Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Di Morgas Nuværende Plot Situation -  Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Di Morgas Nuværende Plot Situation -  Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Di Morgas Nuværende Plot Situation -  Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Di Morgas Nuværende Plot Situation -  Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Di Morgas Nuværende Plot Situation -  Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Di Morgas Nuværende Plot Situation -  Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Di Morgas Nuværende Plot Situation -  Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Di Morgas Nuværende Plot Situation -  Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Di Morgas Nuværende Plot Situation -  Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Di Morgas Nuværende Plot Situation -  Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Di Morgas Nuværende Plot Situation - Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere)

3 deltagere

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Di Morgas Nuværende Plot Situation -  Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere) Empty Di Morgas Nuværende Plot Situation - Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere)

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 10:51

Lad os gå direkte til sagens kerne, børnlille:

Mange brugere, har efterhånden glemt det adrenalin sus, det kan give at have et spændings-emne, der både indeholder lumske tanker, affyrede pistoler, klingede sværd trukket op af skeden, uskyldige engle, der såres uden grund osv.. Og det er en ufattelig stor skam, hvis det ender med at den helt forsvinder til fordel for romantikske, uvoldelige emner! Selvfølgelig er det ikke ren kaos over hele linjen, men snart er der jo ikke andet end smil, der rent faktisk skal tages positivt, og ikke har en skjult dagsorden. Dette er ikke et indlæg, jeg sender ind, for at folk skal blive kritiseret på nogen som helst måde, for jeg ønsker ikke at gøre mig uvenner med jer. Men jeg skriver det, i håb om at folk genfinder glæden ved at spille under det plot, der er blevet fremlagt for jer. Et eksempel er Zanes nyere invasion af kongeriget, Di Morga. Jeg ved personligt, at der er op til 3 åbne emner, hvor folk kan melde sig ind og enten kæmpe imod eller for Zane. Men jeg ved også, at det er ganske få, der har taget sig sammen til det! Jeg siger ikke, at i alle skal være med på ideen, men at i måske skulle overveje de muligheder, der er blevet fremlagt. I har så lange tøjler i kan få, når det gælder plot og forfatterfrihed, og vi ønsker ikke at stramme dem, men det kan være en kende svært at opretholde interessen for siden, hvis det hele går ud på at lege familie. For at sige det mildt, så er der i flere tilfælde bare blevet hygget i emnerne, hvoraf ca. 80 procent af emnerne går i stå, pågrund af manglende aktivitet. 80 er et meget stort tal, mine kære medlemmer! Og vi ved alle sammen, at det ikke skyldes manglende intiativ fra personalets side af. Men, jeg må dog sætte lidt af min kritik til side, og huske at rose dem, der rent faktisk har vist enorm interesse i at løfte Di Morgas ære og spændingsniveau! Der er faktisk en del, som har fortalt deres mening om den stigende adrenalin-mangel i samtlige emner, og de har også prøvet at skabe lidt spænding på egen hånd - Men, igen kommer det åbenlyse og mest sørgelige ved det hele:
De føler at plottet ignoreres på alle mulige måder!
Og endnu engang: Jeg ønsker ikke at skælde jer ud, men prøv for hele sidens skyld, at være med på de ideer, der bliver sat frem for jer.

Di Morga er en by, der skal rumme kaos, svindel og hærværk. Vi skal se oprørende, der samler sig om natten til små eller mellemstore grupper. Vi ønsker at blive bange for de bander af kriminelle, der vandrer rundt i fuld dagslys og tæver enhver grønskolling halvdød! Mange af os ønsker ligefrem at lugte til den kvalmende stank af råddent blod, og rotter, der gnasker sig fast til bunker af ligs kød.
Alt i alt: Vi vil se flere brugere, der begynder at tage sig sammen og får gang i de emner, der rent faktisk omhandler byens og befolkningens situation!

I har fri mulighed for at kommentere og kritisere dette. Jo mere respons, des bedre. ^^ Jeg håber i ikke føler jer angrebet af mine ord og min mening, men tager det og vurdere værdien af de ord, jeg fremstiller for jer.

Mvh. Ray (Hjælpeadmin)

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Di Morgas Nuværende Plot Situation -  Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere) Empty Sv: Di Morgas Nuværende Plot Situation - Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere)

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 11:36

Jeg har set de åbne emner, som er rundt omkring med de kampe du beskriver. Men det kan virke en anelse "lukket" til trods for at det er et åbent emne. Det måske bare min opfattelse, men det virker som de gamle brugere der har involveret sig i de emner og jeg ville højest sandsynligt ikke føle mig specielt velkommen, hvis jeg hoppede ind i et af de emner...

Gæst
Gæst

Di Morgas Nuværende Plot Situation -  Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere) Empty Sv: Di Morgas Nuværende Plot Situation - Læs, Bedøm & Kommenter. (Bør læses af alle brugere)

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 11:39

Jeg kan sagtens se hvad du/i mener med at historien går mere og mere død, men jeg vil lige hurtig tilføje, blot som konstruktiv kritik, at det lidt er jeres egen skyld da vi har så meget forfatter frihed. Hvis i fjernede noget af den, ville plottet træde mere frem, men det kan selvfølgelig også være meget svært, og mange vil blive utilfredse.
Jeg vil personligt elske hvis vi fik ændret lidt i vores forfatterfrihed, eller der blev lavet flere emner som omhandler den verden man befinder sig i og jeg vil gerne starte det, men så vil jeg gerne have at du/i uddyber mere præcist hvad det er i vil have af brugerne, mere oprør, krig, eller noget helt andet?
Jeg tror i bliver nød til at skrive meget firkantet hvordan Di Morga ser ud nu, for at folk kan leve sig ind i det, vi ved næsten ikke hvordan landet ser ud, ud over at den gamle konge er vendt tilbage, og kræver sit land tilbage, men hvordan er byen? Er den ved at komme ovenpå igen efter det sidste slag, eller er byen korrupt og fyldt op med magtkampe? Uddybelse!

-Jeg håber i kunne bruge mine ord, og brug dem om i vil, eller ej, det er blot min ønsker.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zann Lør 5 Nov 2011 - 11:43

Øv jeg havde lige skrevet en masse om noget men så blev det halløjsa lukket nåh men det var om at vi kunne lave en titanskamp konkurrence som folk kunne kigge på og se at kamp kan være spændende:D
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329

Indlæg af Zann Lør 5 Nov 2011 - 11:46

En konkurrence hvor man kan lave nogle grupper som fx (Små gruppen) Hvor folk der kun lige kan holde det mellem 3-5 linjer og så (mellem gruppen) hvor folk der skriver mellem 5-7 linjer kan melde sig til og så romanskriverne hvor folk der skriver 8+ linjer kan melde sig til så man kan se hvad der ellers er af folk som gerne vil kæmpe hvor folk kan kigge på og se at man godt kan lave et spændene kamp uden død hvor dommerne kan være retfærdige og tjekke for powerplay godpower evneskift eller andet noget som er fuldt retfærdigt og samtidig meget kreativt:D Det ville være en perfekt måde at sparke spændingen op igen :D
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Indlæg af Zann Lør 5 Nov 2011 - 11:46

//Kort gengivelse af det jeg havde skrevet som forsvandt irriterende-.-'
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 11:49

Penelope: Jeg ved fra Zane selv, at uanset om der er gamle brugere deri eller ej, så er det bare om at komme ind på den rigtige måde. Er næsten 100 procent på at du er velkommen. ^^

Andrija: Det vil jeg således give dig ret i, og det virker som en ufattelig god idé at uddybe selve byens holdepunkt. Om det så er om folket er i harmoni eller om der er krig alle vegne osv. Men, vi må også huske at se det fra de andres side: Det kan give ret mange negative medlemmer, hvis vi pludselig indkredser folks forfatterfrihed, mest fordi de fleste er ret så glade for den frihed vi giver dem. Men du har ganske ret i, at det kunne give både os og jer en fordel, at indkredse tingene lidt og klart stille frem, hvordan stedets situation er.

Zann: Den idé har været brugt en gang, og det er mere en slags event-ting, en noget, der kan bruges til at ændre hele situationen ved denne faldende spændings-mangel. Men jeg er dog taknemmelig for, at du prøver at hjælpe til. For du har ret i, at det er et meget kreativt forslag! Og spændende. ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Zann Lør 5 Nov 2011 - 11:54

Jeg ved det var lavet før og jeg selv var med i den det var spændene og sjovt men forskellen var at dengang var det som om det kun var folk der kunne skrive romaner der måtte være med det var det som kunne laves om de fleste tror sikkert at fordi de skriver lidt så må de ikke være med til kampe hvor der er romanskrivere med ja det var sådan jeg følte mig før jeg valgte at træne i at skrive meget
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 11:55

Lav flere events for den sags skyld. Lav noget stort, noget unikt. Jeg har sagt det før. Når VET skal til at åbnes kan der laves et uge langt emne her på VLM hvor folk forsøger at redde Di Morga fra meteoren som skulle komme (Hvis det stadig kommer). Lav lignende. Når/hvis Zane overtager Di Morga kan der være et åbent emne i et stykke tid hvor han står og vise sig frem. Så kan folk eventuelt vise deres værd. Om de vil prøve at kæmpe mod ham, bare kigge på ham, eller faktisk hjælpe ham ved at finde en som vil ham ondt.

Og 8 linjer+ = Romaner? Dafuq?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 11:56

Det kan jo værst tænkeligt få nogle bruger til at stoppe på siden, men i kunne jo prøve det lidt tid, måske en uge eller to, og se hvordan folk reagere, så kan man jo altid vende tilbage til det gamle, hvis det helt galt, man bliver jo nød til at prøve sig frem, ellers spørg folk hvid de vil sige til det, for jeg tror mange af de gamle bruger, eller dem der bruger deres karakter meget godt vil kunne lide det, men jeg ved det selvfølgelig ikke, dit/jeres valg.

Gæst
Gæst

Indlæg af Jason Lør 5 Nov 2011 - 11:57

//Jeg mener at når folk skriver over 8 linjer så er det en side fra en roman nærmest og det måtte sættes et eller andet sted det kunne lige så godt være 24 linjer det var derfor jeg skrev 8+ sådan at det er 8 og derover
Jason
Jason
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor i CIA hovedkvarteret inde i Terre Centrum. Når han ikke bor i sin lille 4 værelses lejlighed.

Antal indlæg : 235

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 12:00

Jeg tror ikke, at det vil falde i god jord at begrænse folk i hvad deres emner må omhandle.. Men et initiativ med flere af de der åbne emner, hvor folk bare kan hoppe ind ville måske være en bedre idé.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 12:01

Det kunne osse virke men for det meste tør en som skriver 3 linjer fx (kritisere ikke folk) at skrive ind i et emne hvor der er 4 som allerede skriver som skriver fx 10 linjer

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 12:03

Plus fx vis vi tager et menneske hvad pokker kan de gøre?? altså "ANGRIB"... "Nåh nu døde jeg fordi jeg ingen evner har) Altså mennesker fx kan jo intet gøre i en kamp

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 12:04

Jeg syntes at rammer skaber mere kreativitet, altså at jeg har nogle rammer som jeg skal holde mig inden for, som nogle gange gør at min karakter bliver nød til at handle som han/hun nu bliver nød til at gøre for at få det rigtige ud af det. Rammer er altså ikke altid dårligt :)

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 12:06

Imod en vampyr kan menenske sq da godt klare sig. Tag et kors på og du brænder den eller sådan noget ikk? det handler bare for menensket om at ahve de rigtige midler med sig

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 12:07

Folk, der skriver få linjer, bør faktisk ikke være bange for at melde sig ind i emner, hvor andre måske skriver en del mer. Jeg tror også det ville hjælpe lidt på situationen, hvis alle, inklusiv dem der skriver en smule mindre, også prøver at komme ind med deres karakter og skriver så kreativt, de nu kan, indenfor det valgte plot..

Og Penelope, også du har en smule ret i din mening. Der vil både være gode og negative meninger om den foreslåede begrænsning, men dog, ville det i det lange løb, måske hjælpe folk på vej ind i den rigtige retning. Lidt af et dilemma, kan man vel roligt sige.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 12:08

Jeg forstår godt at folk ikke skriver de helt lange svar, enten fordi de ikke kan, eller fordi deres krea er død. Men en god måde at få lange svar er putte en masse ligegyldige ord ind så som hvis man vil sige...

Øjnene skinnede rødt. Dette kunne man ændre til "Øjnene skinnede i det solens sidste stråler spejlede sig i den skønne iris og malede øjnene i den smukkeste røde farve." Allerede der har man et par linjer ekstra.

Personligt ved jeg godt at jeg ikke emner med nogen... Overhovedet. Men det skyldes blot at jeg ikke kan tage mig sammen til at prøve, og hvis jeg finder en person som jeg godt kunne lave et godt emne med har de som regel meget få linjer, hvilket bare dræber lysten.

Reglen om 5 linjer mindst i et svar er der af en grund. Det er meningen at folk skal lave gode svar, ikke korte svar som kun forsager en enkelt handling.

Ja, just my five cents... (Ejer ikke engang 5 cent, så fattig er jeg bare.)

Og til Mark: Et menneske behøver ikke evner. Mennesker kan bare lave snakke emner eller noget i den stil. Og som sagt, et menneske kan brænde en vampyr. Tag noget vievand, et kort, en træpæl, whatever. Lav et våben som skyder sol stråler, så skal du nok se de vampyrer blive slagtet. Batman er jo et normalt menneske, men han sniger sig og angriber i det mørke med sit udstyr, bare for at give et eksempel.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 12:11

Hvad gør man så vis 2 dæmoner kæmper og et menneske kommer??? Altså mennesket er så godt som død og desuden så er der jo osse den fakta der hedder kamp+svag=død de fleste brugere (Indkluderet mig selv) vil ikke ha vores karaktere dør

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 12:11

Ray - ja, det er et dilemma, men jeg tror der er mange som gerne vil have deres frihed til at skrive i de emner, de har lyst til.. Der er mange emner som "dør" på vejen, men for dem, der har et godt plot, vil det være mindre fedt at blive begrænset.. Så kan det virke som om, at skaberne bag siden blot vil have én handling udspillet i et emne og så er det det. Istedet mener jeg, at man skal forsøeg sig med at gøre de åbne emner om Di Morga mere attraktive og tilgængelige, ihvertfald til en start...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 12:12

Urune: Ja jeg ved det jeg har tilfældigvis en vampyr dræber som er menneske men det hjælper ikke meget mod stærkere væsner som dæmoner stadig ikke varulve kan de osse dræbe ja men intet andet djævle for stærke dæmoner for stærke engle for stærke jeg kan blive ved

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 12:16

Men at lave et emne mere lyder som en god idé jeg er frisk i hvert fald på at lave et kamp emne måske ikke med den her bruger men en af de andre måske

Gæst
Gæst

Mark: Mennesket behøver nødvendigvis ikke at angribe de to kæmpende dæmoner lige med det samme. Mennesket kunne observere kampen, finde svaghederne og styrkerne og deraf have ret så mange goder, når den næste kamp med dæmoner finder sted: Tålmodighed kan gøre det nemmere at være menneske, og derfor forsvare sig. Mange mennesker er faktisk ufattelig gode ledere, kæmpere eller andet, netop pågrund af manglen på enten fysisk eller magisk styrke: Det gælder bare om at udnytte de muligheder et menneske har sig tildelt.

Penelope: Igen, så må jeg give dig nogenlunde ret. Det kan sagtens gå begge veje, og som en mild start, er store og åbne emner en ret så god idé.

Gæst
Gæst

Mark, mange brugere ønsker ikke at deres karakter dør, nej. Men mange brugere burde vide at livet er flygtigt, så vær forsigtig. Hvis et menneske kommer i mellem to dæmoner som kæmper er det sådan set menneskets skyld at det gik mellem dem. Og mange andre brugere ville også gerne ofre deres karakter fordi det enten er del af deres plot, eller for at hjælpe videre på sidens plot. Hvis nu Mark døde ville den person som havde dræbt ham blive jagtet vildt omkring.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 5 Nov 2011 - 12:17

Mark skrev:Urune: Ja jeg ved det jeg har tilfældigvis en vampyr dræber som er menneske men det hjælper ikke meget mod stærkere væsner som dæmoner stadig ikke varulve kan de osse dræbe ja men intet andet djævle for stærke dæmoner for stærke engle for stærke jeg kan blive ved

Jeg er personligt stor fan af mennesker, da de har så fandens meget personlighed, uden at være sådan nogle små superhelte som de andre væsner godt kan ende med at blive i det lange stykke. Men som svar på dæmon problemet, tag et sværd med, og hug hoved af - sådan, works done :)

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum