Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Alene Ved Søen //Athal-Privat// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Alene Ved Søen //Athal-Privat// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Alene Ved Søen //Athal-Privat// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Alene Ved Søen //Athal-Privat// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Alene Ved Søen //Athal-Privat// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Alene Ved Søen //Athal-Privat// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Alene Ved Søen //Athal-Privat// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Alene Ved Søen //Athal-Privat// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Alene Ved Søen //Athal-Privat// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Alene Ved Søen //Athal-Privat// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Alene Ved Søen //Athal-Privat//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Alene Ved Søen //Athal-Privat// - Page 2 Empty Sv: Alene Ved Søen //Athal-Privat//

Indlæg af Gæst Man 8 Aug 2011 - 16:46

Athal rynkede panden. Nai så vist ud til at have fuldkommen misforstået hans forsøg på at lave sjov. "Nej, det .. sagde jeg ikke," sagde han og følte sig kompleks forvirret. Hun kunne lige så godt have slået ham i hovedet med en stegepande. "Øh, du ved godt, det var for sjov, ikke?" spurgte han forsigtigt.
Han så ned på sine hænder, trak vejret dybt, og så gik søhesten i stykker. Vandet flød ud mellem hans let spredte fingre og endte atter i søen. Det ville være spild af søvand, hvis han lod det gå til grunde i græsset.
Blikket blev igen rettet mod Nai, og han så undersøgende på hende. "Er du okay?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene Ved Søen //Athal-Privat// - Page 2 Empty Sv: Alene Ved Søen //Athal-Privat//

Indlæg af Naina Man 8 Aug 2011 - 17:01

Hun så på ham med et blidt smil. "Jo bare rolig jeg ved godt ud bare lavede sjov. Og jeg drillede lidt tilbage" sagde hun og så på ham med et glimt i øjet. Det var ikke meningen hvis han skulle få det dårligt eller noget. Hun vidste selv hun havde dårlig humor så måske skulle hun bare gå sin vej inden hun gjorde tingene meget være? Da han spurgte om hun var okay så hun på ham. "Ja...hvorfor skulle jeg ikke være okay?" Spurgte hun med et blidt smil. "Jeg kan ikke se hvorfor jeg ikke skulle være okay i hvert fald" sagde hun og smilede lidt bredere til ham. Hun ville ikke være den der førte stemningen til et sort hul. Så selvfølgelig var der ikke noget galt overhovedet.
Naina
Naina
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Hvor hun har lyst, men holder mest til ved søen

Antal indlæg : 153


Tilbage til toppen Go down

Alene Ved Søen //Athal-Privat// - Page 2 Empty Sv: Alene Ved Søen //Athal-Privat//

Indlæg af Gæst Man 8 Aug 2011 - 17:09

Det gjorde skam ikke sagen nemmere, mente Athal. Han blinkede og gloede underligt på hende. "O .. kay." Smilet dukkede forsigtigt frem, og han gjorde et skuldertræk. "Så tror jeg vist, du skal øve dig lidt på det."
Han overvejede hendes spørgsmål lidt. "Det ved jeg ikke. Du virkede bare så .. Nej, glem det." Han gned hænderne mod hinanden og så udover vandet for at finde ro. Det hjalp straks.

// Beklager, kreaen skal lige komme tilbage xP //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene Ved Søen //Athal-Privat// - Page 2 Empty Sv: Alene Ved Søen //Athal-Privat//

Indlæg af Naina Man 8 Aug 2011 - 18:44

Hun så på ham med et forsigtigt blik. "Ja undskyld. Når man har været alene i så lang tid er der vist ikke meget sjov og det man afprøver kan man ikke teste på andre før...ja stunder som denne" sagde hun med et forsigtigt smil og så lidt ud over søens vand. "Okay...og selv hvis der skulle være noget galt så kan jeg ordne det selv" sagde hun og smilede blidt til ham for at løsne stemningen lidt. Den virkede alt for anspændt lige nu. Men sådan var hun vel bare? Åbenbart gjorde hun folk i dårligt humør ret hurtigt? I hvert fald ham.
Naina
Naina
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Hvor hun har lyst, men holder mest til ved søen

Antal indlæg : 153


Tilbage til toppen Go down

Alene Ved Søen //Athal-Privat// - Page 2 Empty Sv: Alene Ved Søen //Athal-Privat//

Indlæg af Gæst Man 8 Aug 2011 - 23:09

Athal løsnede blikket fra søens beroligende favntag og så atter på Nai. Han bed sig i læben og skyndte sig at nikke. "Jah .. undskyld. Jeg blev vist bare for nærtagende." Han smilede skævt. Vinden legede med det sorte hår, og han mærkede sin endnu våde bluse blafre mod huden. Måske han skulle tage den af og klemme lidt vand ud af den? Han overvejede det lidt, men skød så den tilfældige tanke til siden.
På den anden side gjorde det det lettere at tænke på sådan noget, for pludselig vidste han ikke, hvad han skulle sige eller gøre. Følelsen af at være akavet havde sneget sig ind på dem, som når et rovdyr nedlægger sit intetanende bytte, og Athal kunne mærke nervøsiteten klemme om sine luftveje.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene Ved Søen //Athal-Privat// - Page 2 Empty Sv: Alene Ved Søen //Athal-Privat//

Indlæg af Naina Tirs 9 Aug 2011 - 22:56

Hun så stille på ham og smilede blidt. "Nej det fint nok. Jeg overlever. Desuden kunne du jo heller ikke vide det så det er ikke noget jeg tar så tungt. Er bare ikke vant til at folk spørger mig om sådan noget. De er som regel lige glade" sagde hun med et let skuldertræk og smilede skævt til ham. Hun syntes ikke hun vidste særlig meget lige nu. Men sådan var det vel. Det kunne hun jo ikke gøre for. Hun var vel bare dum eller sådan noget lignende som det?

//Sorry...har ingen krea -.-
Naina
Naina
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Hvor hun har lyst, men holder mest til ved søen

Antal indlæg : 153


Tilbage til toppen Go down

Alene Ved Søen //Athal-Privat// - Page 2 Empty Sv: Alene Ved Søen //Athal-Privat//

Indlæg af Gæst Ons 10 Aug 2011 - 16:29

Athal nikkede. Han smilede lidt til hende og så atter udover søen. En lang tankerække gik gennem hans hoved, og han overvejede diverse idéer. Så, med et lille svirp med håndleddet, sprøjtede han på Nai. Han skævede til hende, men sørgede samtidig for at fastholde sit blik på søen. Han sprøjtede igen, og denne gang måtte han rømme sig for ikke at komme til at grine.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alene Ved Søen //Athal-Privat// - Page 2 Empty Sv: Alene Ved Søen //Athal-Privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum