Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Sove med tag over hovedet.
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sove med tag over hovedet.
Omgivelser: Fine mennesker, par der vil genopleve romantikken og så videre.
Vejr: Det trækker op til regnvejr i løbet af natten...
Sted: Foyren. Det sted med Receptionen og så videre
Raphael sad ganske stille på en af de dyre lædersofaer.
Hans lasede og lettere revet tøj faldt rimelig tydeligt ikke i smag hos alle de fine, men indtil nu havde ingen gjort noget imod det, men det var snart ved at være nok. Det kunne ses.
Han havde ikke generet nogen, men han havde bare heller ikke nok penge til at kunne sove her.
Han havde halvt om halvt håbede på at receptionsten havde været en pige, for så ville han sagtens kunne indsmigre sig til at få en gratis suite, men det kunne han ikke med den gamle mand der stod og stirrede vredt på ham i hotellets uniform.
Gæst- Gæst
Sv: Sove med tag over hovedet.
Gæst- Gæst
Den pige var ikke normal... Det vidste han, ellers ville han ikke være ligeså tiltrukket af hende som han var nu.
Et hurtigt mentalt ryst i hovedet fik ham til at kigge på hende. Uden at være ligeså tiltrukket af hende som han var nu.
Gæst- Gæst
"Øhm.. Mangler du et stede at sove?" Sagde hun at kigge på ham. Hun ville ikke møde hans blik..
Hun følte en underlig trang til at kigge på ham, men kunne ikke få sig selv til det.
Gæst- Gæst
Han tyggede lidt på sine ord før han omhyggeligt sagde dem. Hans mund føltes underligt tør mens han prøvede at sige ordene. "Ja... Men de vil ikke rigtig lukke fattige índ"
Der var altså noget utroligt tiltrækkende over hende... Noget umenneskeligt, spørgsmålet der nagede ham ned til tåspidserne og ud i øreflipperne.
Han kunne simpelthen ikke lade være med at kigge på hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Raphaels kinder begyndte at blive lettere røde i det. Det havde han ikke oplevet i århundrede... Det burde være umuligt...
"Men... Det ville nu være dejligt at sover indendørs en enkelt nat" sagde han så stille.
Gæst- Gæst
"Så kom dog." Sagde hun smilende, og rejste sig op.
Gæst- Gæst
"Hvilken etage bor du så på?" spurgte han nysgerrigt... Som man nu skulle være for at være en Lokker Dæmon...
Gæst- Gæst
//Skal logge.. Vi skriver bare videre i morgen! :]//
Gæst- Gæst
"Du har mange penge" Hviskede han ud af mundvigen til hende.
Raphael havde ikke særlig mange penge, så selv folk, med normalt mange penge, havde mange penge i forhold til ham. Men pigen her havde jo abnormt mange penge... Så det var helt utroligt hvor mange hun havde.
Han kiggede på den gamle mand og så meget selvtilfreds ud.
Gæst- Gæst
"Hehe, ja.." Sagde hun, og smilede lidt. "Jeg arvede en masse penge efter mine forældre døde.." Langsomt plejnede smilet. Hendes tanker fløj tilbage til da hun var lille. Tilbage til da de slog dem ihjel. Tilbage til da de slog hendes lillesøster ihjel.. De havde trænet hende. Ladet hende blive 17, og trænet hende til at blive en af de stærkeste vampyre i det nordlige London.. Men hun var undsluppet.. Hun havde dræbt alle der stod i vejen.. Og hun havde med et smil på læben halshugget Bossen...
Hurtigt vendte hun tilbage.. hun smilede til drengen, og begyndte at gå hen mod elevatoren. "Hvad hedder du egentlig?" Spurgte hun, og holdte stadig det falske smil..
Gæst- Gæst
"Raphael Ricciolli" sagde han med et venligt smil og lod en snert af italiensk Accent ramme navnet, så man bedre kunne høre at det var italiensk.
"Jeg har heller ikke fået dit" sagde han så med et grin.
Hans kinder blev lettere røde da han kort så hende i øjne. Hvorfor reagerede han dog sådan på det?
Gæst- Gæst
Hun fik et lettere chok, da lyden af et *PLIING* forstyrrede hendes tankespind. "Nå skal vi komme der op?" Sagde hun, og smilede, uden at kigge på ham. Hun var bange for at hun ville blive rød i hovedet igen.. Hun følte sig underligt sårbar i hans selvskab.. En underlig følelse hun ikke havde mødt før..
Gæst- Gæst
"Me..." Han blev stoppet af PLINGET da det kom som noget af en overraskelse. "Ja klart" sagde han venligt og prøvede at kigge direkte på hende, men det kunne han bare ikke uden at rødme.
Han fulgte bare stille efter hende.
//Skal logge... Skriver når jeg kommer igen//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Så hvorfor er du her?" spurgte han hende så venligt om.
Så venligt han nu kunne uden at se på hende, fordi han rødme sig selv til ukendelighed...
Gæst- Gæst
"Nåårh. Jeg havde bare lovet mig selv at løbe et lille ærende før jeg..." Hun havde svært ved at sige døde, for tekniskset var hun jo død? "Går ned med flaget." Sagde hun, og sendte ham et strålende smil. Hun kunne mærke varmen i kinderne igen, og kiggede hurtigt ned. Hvad var det lige der skete her?! Det irriterede hende at hun ikke kunne kigge på ham, koldt og vredt, som hun gjorde ved alle andre.
Gæst- Gæst
Han kunne mærke nysgerrigheden blande sig med en uro han ikke havde mærket i længere tid end han kunne huske... Og han kunne huske rimelig godt efter sin mening.
"Og med det mener du?" spurgte han med hovedet lidt på skrå. Selvom han prøvede kunne han ikke holde en lille rysten ude af stemmen. Det var det der forvirrede ham mest
Gæst- Gæst
"Jeg er ikke et menneske Raphael.." Sagde hun og sukkede. hun kiggede irriteret ned i gulvet igen. hun hadede at tale om det. "Med det mener jeg, når jeg ikke eksistere længere.." Sagde hun og sukede igen.. Hun hadede hvad hun var, men ikke desto mindte var det det hun nu engang var.
Gæst- Gæst
"undskyld, det var ikke for at virke irriterende... Men jeg er heller ikke... Helt normal" sagde han og kiggede rundt, for at se om der var nogen der overhøret deres samtale... Også selv om de var i en elevator.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Fint" sagde han så med et lille smil og kiggede så på hende med et grin. Han kunne ikke lade være med at smile over det... Det var nok første gang han havde hørt om det.
Gæst- Gæst
Side 1 af 4 • 1, 2, 3, 4
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham