Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
The touch of poison :.: Scars
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: The touch of poison :.: Scars
Scars- Highly competent (Rank 13)
Antal indlæg : 780
Ace var en ren drama magnet og havde muligvis.. måske ødelagt et perfekt ægteskab... til at smuldre det stille og roligt... Noir havde lagt på og slukket sin mobil og var ikke til at spore... forløbig."hvornår .. er jeg hjemme... det her tager jo forever!"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Få dage efter var Noir kommet hjem og fået en stor diskution med Scars og at hun ikke ville indblandes i den forbandet krig om en dum fucking trone og at hun havde det fint som det var og at hun snart var død træt af Alexanders planer om det ene og det andet og sagde at han ingen gang kunne ha forsvaret sit lager hvordan fanden han så skulle kunne styre et helt kongerige!?. Hun hadet ham for at tro hun ville reagere over sådan en dum by der var så magtgal og ond som selveste Di Morga. Ace havde været hjemme i en uge ved sin mor og far i london i det hun var taget tilbage til sit hotel værelse. Det var virkelig sent på aftenen, og Noir var taget en tur til udlandet for at slappe af og ville komme hjem efter en uge for at se om Scars tanke gang havde ændret sig. Ace sukkede og gik indenfor og fik nøglen til sin dør og tog elevatoren op til næsten sidste sal lige en sal inden og gik så hen til sin dør og fik sig låst ind dog døren var ikke låst?"Hm mærkeligt.. glemte jeg at låse den eller måske rengørings konen" hun smilede og åbnede og sagde"Magarita? er det dig" hun kaldte alle der arbejdet her for alt muligt drikkeligt eller blot mærkeligt?.
Hun så skuffet rundt og sagde"Øøøøøvvvvv... ingen ting til mig, hvad kunne det så være " hun smækkede vredt døren i efter sig og trak kufferten hen til siden af højre væg og gik så hen til sin sofa og lagde sig.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun så lidt undersøgende på Scars og sagde"men det er dit valg jeg snakker bare på livet løs..." hun så lidt den anden vej og sukkede så og sagde"Nårh men jeg smutter ibad" hun gik stille mod badeværelset og vis han ikke stoppede hende ville hun gå der ind og lukkede døren og så gå i bad efter at ha smidt tøjet.
Gæst- Gæst
Hendes gylden brune løvinde øjne betragtede Scars med denne her alvorlige spydighed igen som altid og hun følte sig lettere vred over han blot var brudt ind i hendes hotel lejlighed uden nogen som helst form for kontakt inden eller spørgelse om han måtte komme forbi?.
Hun rejste sig stille op og satte sig ved siden af ham og smilede ondt i det hun stille slikkede ham op af halsen og hviskede i hans øre"pas nu på med at bryde ind i min lejlighed en gang til, det kan være du ender med at komme godt og grundigt tilskade næste gang du ved... jo ikke hvad jeg kan have købt over i london måske mod jer vampyriske tingester"
Hendes finger gled blidt op af hans lår og hun smilede lettere lumsk nu for at vise ham at hun altså ikke var bange for denne her vampyr, der havde det med at gøre hvad han ville. Dog ville hun intet have med ham hun ville blot tirre ham til det punkt hvor han måske talte over sig eller noget.
Gæst- Gæst
Hun rejste sig hurtigt op og løb ud i køkkenet og fik fat i en slags shotgun og stillede sig så i stuen igen og rettet dette mod Scars og sagde
"godt!, jeg ikke din ven eller arbejdende slave fister, jeg har været sød men nu er det tid til ikke at være sød mere, du vampyr og jeg har i sinde at dræbe dig hurtigst muligt, jeg har ingen intentioner om at være en fangbanger!" hun smilede ondt og rettet denne her mod ham og sagde
"Plasma kugler, nærmer du dig skyder jeg dem alle i dig, hvert rør har 50 små kugler i sig!, så pas på" hun smilede og ventede på hans reaktion!
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
//sorry det er kort :S//
Gæst- Gæst
//sorry begynder virkelig at være træt ^^//
Hun så helt chokeret ud og sagde"slip mig så fri dit perverse sex monster!, du modbydelig og klam og jeg har virkelig sympati for min søster at hun skulle have sådan en som dig ind i sig første gang! du er ulækker vampyr tingest! " hun så vredt på ham og bed ham faktisk direkte i øret da han kom tæt nok på hendes hals, hun var utæmmelig Ace var skam den af søstrene der var mest knald på, hun hadet virkelig inderligt fyre og ville slet ikke have noget med dem at gøre de var klamme alle sammen i hendes øjne, dog... Scars havde fristet hende men hun ville aldrig lade ham slippe afsted med noget med hende!?. Hun så vredt på ham og blottet tænder og sagde vredt råbende mod ham som var de to vilde dyr der slås, mens hendes gylden brune dyriske løvinde brune øjne så dybt ind i Scars røde øjne og hun sagde vredt"VIS DU BIDER MIG!, BIDER JEG SATEME IGEN!"
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» Bad Boys, Bad Boys! Whatcha gonna do, whatcha gonna do, when they come for you? Oh, you just watch me, babe..[Dave] ANNULLERET!
» A touch like no other - Sidney
» Le Bar de la solitude/Touch me... - Andrija
» Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat]
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]