Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Di Morgas most wanted //Særudgave// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Di Morgas most wanted //Særudgave// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Di Morgas most wanted //Særudgave// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Di Morgas most wanted //Særudgave// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Di Morgas most wanted //Særudgave// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Di Morgas most wanted //Særudgave// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Di Morgas most wanted //Særudgave// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Di Morgas most wanted //Særudgave// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Di Morgas most wanted //Særudgave// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Di Morgas most wanted //Særudgave// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Di Morgas most wanted //Særudgave//

3 deltagere

Go down

Di Morgas most wanted //Særudgave// Empty Di Morgas most wanted //Særudgave//

Indlæg af Scars Søn 19 Jun 2011 - 20:38

Di Morgas most wanted //Særudgave// Wantedposterw

*Overalt i Byen bliver disse plakater stillet op Alexander soldater mens folk stimler sammen om dem*

En mand, tydeligt ikke et menneske, nok nærmere en djævel eller en dæmon kiggede på plakaten mens hans blik blev mere og mere forfærdet, han havde set meget i sit liv på disse kanter og Di Morga var ikke ligefrem kendt for at være et sted der var fredeligt altså lige indtil Alexander og hans soldater havde stormet Abbadon og havde taget magten. De første par uger havde Alexander været en helgen i alles øjne, selv Dæmonens og der skulle ofte meget til før han kunne lide vampyrer eller andre af den slags underlegne væsner, men Alexander havde formået at skabe fred for første gang i lang tid og nu kom denne 'Logan' og gjorde opstand igen nu hvor der endelig var en smule fred, ganske rigtigt var de 'svagere' racer blevet forflyttet, men det var jo så de var nemmere at beskytte mod andre der ikke kunne lide dem.
Manden stillede sig på en kasse mens han råbte ud over det frie marked hvor mennesker og de andre 'svage' væsner også måtte befinde sig og fordi der allerede var stimlet mange folk sammen om plakaten fik han endnu mere opmærksomhed som han begyndte at råbe sit budskab ud til folk, "DENNE LOGAN ER MODBYDELIG, HAN KOMMER FOR AT SKABE KRIG ENDNU ENGANG OG SÅ NU HVOR VI ENDELIG IKKE BEHØVER AT FRYGTE MALAKEL MERE. LORD ALEXANDER HAR IKKE VÆRET ANDET END GOD MOD OS OG HAR REDDET FLERE AF JER, INDKLUSIVT MIG SELV FRA AT BLIVE DRÆBT AF RØVERE ELLER ANDRE DER FORSØGER AT SLÅ OS IHJEL, HAN HAR BRAGT RO OG STABILITET TIL DI MORGA. LAD IKKE DENNE LOGAN VENDE JER MOD DET SOM VI ENDELIG IGENNEM MANGE ÅR HAR VENTET PÅ, EN HERSKER DER IKKE ER OND, FOR HVEM SIGER AT LOGAN IKKE VIL VÆRRE ENDNU VÆRRE END MALAKEL OG ALEXANDER HAR BEVIST AT HAN IKKE ER OND, DET ER IKKE EN RISIKO JEG VIL TAGE OG SOM NOGEN ANDRE BØR TAGE!".
Helt nede i den anden ende af markedet kunne man tydeligt høre manden da der var blevet totalt stille mens folk lyttede og nikkede og engang imellem kom med opmuntrende tilråb. manden der var klædt helt i sort med en hætte der dækkede ansigtet vente sig om og gik væk uden at sige et ord, og med et var han forsvundet. Alexander kunne kun være lettet over hvordan folket lyttede til ham, de kunne godt se hvem det var der var den virkelige fjende og inden længe ville det jo nok komme til at vise sig hvem folket stod bag, ham der havde vist at han kunne beskytte og forsvare dem, eller manden Alexanders folk på alle måder fik til at fremstå som en korrupt og magtgal mand der ville have tronen for at lave tingene om til det, det havde været da Malakel styrede.

//Med al respekt til dig Logan, du vidste der måtte komme noget som dether ^^
Og jeg håber du foretrækker at spille med på det frem for at blive sur over at jeg lavede det første træk
og til alle andre, i er også meget velkomne til at komme med kommentare eller 'små' indlæg om hvordan jeres karaktere reagere på dether ^^

Al magt til Tinkil... jeg mener Alexander hvor befrier ^^//
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Antal indlæg : 780

Tilbage til toppen Go down

Di Morgas most wanted //Særudgave// Empty Sv: Di Morgas most wanted //Særudgave//

Indlæg af Gæst Søn 19 Jun 2011 - 21:44

Det lå normalt ikke til hende at tænke disse ord efter det der var blevet sagt af fyren der havde stået og råbt og skreget som en gal, om denne Hr. Logan, men nogle få gange i sit liv, tvivlede hun på om man ikke heller skulle holde med den onde, og skide langt pokker i skid på den gode, for hvem sagde det ikke var omvendt? Egenligt kunne denne nye herre gøre hvad fanden han ville for nok var hun ikke fandens glad for ham, og hun var vel med i den svage del af befolkningen, men det betød skam ikke noget for hende, ikke så fantastisk meget. Hun var netop kommet ud af en butik da gutten var begyndt og råbe, og af nysgerrighed havde hun lyttet tavst som alle de andre, og derefter fundet en plakat som hun kunne stå og kigge på.
Hun var kommet frem til at denne Logan ikke så meget farlig ud, faktisk nærmere normal, menneskelig, næsten. Et kort smil gled over hendes læber, før hun hankede op i tasken der hang over hendes skuldre, for derefter at forsvinde og skubbe tankerne om denne Logan og nye herre ud af hoved.

Gæst
Gæst

Di Morgas most wanted //Særudgave// Empty Sv: Di Morgas most wanted //Særudgave//

Indlæg af Logan Søn 19 Jun 2011 - 22:37

// Scars jeg er lettere imponeret over hvad du har skrevet om mig, jeg vil næsten sige jeg blev helt rørt af det, jeg fældede næsten en tåre, det vil ejg sige Scars du er sku helt okay :D men smart tænkt jeg er lige frem en mrder og voldtægtmands, haha fedt nok :D..... men regn med der vil blive svaret igen :D//
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Antal indlæg : 582

Indlæg af Scars Søn 19 Jun 2011 - 22:44

/Havde ikke forventet mindre af dig xD og du aner ikke hvor længe det tager at lave sådan en plakat :p/
Scars
Scars

Indlæg af Gæst Søn 19 Jun 2011 - 22:45

//Logan er gået fra menneske, til morder, voldtægtsmand! Ja, Logan kan da ikke være andet end glad? ^^ Den er også godt lavet Scars :)//

Gæst
Gæst

Indlæg af Scars Søn 19 Jun 2011 - 22:47

opdager først nu der mangler et t i butcher... der er fandema for træls >_<
Scars
Scars

Indlæg af Logan Søn 19 Jun 2011 - 22:47

//regner med meget meget meget lang tid :D... Men jeg kan da sige at du har fået mig fra en god vinkel ;).. Og jeg er 1000000 dollars værd, du må have en hel masse kontanter :D //
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Indlæg af Scars Søn 19 Jun 2011 - 22:50

//Alexander er rigere end Joakim von And xD//
Scars
Scars

Indlæg af Logan Søn 19 Jun 2011 - 22:53

//btw, jeg elsker mit nye nick-name.. :D//
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Indlæg af Scars Man 20 Jun 2011 - 10:34

der skulle have stået 'butcher' :s
Scars
Scars

Indlæg af Logan Man 20 Jun 2011 - 11:03

//det regnede jeg også med :D derfor synes jeg det er fedt :D //
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Indlæg af Damia Man 20 Jun 2011 - 11:31

Bucher.. Butcher.. *slår en arm og Scars og en anden om Logan* NAAAAAAAARJ HVOR BLIVER DET DOGBARE SPÆNEDE HVA ?! :D
Lola, (øgenavn til Logan fra Damia) og vores hersker med alle arene :D (pga 'navnet' Scars) :DD <3

- btw ros til dig Scars for plakaten - GODT lavet! det må du lære mig engang
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978

Indlæg af Scars Man 20 Jun 2011 - 12:05

Mange tak min kære. jeg elsker at få ros ^^
Scars
Scars

Indlæg af Damia Ons 22 Jun 2011 - 17:22

My pleasure ;')
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum