ham, men med en overraksende stille stemme sagde han, "Din søster elsker mig og du har hørt på mig snakke om hende... så er du i tvivl om jeg føler det samme for hende?".
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

The touch of poison :.: Scars - Page 2 Empty Sv: The touch of poison :.: Scars

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum