Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^.

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. Empty Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^.

Indlæg af Malakel the Vanquished Søn 22 Maj 2011 - 21:09

Farvel Vie <3

-

En verden. En verden indhyllet i kaos, i anarki, og indskrænket i rammer af skrig fra ofrende i Abbadons kælder.
Verden syntes næsten helt stille, idet der ikke længere kunne høres råb igennem sten gangende i den sorte borg. Fyrstens gemak stod tom, og alt i hele borgen var forladt. Nøgent, og blottet for skue af de sjæle der ville bevæge sig derind.
Der hang ikke længere portrætter på væggene, i de lange sten gange, og de flammende ildkugler der agerede lysestager var forsvundet. De store røde bannere, med det sorte øje, hang ikke længere ned langs tronens sider.
Den sorte trone, herskerens side plads og symbolet for dennes magt, var knækket i to. Og gerningsmanden for denne handling, var en stor økse, der sad plantet ned i ryglænet på den. En lys aura pulserede ud fra selv samme økse, en aura af det gode, og det hellige.
Samuel’s Økse, hvordan den var kommet der, og hvorfor den var der, kunne kun skæbnen vide, men bladet fra øksen var badet i den krydrede duft af mørkt blod, der gled ned over tronen, og malede et mønster for foden af den.
Det Sorte Øje..

En enkelt kæde dinglede fra en åben celle, hvor hoved døren stod på klem, et par blodhænder på kanten af samme, fortalte historien om den torturerede slave, der havde slæbt sig ud i friheden efter to års fængsel. Efter to år med et selvcentreret regime, der endelig havde fået en ende, var alle slaverne blevet befriet. Alle, på samme tid.
Stilheden var næsten ikke til at forstå, de hysteriske grin fra de to imps, Nicor og Vetis, var forsvundet. Lachés maniske latter fra laboratoriet, gav ikke længere fangerne myrekryb. Dem af dem der stadig kunne høre.
Og Odettes søde rosen duft prægede, ej heller de nederste etager længere. Ligeså, det øverste værelse, udgav heller ikke et mildt, og varmt lampe skær: elskerinden, Kilias, rolige bevægelser i form af en sort shilhouette, kunne ikke skimtes i det mørklagte vindue.
Og herren selv, Di Morga’s Ma’lakel, Terre’s Ma’lakel, Vie la Mort’s Ma’lakel, var væk…

De første slaver trådte over vindebroen, og så ud over Obilivion, den ødemarks slette der omgav den sorte borg. Deres kroppe spinkle, og tynde. Deres øjne opspillede, imens de gispede på grund af den friske luft. Tåget over sletten var lettet, og nu kunne man se den kirkegård af rådne lig der lå omkring dem. Brødre og søstre, venner, og fjender: forvredne, og spiddet.
De første tårer gled fra en sort elver, der ikke havde set dagslyset siden Zane’s død. Han faldt på knæ, og så op imod himmelen, imens hans læber dirrede over at se noget så guddommeligt.
Med en pint grimasse, lænede han sig forover med foldede hænder, og græd. Græd alt smerte, alt tortur, og alt pinsel ud. Det var ovre, dette var befrielsen, viravanna, og himmeriget.
Dette var edens have, nu da slangen havde forladt den, og de var ikke længere fordømt til helvede, og til evig synd.
Ikke lang tid efter sort elveren var faldet på knæ, fulgte de andre, nogle græd, andre råbte og skreg, men de fleste, lod tårer af lykke glide ned over deres beskidte kinder.

Nu var det slut… dette var befrielsen… dette er slutningen… dette… er begyndelsen.

-

Det var været et vidunderligt år her på Vie la Mort! Jeg har virkelig nydt det jeg har fået ud af at være her! Alle de emner jeg har haft, lige fra mit første emne med Ailience, til mit sidste emne med Yin, Vlad, og Adeon. <3..
- Efter min sidste snak med en af Admins'ne måtte jeg erkende, at det her, ikke fungere mere.
At i dag skulle være min sidste dag her på Vie havde jeg ikke regnet med da jeg stod op imorges, så når jeg logger på er det kun for at besvare de sidste emner jeg har kørende, and then.. byebye.
Sidder og tuder som en der bliver pisket.. hold kæft hvor gider jeg bare ikke væk fra jer alle sammen. Men det kommer jeg jo alligevel, når siden engang lukker, så hey, bedre nu end senere ^^''.. jeg har på fornemmelsen at jeg alligevel kommer op at toppes med folk igen, og det har ingen parter lyst til. Så ... ja.. jeg elsker sku Vie. Første gang jeg så siden husker jeg at jeg tænkte: arrrh, gider jeg nu det her.. men så fik en ven, Mark, mig overalt til at prøve det, og ligeså snart jeg begyndte at læse om raserne, og skabe en karakter blev jeg hooked!
Jeg ville ønske at man kunne være ligeså naiv, og have lige så meget energi som den gang man startede med at spille.. og ville ønske at jeg aldrig havde fået den position jeg har... Men derimod, ville jeg under ingen omstændigheder ønske at jeg ikke havde mødt jer alle sammen.
Derfor vil jeg gerne sige et lille farvel/tak, til alle dem der her hjulpet mig med at forme Ma'lakel<3

Tak til Kajika:

Tak til dig, fordi du var en af de første jeg rigtig begyndte at skrive meget sammen med. Du var en af dem der var den første til at få mig til at tænke over Ma'lakel som person, og prøve nogle af hans grænser af. Selvom vores karakterer senere, gled fra hinanden, så ville han aldrig være en Ma'lakel uden at have haft en tid med Kajika :) Så jeg siger tak for et godt rollespil, og fordi du altid er åben overfor nye spillere. x)
(Høhøh, åben :P .. *ryster hovedet for perverse tanker).

Tak til Izz/Faith:

Tusind tak, ufattelig mange gange tak fordi du er en god veninde, og et dejligt menneske. Jeg tror sku altid at en af mine ynglings online kvindelige karaktere må være Faith xD!!<3 Hold kæft du fik mig til at grine, og græde, specielt i Ma'lakel og Faith's farvel emne, damn man sad jo konstant med en klump i halsen og holdt tårnende inde. <3 Men vi har også haft fede tider med dem, for ikke at nævne off-game :P Hvor vi har fjollet, og vores off-game lal der blev til et sexet in-game knald ;)!!

Tak til Signe:

Eller nærmere, tak til Vie for at lade mig møde dig.. Prøv engang at tænk, at hvis jeg aldrig havde været her, havde jeg aldrig fundet dig? Så havde vi aldrig leet sammen, aldrig set Phantom of the Opera sammen, aldrig gået tur ved stranden, aldrig snakket, aldrig krammet, kysset, og langt og snakket til langt ud på natten? Jeg er så glad for at Vie blev skabt, for det førte mig til dig!!<3
Du har haft stor indflydelse på så meget med min karakter, og vil stadig komme til det i fremtiden håber jeg^^! Samt nye karakterer jeg laver!<3 Thank you, for being here while I was :) <3

Til Vlad/Basse:

Du er altid munter, glad, og positiv, uanset hvad. Og det kan jeg virkelig ikke slippe ved dig, når jeg er nedtryk fanger jeg mig nogle gange i at tænke: Jeg har lyst til at være sammen med Basse! Du er en fantastisk karakter skaber, og jeg elsker Vladimir!<3 Jeg kan ikke beskrive hvor meget jeg synes han er noget af det skønneste skabt! Og din søde Olga! Orrh <3, hun er virkelig en cutie, og jeg glæder mig til at læse mere med hende og Vlad!<3.

Til Korah:

Der går lang tid imellem, men jeg nyder sku altid vores emner! Jeg elsker Korah xD han er seriøst en karakter der fanger mig! Lige fra din første post med ham, der er personlighed, og dødelighed over ham. Man kan ikke lade være med at kunne lide ham! Jeg håber at vi kan spille sammen engang til :)!

Til Killia/Katie:

Uden dig ville en stor del af Ma'lakels personligheds udvikling være meget tom ;D! Kilia er en dejlig karakter!! Og nok en af de bedst udførte kvindelige karaktere jeg har spillet med, men nu er det jo også dig der spiller hende ;)!<333.. I love playing with you! Rawr!<3

Til Damia:

Tak for at have støttet mig in-game i rigtig mange ting, og altid givet en kommentar, til billeder eller noveller. Vi har ikke haft særlig mange emner, men vi har haft det sjovtr i chatten, og med at kæmpe om Korah :P!!!


Tak til Zane:
Du ser ikke nok ikke det her. Men hvis det ikke var for dig havde jeg aldrig sat mine ben ind i Vies verden, jeg havde ikke mødt Izz, eller Ida, jeg havde aldrig mødt Signe, eller nogle andre, og jeg havde aldrig haft muligheden for at lære så mange dejlige mennesker at kende. Derfor.. et stort tak!! ET MEGET STORT TAK!!!

Til Yin, Adeon, og Cornelius:
Jeg er ked af at vores emner stopper, jeg lover at lave en sidste afsluttende post i vores emne (Adeon, og Yin) så i eventuelt kan fortsætte med Vladimir, hvis i lyster det :) ? ..

Og..

TAK TIL JER ALLE SAMMEN FOR AT VÆRE JER!!!



Cya in another world, maybe :).. Anne-Dorthe and Ma'lakel, over and out

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. Empty Sv: Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^.

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 21:10

du mener farvel for evigt?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. Empty Sv: Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^.

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 21:16

Det emne vi havde i gang sammen med de andre er det så bare skrottet eller hvad? O.o *Sad face*.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. Empty Sv: Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^.

Indlæg af Malakel the Vanquished Søn 22 Maj 2011 - 21:24

Mi: I do ^^..

Adeon: Jeg kan godt smide en sidste post, så i kan emne videre med Vlad, finder bare på noget der gør at Ma'lakel ikke er der. ^^

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. Empty Sv: Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^.

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 21:25

Så er der da for real kaos i Vie La Mort, når Herren er gået, men der skal måske festes nu, selvom det er skam at vi mister en god spiller :-( Men sådan er verden jo desværre. Lets hope we see again :-)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. Empty Sv: Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^.

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 21:28

Seriøst, hvis du skrider så bliver denne side jo til intet (er god til at sætte mig ind i tingene)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. Empty Sv: Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^.

Indlæg af Malakel the Vanquished Søn 22 Maj 2011 - 21:29

Høhøhø :P.. Maybe a bit of both.. Men jep .. lets hope.

Mi: Naah, Adminsne har sikkert styr på det.. og siden bliver jo alligevel flyttet.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. Empty Sv: Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^.

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 21:30

Vi skal nok overleve, men som ved døde folk, skal man jo lige komme sig over det. Men selvfølgelig er han ikke død, hvilke jo betyder YES eller ÅHH NOO! xD alt efter hvem man er :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. Empty Sv: Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^.

Indlæg af Malakel the Vanquished Søn 22 Maj 2011 - 21:32

Self overlever i ;D! I aint that important anyway ^^

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. Empty Sv: Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^.

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 21:33

Hmm, jo du er :(

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. Empty Sv: Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^.

Indlæg af Ahngel Søn 22 Maj 2011 - 21:33

*Slaps Malla!* I dont want to hear such curses come out from your petite mouth, you hear me! >=O .. Your the MOST important! Now say it or Ill foorce you... LANGT NED I HALSEN!! >=O
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. Empty Sv: Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^.

Indlæg af Malakel the Vanquished Søn 22 Maj 2011 - 21:35

*Blir slapped* X___X!!..
Okay okay!! FALD NED!! *hvisker* sindssyge vampyr.. *Retter på kæbe*.. I am the MOST important... Happy >__>??

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. Empty Sv: Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^.

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 21:35

:) du sjov!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. Empty Sv: Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^.

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 21:36

Stakkels Lucifer ...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. Empty Sv: Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^.

Indlæg af Ahngel Søn 22 Maj 2011 - 21:39

No Im not happy.. *Whiiiiiiiiiine* D'x
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. Empty Sv: Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^.

Indlæg af Malakel the Vanquished Søn 22 Maj 2011 - 21:44

*Kisses him passionately*<3 ^^ cheer up.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. Empty Sv: Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^.

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 23:07

… Hvis jeg havde vidst at det her ville ske da jeg nu endelig er kommet på efter mit kreabrud, så ved jeg ikke om jeg ville komme på... *Starts to cry*

Jeg vil selv gerne takke for at have chancen for at emne med dig Malle... Selvom man ikke ligefrem mærker din dødelighed(Som du ikke har!), så bliver man jo straks hooked som om du er det sygeste drug... *Stirrer på Malle, som om han er et drug* Malle på pille xD
Du lyser, alle emner du er med i, op med din egen ondskabsfuldhed (Er det et ord?) Og det er derfor man simpelthen bare ELSKER!!!! at emne med dig, da du er fantastisk... Åh gud hvor jeg lyder som en tøs nu... men... Jeg vil sgu fandme savne dig Malle D'x

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. Empty Sv: Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^.

Indlæg af Malakel the Vanquished Søn 22 Maj 2011 - 23:25

Oorrh!!.. *Gets teary*.. Thank you Koraah Dx! *Huggle-clings*.. And right back at you! I love to topic with youuu!!! <33 ^^ *putter dig i lommmen* Så går vi ;D

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. Empty Sv: Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^.

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 23:29

*Looks at Malla * ...... hmm
*At række hånden frem mod ham* kommer til at savne dig, dog ej som hersker men som den du var før du blev kedelig xD..
(At grine ondt) ...



Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. Empty Sv: Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^.

Indlæg af Malakel the Vanquished Søn 22 Maj 2011 - 23:30

*Looks at hand with contempt, and frowns*.. What the hell is that.. *takes it and pulls her into an embrace*.. Dådyr ^^

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. Empty Sv: Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^.

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 23:34

*Gets totally stiff...* ....... O..M..G...

*looks at the Malla animal* No touching!?...

*at komme hurtigt fri og rette på sit tøj* Øhmf..

*Få sekunders vente tid og så en krammer hurtigt til Malla og så et lille uskyldigt smil* tjaaa.. en gang dådyr?... altid dådyr ^w^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. Empty Sv: Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^.

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 23:38

Yubiiiiii.... Road trip!! *Hyler som en miniudgave fra Ma'lakels lomme...*
*Kigger på Ma'lakel*
Øørhm... Hvor skal vi hen? XD

Men seriøst Malle... Jeg dedikere ordet Ondskabsfuldsagtighed til dig xD... Tog faktisk mig selv i at sidde og spinde en lille fortælling, hvor hovedskurken var Inspiret af onde dig XD... Derudover skriver du så godt at man har lyst til selv at skrive lige så meget, hvilket bare er herligt XD

Har fporresten svaret xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. Empty Sv: Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^.

Indlæg af Malakel the Vanquished Søn 22 Maj 2011 - 23:40

HAHA XD.. *pets Kajika, and hugs back*

YAY POST!! ..
Anne: *nusser mini Korah i lomme*.. Kyaaaaaaah !!! x3 se hvor lille han er???!! ..
Malla: Ja ellers kunne han li'som ikke være i lommen >__>

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. Empty Sv: Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^.

Indlæg af Gæst Man 23 Maj 2011 - 0:26

Godt nok har jeg aldrig kendt dig, talt med dig, eller emnet med dig...

Men du lyder ret så awesome, så for alle de gode tider vi sikkert ville have haft.
*Hugs*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. Empty Sv: Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^.

Indlæg af Malakel the Vanquished Man 23 Maj 2011 - 0:31

Ehh?? Sure :P..
*Hugs back*

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. Empty Sv: Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum