Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat)

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 3 Empty Sv: Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 19:14

Nigth hent vadn til ham. og til Aliadina som stadig væk var meget bange for at hun hade skadet ham, da de alle var falden i søven rejste hun sig og satte sig over i. Vinduet og sang ganske stille hun var ked af det og bange

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 3 Empty Sv: Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 19:16

suu.ito sad vågen og tog hendes hånd og hev hende hen til sig. "Søde jeg burde have fortalt dig at jeg havde healet hele dagen, du må ikke være ked af det" sagde han og rejste sig og tog om hende og holdt hende ind til sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 3 Empty Sv: Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 19:28

Aliadina græde ind til ham. Hun hadet sig selv forat ha udnydte hans kræfte som hjælpe, det var nemlig ikke tilladet for hende at få anders hjælpe til at healde sår sammen. For det burde hun selv være i stan til at gøre uden besvære

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 3 Empty Sv: Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 19:32

rolig søde, fortæl mig nu hvad der er galt, ellers kan jeg jo ikke hjælpe dig" sagde han blidt og kyssede hendes pande. han fjernede hendes tårer og holdt hende tæt til sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 3 Empty Sv: Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 19:42

Aliadina viste ham de minder hun hade. Og i de værste var Rix hendes så kaldet forlove og det ene som viste, hvem som hade overfalde og stukken hende ned var Rix. han hade gjorde det for at får hendes far til at frem skønde deres bryllup,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 3 Empty Sv: Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 19:44

han stivnede. han vækkede de andre. "Skaf mig rix" sagde han. han holdt aliadina ind til sig. "jeg dræber ham for det aliadina, ingen skal skade dig så længe jeg lever" sagde han. hans øjne lyste af vrede over det rix havde gjort ved aliadina

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 3 Empty Sv: Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 20:07

Nigth fik fat i deres far og Rix. Og da Aliadina så Rix gemt hun sig ind til Suu-ito hun var så bange for ham, at hun saget begyndte at græde igen hun ryste og græde. Så stille at men ikke kunne høre det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 3 Empty Sv: Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat)

Indlæg af Gæst Man 21 Nov 2011 - 7:56

søde jeg er nød til at afsløre hvad jeg er, jeg vil tage en kamp med din far og rix" sagde han til hende. han kyssede hendes pande og holdt hende tæt til sig. "Vi tre skal have os en lille kamp de herre, jeg nægter at nogen skader Aliadina" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 3 Empty Sv: Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat)

Indlæg af Gæst Man 21 Nov 2011 - 18:45

" hvad mene du med det. Jeg kæmper ikke mod nogen mere og har ikke gjordet det siden Aliadina, var helt lille og jeg tillade ingen at skade hende på nogen måde. Jeg indrømmer at jeg har giver hende en lusing af og til når jeg fandet det, nødvendig " sagde han og satte sig ved siden af Aliadina som putte sig ind til ham. Rix kom lidt for tæt på hende og Nigth grab fat i ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 3 Empty Sv: Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Nov 2011 - 10:00

vi får se, men jeg kan fornemme at aliadina er meget bange for rix, og han skal ikke nær hende" sagde Suu-ito. en hvid fjer ramte gulvet. suu-ito var meget tæt på at slå vingerne ud

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 3 Empty Sv: Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 16:35

Aliadian ruste svaget. Hendes far kunne godt mærke at hun var bange for Rix de som ellers, hade være barndoms venner sidende var helt små men nu var Aliadian. Så skræme og bange for ham at hun slet ikke ville snakke med ham mere, og det kunne Nigth godt både forstår og mærke

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 3 Empty Sv: Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 16:38

"jeg må bede dem forsvinde mr. rix, De er ikke velkommen her" sagde han og holdt sin hånd knyttet. *må beherske mig ellers kommer mine vinger bare ud* tænkte han.

(blå er engel)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 3 Empty Sv: Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 16:43

Aliadina så bange på Rix. Da han ville tag fat i hende men der stille Nigth sig i vejen for ham, da han ikke ville lade den sjover rør hende på nogen måde Rix var virkelig vred. Over at han ikke måtte rør sin forlove mere " Rix din og Aliadians forlovelse er aflyst " sagde hendes far,


/ ved det godt men er bliven til en engel men hat ikke får rette racen endnu/

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 3 Empty Sv: Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 16:45

suu-ito var vred på rix. så vred at hans vinger slog ud. "man sikke en dårlig timening" sagde han og trak sine vinger ind. *det var ikke lige min plan den der* tænkte han flovt. for nu vidste de at han var en engel

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 3 Empty Sv: Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 16:50

Aliadina kaste sin ind til Suu-ito. Da Rix med et slap nogen af hans kræfter løs og det gjorde hende bange, Endnu mere bange for ham end hun hade være i forvejen. Rix more sig med at se Aliadinas skræmte ansiget og bange øjnen,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 3 Empty Sv: Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 17:44

suu-ito tog aliadina bag sig. "forsvind RIX NU!" sagde han. han blev mere og mere vred. hans vinger slog ud og jo mere vred han blev, jo større blev vingerne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 3 Empty Sv: Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 17:54

Aliadina var så bange. At den magi hun hade haft skjult i sig begyndte at rør på sig og det gik det, op for hendes far at hun ikke bare var hans datter men også en store del af hendes mor. Kunne ses i hendes ansiget og hendes lange sorte hår flager selv om der ingen vind var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 3 Empty Sv: Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 18:02

suu-ito så på hende. han sænkede vingerne og lå blidt en hånd på hendes hoved. han tog hende ind i sine arme og kyssede hende lige for øjnene af hendes far og rix. men suu-ito var ligeglad, han elskede Aliadina ligemeget hvad, og det kunne ingen lave om på

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 3 Empty Sv: Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 18:06

Aliadinas far smielde stille. Men Rix var rasen over at Suu-ito kysse hans elske foran øjen på ham, Aliadina smielde stille over hele hovedt hun var så lykkelig med Suu-ito. At Rix indet kunne gøre for at skillede dem af overhovedt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 3 Empty Sv: Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 18:09

han så på rix. "Gå så, ellers tilkalder jeg hospitales vagter, dem der skader andre er ikke velkommen her, så forsvind med dig, og jeg melder dig hvis du så meget som rør aliadina igen" sagde han og holdt aliadina tættere ind til sig. han smilede til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 3 Empty Sv: Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 18:15

Aliadina så på Rix. Og fik øjenkontaket med ham da hun så ham i øjne følde hun sig svaget, og kolapes på gulvet og Rix var væk med det sammen bage efter Nigth var efter ham. Men hade ikke fange ham og det var hans ret vred over,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 3 Empty Sv: Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 18:17

suu-ito lå aliadina i sengen igen og satte sig ved hende. 2jeg kan ikke heale før jeg har energi igen" sagde han og tog hendes hånd. han sukkede kort og så ned.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 3 Empty Sv: Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat)

Indlæg af Gæst Tors 24 Nov 2011 - 18:44

Aliadina lå helt livløs i seng. Og hendes far var rasen over at Rix hade skadet Aliadian, som var hans eneste datter og hans sønner´s eneste søster. Hun var den yngste ad dem alle sammen og var den mest sårbar og lille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 3 Empty Sv: Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat)

Indlæg af Gæst Tors 24 Nov 2011 - 18:49

suu-ito lå sit hoved mod hendes hånd. han frygtede at nu da han var for svag til at heale, at han ville miste hende. "Jeg beder dig...du må ikke forlade mig søde...jeg er ikke hel uden dig...jeg er ingenting uden dig" sagde han og kyssede hendes hånd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 3 Empty Sv: Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat)

Indlæg af Gæst Tors 24 Nov 2011 - 18:52

Aliadina trak svaget men nomalet. Hendes krop var træt og svække men hun var okay, selv om hendes krop var så svække at hun ikke kunne bevæge sig ude at pive af smerte. da det var voldesomt smertefuldt at til at hun kunne rør sig,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat) - Page 3 Empty Sv: Indlaget på Hospitalet Suu.tio(privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum