Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
den stille nat i skoven Jason(privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
den stille nat i skoven Jason(privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
den stille nat i skoven Jason(privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
den stille nat i skoven Jason(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
den stille nat i skoven Jason(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
den stille nat i skoven Jason(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
den stille nat i skoven Jason(privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
den stille nat i skoven Jason(privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
den stille nat i skoven Jason(privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
den stille nat i skoven Jason(privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

den stille nat i skoven Jason(privat)

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

den stille nat i skoven Jason(privat) Empty den stille nat i skoven Jason(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 28 Jun 2011 - 20:30

T: 00:00
O: ingen
V: nymåne
S: skoven



Vladcela gik en tur i skoven. Det var midnat og hun var lige vånge efter en hel dages søven på sit gods, Vladcela var en smuke ung vampyrkvinde på 30 år men hendes langerøde hår. Blaffe blidt i vinden som leget med det og gjore de helt let og flagern hun hade en, sort taske på skulderen som indholdt alt hun kunne forbrug for på et tidespunket. Idag eller om nogen dage hvem vist det måske kon hun aldrig til at bruget noget af det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den stille nat i skoven Jason(privat) Empty Sv: den stille nat i skoven Jason(privat)

Indlæg af Jason Tirs 28 Jun 2011 - 20:34

En ung vampyr sad under et træ med sin stav og pudsede den roligt mens han sukkede svagt fordi han kedede sig og ventede på nogle ville komme forbi som måske ville spørge ham om noget så han kunne begynde en samtale så han ikke ville blive ved med at kede sig
Jason
Jason
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor i CIA hovedkvarteret inde i Terre Centrum. Når han ikke bor i sin lille 4 værelses lejlighed.

Antal indlæg : 235


Tilbage til toppen Go down

den stille nat i skoven Jason(privat) Empty Sv: den stille nat i skoven Jason(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 28 Jun 2011 - 20:49

Vladcela gik lige forbi ham. Hun så ham slet ikke sidde da hun var ret skidt tilpas lige nu, hendes krop arbejet på at holde hende i gang og på bene selv om det ikke var let. Men hun ville ikke stoppe op nu da hun viste vis hun gjorde det ville, hun kolapse på stedet så hun måtte holde sig i gang ellers endt det med. At hun faldt og ikke ville kunne rejste sig med det samme igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den stille nat i skoven Jason(privat) Empty Sv: den stille nat i skoven Jason(privat)

Indlæg af Jason Tirs 28 Jun 2011 - 20:56

Killer så på hende og fulgte efter hende roligt uden at gemme sig så hun ikke kunne beskylde ham for at udspionere hende som mange gjorde "hallo?" sagde han for at få hendes opmærksomhed mens han roligt så på hende med et smil og fulgte fortsat efter hende "vent lige" sagde han og løb op ved siden af hende "hej" sagde han roligt da han gik ved siden af hende
Jason
Jason
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor i CIA hovedkvarteret inde i Terre Centrum. Når han ikke bor i sin lille 4 værelses lejlighed.

Antal indlæg : 235


Tilbage til toppen Go down

den stille nat i skoven Jason(privat) Empty Sv: den stille nat i skoven Jason(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 28 Jun 2011 - 21:05

" hej " sagde Vladcela svaget. hendes smukke ansiget var helt svediget og hun ryste over det hele, hun hade det ikke godt hun hade får for meget dæmonblod. Og det måtte hun ikke så ville hun blive skidt tilpas som hun var det lige nu, hun så træt og udmatte på ham og stoppe på men endet med at Kolapse. på jorden hendes krop ryste og var helt svedigog det var ikke nomelt for hende,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den stille nat i skoven Jason(privat) Empty Sv: den stille nat i skoven Jason(privat)

Indlæg af Jason Tirs 28 Jun 2011 - 21:07

Han greb hende hurtigt da hun var ved at kolapse og bar hende hen til et træ hun kunne sidde under og mærkede hendes kolde hud og vidste med det samme hvad der var galt før han fræs afsted i sin utrolige helt unormale fart selv for en vampyr og kom tilbage med en kanin som han tappede blodet fra og fik hende til at drikke kaninblod var så rent at det kunne stabilisere dæmonblodet i hende
Jason
Jason
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor i CIA hovedkvarteret inde i Terre Centrum. Når han ikke bor i sin lille 4 værelses lejlighed.

Antal indlæg : 235


Tilbage til toppen Go down

den stille nat i skoven Jason(privat) Empty Sv: den stille nat i skoven Jason(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 28 Jun 2011 - 21:23

Vladcela drak kaninblodt. Og skulle bare slappe en smule af i mens det virke på hende, Hun smielde svaget til ham og lukke langesomt øjnen hun skule bare lidt. Ha en lille bitte lur så var hun frisk igen på ingen tide bare hun ikke fik mere blod den nat, så ville hun gå i total blodrus og ville ikke skyde noget milder. I mod At får fat i mere blod og det kunne være at det var mange som kom til at død, for hendes store blodtrang som hun fik ved hendes blodrus.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den stille nat i skoven Jason(privat) Empty Sv: den stille nat i skoven Jason(privat)

Indlæg af Jason Tirs 28 Jun 2011 - 21:29

Han tog sin jakke af og foldede den til en rund pude og lagde hende ned med den under hovedet og sad ved siden af hende og så på hende roligt med et roligt blik og ventede på hun vågnede igen "Forresten mit navn er Killer" sagde han roligt og så på hende "og må jeg sige du er en gudeskøn pige som ikke burde være alene her i skoven" sagde han roligt med et smil
Jason
Jason
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor i CIA hovedkvarteret inde i Terre Centrum. Når han ikke bor i sin lille 4 værelses lejlighed.

Antal indlæg : 235


Tilbage til toppen Go down

den stille nat i skoven Jason(privat) Empty Sv: den stille nat i skoven Jason(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 28 Jun 2011 - 21:34

" jeg hedder Valecela. Og tak for det jeg ved jeg ikke bør være alene uden for om natten, men jeg har det ikke nem ved at være hjemme når mørket kommer. sådan som ander her det vil jeg helle være uden for og nyde luften på aften " sadge Vladceal, og lænde sig tilbgae i mod træet og slappe af

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den stille nat i skoven Jason(privat) Empty Sv: den stille nat i skoven Jason(privat)

Indlæg af Jason Tirs 28 Jun 2011 - 21:39

Han nikkede roligt og smilede fortsat "ja det rigtig nok" sagde han og så op i luften "så du er osse vampyr" sagde han roligt og smilede "du nok den første siden jeg flyttede hertil" sagde han roligt og så på hende "og den smukkeste jeg har set" sagde han roligt "af alle racer"
Jason
Jason
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor i CIA hovedkvarteret inde i Terre Centrum. Når han ikke bor i sin lille 4 værelses lejlighed.

Antal indlæg : 235


Tilbage til toppen Go down

den stille nat i skoven Jason(privat) Empty Sv: den stille nat i skoven Jason(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 28 Jun 2011 - 21:50

" jeg er ikke mere næsten selv. Lige ankommet selv om det er nogen uger siden jeg ankom her til, og tak min mor sagde altis til mig da jeg var lille * min skat. Når du vil voksen vil du blive den smuket vampyrkvinde nogensiden * sådan sagde hun altid til mig, men nu er hun og resten af Min familie væk for altid" sadge Vladceal

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den stille nat i skoven Jason(privat) Empty Sv: den stille nat i skoven Jason(privat)

Indlæg af Jason Tirs 28 Jun 2011 - 21:55

Han så på hende roligt lidt og sukkede "det gør mig ondt at høre" sagde han roligt "vis du har brug for at snakke så kan du altid snakke med mig" sagde han og rejste sig roligt "jeg vil finde noget brænde til at lave et bål" sagde han roligt "så det ikke ser mistænksomt os to sidde her i kulden som var det ingenting" han kyssede hendes kind før han gik ind i skoven for at finde brænde
Jason
Jason
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor i CIA hovedkvarteret inde i Terre Centrum. Når han ikke bor i sin lille 4 værelses lejlighed.

Antal indlæg : 235


Tilbage til toppen Go down

den stille nat i skoven Jason(privat) Empty Sv: den stille nat i skoven Jason(privat)

Indlæg af Jason Tirs 28 Jun 2011 - 21:56

//Jeg logger her klokken 22 fordi mit net lukker ned klokken 22 præcis
Jason
Jason
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor i CIA hovedkvarteret inde i Terre Centrum. Når han ikke bor i sin lille 4 værelses lejlighed.

Antal indlæg : 235


Tilbage til toppen Go down

den stille nat i skoven Jason(privat) Empty Sv: den stille nat i skoven Jason(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 28 Jun 2011 - 22:03

Vladcela nikke stille til ham. Hun satte sig til rette under træe hun sad under hun lukke øjen og slappe af, hun var helt varm i kinden han hade kysser hende på. Og hendes øjne var let lyserøde det blive den når hun rømde en smule,


// okay skal også i seng //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den stille nat i skoven Jason(privat) Empty Sv: den stille nat i skoven Jason(privat)

Indlæg af Jason Ons 29 Jun 2011 - 9:01

Han kom tilbage med en masse brænde under den ene arm og nogle sten under den anden og begyndte at lave en bålpkads og satte ild til det og vendte sig så mod hende igen og satte sig roligt en smule tættere på end før "hvad er det for en farve dine øjne er nu" spurgte han roligt
Jason
Jason
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor i CIA hovedkvarteret inde i Terre Centrum. Når han ikke bor i sin lille 4 værelses lejlighed.

Antal indlæg : 235


Tilbage til toppen Go down

den stille nat i skoven Jason(privat) Empty Sv: den stille nat i skoven Jason(privat)

Indlæg af Gæst Ons 29 Jun 2011 - 18:02

" øøh de er bare Lyserøde ikke. Andet det sker ofte når nogen gøre mig flov eller jeg er genert over noget " sadge Vladcela, stille og fik et svaget rødt skær i sine blege kinder. Hun hade altid rømdt før i sit live så det var pinliget for hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den stille nat i skoven Jason(privat) Empty Sv: den stille nat i skoven Jason(privat)

Indlæg af Jason Ons 29 Jun 2011 - 19:00

Han smilede roligt "var det fordi jeg kyssede din kind før" spurgte han roligt mens han fortsat så på hende med et roligt blik rettet mod hendes øjne i et intens øjeblik før han rømmede sig og tjekkede bålet for om det var godt igang
Jason
Jason
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor i CIA hovedkvarteret inde i Terre Centrum. Når han ikke bor i sin lille 4 værelses lejlighed.

Antal indlæg : 235


Tilbage til toppen Go down

den stille nat i skoven Jason(privat) Empty Sv: den stille nat i skoven Jason(privat)

Indlæg af Gæst Ons 29 Jun 2011 - 19:05

" ja på en måde. Så fik du mig til at følde mig som mellemvoksen igen selv om det er langet, og den tid jeg har være det men jeg er stadig meger føldsom. Hvad angå når nogen siger noget sødt eller gøre noget sødt for mig " sadge Vladecela,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den stille nat i skoven Jason(privat) Empty Sv: den stille nat i skoven Jason(privat)

Indlæg af Jason Ons 29 Jun 2011 - 19:11

Jason smilede roligt før han satte sig hen ved siden af hende "hvad med det her" spurgte han og lagde en hånd på hendes kind blidt og kyssede hende blidt på læberne og lukkede øjnene og ventede på hun enden skubbede ham væk eller kyssede ham tilbage
Jason
Jason
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor i CIA hovedkvarteret inde i Terre Centrum. Når han ikke bor i sin lille 4 værelses lejlighed.

Antal indlæg : 235


Tilbage til toppen Go down

den stille nat i skoven Jason(privat) Empty Sv: den stille nat i skoven Jason(privat)

Indlæg af Gæst Ons 29 Jun 2011 - 19:17

Vladceal blive så overraske. over at han kysse hende på munden at hun bare kysset igen, i mens hendes kinder blive her røde da hun rømde som en tomat. Hun hade aldrig får et rigtig kys af nogen som helst i hele sit live for ingen, ville være sammen med et børnehjems barn som hende før nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den stille nat i skoven Jason(privat) Empty Sv: den stille nat i skoven Jason(privat)

Indlæg af Jason Ons 29 Jun 2011 - 19:19

Han kyssede hende videre blidt og lagde en arm om hende roligt mens han kyssede hende videre før han blidt slap hendes læber og så på hende smilende "hvordan var det" spurgte han roligt mens han fortsat så på hende
Jason
Jason
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor i CIA hovedkvarteret inde i Terre Centrum. Når han ikke bor i sin lille 4 værelses lejlighed.

Antal indlæg : 235


Tilbage til toppen Go down

den stille nat i skoven Jason(privat) Empty Sv: den stille nat i skoven Jason(privat)

Indlæg af Gæst Ons 29 Jun 2011 - 19:27

" det var godt. og noget jeg aldrig har prøvet før " sadge Vladecela hun hade stadig væk det, røde skær over sine kinder hun smielde svaget til ham uden at siger noget. I det en smerte skar i gemmen hendes krop det sket bare ikke igen, den smerte var komme igen efter så lange tide

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den stille nat i skoven Jason(privat) Empty Sv: den stille nat i skoven Jason(privat)

Indlæg af Jason Ons 29 Jun 2011 - 19:29

Han så på hende fortsat med et smil han kyssede hende blidt og lukkede øjnene mens han kyssede hende videre og ville ikke slippe hendes læber igen ikke lige med det samme i hvert fald han kyssede hende bare videre
Jason
Jason
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor i CIA hovedkvarteret inde i Terre Centrum. Når han ikke bor i sin lille 4 værelses lejlighed.

Antal indlæg : 235


Tilbage til toppen Go down

den stille nat i skoven Jason(privat) Empty Sv: den stille nat i skoven Jason(privat)

Indlæg af Gæst Ons 29 Jun 2011 - 19:33

Vladcela forsøget at holde kysset. Uden at viser smerte men det var ikke så let da smerten tog til igen, Og blive endnu være en nogensiden før tåren begyndte at strømme ned af. Hendes kinder så slem var smerten lige nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den stille nat i skoven Jason(privat) Empty Sv: den stille nat i skoven Jason(privat)

Indlæg af Jason Ons 29 Jun 2011 - 19:44

Han så helt overrasket på hende "hvad sker der" spurgte han undrende og bekymret og lagde en hånd på hendes mave og rundt om hende for at trøste hende fordi han troede hun var ked af det mens han fortsat så på hende
Jason
Jason
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor i CIA hovedkvarteret inde i Terre Centrum. Når han ikke bor i sin lille 4 værelses lejlighed.

Antal indlæg : 235


Tilbage til toppen Go down

den stille nat i skoven Jason(privat) Empty Sv: den stille nat i skoven Jason(privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum