Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^.

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. - Page 2 Empty Sv: Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^.

Indlæg af Gæst Man 23 Maj 2011 - 11:15

I really dunno what to say.. D':
En ting er sikkert, Lucinde vil dø med Malle, da hun faktisk var baseret på, at hun skulle dræbe ham, men hun ændrede jo mening senere. Men at overleve uden Malle, eller Vlad, det vil hun sikkert ikke... desværre. Kunne ellers godt lide hende.

Tja.. selvom vi havde et emne sammen og enlig ikke rigtig kender dig, så vil jeg sku nu alligevel komme til at savne dig. Og så vil jeg sige, at jeg elskede Malle fra den dag, jeg så ham, og det er ved at være længe siden, så jeg har set ham udvikle sig lidt.. ^^ *at føle sig, som en stalker*
Overvejer at spørge, hvilke andre sider du er med på? Jeg har faktisk ikke lyst til at miste kontakten med dig, selvom vi faktisk ikke kender hinanden. o_O Jeg elsker at læse dine emner (selv dette indlæg), de giver virkelig stor inspiration.. og jeg kan allermest takke dig og Vlad for udviklingen af mine skriveevner, så... TAK! *feel like crying, but give Malle/AD a big hug.*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. - Page 2 Empty Sv: Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^.

Indlæg af Gæst Man 23 Maj 2011 - 14:56

NOOOOO MALLE DIN PRUT!!!!! T__T kunne du ikke lige have ventet ind til du havde slået Maylea ihjel så jeg slipper at tænke på hende? ó.ò ... pokker ta' dig nå!
- håber da stadig vi holder kontakten over msn-tam-tam, og jeg NÆGTER jeg mener virkelig NÆGTER at kalde dig andet end Malle, Kakkerlak osv.. i mine øjne vil du altid have ét af de navne ^__^ <3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. - Page 2 Empty Sv: Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^.

Indlæg af Malakel the Vanquished Man 23 Maj 2011 - 19:05

HAhaha... XDD *pets Maylea*.. Det er iorden, kært barn har mange navne som man siger :P! Og ja, vi skal nok snakke over msn :D!

Lucinde:
*Hugggles!!* Jeg kommer også til at savne dig D:! Ville så gerne have hapset Lucinde inden jeg forlad Abbadon >=3!! Og selv tak, for nogle awesome emner ;D og en sjov begyndelse på et af dem. Jeg synes virkelig Lucinde er en god karakter! ^^ And I will miss her!

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. - Page 2 Empty Sv: Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^.

Indlæg af Gæst Man 23 Maj 2011 - 19:08

I will miss her, too. D':
But one thing.. I will stalk you on DA, cause I love you're pictures. ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. - Page 2 Empty Sv: Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^.

Indlæg af Gæst Man 23 Maj 2011 - 19:14

Du kommer da med på den nye side med en ny figur ikke OO

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. - Page 2 Empty Sv: Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^.

Indlæg af Malakel the Vanquished Man 23 Maj 2011 - 19:22

Sonja: Hvis spørgsmålet var til mig, så nej :P.. Jeg regner ikke med at joine jer, på den anden side ^^..

Lucinde: haha XD.. taakkeer <333 Er glad for at du kan lide dem :P

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. - Page 2 Empty Sv: Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^.

Indlæg af Gæst Man 23 Maj 2011 - 19:25

Såå lidt... misunder alle, som kan tegne, da jeg ikke selv kan... men det forhindre mig ikke i at beundre andres værker. :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. - Page 2 Empty Sv: Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^.

Indlæg af Gæst Man 23 Maj 2011 - 19:33

Det var da godt nok surt, du vil blive savnet meget AD.

Men jeg håber af hele mit hjerte der er en anden side der har brug for en fæl og ond hersker ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. - Page 2 Empty Sv: Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^.

Indlæg af Malakel the Vanquished Man 23 Maj 2011 - 20:10

Haha :P.. mjeeh hersker rollen er overvurderet ^^!.. jeg havde godt nok ikke regnet med at sidde på tronen i så lang tid.. Men nu er den tom :P.. så kan i andre slås om den hvis i vil. I need a break anyway.

*Krammer Lucinde*.. Iih <3.. Det er bare øvelse ;D og gå-på-mod.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. - Page 2 Empty Sv: Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^.

Indlæg af Gæst Man 23 Maj 2011 - 20:12

Du har nu ellers været en ret awesome hersker! XD

I know... men har rigtig taget mig sammen, selvom jeg faktisk gerne ville... nok mest, fordi jeg lidt perfektionistisk og så går det oftest galt. ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. - Page 2 Empty Sv: Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^.

Indlæg af Malakel the Vanquished Man 23 Maj 2011 - 20:16

haha det er godt at være perfektionistisk :D! Det hjælper en til at stræbe ^^.. selv er jeg sygt perfektionistisk.. og nærtagende omkring mine tegninger, kan da godt tage konstruktiv kritik, men jeg kan blive edderspændme rasende hvis folk bare disser mine ting, uden at have forstand på det, eller en dybere mening med det.

Og tak :P.. it was fun.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. - Page 2 Empty Sv: Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^.

Indlæg af Gæst Man 23 Maj 2011 - 20:19

Jeg har det bare til tider med at miste modet, når jeg ser på andres tegninger, fordi mine egne ikke kommer til at se sådan ud... og vi undlader at nævne sætningen; øvelse gør mester (*at grine over, man bliver kaldt mester*). Jeg har dog tegnet nogle ting, som er blevet flotte, og dem er jeg også glad for.
Kan være, at jeg en dag får taget mig ordenlig sammen. ^^

Yes, it was. ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. - Page 2 Empty Sv: Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^.

Indlæg af Gæst Man 23 Maj 2011 - 20:47

Kakkerlaaaaak.. kunne du ikke have ventet med at skride EFTER du havde slået Maylea ihjel? :/

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. - Page 2 Empty Sv: Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^.

Indlæg af Malakel the Vanquished Man 23 Maj 2011 - 20:52

*Ser på Maylea*... >__>.. *fireball*.. there ;D!!

*Pets Lucinde*.. Det kommer det kommer, der er altid nogle der er bedre end en selv.. ^^

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. - Page 2 Empty Sv: Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^.

Indlæg af Gæst Man 23 Maj 2011 - 20:53

*stirre tomt på Malle* you're such a stupid.. meanie.. ó.ò I'm talking serious here Dx

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. - Page 2 Empty Sv: Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^.

Indlæg af Gæst Man 23 Maj 2011 - 20:56

*stirre tomt på Malle* you're such a stupid.. meanie.. ó.ò I'm talking serious here Dx

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. - Page 2 Empty Sv: Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^.

Indlæg af Gæst Man 23 Maj 2011 - 20:56

Ja, det er der.. og så er der også dem, som er en smule værre end en (sådan en er jeg).. ^^'

*Keeps away from fireball. Got ice cream*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. - Page 2 Empty Sv: Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^.

Indlæg af Malakel the Vanquished Man 23 Maj 2011 - 20:57

Jamen O.o.. Jeg kan da godt dræbe dig.. det er bare.. jeg har officielt sagt: Byebye o.o.. men hvis du vil, kan vi godt.. men det bliver kort >__>..

Haha Mere selvtillid Lucinde ;D!!!

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. - Page 2 Empty Sv: Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^.

Indlæg af Gæst Man 23 Maj 2011 - 20:59

Selvtilliden har været meget meget værre.. så den er i bedring. ^^


Sidst rettet af Lucinde Man 23 Maj 2011 - 21:01, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. - Page 2 Empty Sv: Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^.

Indlæg af Malakel the Vanquished Man 23 Maj 2011 - 21:00

Det var godt :D!! DU skjulle prøve at få fat i nogle tegne bøger ^^.. med anatomi, og andet. det hjælper!

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. - Page 2 Empty Sv: Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^.

Indlæg af Gæst Man 23 Maj 2011 - 21:02

Jeg kunne vel godt prøve.. ^^
Se, nu sidder du faktisk og motiverer mig.. >.<

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. - Page 2 Empty Sv: Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^.

Indlæg af Malakel the Vanquished Man 23 Maj 2011 - 22:13

Det er jeg glad for at jeg gør :D!!

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. - Page 2 Empty Sv: Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^.

Indlæg af Gæst Man 23 Maj 2011 - 23:05

But.. But you're supposed to stay! :O
We need you here!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. - Page 2 Empty Sv: Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^.

Indlæg af Malakel the Vanquished Man 23 Maj 2011 - 23:22

No yeh dont ^^.. *ruffles Ita's hair*

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. - Page 2 Empty Sv: Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^.

Indlæg af Gæst Man 23 Maj 2011 - 23:57

..... Mjeh, will you be making another Character? o.o

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^. - Page 2 Empty Sv: Ma'lakel Lemoris - Anne-Dorthe, siger Farvel ^^.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum