Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Flytte Kasser..(Velarian) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Flytte Kasser..(Velarian) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Flytte Kasser..(Velarian) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Flytte Kasser..(Velarian) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Flytte Kasser..(Velarian) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Flytte Kasser..(Velarian) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Flytte Kasser..(Velarian) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Flytte Kasser..(Velarian) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Flytte Kasser..(Velarian) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Flytte Kasser..(Velarian) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Flytte Kasser..(Velarian)

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Flytte Kasser..(Velarian) - Page 3 Empty Sv: Flytte Kasser..(Velarian)

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 22:03

kajika sukkede og sagde"velarian... jeg skal... jeg skal hjælpe Ma´lakel med at genoplive Zane... fordi Ma´lakel er min mester min skaber ham og mig er halvt af halvt fordi jeg har hans dna jeg kan ikke benægte ham min hjælp vis det er han søger den" hun stoppede med at sukkede mere end normal og sagde"velarian bare??... bare gå vis du vil jeg vil respektere det... det okay"

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 22:06

Velarian stivnede.
"Hvad..." hviskede han chokeret.
Kajika ville hjælpe med at genoplive Zane?
"Som du vil." sagde han og vendte sig om mod hende. Hans lange hår svejede let i luften, og hans så smuk ud... Hans smil var så kærligt som det overhovedet kunne være.
Han begyndte at gå over mod hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 22:27

kajika betragtede ham og tænkte*hvad blev han ingen gang lidt skuffet eller sur?? og .... og han kommer i mod mig ååårh hvad skal jeg dog gør han kommer der med det smukke hvide hår og .... og argh! tag dig sammen kajika det Velarian.... han kunne ikke finde på noget men hvorfor går han så i mod mig med det smil??* kajika bed sig let i læben og i ren refleks gik hun bagud og rødmede utrolig meget mens hun flovt og nervøst sagde"øøøhmm ja? tror jeg Velairan.."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 22:31

Han nåede hen til hende, og gjorde noget som han aldrig i livet ville have gjort hvis ikke situationen var som den var;
Han lod sin ene hånd glide hen over hendes mave og lod den anden glide blidt op over hensdes lår, mens han kyssede hende på munden. Han førte sine hænder op over hendes ryg og kyssede med al sin kærlighed og lidenskab. Da han var færdig, smilede han til hende, slap hende nænsomt og gik over til det åbne vindue.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 22:36

Kajika betragtede Velarian og sagde nervøst mens hendes hjerte hamrede og hun var død nervøs for hvad han kunne finde på"Vel.... velarian.... Darion?? ... et eller andet hvad argh" hun stod helt op af væggen nu og betragtede ham i det han rørte hendes mave lukkede hun øjnene i frygt for hvad der ville ske... hun mærkede hans hånd på sin ryg og andre stedet i det hun tænkte*velarian!! hvad laver du !!!!* hun turde ikke åbne øjnene og var som et fanget dyr i et hjørne hun rystede stille i det hun ikke anede hvad der gik af den uskyldige søde velarian der stod her og nærmest forførte hende og ikke nok med det kyssede han hende os med lidenskab og kærlighed... da han slap hende gik hun ned i knæ og tog sig til læberne mens hun rystede og så mod ham og sagde"velarian.... hvorfor"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 22:38

Han kastede et blik over skulderen. Det var en blanding af sorg og kærlighed. To ting som lå tæt på hinanden.
"Fordi det sidste kys skal være lidenskabeligt."
Han sprang ud ad vinduet og gik hen ad gaden.
En fugl fløj over vejen med en sød, fløjtende pippen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 22:42

kajika rystede over hele kroppen hun fattede ikke det var sket hun ville gemme sig væk var hun virkelig så uimodståelig fordi så ville hun ikke være det mere.... hendes krop var et skælvende esbeløv i det hun slet ikke kunne styre hendes krop eller hårene der reste sig i nakken fordi hun fik det helt koldt ned af ryggen sidste kys sagde han og ikke nok med et rørte han hendes mave... hun var så flov nu hun ville pakke sig selv væk men os stoppe ham hvad ville han gør... nu

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 22:44

Han fortsatte mod skoven.
Han havde en mission nu, og nu hvor han havde givet Kajika et sidste kys, var han endelig parat.
Det var tid til at finde hans gamle rustning og våben frem igen.
Om han så skulle dø, ville han fuldføre det her.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 22:50

kajika rejste sig stille op og gik ud i badeværelset og stak sit hoved ind under bruseren i det hun tændte den og bare sad der i bruseren og blev våd og mærkede noget af sin tshirt blive våd og tænkte*Hvad vil han gør,..... og han kyssede mig!!! det burde ikke være sket!!!... det så forkert.... men jeg var så fanget og han rørte ved mig.... han .... han rørte ved mig!!* hun lukkede øjnene hårdt og tog fat i sit hår og så stille på det, og vidste ikke om hun skulle klippe det kort fordi måske var det, det der gjorde hende så nuttede at de faldt for hende... men hun droppede det og slukkede bruseren i det hun fik sig slæbt ind i sengen og lagde sig bare der og stirrede op i loftet og tænkte*Velarian hvad har du gang i.....*
//Skal emnet stoppe O.O//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 22:52

// Ja det er et godt tidspunkt. Bare vent og se :) //

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 22:55

//Okay O.O//

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum