Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Løb for livet eller?? Aaron(privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Løb for livet eller?? Aaron(privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Løb for livet eller?? Aaron(privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Løb for livet eller?? Aaron(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Løb for livet eller?? Aaron(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Løb for livet eller?? Aaron(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Løb for livet eller?? Aaron(privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Løb for livet eller?? Aaron(privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Løb for livet eller?? Aaron(privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Løb for livet eller?? Aaron(privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Løb for livet eller?? Aaron(privat)

Go down

Løb for livet eller?? Aaron(privat) Empty Løb for livet eller?? Aaron(privat)

Indlæg af Gæst Tors 21 Apr 2011 - 15:08

Tid< 21:00 ca.
Sted< gågaden
Omgivelser< de mange nu lukke butikker samt et par nattens væsner
Vejr< mørkt og letter køligt
Tøj/påklædning< en hvid lårkort kjole med et sort bælte om samt et par sorte stiletter med meget høj hæl samt en hvid skuldertaske med masser af plads

Mørket var faldet på faktisk var det sket allerede klokken 20:00 men det var først nu nattens væsner bevægede sig ud samt at nogle af byens unge fyre var på vej mod et lille diskotek for at feste natten lang, luften var kølig og natten rat stille de folk de var her snakke kun lavmælt igen råb eller skrig, et par betjente vandre ned af gaden stille og roligt uden rigtigt at han spor og lave, den ene var høj samt muskuløs med mørkebrunt hår og grønne øjne den anden var lille men butte dog så denne mand stærk ud, hans hår var lidt langt samt blondt og sat i en hestehale dog dække lidt pandehår hans blå øjne, udover dem var der en stor gruppe af unge drenge som stod og hang ud over ved en gydes indgang, på jorden imellem dem stod en ramme øl og de fleste stod og røg samt drak imens de snakke sammen, her var også en hjemløs man, han var gammel samt lille og spinkel hans lille krop lå krøbet sammen på en bænk med et tæppe over sig og en tom ølflaske i favnen. Butikkernes vinduer var mørke og tillukke da butikkerne var ´lukket for i dag, kun en lille kro samt en pølsevogn og et diskotek havde åbent denne nat som lignede alle andre nætter, dog sket der noget der fik brudt stilheden nemlig lyden af stilethæle der ramte jorden i en fart så det gav en klikkende lyd, den person der bar skoene var en høj spinkel kvinde som dog havde en utrolig smuk krop som var klædt i en hvid kjole som fremhævede hendes mellem barm og hendes smukke talje samt at den viste hende lange smukke let brune ben. Denne kvindens hår var klippet i en hel kort frisurer som passe fint til hendes smukke ansigt som var utrolig feminint, hendes brune øjne bar et forførende skær dog var der lidt snu hed i dem lige nu, bag hende kom en høj muskuløs mand løbne efter hende"Kom så her tyve tøs!! og gi mig mit ur"råbte han vredt imens han løb. Kvindens navn var Shilla og ja en så smuk kvinde som hende sku man ikke tro stjal men det gjorde hun og hun var endda dygtig dog var der gået noget galt denne nat og var derfor blevet opdaget, dog havde betjentene ikke set hende endnu, hun stoppe hurtigt op og smed skoene af hvorefter hun samlede dem op og løb så videre igen da manden kom, tætter på, dog ku hu nu løbe hurtigere selv om kulden lag sig om hendes krop som et tæppe. Hun ku ikke ignorere kulden for hun var blot menneske dog var hun anderledes det var tydeligt
.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løb for livet eller?? Aaron(privat) Empty Sv: Løb for livet eller?? Aaron(privat)

Indlæg af Gæst Tors 21 Apr 2011 - 15:36

Aaron tænkte at han ville ud og drikke denne aften. Det var lang tid siden han havde drukket hjernen ud og bare givet slip på alle hans hæmninger. Efter alt det der var sket for tiden havde Aaron brug for at slippe sig løs. Glemme alt for bare en aften. Han satte sig op på sin Kawasaki Ninja. Han tog sin sorte hjelm på med det sorte visir så man ikke kunne se hans ansigt. Aaron kørte ned mod byen. Da han nåede frem så han kvinden der kom løbende, han så også den anden mand der fulgte efter hende. Aaron kunne ikke lade være med at smile under sin hjelm. Han kørte forbi kvinden da han jo var på vej den modsatte vej. Han drejede sin motorcykel så den drejede skævt og ind foran manden der fulgte efter så han sprang ind i nogle skraldespande for ikke at blive ramt. Aaron kørte op mod kvinden. Han bremsede lidt ned så han kom op på siden af hende. Han greb fat i hende og rykkede hende bag på hans Motorcykel. Aaron sagde roligt ’’ Hold godt fast tøs ’’. Aaron kørte af sted og han kørte hurtigt, omkring de 180km. Han kørte igennem gaderne og op mod en af byens bakker hvor man kunne se det meste af byen fra. Da de nåede bakken stoppede han og hoppede af sin motorcykel. Han tog sin hjelm af og smed den. Han ruskede lidt i sit sorte hår så det sad godt igen. Han var en meget smuk man. Smukkere end de fleste. Nok på grund af hans Ærkeengel side. Men han lignede et menneske helt. Han havde fine træk dog mandige. Aaron havde Snakebite i sin underlæbe og en læderjakke på der var åben. Man kunne se han havde en sort T-shirt på indenunder hvor der stod ’Fuck Everyone’ på. Aarons øjne var himmelblå og når man så i dem var det som blev man lidt varmere og alting blev lidt bedre. Man kunne se han var veltrænet med vaskebræt. Dog var han ikke overtrænet eller buffed. Aaron åbnede sædet på sin Kawasaki og tog en flaske Whisky frem. Han åbnede flasken og tog en stor slurk. Han kiggede ført nu over på Shilla og gav hende et skævt smil og sagde med en rolig mandig stemme ’’ Fortæl mig… Hvorfor blev du jagtet af det fede svin ’’. Aaron kom med et grinagtigt fnys og tog en stor slurk mere og rakte så flasken over til Shilla.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løb for livet eller?? Aaron(privat) Empty Sv: Løb for livet eller?? Aaron(privat)

Indlæg af Gæst Tors 21 Apr 2011 - 16:13

Shilla løb så hurtig som hende lange smukke ben nu ku bære hende dog var det nu også tydeligt at denne unge kvinde var smidig det ku let ses, hun så sig kort over skulderen for at se hvor manden nu var dog opdage hun hurtigt at han var kommet tætter på*fuck*tænkte hun imens hun igen så frem for ikke at falde, hun var et smukt menneske et der selv fik vampyrer til at falde for sig, hendes krop var spinkel men smuk hendes barm mellem men velformet og hendes røv lille men fast, så var der hendes hud som var letter brun samt helt fin uden urenheder eller andre små fejl og så var der hendes ansigt som havde de flottetese træ og hendes dejlige brune øjne, hun løbe videre men stoppe så brat op da hun hørte lyden af en motorcykel og så lyden af manden der ramte skraldespand nu, mere nåde hun ikke at opfatte før hun blev trukket op på motorcyklen dog hørt hun fyrens ord og lag hurtigt armene om livet på ham. Shilla rødmede let for hun ku tydeligt mærke hans veltrænet mave, hun sagde intet men betragte bare omgivelserne imens de gled forbi, hun var nu glad for at denne fyr havde redet hende ellers var hun nok endt i den anden mand seng ikke noget hun ønske. Efter lidt tid stoppe de enlig og hun hoppe elegant af hvorefter hun rette lidt på kjolen af ren vane selvom den sad perfekt på hendes smukke krop, først nu vendte hun sig om og betragte sin redningsmand som enligt så ret så godt ud, det fik hende til at rødme mere"tak, tak og mange gang tak for din hjælp"sag hun så let med en smuk forførende stemme imens hun trådte et skridt frem mod ham imens hun betragte ham, sku hun sige sandheden? nej det ville bare gi problemer"jeg kom til at gå ind i ham og glemte at sige undskyld så han blev sur og løb efter mig2sag hun let.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løb for livet eller?? Aaron(privat) Empty Sv: Løb for livet eller?? Aaron(privat)

Indlæg af Gæst Tors 21 Apr 2011 - 16:28

Aaron lagde mærke til hun ikke tog imod flasken han rakte hen imod hende. Han trak den tilbage og tog en slurk Whisky mere. Han Grinede en smule meget lavt og rystede let på hovedet da hun kom med sin lille historie. Aaron trådte et skridt tættere på hende så han stod helt op af hende. Han tog en slurk mere og sagde så roligt ’’ Du prøver at fortælle mig at denne mand er dum nok til at jage dig foran to politi betjente fordi du gik ind i ham.. Jeg troede du var lidt klogere end at komme med sådan en lam undskyldning.. Men du virker okay..Tøs ’’. Aarons blik gled op og ned af Shilla. Han slikkede lidt whisky af sin underlæbe og sagde roligt ’’ Navnet er Aaron.. Aaron Grayguard.. Folk kalder mig Gray eller Ghost.. Hvad er dit navn.. Lækre tøs ’’. Aaron gav hende et skævt smil. Han prøvede at få øjenkontakt med hende. Aaron regnede med hun enten havde stjålet fra denne mand eller virkelig provokerede ham, lige meget hvad så syntes Aaron om det. Han hadede kedelige kvinder. Han var ikke just selv en lovlydig person. Han gik drilsk rundt om Shilla. Han stoppede foran hende og sagde for sjov ’’ Jeg kan da godt forstå han løb efter dig.. Du ser ikke værst ud ’’. Aaron kom med sit fnyssende små grin og kiggede på hende igen. Han lå værke til hvordan hun rødmede. Han rakte flasken frem igen ’’ Sikker på du ikke vil smage ’’. Aaron stod lidt og ventede og sagde så ’’ Nå.. er der så ingen belønning til din redningsmand ’’. Aaron smilede skævt igen og ruskede sig i hans sorte hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løb for livet eller?? Aaron(privat) Empty Sv: Løb for livet eller?? Aaron(privat)

Indlæg af Gæst Tors 21 Apr 2011 - 16:52

Shilla betragte ham imens han drak og lod ham roligt komme helt tæt på hende hun ku nu godt hører at hendes historie ikke var så planlagt"oki jeg stjal hans dyre ur"sag hun så let imens hun langsomt lagen hånd blidt på hans skulder, han virkede til at være hendes type hun elske mænd der faktisk ku være farlig for hende men sådan ting faldt hun nu blot for, hun ville ikke være normal hun ville skille sig ud fra alle andre mennesker og ja det virkede nu fint, dog have hun ikke hørt folk kalde hende lækre tøs før det var første gang, hun smilede let til ham og slap ham da han begyndte at gå rundt om hende"hmm må jeg kalde dig aro?"spurgt hun så let imens hun lage hovedet let på skrå, pæn det var han altså det måtte hun indrømme"shilla men kald mig bare hvad du nu finder passene "sag hun let hvorefter hun lo svagt imens hun lage armene om ham. Hun overvejede hvad hun ku gøre for ham mig fik så en ide som fik hende til at smile forførende "tak du er nu heller ikke så slem"svarede hun let hvorefter hun tog imod flasken og tog en lille tår før hun gav ham den igen og trak ham nu helt ind til sig imens hendes brune øjne mødte hans"her kommer det"svarede hun så let før hun lænede sig ind mod ham for så at kysse ham dybt men også lidt drilsk på munden før hun trak hovedet tilbage og så på ham med et fræk smil"ku det bruges?"spurgt hun et, man ku mærke at hun var e dygtig kysser og det ville måske tænde ham lidt og ja det var hvad hun prøvede på for han var altså lækker. Hun vidste dog at han nok ønske mere da et kys var en ret lille betaling dog kørte hendes tanker lige nu på at hun ku få maget for det ur hun havde hugget de penge ku hun købe mad samt tøj for, noget hun altid hade brug for hun levede på gaden dog ku det ikke ses på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løb for livet eller?? Aaron(privat) Empty Sv: Løb for livet eller?? Aaron(privat)

Indlæg af Gæst Tors 21 Apr 2011 - 17:21

Aaron smilede da han hørte hun havde stjålet hans ur. *lige en pige efter mit hoved*. Aaron kunne se hun ikke var en genert pige og det kunne han godt lide. Han kunne også se hun ikke var bange for berøringer. Aaron kunne ikke lade være med at komme med et stille grin der hun spurgte om hun måtte kalde ham Aro. Aaron kørte blidt en finder ned af hendes kind og sagde med en sensuel stemme ’’ Det gør du bare lækre tøs ’’. Aaron blinkede til hende. Da hun gik tæt på ham og lagde armene rundt om ham smilede han igen. Da hun kyssede ham kyssede han tilbage og placerede sine hænder på hendes hofte. Han var nu heller ikke en dårlig kysser. Da hun sagde han ikke var slem gav han hende et frækt smil og sagde ’’ Åh jo.. Jeg er slem ’’. Aaron nikkede ’’ Det gik an lækre tøs ’’. Han syntes også det var en lidt lille betaling. Han kom med et drilsk stemme og sagde roligt ’’ Jamen det var sødt.. Men lidt for lidt betaling.. Vi kunne jo dele pengene fra uret ’’. Aaron slikkede sig på sin underlæbe og satte sit hoved hen til hendes øre og hviskede så hans læber en gang i mellem blidt rørte hendes øre ’’Medmindre du har en anden betaling i tankerne ’’. Aaron bed hende let i øreflippen. Han var bestemt heller ikke en genert fyr. Han syntes hun var meget lækker og han kunne se på hende at hun brugte sit udseende. Det var dog kun noget der fik hende til at virke mere lækker i Aarons øjne. Han syntes jo det var godt han havde reddet hende. Han vidste også godt hun forstod hvad han mente.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løb for livet eller?? Aaron(privat) Empty Sv: Løb for livet eller?? Aaron(privat)

Indlæg af Gæst Fre 22 Apr 2011 - 19:21

Shilla betragte ham imens han kysse igen det var nu ret skønt og længe siden hun havde fået et kys da han slutte det så hun dybt ind i hans øjne imens hun betragte ham og lytte til hans mange ord"gir da gerne et mere"sag hun let hvorefter"jeg har brug for de penge "sag hun forførende imens hun langsomt begyndte at trække let i hans bluse dog stoppe hun da han hviske hende i øret"jeg vil gør hvad du vil ha mig til"svarede hun så frækt imens hun gnubbe sin krop let op af ham og lag armene om halsen på ham for så at møde hans læber igen nu i et mere forførende kys. Shilla vidste at hun måtte gøre hvad han nu ville ha hende til dog havde han da også fået tændt hende lidt, det var derfor hun nusse om ham og prøvede på faktisk at sælge sin krop, lidt dog på en pænere måde en ludder hun var nu også smukkere, hun stoppe kysset og hviske ham så let i øret"vi ku tag hjem til dig, så vil jeg gi dig en omgang du aldrig vil glemme"sag hun fræk men også ret kækt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løb for livet eller?? Aaron(privat) Empty Sv: Løb for livet eller?? Aaron(privat)

Indlæg af Gæst Fre 22 Apr 2011 - 19:21

//undskyld det er så kort vil ikke ske igen//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løb for livet eller?? Aaron(privat) Empty Sv: Løb for livet eller?? Aaron(privat)

Indlæg af Gæst Fre 22 Apr 2011 - 19:40

//Det er helt i orden.. det er ikke hver gang man har lige meget Krea//

Aaron kunne ikke lade være med at smile da hun kiggede ind i hans øjne. Hans øjne var så gode, så rene. Det var som alt blev bedre når man kiggede i dem. De passede slet ikke til Aarons personlighed. Aaron slikkede sig blidt over sin underlæbe ’’ Du må give mig så mange kys du vil.. Smukke tøs ’’. Aaron nikkede da hun sagde hun havde brug for pengene ’’ Det er jo ofte derfor man stjæler.. Du behøver heller ikke give noget for jeg reddede dig.. Jeg gør det gerne igen skulle det være ’’. Aaron gav hende et skævt smil. Så var der alligevel noget godt og nobelt i ham. Det var ikke fordi Aaron ville have noget for at redde hende. Faktisk var han ikke van til at få noget for at redde andre. Det var nok en af grundede til han var blevet som han var. Aaron tog en slurk mere af sin flaske. Da hun sagde hun ville gøre hvad han ville have kom han med en grinende fnys ’’ Jamen det lyder da dejligt ’’. Da hun kyssede ham igen kyssede Aaron tilbage igen. Han syntes hun var en frisk kvinde. De havde lige mødt hinanden og alligevel var hun sådan. Det kunne han godt lide. Han tændte lidt på det spontane i det hun gjorde. Han havde slet ikke forstået hun prøvede at sælge sig selv. Han havde ikke tænkt sig at kræve noget af hende for at redde hende. Dog havde han ikke noget imod det hun havde gang i. Da hun hviskede ham ind i øret smilede Aaron og gik over på sin Motorcykel ’’ Jamen.. Det lyder da som en herlig ide ’’. Aaron satte sig op og ventede på Shilla. Når hun havde sat sig op kørte han dem hjem til hans Hus. Det var et pænt lille hus. Dog passede indretningen til hans stil. Der var meget sort. Dog var der rent og ikke klamt og snavsede. Der var dog ikke særligt mange ting. I stuen var der kun en lædersofa et stuebord og et fladskærms TV. Han hang sin læderjakke op. Han havde en tatovering på sin højre overarm hvor der stod ’Be Free Fuckers ’. Aaron kiggede på Shilla ’’ Føl dig hjemme ’’. han gav hende et kys og pressede hende op mod væggen før han stoppede kysset og gik ud i køkkenet, dog en øl og sagde så ’’ vil du have noget ’’.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løb for livet eller?? Aaron(privat) Empty Sv: Løb for livet eller?? Aaron(privat)

Indlæg af Gæst Fre 22 Apr 2011 - 20:34

Shilla betragte ham han var enligt flink nok normalt vis hun blev redet ville folk ha noget af hende så det var nu også derfor hun ville gi ham noget igen men det så nu også ud til han var frisk, hun nikke så svagt til hans ord"ja det er det vel"svarede hun let hvorefter hun sendte ham et frækt smil, hun lænede sig helt ind til ham så han ku mørke hendes hjertes rolig slag men også dufte hendes lidt fine parfume som passe godt til hende, hun så op på ham med et forførende smil"jeg tager med glæde med dem"svarede hun let og lod ham gå over til hans motorcykel hvorefter hun selv gik over mod den med rolige elegante skridt, kort tid efter satte hun sig bag ham og lage armene om livet på ham. Denne gang nød hun dog turen mere, hun lukke øjne og nød turen indtil de stoppe, hun hoppe let af og fulgte efter ham ind i hans hus, hun betragte det nøje men vendte så blikket mod ham da han skubbe hende op af væggen, hun nød dog hans kys indtil han gik ud i køkkenet, hun rette sig helt op og tog stiletterne af hvorefter hun roligt gik over og lage sig let på hans sofa"jeg vil kun ha dig Aro"svarede hun letter forførende. Shilla satte sig let op igen for han også ku være her imens han var i køkkenet kom hun i tanke om noget der fik hende til at smile let"du Aro jeg ku vel ikke få lov til at sove her til i morgen samt få et bad?"spurgt hun let da det ku være rart med en god seng for en gang skyld, hun var van til at sove på bænke eller græs så en seng ku være fedt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løb for livet eller?? Aaron(privat) Empty Sv: Løb for livet eller?? Aaron(privat)

Indlæg af Gæst Fre 22 Apr 2011 - 20:50

Aaron åbnede sin øl og tog en slurk. Han gik ind og satte sig i sofaen og satte sig ved siden af Shilla. Han lagde sin arm over ryglænet på sofaen og smilede til Shilla ’’ Nå så det vil du var.. Jamen det må du skam også gerne få ’’. Aaron tog en slurk af sin øl og satte den så på bordet Han sad afslappet og kiggede på Shilla. Hans blik kørte lidt op og ned af hende. Der var ikke mange kvinder der var som hende. Så direkte og så smuk. Ikke nok med det, hun var også klog. Der var ikke mange kvinder som hende. Det Aaron havde set af hendes personlighed indtil nu var han meget imponeret over. Men hun var også meget smuk. Det var en god pakke i hans øjne. Han kiggede undrende på hende da hun spurgte om hun måtte få et bad og sove der natten over. Aaron kiggede lidt undrende på hende ’’ Jo det må du godt… Du har måske ikke et sted selv ’’. Aaron smilte skævt og sagde drilsk ’’ Men du skal ikke prøve at stjæle noget ’’. Aaron grinede en smule. Han lagde den arm han havde om armlænet rundt om Shilla og gav hende et kys mere. Han var blevet lidt nysgerrig. Tænk hvis hun boede på gaden. Var det mon derfor hun stjal. Hvorfor var hun så sød overfor ham. Alle de her tanker gik igennem hans hoved imens han gav hende et kys. Dog nød han kysset meget. Aaron kiggede hende ind i øjnene og spurgte ’’ Hvad er din grund til at tage med mig her over ’’.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løb for livet eller?? Aaron(privat) Empty Sv: Løb for livet eller?? Aaron(privat)

Indlæg af Gæst Fre 22 Apr 2011 - 23:09

Shilla smilede frækt til ham da han satte sig ved siden af hende, da han satte øllen fra sig lænede hun sit hovedet ind mod hans brystkasse imens hun så op på ham og lag let en hånd på hans kind på en forførende måde" det vil jeg gøre smukke” sagde hun let imens hun betragte ham, han var en flot fyr og desuden ku hun ikke rigtigt se ham som en fjende derfor følte hun sig også lidt tryg ved ham dog sagde hun det ikke, hun satte sig let op igen da han spurgte indtil det med husly "nej jeg har intet hjem, lever på gaden "svarede hun let dog også lid hemmeligheds fulgt for at lyde mere spændene, hun fniste let"jeg vil ikke stjæle fra min redningsmand "sag hun let hvorefter hun lod ham kysse sig dog holdt hun kysset kørerne i lang tid før hendes læber slap hans og hun smilede frækt. Shilla var sød overfor ham fordi hun faktisk var faldet lidt for ham dog ville hun ikke indrømme det, hun mødte hans øjne med sine brune smukke øjne som bar et let varmt skær"jeg ville se hvem du enligt er, desuden ville jeg gerne komme tætter på dig"sag hun roligt dog forførende imens hun langsomt begyndte at løfte hans bluse af så han bedre ku forstå hendes ord.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løb for livet eller?? Aaron(privat) Empty Sv: Løb for livet eller?? Aaron(privat)

Indlæg af Gæst Lør 23 Apr 2011 - 11:28

Aaron smilede lidt da hun lagde sit hoved på hans brystkasse. Det var en dejlig følelse. Han kunne mærke hendes varme. Det var ikke tit han klikkede så hurtigt med en kvinde som han gjorde med Shilla. Da hun sagde hun ikke havde noget sted at bo fløj de næste ord bare ud af Aarons mund uden han kunne nå at tænke over dem ’’ Du kan blive her så lang tid du vil.. Tøs ’’. Aaron vidste ikke hvad der gik af ham. Han plejede ikke at være sådan. Dog kunne han lide Shilla så han syntes alligevel ikke det var så slemt det han havde sagt. Aaron grinede en smule ’’ Jamen det er godt du ikke vil stjæle fra mig.. så blev jeg jo også nød til at straffe dig ’’. Aaron smilede drilsk og blinkede frækt til Shilla. Aaron var også selv ved at falde for hende. Dog var det ikke noget han helt vidste selv i nu. Da hun løftede trøjen af ham kunne hun se han havde bandager over sine ribben. Han havde også et par blå mærker. Det var tegn på han havde været oppe og slås. Bandagerne var tegn på han nok havde fået trykket nogle ribben eller brækket dem. Dog virkede det ikke til smerten gik ham på. Han havde en flot overkrop ud over det. Han var en der holdt sig i form. Det blev han nød til. Aaron smilede skævt og sagde ’’ Jamen du må komme så tæt på mig du vil, smukke tøs ’’. Aaron tog selv fat i hendes kjole op spændte den langsomt op bag på hendes ryg. Han kiggede hende direkte ind i øjnene og sagde drilsk ’’ Jeg er en slem person.. Er du sikker på du vil lære mig bedre at kende.. Det kan jo være du ligefrem kommer til at kunne lide mig ’’. Aaron grinede en smule. Det var lang tid siden han havde haft det så godt som han havde nu. Det var som om de forstod hinanden uden rigtigt at sige meget. De virkede til at have personligheder der passede godt sammen i hans hoved.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løb for livet eller?? Aaron(privat) Empty Sv: Løb for livet eller?? Aaron(privat)

Indlæg af Gæst Søn 24 Apr 2011 - 16:01

Shilla smilede da han sagde hun ku bo hos ham det var nu sødt nok og derfor nikkede hun også let"tak det var nu sødt af dig"sag hun let hvorefter hun lo let af hans næste ord"så det må du hvar?"spurgt hun drilsk men lo så blidt imens hun sendte ham et frækt blik idet hans bluse blev smidt på gulvet, hun betragte let hans flotte ,mave og så hans bandages "nå da så du en kæmper?"spurgt hun blidt hvorefter hun placerede et kys på hans mave før hun lod ham lyne kjolen af se den også endte på gulvet. Nu blev hendes smukke slanke krop helt synlig for ham dog havde hun en hvid bh samt g-streng på dog sad det undertøj super godt på hende, og vis man betragte hendes krop var der ingen sår eller ar men kun en fin hud, hun lænede sig let hen over ham så han nok endte med at ligge ned under hende"jeg er helt sikker og så hårdt er det vel eller ikke at elske dig?"svarede hun drilsk før hun begyndte at kysse ham dybt og inderligt på munden imens hendes brune øjne så dybt ind i hans med et frækt skær.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løb for livet eller?? Aaron(privat) Empty Sv: Løb for livet eller?? Aaron(privat)

Indlæg af Gæst Søn 24 Apr 2011 - 16:56

Aaron gav hende et skævt smil ’’ Så længe du ikke har noget imod at dele seng med mig.. Så kan du blive så længe du vil ’’. Aaron lænede sig over og kyssede hendes hals og hviskede ’’ Ja det må jeg ’’. Aaron syntes dette var fantastisk. De klikkede som ingen han havde mødt før. Det var som forstod de hinanden selv om de jokede og drillede. Som forstod de hinanden helt uden ord. Aaron kiggede ned af sig selv da hun sagde han var en kæmper. Han kunne ikke fortælle hende sandheden. Han kunne ikke sige han var en halv Ærkeengel der kæmpede imod Dæmoner på daglig basis. Aaron nikkede en smule ’’ Jeg kommer ind i en del slagsmål.. Ikke noget jeg ikke kan klare dog ’’. Aaron nød da hun lagde sig ovenpå ham. Han var stadig øm på grund af sine sår. Dog gjorde det ikke noget. Aaron grinede en smule ’’ Du er smuk tøs.. Er du sikker på du ikke er en engel sendt for at gøre mit liv lidt bedre ’’. Aaron grinede igen. Da hun sagde det nok ikke var svært at elske ham, kunne Aaron ikke lade være med at sige drilsk ’’ Så du tror ligefrem du vil komme til at elske mig.. Det er da en dejlig nyhed ’’. Aaron slikkede sig over sin underlæbe. Da hun kyssede ham kyssede han hende tilbage. Han kørte en hånd blidt gennem hendes hår og ned over hendes ryg. Han gav hende et frækt smil tilbage. Efter kysset drejede han sit hoved over til hendes hals og begyndte blidt at kysse den. Han kyssede hende op til hendes øre og hviskede ’’ Jeg tror heller ikke det vikke være svært at falde for dig.. Du er smuk og klog.. Du er speciel.. Tøs ’’. Aaron grinede drilsk og bed hende blidt i hendes øreflip.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løb for livet eller?? Aaron(privat) Empty Sv: Løb for livet eller?? Aaron(privat)

Indlæg af Gæst Søn 24 Apr 2011 - 18:23

Shilla smilede let"tak burte vi enligt ikke gå ind i din seng?"spurgt hun let hvorefter hun lod sit hoved vile på hans bryst dog hans raske side for at skåne ham lidt for smerten dog var hendes krop nu heller ikke så tung, hun begyndte faktisk også at holde lidt af ham han havde både charme samt et lækker krop og en sind der passe fint til hende, desuden ku hun drille ham uden problemer og hun holdt da af at drille lidt. Shilla ville ikke blive sur over det han gik og lavede hun havde mødt langt være folk end ham så den slags ku hun sagtens klare at hører på "du må da passe lidt bedre på så"svarede hun ham let hvorefter hun kyssede ham igen hvorefter hun smilede let af hans søde ord"nå nå nej engel er jeg ej men måske er jeg din sjæle ven "sag hun let hvorefter hun lukke øjne og lage sit hoved let ned igen, hun nød at hører hans hjertes slag og hun nød at mærke ham under sig. Shilla lo let da han sagde det ikke ville være svart at falde for hende" er du nu s9ikker? godt nok er jeg kun menneske men jeg kan da godt være farlig, desuden klan jeg rode dig ind i store problemer” Sag hun let.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løb for livet eller?? Aaron(privat) Empty Sv: Løb for livet eller?? Aaron(privat)

Indlæg af Gæst Søn 24 Apr 2011 - 19:54

Aaron sendte hende et skævt smil ’’ Jo det burde vi ’’. Han blev glad for hun tog hensyn til ham. Det viste ham at hun faktisk havde bare en smule varme følelser for ham. Han kunne jo ikke være sikker på om hun talte sandt. Dog valgte han at stole på hende. Aaron tænkte på hvordan de havde mødt hinanden på en perfekt måde. Det med hun var en tyv syntes Aaron bare var hot. Han kunne godt lide kvinder der ikke var lovlydige. Kvinder der vidste hvad de ville have og bare tog det. Kvinder som Shilla. Aaron kom med et grinende fnys da hun sagde han skulle passe bedre på. Han sagde med en rolig stemme ’’ Tro mig.. Når du lære mig bedre at kende finder du hurtigt ud af jeg ikke er en mand der passer på.. Hvad er der sjovt i det ’’. Aaron blev overrasket da hun sagde hun måske var hans sjæle ven. Aaron havde aldrig tænkt på det på den måde før. Men det var faktisk noget han troede på fandtes. En person som havde en sjæl der passede perfekt til ens egen. Indtil videre havde Shilla ikke andet end imponeret ham. Så det kunne da meget vel være det var hende. Aaron kyssede hende tilbage og sagde ’’ Jeg er da heldig hvis du er min sjælepartner ’’. Han kunne godt lide at hun lå på ham som hun gjorde. Det var dejligt og afslappende. Da hun sagde hun bare var en menneske var det lige før han troede hun havde opfattet han ikke var helt menneske. Han nikkede ’’ Ja jeg er sikker.. Du er alt det jeg godt kan lide tøs.. Så selvfølgelig er jeg sikker.. Ellers ville jeg ikke sige det ’’. Aaron kunne ikke lade være med at grine da hun sagde hun kunne rode ham ind i store problemer ’’ Tro mig tøs.. Jeg elsker problemer.. Jeg roder mig selv ud i alt for mange problemer.. Men det kan jo være vi kan rode os ud i problemer sammen i fremtiden.. nåh det var sengen vi kom fra ’’. Aaron rejste sig op og tog hende i hans arme. Han løftede hende op på soveværelset og smed hende i sengen. Han lagde sig langsomt ovenpå hende og kyssede hende blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Løb for livet eller?? Aaron(privat) Empty Sv: Løb for livet eller?? Aaron(privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum