Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Di Morgas Nuværende Plot Situation - Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 4 • 1, 2, 3, 4
Di Morgas Nuværende Plot Situation - Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere)
Lad os gå direkte til sagens kerne, børnlille:
Mange brugere, har efterhånden glemt det adrenalin sus, det kan give at have et spændings-emne, der både indeholder lumske tanker, affyrede pistoler, klingede sværd trukket op af skeden, uskyldige engle, der såres uden grund osv.. Og det er en ufattelig stor skam, hvis det ender med at den helt forsvinder til fordel for romantikske, uvoldelige emner! Selvfølgelig er det ikke ren kaos over hele linjen, men snart er der jo ikke andet end smil, der rent faktisk skal tages positivt, og ikke har en skjult dagsorden. Dette er ikke et indlæg, jeg sender ind, for at folk skal blive kritiseret på nogen som helst måde, for jeg ønsker ikke at gøre mig uvenner med jer. Men jeg skriver det, i håb om at folk genfinder glæden ved at spille under det plot, der er blevet fremlagt for jer. Et eksempel er Zanes nyere invasion af kongeriget, Di Morga. Jeg ved personligt, at der er op til 3 åbne emner, hvor folk kan melde sig ind og enten kæmpe imod eller for Zane. Men jeg ved også, at det er ganske få, der har taget sig sammen til det! Jeg siger ikke, at i alle skal være med på ideen, men at i måske skulle overveje de muligheder, der er blevet fremlagt. I har så lange tøjler i kan få, når det gælder plot og forfatterfrihed, og vi ønsker ikke at stramme dem, men det kan være en kende svært at opretholde interessen for siden, hvis det hele går ud på at lege familie. For at sige det mildt, så er der i flere tilfælde bare blevet hygget i emnerne, hvoraf ca. 80 procent af emnerne går i stå, pågrund af manglende aktivitet. 80 er et meget stort tal, mine kære medlemmer! Og vi ved alle sammen, at det ikke skyldes manglende intiativ fra personalets side af. Men, jeg må dog sætte lidt af min kritik til side, og huske at rose dem, der rent faktisk har vist enorm interesse i at løfte Di Morgas ære og spændingsniveau! Der er faktisk en del, som har fortalt deres mening om den stigende adrenalin-mangel i samtlige emner, og de har også prøvet at skabe lidt spænding på egen hånd - Men, igen kommer det åbenlyse og mest sørgelige ved det hele:
De føler at plottet ignoreres på alle mulige måder!
Og endnu engang: Jeg ønsker ikke at skælde jer ud, men prøv for hele sidens skyld, at være med på de ideer, der bliver sat frem for jer.
Di Morga er en by, der skal rumme kaos, svindel og hærværk. Vi skal se oprørende, der samler sig om natten til små eller mellemstore grupper. Vi ønsker at blive bange for de bander af kriminelle, der vandrer rundt i fuld dagslys og tæver enhver grønskolling halvdød! Mange af os ønsker ligefrem at lugte til den kvalmende stank af råddent blod, og rotter, der gnasker sig fast til bunker af ligs kød.
Alt i alt: Vi vil se flere brugere, der begynder at tage sig sammen og får gang i de emner, der rent faktisk omhandler byens og befolkningens situation!
I har fri mulighed for at kommentere og kritisere dette. Jo mere respons, des bedre. ^^ Jeg håber i ikke føler jer angrebet af mine ord og min mening, men tager det og vurdere værdien af de ord, jeg fremstiller for jer.
Mvh. Ray (Hjælpeadmin)
Gæst- Gæst
Sv: Di Morgas Nuværende Plot Situation - Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere)
Gæst- Gæst
Sv: Di Morgas Nuværende Plot Situation - Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere)
Jeg vil personligt elske hvis vi fik ændret lidt i vores forfatterfrihed, eller der blev lavet flere emner som omhandler den verden man befinder sig i og jeg vil gerne starte det, men så vil jeg gerne have at du/i uddyber mere præcist hvad det er i vil have af brugerne, mere oprør, krig, eller noget helt andet?
Jeg tror i bliver nød til at skrive meget firkantet hvordan Di Morga ser ud nu, for at folk kan leve sig ind i det, vi ved næsten ikke hvordan landet ser ud, ud over at den gamle konge er vendt tilbage, og kræver sit land tilbage, men hvordan er byen? Er den ved at komme ovenpå igen efter det sidste slag, eller er byen korrupt og fyldt op med magtkampe? Uddybelse!
-Jeg håber i kunne bruge mine ord, og brug dem om i vil, eller ej, det er blot min ønsker.
Gæst- Gæst
Zann- Competent (Rank 10)
- Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.
Antal indlæg : 329
- Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.
Andrija: Det vil jeg således give dig ret i, og det virker som en ufattelig god idé at uddybe selve byens holdepunkt. Om det så er om folket er i harmoni eller om der er krig alle vegne osv. Men, vi må også huske at se det fra de andres side: Det kan give ret mange negative medlemmer, hvis vi pludselig indkredser folks forfatterfrihed, mest fordi de fleste er ret så glade for den frihed vi giver dem. Men du har ganske ret i, at det kunne give både os og jer en fordel, at indkredse tingene lidt og klart stille frem, hvordan stedets situation er.
Zann: Den idé har været brugt en gang, og det er mere en slags event-ting, en noget, der kan bruges til at ændre hele situationen ved denne faldende spændings-mangel. Men jeg er dog taknemmelig for, at du prøver at hjælpe til. For du har ret i, at det er et meget kreativt forslag! Og spændende. ^^
Gæst- Gæst
Og 8 linjer+ = Romaner? Dafuq?
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Jason- Advanced Beginner (Rank 8)
- Bosted : Han bor i CIA hovedkvarteret inde i Terre Centrum. Når han ikke bor i sin lille 4 værelses lejlighed.
Antal indlæg : 235
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Og Penelope, også du har en smule ret i din mening. Der vil både være gode og negative meninger om den foreslåede begrænsning, men dog, ville det i det lange løb, måske hjælpe folk på vej ind i den rigtige retning. Lidt af et dilemma, kan man vel roligt sige.
Gæst- Gæst
Øjnene skinnede rødt. Dette kunne man ændre til "Øjnene skinnede i det solens sidste stråler spejlede sig i den skønne iris og malede øjnene i den smukkeste røde farve." Allerede der har man et par linjer ekstra.
Personligt ved jeg godt at jeg ikke emner med nogen... Overhovedet. Men det skyldes blot at jeg ikke kan tage mig sammen til at prøve, og hvis jeg finder en person som jeg godt kunne lave et godt emne med har de som regel meget få linjer, hvilket bare dræber lysten.
Reglen om 5 linjer mindst i et svar er der af en grund. Det er meningen at folk skal lave gode svar, ikke korte svar som kun forsager en enkelt handling.
Ja, just my five cents... (Ejer ikke engang 5 cent, så fattig er jeg bare.)
Og til Mark: Et menneske behøver ikke evner. Mennesker kan bare lave snakke emner eller noget i den stil. Og som sagt, et menneske kan brænde en vampyr. Tag noget vievand, et kort, en træpæl, whatever. Lav et våben som skyder sol stråler, så skal du nok se de vampyrer blive slagtet. Batman er jo et normalt menneske, men han sniger sig og angriber i det mørke med sit udstyr, bare for at give et eksempel.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Penelope: Igen, så må jeg give dig nogenlunde ret. Det kan sagtens gå begge veje, og som en mild start, er store og åbne emner en ret så god idé.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Mark skrev:Urune: Ja jeg ved det jeg har tilfældigvis en vampyr dræber som er menneske men det hjælper ikke meget mod stærkere væsner som dæmoner stadig ikke varulve kan de osse dræbe ja men intet andet djævle for stærke dæmoner for stærke engle for stærke jeg kan blive ved
Jeg er personligt stor fan af mennesker, da de har så fandens meget personlighed, uden at være sådan nogle små superhelte som de andre væsner godt kan ende med at blive i det lange stykke. Men som svar på dæmon problemet, tag et sværd med, og hug hoved af - sådan, works done :)
Gæst- Gæst
Side 1 af 4 • 1, 2, 3, 4
» I reach out for you!! ((Må meget gerne læses af alle brugere !))
» Mizras profil - Kommenter please! :D
» Di Morgas most wanted
» Di Morgas most wanted //Særudgave//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]