Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Bortført i skoven ( åben) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Bortført i skoven ( åben) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Bortført i skoven ( åben) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Bortført i skoven ( åben) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Bortført i skoven ( åben) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Bortført i skoven ( åben) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Bortført i skoven ( åben) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Bortført i skoven ( åben) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Bortført i skoven ( åben) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Bortført i skoven ( åben) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Bortført i skoven ( åben)

Side 1 af 16 1, 2, 3 ... 8 ... 16  Næste

Go down

Bortført i skoven ( åben) Empty Bortført i skoven ( åben)

Indlæg af Gæst Søn 14 Aug 2011 - 20:06

T: 23:00
O: ved det ikke
V: torden
S: skoven

Nano hade være ude i skoven. Med sin klasse i dag og under turen var han bliven væk fra dem og han hade ledt efter, dem for de skulle tilbage til skolen men så hade nogen fange ham. Og holdet ham som gisel i en gammel hytte inde i skoven og Nano viste ikke hvad de ville gøre ved ham, og slet ikke vad de ville forlange af Aya for at får ham tilbage igen.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Bortført i skoven ( åben) Empty Sv: Bortført i skoven ( åben)

Indlæg af Gæst Tirs 16 Aug 2011 - 9:02

aya gik i skoven og kaldte på ham. hun så rundt. hun måtte finde ham. "NANO!" skreg hun. hun hsvde en kasse med sig. hun havde solgt alt hvad hun ejede for at få nano tilbage

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 16 Aug 2011 - 19:32

en af mænden stod ved et træ. Og siden på knæ vede siden af ham i lænker sad lille Nano, som så ret med tage ud han hade blå og gule mærker og et blåtøje og blodet. Løben ned af hans hage fr hans mund og næse de hade simpelhen tæve ham lige siden, de fangen ham og hade holdt ham fangen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 16 Aug 2011 - 19:38

a kom e hen. "Jeg harhvad I forangte, slip så min søn fri"sagde aya. hun satt kassn med penene. "her er alleengene i forlangt" sagde hun o så på nano

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 16 Aug 2011 - 20:18

manden slap lænken. Og gav hende nøglen til Nano lænker og tog det han ville ha og gik af sted, tilbage til sine vanne i mens sad Nano helt stille han trak svager vejet. Og han så af pommern ud og han hade blode over aælt på tøjet og kroppen,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 16 Aug 2011 - 20:34

aya tog sin frakke af og lå den om nano. hun så på ham og gjorde et lommetørklæde vådt og vaskede nanos ansigt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 16 Aug 2011 - 20:52

Nano ryste. Og faldt ind i mod hende han var slemt tilrete men lykkelig over at Aya hade gjordt. alt for at få ham tilbage igen og han smilede svaget til hende. Ind han midste bevistheden og han trak svaget vejet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 17 Aug 2011 - 14:24

aya løftede ham op og fik ham til lægen. hun var bekymret. men hun havde også en sær fornemmelse. mens lægen tjekkede nano, sad aya og slappede af, hun følte sig meget træt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 17 Aug 2011 - 18:48

Nano var ikke så såre. Som man skulle tror hn var meget træt og svaget og hade nogen stiksår, i skuldern da de hade haft ham bedøvet for at holde ham i ro. Og Nano var stadig væk megetræt efter bedøvelsen de mænde hade giver ham,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 17 Aug 2011 - 18:52

få sovet nano" sagde aya. hun togen pakke kiks fra sin jakke lomme og spiste en af kiksene. hun så på ham og lå kikse pakken sådan at nano kunne nå den

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 17 Aug 2011 - 19:21

Nano tog en kiks. Han hade ikke spiste noget siden han var blive bortførte ved 10:30 i formiddag, og han var meget sulten og kiksen mætte ham slet ikke spor. For han hade brug for rigtig medog ikke bare en kiks

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 18 Aug 2011 - 8:18

jeg skal nok få skaffet dig rigtig mad på en måde.. men du er desværre nød til at bo hos dine plejesøstre nu....jeg ejer intet mere" sagde hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 18 Aug 2011 - 19:25

" nej mor jeg vil være hos dig. Jeg har slet ikke set dem længe " sadge Nano pg begyndte at tude, han viste ikke hvad der var sket med hans plejesøster så han ville helle. Være hos sin mor end af være alene uden nogen af dem

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 20 Aug 2011 - 19:56

nano.. jeg ejer intet mere" sagde aya og kyssede hans pande. "Jeg ønsker kun at du har det godt.. men jeg kan intet give dig" sagd ehun

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 22 Aug 2011 - 18:49

" blive hos dig mor. Blive hos dig " græd Nano hjerteskæren han ville ikke væk fra hende, for så hade han ingen familie mere og det gjorde Nano utrolig ked af det. At han ikke ville spise s den mad en sygeplejske kom med til ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 22 Aug 2011 - 18:52

aya sukkede og så ned. hun græd ned i sine hænder.hun kunne jo ikke give nano noget overhoved, hun havde solgt alt hvad hun ejede for at få nano fri fra dem som der tog ham. ayas hår dækkede hendes ansigt, mens hun græd

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 22 Aug 2011 - 19:16

Nano kramme sig ind til hende. Hun måtte ikke græde for så ville han også bare græde og det kunne, han slet ikke holde til for hans krop var øødelaget af alle de tæv. De fremme mænd hade påført ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 22 Aug 2011 - 19:18

aya så op og så på ham. "Du fortjener en mor der gan give dig et hjem nano" sagde hun og kyssede hans pande

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 22 Aug 2011 - 19:21

" du er min mor. Og ingen ville kun tag din plads i mit hjerte så jeg blive hos dig " sadge nano, og så på hende med tårevæden øjen og små snøft da han var ved at græde.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 22 Aug 2011 - 19:25

hun knuede ham ind til sig. "Men nano, du har hverken en far eller et sted at bo nu" sagde aya og nussede hans ene kind

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 22 Aug 2011 - 19:34

" være hos dig !" skreg nano vredt. Han ville ikke på børnehjem så helle leve på gaden sammen med Aya, en at være væk fra hende for det ville hans skrøbelig sind ikke kunne. Holde til at midste endnu en mor som han elske af hele hans hjerte,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 22 Aug 2011 - 19:37

nano hør... jeg kan jo ikke give dig noget som du behøver" sagde aya og så ned. hun følte sig som en dårlig mor lige nu

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 23 Aug 2011 - 9:20

Nano var rasen nu. Og sprang ned af hende. Og gik vredt hen og åben døren " vis du ikke vil ha mig mere, så gå din vej og lade mig så være " sagde nano. Men selv om Nano var vred kunne man spor gråde i hans stemme han ville aldrig være alene igen,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 24 Aug 2011 - 9:09

aya så ned. hun dækkede sit ansigt med sine hænder og græd. hun hadet virkelig når nano blev sur på hende. "Undskyld" stammede hun igen og igen mellem sine gråd

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 24 Aug 2011 - 19:45

Nano så græden ned. Han kunne ikke være vred på sin mor det kunne han bare ikke og han brød ud i gråd, og det var så hjerteskæren at høre på og han sank i knæ. For han var så ked af det er han for ind i armen på hende og græde, og han putte sig græden ind til hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 16 1, 2, 3 ... 8 ... 16  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum