Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat] - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat] - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat] - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat] - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat] - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat] - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat] - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat] - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat] - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat] - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat]

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat] - Page 2 Empty Sv: Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat]

Indlæg af Gæst Ons 30 Nov 2011 - 19:21

Han så lidt på hende, men så frem. "Det lyder pænt underligt, ik?" Han havde igen et lille grin i stemmen. Han så lidt op mod himlen. "at en fyr som mig går rundt med halstørklæde, selv om sommeren." Forsatte han så med et lille, dog bredt smil på læben. Han gabte så kort og gned sig kort i det ene øje. Han burde sove noget mere, egentlig.. Men hvad gad spilde sit liv på at sove? Det gjorde han med garanti, han havde bare ikke gjort det endnu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat] - Page 2 Empty Sv: Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat]

Indlæg af Yuuki Ons 30 Nov 2011 - 19:34

hun små grinte "Jo det lyder ret underligt" sagde hun med lille grin, hun så lidt ud over havet, hun nikkede stille til det han sagde med et stort smil "Altså... jeg forstår det ikke... hvorfor?" spurgte hun undrende og løftede lidt i enden af hans halstørklæde med et smil på læben, hun små grinte igen da han gabte og gned sig i det ene øje "Træt?" spurgte hun med et stort smil
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat] - Page 2 Empty Sv: Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat]

Indlæg af Gæst Ons 30 Nov 2011 - 19:47

Rin lod blikket glide lidt over himlen, men så så på hende igen med et smil. "Hvorfor jeg har det på om sommeren eller..?" Han var ikke helt sikker på hvad hun spurgte om, så hvorfor ikke lige spørge for at være sikker~ Han så lidt ned på hans halstørklæde da hun løftede op i det. Hans halstørklæde var utroligt blødt, og faktisk også utroligt langt. Selv om han havde det snoet rundt om halsen gik enderne stadig ned til midt på hans lår, ja næsten helt ned til hans knæ. Han små grinte så let. "Bare en lille smule, men det går nok." Svarede han med et smil. Hun smilede også nu.. det var rart at se, et eller andet sted.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat] - Page 2 Empty Sv: Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat]

Indlæg af Yuuki Ons 30 Nov 2011 - 19:51

"Ehmm... hvorfor har du det altid på mener jeg" sagde hun med et smil, hun var glad for at han havde fået hende til at tænke på noget andet, hun bed sig svagt i læben og så op på himlen lidt, mens hun smilte og nød varmen mod sit ansigt "hvorfor får du så ikke sovet noget?" spurgte hun med et lille gin og så på ham igen, hun så lidt på ham med et smil og så ud over havet lidt igen mens hun bed sig svagt i læben.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat] - Page 2 Empty Sv: Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat]

Indlæg af Gæst Ons 30 Nov 2011 - 20:07

"Nårh, undskyld." Sagde hun med et lille grin. "Jeg holder vel bare utroligt meget af det, og.. Det er en længere historie." Han lukkede kort glad øjnene i sit smil, men åbnede de sp igen. "Tjo.." begyndte han så. Ja hvorfor sov han ikke bare noget mere? "Livet er vel for kort til at man skal sove det væk?" Sagde han med et lille grin. Livet? Kort? Ikke just. Han havde trods alt levet i over 1000 år, og hans tid var da langt fra forbi, det var han sikker på. Den dag solen gik ud måske? Eller måske senere enda? Det ville være sørgeligt et eller andet sted...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat] - Page 2 Empty Sv: Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat]

Indlæg af Yuuki Ons 30 Nov 2011 - 20:10

hun så lidt rundt "Jeg har masser af tid... bare fortæl" sagde hun med et lille smil, hun små grinte da han igen lukkede øjnene og smilte, hun så undrende på ham "Livet? Forkort... HA!" sagde hun og kom til at grinte, hun havde ikke levet mere end nogle hunrede år, men det var da noget, og hun havde da altid sovet så hun ikke var træt... eller... hun havde prøvet på det... nogle ting havde forhindret hende i at sove, nogle gange flere dage i træk, men hun havde da aldrig 'manglet' søvn.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat] - Page 2 Empty Sv: Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat]

Indlæg af Gæst Ons 30 Nov 2011 - 20:25

Han smilede lidt af hende, og sukkede let. "Okay så." Han rømmede sig kort, og smilede så roligt igen. "Stort set hele mit liv har jeg boet i et utroligt koldt land, og jeg har været alene lige så længe jeg kan huske. Jeg har aldrig haft nogen familie, hvad jeg kan huske. Alt jeg har mødt og set er kommet og gået, alt på nær mit halstørklæde altså." Han små grinede svagt. "Det beskyttede mig mod kulden, og da jeg var mindre turde jeg ikke tage det af fordi jeg var bange for at fryse." Han lukkde kort glad øjnene i et smil. "Måske ikke en helt så lang historie igen, men altså.." Han trak let på skulderen med et smil. Han grinede så svagt af hendes kommentar. "Jeg har heller ikk oplevet livet er for kort endnu, men det er da hvad jeg har hørt." Han små lo igen kort, og så på hende igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat] - Page 2 Empty Sv: Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat]

Indlæg af Yuuki Ons 30 Nov 2011 - 20:28

Hun smilte "nårr... men jeg tror altså ikke der er nogen fare for at du dør af kulde her" sagde hun med et lille smil for at han ikke skulle tro at hun hånede ham, hun bed sig i læben og kom til at grine "Nej vel... men jeg tror det er noget menneskene siger for at man skal gøre noget ud af sit liv" sagde hun med et lille skulder træk og et smil, hun så lidt ud over havet inden hun igen så på ham.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat] - Page 2 Empty Sv: Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat]

Indlæg af Gæst Ons 30 Nov 2011 - 20:38

Han lod et lille grin slippe ud. "Det har jeg opdaget med tiden, men jeg holder vel bare så meget af det nu at jeg bare altid har det på~" Han smilede lidt af hende. Hun virkede meget mere åben nu end i starten. Sjovt.. Folk synes normalt hans 'glade og positive' aura var afskrækkende, hvilket den nok også var. "Det har du nok ret." Han strøg kort et par fingre igennem hans hår og rystede så let på hovedet for at få det ned på plads igen. Han smilede forsat, og så lettere tænkende op på himlen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat] - Page 2 Empty Sv: Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat]

Indlæg af Yuuki Ons 30 Nov 2011 - 20:44

Hun smilte stille og små grinte "Du har nok ret" sagde hun med et smil, hun undrede sig en smule over hans positivitet... eller... glade... humør... men hun tænkte ikke rigtig mere over det, hun så på ham da han sagde det og nikkede stille, hun små grinte da han kørte nogle fingre gennem håret for så at ryste på hovedet, hun rettede for første gang lidt på sit hår da en vind ramte dem.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat] - Page 2 Empty Sv: Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat]

Indlæg af Gæst Ons 30 Nov 2011 - 20:52

Han så på hende med et lille grin, og lukkede kort glad øjnene da hun grinede. Han betragtede lidt hende bevægelser som hun rettede på hendes hår. "Har du egentligt været her i området længe?" Spurgte han så, simpelthen af ren nysgerrighed. Han Lagde kort hovedet let på skrå, men rettede det så op igen. Han puttede så roligt hænderne lidt ned i lommerne, og sparkede kort til en sten der lå i sandet. Han smilede ellers forsat.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat] - Page 2 Empty Sv: Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat]

Indlæg af Yuuki Ons 30 Nov 2011 - 21:03

Hun tænkte lidt "Hm.. her i Di Morga?" hun tænkte lidt "Det meste af mit liv" sagde hun med et lille smil "Hvad med dig?" spurgte hun stille og så på ham "Så ja, jeg har vært her i noget tid" sagde hun med et lille smil, hun bed sig i læben og så ned på jorden og smilte da han sparkede til stenen.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat] - Page 2 Empty Sv: Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat]

Indlæg af Gæst Ons 30 Nov 2011 - 21:12

Rin lyttede roligt til hvad hun sagde. Det meste af hendes liv? Gad vide hvor gammel hun egentlig var så? "Jeg kom for et par dage siden, så jeg er pænt ny," Han trak en hånd op af lommen og kløede sig kort i nakken. Han bed sig kort let i læben, men sukkede så næsten helt afslappet~ Han kunne ikke huske hvornår han sidst havde haft sådan en samtale her.. Stille og roligt, og vedkommende han snakkede med forsøgte ikke at stikke af. Det var helt rart~

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat] - Page 2 Empty Sv: Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat]

Indlæg af Yuuki Ons 30 Nov 2011 - 21:18

Hun så på ham med et lille smil "Hvad syntes du så om det du har set nu?" spurgte hun med et lille smil, hun så på ham mens hun tænkte lidt uden rigtig at vide hvad hun skulle sige, da en tanke slog ned i hende "Gud... det havde jeg glemt..." sagde hun let overrasket "Forresten... jeg hedder Yuuki" sagde hun med et lille smil.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat] - Page 2 Empty Sv: Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat]

Indlæg af Gæst Ons 30 Nov 2011 - 21:27

"Tja.." Han tænkte kort over hvad han skal svare. "Her virker hyggeligt." Svarede han så med et smil. Havde de ikke allerede fortalt hinanden deres navvne? Måske huskede han bare forkert. Han lo kort for sig selv. "og jeg hedder Rin." Han lagde kort hovedet let på skrå, og lod blikket glide let over hende. Hun var en køn ung pige ja, ingen tvivl. Han gjorde et svagt kast med hovedet for at få en tot hår væk fra øjnene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat] - Page 2 Empty Sv: Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat]

Indlæg af Yuuki Ons 30 Nov 2011 - 21:34

Hun smilte stille og nikkede "Du skulle bare vide" sagde hun med et lille sarkastisk undertone, hun tænkte lidt... havde de vekslet navne? Naah, det var hun sikker på, så hun havde ikke sagt noget pinligt.
Hun bed sig i læben da han lod blikket glide over hende, hun så til siden lidt inden hun igen så på ham og kom til at grine da han fjernede en tot hår fra hans øjne.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat] - Page 2 Empty Sv: Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat]

Indlæg af Gæst Ons 30 Nov 2011 - 21:55

Han små grinte lidt af hende, men så lidt mere da hun også grinede af ham. "Hvad er der med dig, og så at grine når folk øre ved deres hår?" Sagde han med et lille grin i stemmen og smilede et lettere grinende smil. Siden hans hår nu havde den længde det havde var det noget han tit gjorde. Lige strøg en tot hår væk fra øjnene, rystede lidt på hovedet.. Sådan noget. Lidt som han tit skulle røre ved hans halstørklæde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat] - Page 2 Empty Sv: Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat]

Indlæg af Yuuki Ons 30 Nov 2011 - 22:00

Hun så på ham med et smil "Hm... det ved jeg faktisk ikke... det ser bare sjovt ud" sagde hun med et lille grin, hun kunne ikke lade være, det så bare så sjovt ud når nogen gjorde det... det syntes hun i hvert fald.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat] - Page 2 Empty Sv: Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat]

Indlæg af Gæst Tors 1 Dec 2011 - 14:35

Han små grinede lidt af hende. "Og folk siger jeg er underlig~" Sagde han med et lille grin i stemmen, og puffede så blidt, dog en smule prøvende til hende. Han smilede ellers blot til hende og nussede hans halstørklæde lidt mellem fingrene. Det var ikke engang fordi han rigtigt kunne mærke halstørklædet, da han jo havde handsker på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat] - Page 2 Empty Sv: Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat]

Indlæg af Yuuki Tors 1 Dec 2011 - 14:38

Hun grinte stille "Ey... så underlig er jeg heller ikke" sagde hun med den samme slags grin som ham i stemmen, hun så på ham med 'store' øjne da han puffede blidt og lidt prøvende til hende "Er du sikker på du tør det?" sagde hun inden hun med et grin puffede igen.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat] - Page 2 Empty Sv: Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat]

Indlæg af Gæst Tors 1 Dec 2011 - 16:22

Hun smilede et mildt, dog lettere drillende smil. "Ind til jeg brænder mig, ja." Svarede han med et lille grin i stemmen, og dog med en drillende og rolig undertone. Han bøjede sig så en lille smule mod hende, og pustede drillende til hendes hår, inden han rettede sig roligt op igen med et lille grin. Han kunne mærke hvordan en mild brise blidt rev i hans hår, og i hans halstørklæde. Solen var også efterhånden ved at gå mere ned nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat] - Page 2 Empty Sv: Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat]

Indlæg af Yuuki Tors 1 Dec 2011 - 19:48

Hun grinte og lavede en lille ild kugle "Pas hellere på" sagde hun grinende men slukkede den så igen, hun holdt hurtigt hænderne for sit hår da han pustede til det "Hov hov du!" sagde hun og grinte, hun rettede lidt på sit hår igen efter at vinden forsvandt, hun grinte lidt og løftede så den ene hånd for så at ugle hans hår.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat] - Page 2 Empty Sv: Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat]

Indlæg af Gæst Tors 1 Dec 2011 - 19:57

Han grinte kort, og så lidt på den lille ild kugle, inden den forsvandt.. "Uha, jeg blir helt bange~" Sagde han så med et drillende og mildt smil, dog med et grin i stemmen. Han lukkede kort glad øjnene i sit grin, men åbnede dem så igen. Da hun løftede hånden for at ugle hans hår, tog han hurtigt, dog blidt fast om hendes håndled for at stoppe hende. "Ah-ah" Sagde han så med en drillende klang i stemmen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat] - Page 2 Empty Sv: Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat]

Indlæg af Yuuki Tors 1 Dec 2011 - 20:05

Hun grinte "Det burde du" sagde hun grinende, hun grinte lidt inden hun lagde sin ene hånd mod hans arm og gjorde den brandvarm, hun grinte da han igen lukkede øjnene, hun så på ham med et løftet øjenbryn og gjorde stille sit håndled varmere og varmere...
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat] - Page 2 Empty Sv: Hmpf! Nice? ~ Rin [Privat]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum