Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
nede ved søen Aaron(privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
nede ved søen Aaron(privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
nede ved søen Aaron(privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
nede ved søen Aaron(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
nede ved søen Aaron(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
nede ved søen Aaron(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
nede ved søen Aaron(privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
nede ved søen Aaron(privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
nede ved søen Aaron(privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
nede ved søen Aaron(privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

nede ved søen Aaron(privat)

Go down

nede ved søen Aaron(privat) Empty nede ved søen Aaron(privat)

Indlæg af Gæst Søn 24 Apr 2011 - 18:40

T: 23:00
O: ingen
V: halvmåne
S: søen




Bellatrix lå ned ved søen. Hun lå på maven uden et rør på sig det var noget helt galt hvorfor rurte hun sig ikke, det var som om hun var død men hun var kun bevistløs nogen elleer noget hade. Slog hende hun og hade efter ladt hende alene her uden nogen kunne se hende, fra skoves sti ned i mod søen hun lå gemt i mellem nogen buske og hade lå hun. Helt døds stille på den ret kold jord

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nede ved søen Aaron(privat) Empty Sv: nede ved søen Aaron(privat)

Indlæg af Gæst Søn 24 Apr 2011 - 19:28

Aaron kom gående som han så ofte gjorde når han ikke kørte på hans motorcykel for at komme frem. Aaron var inde i en periode hvor han ikke kunne finde nogen ro i sig selv. Det var som vandrede han i mørket og han havde ikke styrken til at komme ud af dette mørke. Som havde hadet i ham taget over og han ikke længere vidste hvordan han skulle komme tilbage, komme væk fra det. Aaron lå den bevidstløse pige. Han gik der over og satte sig på knæ. Han ruskede lidt i den bevidstløse pige. Han undrede sig dog over hvorfor hun var så kold. Det slog ham. Måske var det en Vampyr. Måske var dette en fælde for at lokke sit bytte til. Aaron var dog ligeglad. Hun ville få dig en ubehagelig overraskelse hvis hun valgte at overfalde ham. Han var van til at kæmpe mod Vampyrer og vidste de ikke var i stand til at besvime eftersom de ikke var i live. De havde ingen sjæl. Han vidste en del til Vampyrer. Men det kunne jo være pigen var død. Aaron sagde med en rolig og blid stemme ’’ Er du okay ’’.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nede ved søen Aaron(privat) Empty Sv: nede ved søen Aaron(privat)

Indlæg af Gæst Man 25 Apr 2011 - 9:39

Bellatrix begyndte at rør på sig. Hun satte sig op og så på ham " jeg skal nok klar mig men hvem er de" spyrte Bellatrix, hun var en smule forvire oig kunne ikke rigrig. huske ret meget af hvad det var sket endlig ville hun ikke angribe ham, hun ville bare ha sin takse som lå bag ham i den hade hun nogen piller som hun skulle bruge. Det var hendes herre order at hun skulle tag den være dag, selv om de ikke var særlig gode for hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nede ved søen Aaron(privat) Empty Sv: nede ved søen Aaron(privat)

Indlæg af Gæst Man 25 Apr 2011 - 13:12

Aaron hævede et øjenbryn da hun sagde de. Hun havde fine manere. Det var helt klart noget Aaron ikke havde. Han så at hendes blik faldt på tasken bag ham. Han undrede sig over hvorfor han ikke havde set den før nu. Han skubbede den let over til Bella med sin fod ’’ Jeg er Aaron.. Men hvem fuck er du og hvad laver du her ’’. Aaron havde ingen manere. Han vidste at nogle folk gik meget op i sådan noget, men ikke ham. Det var ikke nødvendigt for ham. Han havde alligevel ingen. Han var mest af alt alene. Når man var det var der ikke brug for elegante bevægelser eller manere. Ja man kunne ligefrem sige at Aaron var grov til tider. Dog var han ikke helt forladt for manere. Han rakte sin hånd ned til Bella for at tilbyde hende at hjælpe hende op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nede ved søen Aaron(privat) Empty Sv: nede ved søen Aaron(privat)

Indlæg af Gæst Man 25 Apr 2011 - 13:26

" jeg hedde Bellatrix. og jeg hade være ud og gå da nogen slog mig ned og efterlod mig her " sagde Bellatrix, og tog i mod hans hånd og kom på bene og tog sin taske på armne. Hun ledet efter sine blodpiller som hun skulle har være dag, så hun ikke endet med at slog nogen ihjle det vil hun helst udgå vis hun. kunne komme til det bed hun ikke nogen og slet ikke drenge

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nede ved søen Aaron(privat) Empty Sv: nede ved søen Aaron(privat)

Indlæg af Gæst Man 25 Apr 2011 - 13:47

Aaron kiggede noget underligt på Bella. En Vampyr der ikke ønskede at skade folk. Det var nyt. Især fordi Vampyrer ikke havde nogen sjæl og var udspring fra Dæmoner. Aaron fandt dette højest svært at tro på. Han trådte et skridt tilbage da han så blodpillen. Han sagde lettere overrasket ’’ Hvad stikker der under her.. Ingen Vampyrer er gode.. Hvad prøver du på ’’. Aaron var yderst defensiv overfor Dæmoner og Vampyrer og det var til at se.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nede ved søen Aaron(privat) Empty Sv: nede ved søen Aaron(privat)

Indlæg af Gæst Man 25 Apr 2011 - 13:59

" jeg er ikke ude på noget. Så du skal ikke være bange for mig jeg har aldrig gjore nogen noget, ondt og ville helle ikke jeg ved godt at vampyr er onde men jeg er ikke. For jeg drikke ikke blod jeg tager de her blodpiller for at holde den blodtrange, nede som alle vampyr har og jeg har aldrig får rigtig blod det her kun. Kunstig blod " sadhe Bella og sluget 5 af dem hun ryste en smule men der var, meget hurtig væk igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nede ved søen Aaron(privat) Empty Sv: nede ved søen Aaron(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 26 Apr 2011 - 11:59

Aaron stod og kiggede underligt på hende * Det her er ikke muligt.. En Vampyr mister deres sjæl.. Det er umuligt for en Vampyr at være god *. Aaron stod lidt defensiv og betragtede hende. Han vidste ikke helt om han skulle stole på hende eller ej. Dog spurgte han alligevel med en anspændt stemme ’’ Fortæl mig lidt om dig selv så ’’. Aaron vidste dette måske kunne besvare nogle af hans spørgsmål ’’ Fortæl mig hvordan du blev forvandlet.. Fortæl mig hvem din mester er.. Fortæl mig alt ’’ .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nede ved søen Aaron(privat) Empty Sv: nede ved søen Aaron(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 26 Apr 2011 - 12:11

2 jeg har hede Bellatrix og jer er født vampyr. Min herre og mestetr er min ongel Zike en nosveratu, han er kold og ond som var pokke jeg kan ikke fortælle dig mere. Ellers slagter min ongle mig bare lige som med min forælder " sahde Bellatrix stile, hun kunne ikke forælde mere nu selv om hun gerne ville

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nede ved søen Aaron(privat) Empty Sv: nede ved søen Aaron(privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum