Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat)

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 2 Empty Sv: Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat)

Indlæg af Gæst Fre 18 Nov 2011 - 12:27

han rødmede og gengældte kysset ømt. han lå sine arme om hende. "Hvad vil din familie sige til du er forelsket i en engel?" spurgte han og støg en hånd ned af hendes kind. han ville beskytte hende med sit liv, om så det ville koste ham hsans eget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 2 Empty Sv: Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat)

Indlæg af Gæst Fre 18 Nov 2011 - 18:11

" min far ville blive vred. men ikke mine brøder de ønske kun at set mig lykkelige, med lige modsat ønske min far at jeg skal giftes med en af adlige slæget og til med en dæmon. men jeg kan ikke lige dæmoner da en af dem slog min mor ihjel " grælde Aliadina

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 2 Empty Sv: Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat)

Indlæg af Gæst Fre 18 Nov 2011 - 18:21

forstår jeg...vil du...blive min?" sagde han. *jeg spurgte bare ikke* tænkte han. han rødmede kort og dækkede sit ansigt med hånden. han fattede ikke at han virkelig lige havde spurgt om hun ville blive hans. han så på hende og sank. *Får jeg nej eller ja* tænkte han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 2 Empty Sv: Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat)

Indlæg af Gæst Fre 18 Nov 2011 - 18:26

Aliadina rømde svaget. og hviske til ham " ja " sagde hun og blive mørkerøde i ansiget, hun hade aldrig tror at hun ville finde en som elske hende som hun var. og ikke den store arv hun hade efter sin mor som døde før Aliadina var 5 år,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 2 Empty Sv: Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat)

Indlæg af Gæst Fre 18 Nov 2011 - 18:33

han smilede og kyssede hendes pande. "jeg elsker dig for den du er, ligemeget hvad" sagde han blidt og venligt. han holdt om hende. han var glaf for at have aliadina i sit liv. hun var den dejligeste pige han havde mødt nogensinde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 2 Empty Sv: Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat)

Indlæg af Gæst Fre 18 Nov 2011 - 18:37

Aliadina hørt sine brøder. Snakke med deres far " Suu-ito være søde af slippe mig min far komme, og han må ikke se os være så tæt sammen ellers slog ham mig bare " sagde hun. Og så meget skræme ud i ansiget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 2 Empty Sv: Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat)

Indlæg af Gæst Fre 18 Nov 2011 - 18:40

jeg lader ham ikke røre dig" sagde han og slap hende. han slo vingerne ud og gjorde dem større. "Han skal ikke skade dig aliadina, det vil jeg aldrig tillade" sagde suu-ito. han var klar på, hvis hendes far kom ind. han elskede aliadina for højt til at lade hendes far krumme et hår på hendes smukke hoved

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 2 Empty Sv: Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat)

Indlæg af Gæst Fre 18 Nov 2011 - 18:45

" Suu-ito træk dine vinger ind søde. Min far bryder sig ikke komme engle og skal ikke vide at du er en, " sagde Aliadina stille og så urolig mod deres hendes fars og brøders. Stemme var meget tæt på stuen nu kunne hun høre på lyden og på, den måde hendes far skælde hendes brøder ud på

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 2 Empty Sv: Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat)

Indlæg af Gæst Fre 18 Nov 2011 - 18:52

han trak hurtigt vingerne ind. "Så det godt jeg er læge" sagde han med et smil. han tjekkede hendes puls i det hendes far kom ind. han havde nået at tage sin læge kitel på. han tog hendes tempertur. han så på sit ur mens han ventede på den viste hvad hendes tempertur var

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 2 Empty Sv: Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat)

Indlæg af Gæst Fre 18 Nov 2011 - 18:55

Aliadina smielde savget. Men det svant da hun så at hendes far hade den dreng som han ville ha, Aliadina gift med men hun ville ikke ægte en dæmon og slet ikke en skyggedæmon. Det var sådan en som hade slog hendes mor ihjel og i der sammen, begyndte hendes pulse at faldt ret hurtig da hun besvime af chok.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 2 Empty Sv: Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat)

Indlæg af Gæst Fre 18 Nov 2011 - 18:58

suu-ito sukkede. "Vær venlig at gå ud, frøken aliadina kan ikke tåle for mange kommer på en dag, jeg vil kontakte dem når hun har fået det bedre" sagde han til hendes far. han lå et drop på hende og gav hende dyne på. "Hun er meget svag lige nu, for mange af gangen er ikke godt for hende" sagde han og skubbede dem ud

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 2 Empty Sv: Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat)

Indlæg af Gæst Fre 18 Nov 2011 - 19:03

" jeg er hendes far. Og jeg har ret til at se min datter og de kan ikke forbyde mig det " sagde hendes, Aliadina lå helt stille Chokke over at se den dreng som hun skulle giftes med. og den person som sloge hendes mor ihjle var for meget for hendes, meget svække krop og der for ville hun ikke vången før om flere timer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 2 Empty Sv: Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat)

Indlæg af Gæst Fre 18 Nov 2011 - 19:08

det ved jeg sir...men for mange chok kan slå hende ihjel, hun er meget svag, og svag. hendes tempartur var oppe på 39,9, vi beholder hende her i de næste par uger, jeg kontakter dem når hun er rask" sagde suu-ito

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 2 Empty Sv: Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat)

Indlæg af Gæst Fre 18 Nov 2011 - 19:10

han gik sammen med Rix. I mens Aliadinas brøder blive hos hende for at sikke sig af Rix ikke kom tilbage, de stole ikke på den dreng det kunne man tydlige se på dem. At de hadet ham rigtig meget for han skulle ikke tag deres søster fra dem,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 2 Empty Sv: Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat)

Indlæg af Gæst Fre 18 Nov 2011 - 19:24

han talte med en læge og sygeplejeske. "de to mænd der lige gik, de må ikke komme ind igen er det forstået<" sagde han til til dem og gik ind til Aliadina igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 2 Empty Sv: Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat)

Indlæg af Gæst Fre 18 Nov 2011 - 19:31

Nigth sad på hendes seng. Med en våd klud i hånden og tøre hendes ansiget rent for sved, hun hade det virkelig ikke godt det kunne man både se og høre på hende. Hvordan hun svaget klage sig og jammer svaget af smerte i ryggen, og af chokke hun hade får Per så ind i hendes hukommels og fik er chok. som han delet med de ander også Suu-ito som de stole mere på end deres egen far,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 2 Empty Sv: Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat)

Indlæg af Gæst Fre 18 Nov 2011 - 19:40

han får ikke lov til at komme her igen" sagde suu-ito og tog sin kitel af og hang den på en stol og tog aliadinas hånd. "Jeg vil dræbe dem hvis du ønsker det søde Aliadina, jeg nægter at lade din far skade dig" sagde han og kyssede hendes pande

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 2 Empty Sv: Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat)

Indlæg af Gæst Fre 18 Nov 2011 - 19:44

" hmmmm mmmm mm " sadge Aliadina svaget. Og begyndte at vången hun hadet sin far for at hun skulle giftes med den, som sloge hendes mor ihjel da hun var lille Aliadina begyndte at græde. Da hun atte vången hun var så bange for Rix, for det var også ham som hade overfaldt og stukke hende ned

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 2 Empty Sv: Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat)

Indlæg af Gæst Fre 18 Nov 2011 - 19:47

suu-ito tog hende op og holdt hende ind. han opdagede aliadinas skræk. han så på rix. "Noget siger mig at du har skadet hende" sagde han og trøstede aliadina. han kyssede hendes pande. "Rolig aliadina...rolige søde" sagde han blidt og roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 2 Empty Sv: Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat)

Indlæg af Gæst Lør 19 Nov 2011 - 18:16

Aliadina så bange på sine brøder. Og på Suu.ito hun viste ikke hvordan de ville tag det vis hun fortalet, dem at han hade slog hendes mor ihjel og hade overfaldet og stukken hende. Ned da hun var rigtig godyt skræmet over det hele som var sket

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 2 Empty Sv: Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat)

Indlæg af Gæst Lør 19 Nov 2011 - 18:42

han healede hende igen, for at være sikker på at hun kom sig. "i finder ud af hvor mange der har skadet hende, og imens sørger jeg for at hun kommer sig helt igen, jeg lader hende ikke gå ned af det her" sagde han og kyssede hendes pande

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 2 Empty Sv: Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat)

Indlæg af Gæst Lør 19 Nov 2011 - 18:57

" vi kan ikke finde ud af det vis. Hun ikke vil snakke om det så er det svære at finde ud af hvem de er, og hvor de er henne " sagde Nigth stille i mens Aliadina blive healde igen. Jo mere hun bliv healde jo mere frisk blive hun af det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 2 Empty Sv: Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat)

Indlæg af Gæst Lør 19 Nov 2011 - 19:11

suu-ito havde healet hende helt og mere til. han sank på knæ, han havde brugt for meget energi på at heale. han hev efter vejret, for at heale så meget gjorde ham svag. *jeg har healet for meget, jeg har taget min egen energi* tænkte han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 2 Empty Sv: Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 18:56

Aliadina satte sig svaget op. Hun så bange på Suu-ito som hade healde hende alt for meget, og hade koste ham en masse kræfter på det hun følde sig ikke værdig til at. Være sammen med sådan en gode fyr som ham og det kunne Nigth mærke på hende,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 2 Empty Sv: Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 19:06

vær sød en eller anden at hente mig noget vand" sagde suu-ito. han fik sig op i en stol at sidde. han havde fået sig en værre hovedpine. han så aliadinas bekymret blik. "Jeg klare mig, jeg glemte bare lige at samle energi igen før jeg healede" sagde han blidt til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 2 Empty Sv: Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum