Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
varm er altid godt - Novenia - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
varm er altid godt - Novenia - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
varm er altid godt - Novenia - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
varm er altid godt - Novenia - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
varm er altid godt - Novenia - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
varm er altid godt - Novenia - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
varm er altid godt - Novenia - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
varm er altid godt - Novenia - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
varm er altid godt - Novenia - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
varm er altid godt - Novenia - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

varm er altid godt - Novenia

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

varm er altid godt - Novenia - Page 2 Empty Sv: varm er altid godt - Novenia

Indlæg af Gæst Man 24 Okt 2011 - 20:23

Hun så på ham med et kort smil da hun hørte hans spørgsmål " Jeg føler ikke selv jeg har brug for en.. Jeg kan klare mig uden" sagde hun og smilte for sig selv. Hun vidste godt at hun sikkert kunne have klaret sig selv over for de 3 mænd, nu hvor hun var vampyr, men hun ville ikke tage chancen, da hun ikke ville fanges. Det var det sidste i hendes liv hun ville

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

varm er altid godt - Novenia - Page 2 Empty Sv: varm er altid godt - Novenia

Indlæg af Artair Man 24 Okt 2011 - 20:31

"okay men hvis du nu havde vil de ikke kom efter dig" sagde han og laver gås tegn ved hvis hun havde, han kiggede kort op på natten himmel, det var godt med et varm bad efter den lille kamp, han lod sig ryg lidt længe ned i kilde, så kun hans hoved var over vand, hvor han bare slappe af og lukke kort øjne.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

varm er altid godt - Novenia - Page 2 Empty Sv: varm er altid godt - Novenia

Indlæg af Gæst Man 24 Okt 2011 - 20:41

Hun så på ham med et misfornøjet blik " Hentyder du til noget?" spurgte hun og lagde armene over kort og hik helt op til ham og smilte kort til ham " Ismael.. Smut" sagde han og så over sin skulder og så derefter op på nattehimlen og bed sig kort i underlæben. Hun vidste at på et tidspunkt var hun jo nødt til at finde en herre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

varm er altid godt - Novenia - Page 2 Empty Sv: varm er altid godt - Novenia

Indlæg af Artair Man 24 Okt 2011 - 20:45

"nej ikke ud over, at du kan gå rundt og lyve om at jeg er din herre" sagde han og kiggede på hende, han kiggede kort efter hendes krage da hun bed den om at fly, som den også gjort, han sat sig lidt op i kilde da hun kom over til ham, han sat sig så af han var i hoved højt med hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

varm er altid godt - Novenia - Page 2 Empty Sv: varm er altid godt - Novenia

Indlæg af Gæst Tirs 25 Okt 2011 - 13:29

Hun så på ham med et kort smil og nikkede " Det kunne jeg jo, men det ville jo være at lyve" sagde hun og så på ham med et hævet øjenbryn " Og hvis der er noget jeg er dårlig til så er det at lyve" sagde hun og så på ham med et uskyldigt blik. Hun var forfærdelig til at lyve og de fleste folk kunne gennemskue hende med det samme, hvilket hun ikke var stolt af overhovedet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

varm er altid godt - Novenia - Page 2 Empty Sv: varm er altid godt - Novenia

Indlæg af Artair Tirs 25 Okt 2011 - 16:50

"ja og det er der ikke noget galt i at gør" sagde han og kiggede kort på hende, han hævet det en øjenbryn, da hun sagde af hun ikke var god til at lyve, en vampyr som er dårlig til af lyve, den var ny, "så er der ikke andet at gør, at du kan bliv min slave, hvis du vil har en herre" sagde han og kiggede på hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

varm er altid godt - Novenia - Page 2 Empty Sv: varm er altid godt - Novenia

Indlæg af Gæst Tirs 25 Okt 2011 - 17:17

Hun så på ham med et hævet øjenbryn og så sig kort over skulderen på ligene bag dem" jeg.." sagde hun kort og bed sig i underlæben " jeg kan godt lyve, men jeg ved ikke om de hopper på den" sagde hun og lod en hånd glide gennem sit lange sorte hår

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

varm er altid godt - Novenia - Page 2 Empty Sv: varm er altid godt - Novenia

Indlæg af Artair Tirs 25 Okt 2011 - 17:21

"det er op til dig om du vil lyve eller om du vil har min som herre, det er bare for at hjælp dig" sagde han og kiggede kort på hende, end han kort lukke øjne, hvorefter han kiggede op på natten himmel, han sat sig så han sad normal, så var han en del højere end før nu hvor han sidder normal.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

varm er altid godt - Novenia - Page 2 Empty Sv: varm er altid godt - Novenia

Indlæg af Gæst Tirs 25 Okt 2011 - 17:53

Hun nikkede kort " jeg vil ikke binde mig til nogle" sagde hun og bed sig i underlæben" med mindre jeg tvinges" sagde hun så kort efter og lod sin krop glide ned under det varme vand og lukkede sine øjne af nydelse, da hun mærkede hvordan vandet stille varmede hendes krop op, hvilket var en fantastisk følelse efter hendes hoved

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

varm er altid godt - Novenia - Page 2 Empty Sv: varm er altid godt - Novenia

Indlæg af Artair Tirs 25 Okt 2011 - 21:30

han nikke kort til hende og kiggede kort på hende, "det var også bare for at hjælp dig men du det er svar når du ikke vil lyve eller vil binde dig" sagde han og kiggede kort på hende, hvorefter han kiggede kort op på natten himmel og lukke kort øjne, det var nu dejlig bare at sidder og slappe af i en varm kilde.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

varm er altid godt - Novenia - Page 2 Empty Sv: varm er altid godt - Novenia

Indlæg af Gæst Tors 27 Okt 2011 - 18:45

Hun så på ham med et hævet øjenbryn og derefter et svagt smil " Jeg ved godt det bare var et tilbud" sagde hun og smilte blidt til ham og så på Ismael der nu kom tilbage og lavede nogle lyder mens han fløj over hovederne på dem " Hvad er der?" sagde hun kort og så op på kragen med et irriteret blik idet den landede på jorden bag hende og så på hende " Kraaaah!! " lød det fra den " Ja ja ja.. Jeg tror ikke denne dæmon er så dum" sagde hun og så på ham med et svagt smil " Undskyld.. Ismael er bare ikke tryg" sagde hun og bed sig forsigtigt i underlæben

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

varm er altid godt - Novenia - Page 2 Empty Sv: varm er altid godt - Novenia

Indlæg af Artair Tors 27 Okt 2011 - 19:01

han nikke kort til det og lukke kort øjne, han kiggede kort op på hende fugl af en krage, kun den ikke bare lad dem være, "det tyder det ikke på at han er og nej jeg er ikke dum, hvis du endelig vil har et svar om det" sagde han og kiggede kort på hende, han læner sig lidt tilbage og kiggede op på natten himmel, han lukke øjne og tjekke hurtigt sit slot ud om alt er som det skal være.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

varm er altid godt - Novenia - Page 2 Empty Sv: varm er altid godt - Novenia

Indlæg af Gæst Søn 13 Nov 2011 - 21:05

Et blidt smil kom frem på hendes blege læber " jeg undskylder for Ismael's opførsel.. Han plejer ikke at være sådan" sagde hun og lod en hånd glide gennem det lange sorte hår, hvorefter hun lod sin krop glide ned under det varme vand. Hun udstødte et stille suk inden hun lukkede øjnene og slappede af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

varm er altid godt - Novenia - Page 2 Empty Sv: varm er altid godt - Novenia

Indlæg af Artair Søn 13 Nov 2011 - 21:09

"det gør ikke noget" sagde han og kiggede kort på hende, end han sad sig så lang ned i kilde at det kun var hans hoved som var over vand, han smiler svagt og kiggede op på himmel, "jeg kender hvor varm kilder er varme end det her, de er dejlig" sagde han kort efter hun havde giv et suk fra selv.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

varm er altid godt - Novenia - Page 2 Empty Sv: varm er altid godt - Novenia

Indlæg af Gæst Søn 13 Nov 2011 - 21:11

Hun så på ham med et kort smil " Virkelig?" sagde hun og åbnede det ene øjne og så på ham. Kort efter åbnede hun det andet og så sig over skulderen på Ismael der stadig hoppede rundt på jorden, uden så meget som at lade sig irriterer af larmen der kom fra byen. Normalt var hun og Ismael vandt til stilhed, da de jo boede i skoven

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

varm er altid godt - Novenia - Page 2 Empty Sv: varm er altid godt - Novenia

Indlæg af Artair Søn 13 Nov 2011 - 21:15

"ja det gør jeg" sagde han og kiggede på hende og smiler svagt, han kiggede kort på hendes fugl, "du har sikke hørt om sted men nok aldrig være der, men kilder i helvede er meget varme end det her" sagde han og smiler rolig, det var enlig et stykke tid side at han havde være i helvede, "jeg kom tager dig med der ned, hvis det er" sagde han efter noget tid.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

varm er altid godt - Novenia - Page 2 Empty Sv: varm er altid godt - Novenia

Indlæg af Gæst Søn 13 Nov 2011 - 21:28

Hun så på ham med et lettere genert smil " Tjo.. Hvorfor ikke, men hvad med Ismael?" spurgte hun og så på ham med et kort smil og derefter så hun på hendes krage bag hende som kom hoppende hen mod hende " rolig nu Ismael.. Jeg tager ingen steder uden dig" sagde hun og lod en finger glide op og klø kragen over næbet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

varm er altid godt - Novenia - Page 2 Empty Sv: varm er altid godt - Novenia

Indlæg af Artair Søn 13 Nov 2011 - 21:32

"han kan kom med, bare ikke han lam, da jeg ikke giver at slå med anden dæmoner eller djælver" sagde han og kiggede kort på hende, han rejse sig op og gik op fra kilde, hvor han tog sin bukser på og sin skjorten men lukke den ikke, hvorefter han vend sig om og kiggede på hende, "er du klar" spurgte han og kiggede på hende og afvente rolig på et svar fra hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

varm er altid godt - Novenia - Page 2 Empty Sv: varm er altid godt - Novenia

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum