Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Ah hell. Im not quite what I seem.
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Ah hell. Im not quite what I seem.
O//Ikke nogen
V//Overskyet
T//Midnat eller deromkirng
D//5/5
___________/
Natten var ung og arbejdet var gjort til punkt og prikke. Anthon var på vej igennem de snævre gader, som førte ud til det snuskede boligkvater, som hun selv fandt hjem i. Hun havde lige fået inkasseret dusøren på synderens hoved og havde lagt pistolerne væk på deres plads i lagerhuset længere nede af gaden. Dog lignede hun ikke just en der normalt ville benytte vågen eller lignene. Hun var en skønhed fra naturensside med smukke former og et ansigt med de klareste isblå øjne nogensinde. Dog da hun ikke smilede lige nu var hendes ansigt henkastet i en skygge med en måneagtig mystik over sig. Hun smilede kort for sig selv da hun så ud på den mere åbne gade. Hjemme.. Dog var vinduerne slukkede overalt og gadelamperne begyndte febrilskt at blinke. Anthon kiggede derpå med et opgivende udtryk.
Gæst- Gæst
Sv: Ah hell. Im not quite what I seem.
hendes korte hår lå ned over hendes ansigt, og det så ud som om det var vådt. man kunne se at kvindens tøj dryppede som om hun lige havde været i bad med tøj på, og den kolde nattevind gjorde det iskoldt.. men kvinden smilede.. et koldt, veltilpas smil, der ikke nåede hendes øjne. kun det ene hvide øje varsynligt, og det lignede at pigen var blind selvom der ikke var nogen usikkerhed i hendes gang.
Gæst- Gæst
Hun betragtede pigen i en tid og lagde let hovedet på skrå. Hvad var hun mon for en?
Gæst- Gæst
- nok snarre god nat, tøs.. og natten er rovdyrenes dag..
noget ondt flakkede over hendes ansigt, men kort efter var det væk.. som om det aldrig havde været der. der var en skjult mening i ordne, og hun havde kun sagt det sidste for at se hvor meget pigen vidste.. hvis hun vidste hvad der fandtes i denne her by, ville hun nok forstå det.. hvis ikke.. så var hun bytte!
luciel snusede efter.. jo, hun burde vide det.. hun kunne lugte både engel og aspara ved pigen. hun løftede de smukt svungne øjenbryn.. det var ikke ufarligt at gå rundt om natten, i en mørk gade, med sådan noget blod!
Gæst- Gæst
Hun kiggede kort på pigen igen. Tøs? Hm? Anthon mente dog at hun selv var ældre, men så igen.. hun vidste det jo ikke helt med sikkerhed, så hun lod det let og elegant passere.
Hun smilede varmt til pigen.
Gæst- Gæst
luciel blottede sine lange spidse tænder og så koldt på pigen. det var utroligt dumt af hende at gå rundt her! hun rystede på hovedet, og vandet fra hendes hår fløj rundt i luften. bagefter stod det vildt rundt om hendes hoved, og begge hendes ishvide øjne var synlige.. det eneste i hendes øjne der havde en anden farve end den hvide, var hendes sorte pupiller der et kort øjeblik var fæstnet på halv engelens hals, før hun tvang blikket væk og op på hendes ansigt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
- vent hvad mener du? ved du ikke hvad du er!?
luciel fuldte efter halvenglen, da hun vendte ryggen til hende.. et dumt træk.. luciel rystede irriteret på hovedet..
Gæst- Gæst
Derefter begyndte hun igen at gå i et ret raskt tempo.
Gæst- Gæst
- du ved hvad du er.. men ved ikke hvad jeg mener med din slags blod?
luciels svungne øjenbryn skød højt op i hendes pande og hun så advarende på pigen. hun var ikke i humør til at høre på løgne.. hun havde startet med at være munter, men hendes humør var langsomt blevet mørkere.
- pigebarn.. hold op med at lyve.. jeg gider ikke løgne idag.
hendes øjne var kolde, og hun nedstirrede Anthon..
Gæst- Gæst
"Fint. Jeg er ikke hundrede procent sikker på hvad jeg er." sagde hun så og betragtede vampyren. "Og.. Jeg lyver hvis det passer mig, pigebarn." sagde hun ligeså neutralt.
Gæst- Gæst
- hvordan kan man undgå at vide hvad man er?
vampyrens øjne var undrene, og rystede på hovedet. hun kunne slet ikke fostille sig det.. lige så længe hun kunne huske havde hun vidste hvad hun var. først en ganske normalt menneske.. så død.. så vampyr..
hendes smil stivnede, og hun lagde hovedet tilbage, med lukkede øjne. hun hadede sine minder, hadede når hun kom til at tænke på dengang hun var menneske og kunne være ude i solens lys uden at være bange for at dø.. men den tid var ovre.. for altid!
da hun så på Anthon var hendes øjne blanke..
- jeg ved hvad du er..
Gæst- Gæst
Hun så derefter op og kiggede på Luciel. Hun betragtede hende koldt i en tid og ville gentlig ikke spørge, selvom nysgerrigheden ulmede i hendes mave. Hun kiggede kort væk og derefter på blodsugeren igen.
Gæst- Gæst
luciel besvarede Anthons kolde blik, selvom hendes øjne stadigt var blanke. hun blinkede for at få sine øjne til at blive klare igen, og hendes øjne tørrede ud igen. hun nægtede at græde over for halvenglen! nægtede! og så havde hendes krop bare at rette sig efter det...
hun ventede tålmodigt på hendes svar og lænede sig op af en gadelygte.. lyset generede hendes øjne, men hun ignorerede det..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
- du har aldrig været et menneske så vidt jeg kan bedømme!
de hvide øjne var muntre, men et skær af sorg var at finde bag munterheden hvis man kiggede godt efter. hun rystede på hovedet og det korte hår virvlede om luciels hoved. med lette og elegante skridt gik hun tættere på pigen..
- og jeg ved hvad jeg taler om.. med hensyn til din race.. for din slags er dem jeg plejer at spise til natmad.. sry to say.. du er en blandig.. hvor meget ved du om de væsner der lever her i Di morga?
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Anthon kiggede koldt på vampyren. "Jeg ved nok. Men ikke nok til at afgøre mig selv." sagde hun så, da hun ikke var sikker på om disse evner var indbildning eller rent faktisk fysiske. Hun havde set andre mennesker udføre ting der lignede, men stadig væk. Anthon bevægede sig ikke længere væk selvom vampyren kom tættere på. Måske følte hun sig truet, men hun var ingen kujon overhovedet.
"En blanding?"
Gæst- Gæst
hun stod knap en meter fra Anthon, og dermed så tæt på at de begge kunne række ud og røre hinianden hvis de ville det. et grumt smil spillede om hendes læber ved de sidste sætninger.. hun vidste hvordan de fleste ikke-vampyrer hadede at høre om vampyrenes spisevaner.
- den enden halvdel, endnu bedre at spise skulle jeg hilse og sige, er engel så vidt jegt kan lugte..
hun snusede ud i luften, og hun smilede større.. jo hun var helt sikker.. pigen foran hende var også en engel..
// ok x) det gør min også til tider xD //
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
den ramte Di morga med en pludslig og voldsom kræft, og gjorde luciels allerede våde tøj endnu mere vådt og fik hendes hår til at ligge sig ned over hendes øjne. hun skubbede det grinende væk, og sagde højt:
- vi ses nok igen, halvblods.. det er jeg sikker på..
hun håbede at pigen hørte det men var ikke sikker.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» What the hell should I do!?
» Does hell have an end?
» What the hell! ¤Shamus¤
» Christmas In Hell...
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift