Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Magtens vold - Angelin
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Magtens vold - Angelin
Angelins blik svimlede. Skikkelsen lyste op som tusind og atter tusind sole. Det var en bekendt skikkelse. Åh nej! Pludselig vidste hun hvor hun var. Tilbage i himmelen. Var hun død? Hvad lavede hun her? Og hvorfor stod gud foran hende? Åh for pokker! Hun var ikke død, men var godt på vej til at dø af skræk. Hans ansigtsudtryk var vredt. Ikke lige det bedste tidspunkt at hun var havnet her oppe i himmelen igen. ”Du! Angelin Cloud! Jeg gav dig en chance mere, for at du kunne leve! Det er mange år siden nu, det håber jeg at du forstår. Dig?! Jeg havde ikke troet at en som dig, en af mine elskede engle, skulle gøre dette mod mig! Du har forrådt mig!” han holdte en pause med at råbe. Alt i mens han snakkede, krøb Angelin mere og mere sammen. Han var skræmmende at høre på, og på en måde vidste hun hvad der ventede hende. Hun skulle ud. Gud ville tage afsked med hende.
”Du har truffet dit valg! Og det respekterer jeg ikke! Du har ikke lov til at være sammen med en djævel! Du har ikke lov til at være sammen med NOGLE! JEG VIL IKKE HAVE DIG HER MERE!!” Uden videre, stormede han hen mod hende, rev hende op og stå, og flåede hendes vinger af hende.
I samme sekund vågnede hun. Hun var ikke det sted som hun var forventet at være. Selvom hun ikke vidste, at Arthur havde bragt hende med sig, viste hun at dette sted ikke var det rigtige. Hun lå i en skov. Der var blod alle vegne. Hendes vinger var væk, og det var årsagen til at der var blod over det hele. Hun havde stadig den gennemsigtige kjole på, men den blev mere og mere ikke-gennemsigtig. Også den havde spor af blod. Hun skreg, og skreg og skreg, selvom ingen kunne høre hende. Hun var stadig ikke ved sin fulde bevidsthed, men det gjorde så satans ondt!
Angelin- Highly competent (Rank 13)
Antal indlæg : 703
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Smerterne var næsten ubeskrivelige, og især fordi hun ikke kunne se hvad der forgik omme på hendes ryg, hvor hendes vinger normalt sad. Fy for satan, hvor havde hun lyst til at skrige, og skrige indtil hun døde af det! Livet var virkelig ikke fair!
Efterhånden gik det op for hende, hvorfor hun dog skreg så meget. Det var ikke af smerter, for den syntes at forsvinde lige så stille. Det var af sorg. Hun vidste ikke hvor pokker hun befandt sig, eller hvor Arthur kunne være. Atter vred hun sig, og fik vendt sig på ryggen. Selvfølgelig kunne hun ikke se det selv, men det meste af hendes ryg var fyldt med blod, og det samme med hendes kjole. Eller hendes og hendes? Det var vel ikke en hun selv havde iført sig.
Hun kunne stadig huske hans udtryk. Det havde været så vredt, og det var vist meget heldigt at hun ikke havde mødt hans øjne. Hans øjne brændte stort set op, så mon ikke hun så også var begyndt at brænde, hvis hun havde set ind i dem?
Angelin fik kæmpet sig op på knæ, selvom hun flere gange faldt sammen. Måske var det nemmest hvis hun bare blev liggende, til nogle opdagede hvad pokker der forgik. Hun savnede Arthur som hun ikke havde savnet andre før. Sorgen var så stor, at hun havde lyst til at græde og skrige mere.
Langsomt og varsomt rejste hun sig helt op, og klamrede sig til det nærmeste træ. Der skulle ske et mirakel, hvis hun nogle sinde kunne finde ud af hvor hun var. Hun var nok stadig i Di Morga men hvor?
//Undskyld længden:3
Gæst- Gæst
SLAM! Så lå hun halvt udslået på jorden. Den kolde og fugtige jord, som efterhånden var fyldt med grene og blade, da det var efterår. Efterhånden lignede hun ikke sig selv længere. Tygge spor af mascara, som hun egentlig ikke havde taget på, flød ned over hendes øjne. Hvordan havde hun lige fået det på? Måske var det endnu en straf fra gud? Angelin havde aldrig troet at han kunne være så ondskabsfuld, som han havde været.
Omkring hende, var alt efterhånden blevet sort. Hun kunne ikke rigtig se noget, bortset fra den lille lyskilde der kom fra hendes bare krop. Det var ikke rigtigt fordi det blødte forfærdelig meget længere, men hun var svimmel, og lugten fa blod var tæt ved at slå hende ud. Det var lidt ligesom at indånde lugten af brugt benzin. Med flere skrig, og rimelig meget besvær, kom Angelin på benene. Det var stadig ret så svært, pga. den manglende balance.
Hun ville ud her fra. Så hun forhåbentlig kunne finde Arthur igen. Hendes hoved var ørt. Hun følte sig svimmel, og endnu flere skrig lød fra hendes kæber. Det var efterhånden blevet en uudholdelig smerte, som dunkede gennem hendes krop. Og især ved hendes skulderblade, hvor hendes vinger havde siddet. For et normalt menneske, ville det nok føles som at blive skudt i hver skulder. Det var virkelig smertefuldt.
Angelin var nu på benene igen, og forsøgte hele tiden at genvinde hendes balance. Til sidst, da hun besluttede sig for, at hun havde nok balance til at gå, tog hun et skridt hen mod det nærmeste træ.
Vinden ramte hende i ansigtet, hvilket var dejlig forfriskende. Frisk luft. I et øjeblik glemte hun helt de store smerter, og bekymrede sig kun om hendes fødder. Kunne de holde? Ville hun miste balancen? Det næste træ var foran hende, og hun greb hurtigt fat i det, så hun ikke ville falde igen.
Nogle kaldte hendes navn, og tårerne stoppede med at flyde ned af hendes kinder. Stemmen var bekendt, og utrolig dejlig. Arthur. Var det ham hun kunne høre? Da han var tæt nok på hende, var hun tæt ved at besvime, og grebet om træet blev løsere. Det eneste hun gjorde, var at ryste på hovedet.
Gæst- Gæst
Da han så lagde en hånd på hendes skulder, knurrede hun en smule. Det var som om hendes person var blevet splittet op i to. En god og en lidt ondere personlighed. Måske også en smule mere dyrisk, sådan som hun blev ved med at knurre og hvæse. Hvor måtte det dog være mærkeligt at være Arthur. Hun vendte blikket mod ham, og hendes store stort set hvide øjne mødte hans. Han følte kærlighed, måske en smule sorg og så træthed.
Træthed var helt forståeligt, da han sikkert havde brugt meget tid på at lede efter hende, da hun bare sådan forsvandt. Stadig med blikket rette mod ham, knurrede hun igen. ”Kys mig din tumpe!” Hendes stemme var en smule rug og hæs efter alt det hvæseri.
Hendes ryg gjorde stadig rimelig ondt, men det var som om tankerne helt forsvandt, så snart hun var tæt på ham. Selvfølgelig følte hun sig øm og det blødte også selvom han var her. Men tankerne og smerterne forblev væk, og gjorde det hele mere overskueligt.
Det hun lige havde sagt, overraskede hende lige så meget som han sikkert var blevet. Uden at sige mere, rettede hun blikket ud mod ruden, hvor regnen piskede ned. Lidt efter vendte hun blikket tilbage mod ham, lagde roligt og forsigtigt hånden på hans kind, nærmede sig ham med sit ansigt, og kyssede ham ømt på munden.
Gæst- Gæst
Angelin fik et mere ungkvindeligt udtryk igen, og fornemmede at hun nok snart var sig selv igen. Det dyriske i hendes krop lod til at blive dæmpet af kærligheden. Hun havde længe længtes efter at blive elsket, og det ville hun tydeligvis blive, hvis hun bare kunne holde det dyriske tilbage.
”Selvfølgelig vil jeg da det, min kære.” Nu var hun blevet fuldkommen sig selv igen, og bemærkede nu mere eller mindre hvad hun havde på, og hvor pokker hun befandt sig henne. ”gud hvor jeg stinker af blod. Er det så skidt?” Hun vendte ryggen mod ham et kort øjeblik, overbevist om at han kunne afgøre hvor voldsomt det var. Alligevel vidste hun også, at det godt kunne være farligt, nu da han var djævel. Han kunne jo pludselig få lysten til at dræbe en eller anden. Og da hun var den nærmeste person, kunne det sagtens blive hende.
Gæst- Gæst
Faktisk blev hun en smule forskrækket over at se hans meget korte men smertefulde forvandling. Al pels og andet tilbehør forsvandt heldigvis lidt efter. Hans øre blev normale og det samme med hans øjne. Angelin fik simpelthen sådan et udbrud af kærlighed, at hun gav ham et ordenligt knus, da hun var trådt ud af bilen. Hun sendte ham forsigtigt et smil, og trak sig kort tilbage, da han forklarede sig. ”Det er skam helt okay. Og undskyld min opførsel for lidt siden. Jeg har på fornemmelsen at det ikke er særlig godt. Det kommer nok tilbage. Du må virkelig undskylde hvis det sker igen.”
Hun sukkede kort, men hendes ansigt lyste op kort efter, da han sagde at han havde fundet noget i sit hus. De meget lyse øjne, blev endnu mere klare end de normalt var, og hendes smil blev større. Da han havde fisket et lille stykke slidt og gammelt papir frem, tog hun forsigtigt om det med begge hænder, og studerede navnet. ”Det må ha stået mit navn. Angelin Cloud. Fandt du andet, eller var det det eneste?” Hendes stemme blev ivrig. Tænk hvis dette havde noget at gøre med et eller andet? Måske noget omkring hende og hendes tidligere liv? Det kunne sagtens være et eller andet fra hendes barndom, eller hendes tid som menneske. ”Hey. Du bor ikke i nærheden af en skov vel? For… Jeg boede nemlig her omkring i min tid som… menneske. Du.. Jeg... Jeg kunne vel ikke få lov til at tage et kig på.. Dit hus.. Vel?” Okay. Først selvsikker, så ivrig og nu nervøs? Der var helt klart et eller andet som hun skjulte, ellers var hun bare lidt af en tøs, som viske mange følelser.
Gæst- Gæst
Han stod stadig og havde det helt livløse udtryk i øjnene. Det begyndte ærligtalt at skræmme hende en smule. Hvordan pokker kunne det lade sig gøre, at han ikke vågnede op af sin trance, når hun ruskede i ham. For lige at tjekke om det virkede, pustede hun ham i ansigtet. Det ville nok ikke være den bedste måde at han kom til sig selv på, men det hjalp faktisk.
Angelin stod lidt forbavset og kiggede på ham. Hvad mon han havde tænkt på? Hans øjne blev normale igen, og ikke så døde og livløse som de havde været for et kort øjeblik siden. Hun sendte ham et forsigtigt blik, og nikkede, da han sagde noget. ”La’ os det. Men hvor hen?”
Egentlig var hun i tvivl. Skulle de hjem til ham, eller skulle de ud og spise? Måske havde han ment noget, men sagt noget andet? Han havde jo egentlig heller ikke sagt noget, men blot spurgt om de skulle gå?
//Min krea døde:3
Da de var noget frem til et mindre pizzaria standsede Arthur op. "Hvad med at gå der ind?" spurgte han og fandt nogle mønter op af lommen. Pizzariaet var småt men det var vel ikke størrelsen der talte. Hvad skulle man enlig bruge et stort Pizzaria til? Det vil nærmere være en resturant. På ruden var der på trykt en gylden skrift men selvfølgelig kunne Arthur jo ikke læse det. Af de grunde; han havde aldrig lært det. Han ville så frygtlig gerne lærer at læse....
Gæst- Gæst
Det var virkelig skummelt. Og så det hele med.. Den lille lap papir som hendes navn stod på, helt hulter til bulter? Der skete altså et eller andet skummelt her.
Mon de var søskende eller noget? Kunne det passe at de var søskende? Der var altså også et eller andet over ham, som virkede helt bekendt.
Angelin smed tankerne væk, og begyndte at gå igen, helt tavs og uden at sige det mindste ord. Hun havde egentlig ikke lyst til at snakke lige nu, og havde pludselig heller ikke lyst til at spise. Hun måtte finde ud af hvad dette mon var for noget.
”hvor længe har du været ulv, før du blev djævel?” Hun lagde hovedet på skrå, da de stod uden for pizzeriaet. Hun ville vente på hans svar, lige meget om det så først kom i morgen. Der skulle intet mad ned, før hun havde fået svar på det meget simple spørgsmål. Hvor længe havde han været ulv før han var blevet djævel.
”vent.. Nej. Lad os bare gå der ind, og få noget mad. Jeg er efterhånden også lidt sulten.. Er du sikker på at det ikke ser så slemt ud?” Hun vendte ryggen til ham, så hun kunne se hendes blodige ryg. Det gjorde stadig en smule ondt, men smerterne var begyndte at lægge sig. Måske fordi hun ikke tænkte så forfærdelig meget over et længere.
Forsigtigt åbnede Angelin døren ind til pizzeriaet. En dejlig duft mødte hendes næse, og et smil bredte sig på hendes små bløde læber. ”Lad os få noget at spise.”
Gæst- Gæst
Italieneren så ud til at have det lidt bedre igen, og Angelin gav slip på hans arm. ”Ehm. Jeg tager en.. Eh.. Nummer 79..” Uden rigtig at kigge på menukortet, sagde hun bare det, som hun normalt tog. En vegetar. Salat, tomat, agurk og dressing. Mere simpelt kunne det ikke være.
Normalt var Angelin ikke vegetar, men når det kom til pizza, kunne hun ikke så godt lide smagen af det fedtede kød. Hun havde prøvet det for meget, og spist pizza for meget på det seneste.
”Hm.. Jeg har en idé…” Mumlede hun kort, og sendte Arthur et lille smil.
Italieneren nikkede, og sendte dem et venligt smil begge to, som om han fuldkommen havde glemt det der lige var sket. Lidt efter forsvandt han ved ud i køkkenet, og begyndte højlydt at diskutere med hans medarbejdere. Angelin greb chancen, og lagde armene om Arthur, før hun blidt kyssede ham på munden. ”Undskyld det lige før. Manden gik i panik, og hvis han besvimede ville det ikke være særlig fedt for nogle af os.” Hun så ham i øjnene, med hendes næsten hvide øjne.
Før hun blev fallen, havde hun haft klare blå øjne, men nu var de blevet mere hvide i det, dog stadig med et pift af blå. Den blå farve ville aldrig forsvinde helt.
Gæst- Gæst
Kort tid efter stod de overraskende nok hjemme i Arthurs hus, som ærligtalt lignede noget der er løgn. ”Okay.. Der er helt sikkert noget der skal ordnes her…” Hun sukkede kort, og glemte fuldkommen at hun var sulten. Lige nu koncentrerede hun sig udelukkende om dette mussehuld til et hjem. Her lignede virkelig noget der var løgn, og det værste var, at huset så meget bekendt ud. ”Hey.. Hvordan fik du fat i dette huld af et hus? Ikke for at være grov, men det ligner ærligtalt noget som katten har slæbt med ind…”
Atter sukkede hun, og sulten begyndte nu at tage over. ”Hey.. Hvor har du gemt min pizza?” Forsigtigt gik hun hen mod ham, og stirrede på de 6 pizza æsker. ”Eh.. Mener du virkelig, at du ikke har spist i så lang tid? Hvordan pokker holder du dig i live? Jeg mener.. Burde du ikke være død af sult?”
Angelin var forvirret. Engle og Djævle kunne dø på samme måde som mennesker. Ved at blive dræbt lige som et menneske kunne blive dræbt. F. eks i et uheld, af sult og tørst eller af sygdomme. Okay. Den sidste kunne hun lige så godt udelukke, for det var ikke normalt at engle eller djævle blev syge..
Hun fandt frem til æsken med hende pizza i, og tog et stykke op. ”Har du en tallerken eller noget?”
Arthur fiskede en pizzabarke frem fra bunken. Han åbnede den langsomt. "Yep det er din" sagde han og rakte Angelin pizzaen. "Jeg vil omtrent kunne overleve i måned uden mad. Ligesom et menneske. Så ja det er vel rigtigt nok." sagde Arthur så. "Nej jeg har intet porcelæn tøj. Jeg satser på at dræbe en tilfældig, tag nøglerne, finde huset." Arthur tog et stykke mere og spiste det hurtigt. "Det er dejligt med lidt mad." sagde Arthur. Faxe, Faxe, Faaaxe.. lød en ukendt stemme i hans øre. Han ignorerede det. Han trængte til at hygge sig.
//Undskyld længden. Kreaen døde.//
Gæst- Gæst
Forsigtigt åbnede hun en af lågerne, og hørte et ordenligt KLIR! Døren vist sig at være så faldefærdig, at træet lod søm glas, eller.. Nææh. Der var skam glas i.. Det var bare så grimt, at hun ikke havde set det. Inde i skabet, fandt hun noget interessant. ”Hey.. Kom lige og se..”
//Pyt med det:D
Gæst- Gæst
Hun vaklede bagud, og fik støttet sig op af en rimelig klam dørkarm. Det føltes vildt mærkeligt at bære smykket. Som om hun havde haft det på før, eller noget i den stil. ”Flip ikke ud… Men jeg kender smykket. Jeg tror.. At jeg boede her i min barndom.. For… omkring 377 år siden..” Hendes øjne var atter store, men hendes udtryk var helt forkert. Der var et eller andet galt her.
Pludselig styrrede hun ud af rummet, og farrede fredsløst rundt i huset. Hvis hun nu bare kunne finde et tegn på, at det her havde været hendes hjem, ville det ha været meget nemmere for hende.
Da hun efter lidt tid, stødte på en dør som hun ikke havde åbnet, lukkede hun øjnene, og ønskede at det hun ville se, var inden bag den dør. Kælder. Her var mørkt. Efter hvad hun kunne gætte sig til, var der stadig en trappe. Da hun trådte ud på det første trin, begyndte hendes hud at lyse.
Angelin spærrede øjnene endnu mere op, og hev efter vejret. Det her.. Det her hus, havde været hendes hjem? Det kunne virkelig ikke passe! Der måtte være aldre huse i denne by, som lignede hinanden! Det her kunne ikke være hendes hjem!
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» A midnight ember.(Artanis/Zhadalina)(Vold-xxx)
» Parken er et farligt sted om aftenenXXX(grov vold) (Cinderella)
» alone in the dark(angelin)
» In all my sunday best - Angelin
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham