Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
nice to meet you Aubreiane //privat//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 4 • 1, 2, 3, 4
nice to meet you Aubreiane //privat//
T~Lidt over midnat
V~Halv varmt, fuldmåne og tåget
O~Den forfaldne kirke, gamle gravsten og Emanuel
P~Som profilbilledet
Mørket havde forlængst lagt sig over Di Morga's kirkegård og havde tilføjet en dyster stemning som bredte sig ud i over det hele takkeværet tågen, der lagde som et tykt tæppe over jorden. Et skrig fra en ravn kunne høres idet den kom flyvende over kirkegården og landede på en gravsten et stykke væk fra en ung mand der sad ved en grav. Han rystede kort på hovedet og så op på månen som stod midt på himlen og kastede dens blå skær ned over kirkegården " Er det nu dig igen?" sagde han og rettede sit blik mod ravnen, som lod et svagt skrig komme frem inden den lettede og satte sig i et nærtliggende træ og hold nærmest øje med ham. Hans blik blev atter rettet mod gravstenen og lod en hånd glide over den " Vi ses nok en anden gang Anya" sagde han stille og rejste sig for at gå om foran for at nyde stilheden der var på kirkegården.
Han kunne høre skridt i det fjerne hvilket fik ham til at kigge omkring sig, men kunne ingen se, det kunne også være det bare var hans fantasi der var ved at løbe af med ham. Han rystede kort på hovedet, men opfangede så en duft, en duft af en anden vampyr, hvilket fik ham til at gyse svagt, da han ikke havde det så godt med andre vampyrer, da han var blevet omringet af 4 og blev tæsket af dem, men han kom sig over det og vågnede næste morgen og var selv blevet til vampyr
Gæst- Gæst
Sv: nice to meet you Aubreiane //privat//
“Sjovt at støde på en anden lige her” sagde hun langsomt, hendes stemme var forførende og fløjlsblød, aldrig noget hun tænkte over, men sådan var den bare. Lydløst gik hun videre og stoppede få skridt fra ham, ville ikke stå for tæt på, så hun i det mindste stadig kunne afværge et angreb hvis det skete.
Aubrei- Highly competent (Rank 14)
Antal indlæg : 823
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
“Så tror jeg.. Jeg kalder dig Em..” sagde hun og nikkede for sig selv, “Jeg hedder Aubreiane, men kald mig hvad du vil” grinte hun stille og hvilede blikket længe på ham, “Årh hvor trist, hvad er der sket med hende?” spurgte hun lavt. Og lænede sig lidt frem for at snakke med med ham, da hun pludselig blev opmærksom på skikkelsen længere henne, hun gispede da Emanuel hev hende op, og løb hurtigt med ham, “Hvorfor løber vi? Hvem er det?” spurgte hun forbavset, og hoppede let over en gravsten der var væltet, hun holdt stadig fast i hans hånd, for at kunne følge med.
Gæst- Gæst
Et gisp undslap hendes røde læber, idet han trykkede hende mod kirke væggen, kort efter mærkede hun hans læber mod sin kind, og derefter forsvandt han, havde det ikke været for at det var sket så uventet havde hun nok stukket ham en, af ren og skær refleks,. Let lod hun blikket følge ham idet han forvandlede sig, det havde hun aldrig set før, så det fascinerede hende faktisk lidt,. Svagt lod hun en hånd glide gennem det knaldrøde hår, og gik lidt frem for at se hvad der skete, men stoppede så pludseligt op da duften af blodet nåede hende,. Alle tanker faldt på det søde, røde blød der løb ned af mandens hals, hun havde ikke spist til aften, og det kom til syne nu, for kort efter forsvandt de grønne øjne til fordel for de røde, hun havde altid svært ved at koncentrere sig når hun var sulten. Ubevidst begyndte hun at gå hen imod dem. Lydløst og elegant som hun altid havde været tog det hende ikke særlig længe før hun stod lige bag Emanuel.
Gæst- Gæst
Hun slikkede langsomt sine læber af for blod og satte sig tænkende på en gravsten, inden hun betragtede Emanuel, og smilte let for sig selv, hendes øjne glimtede blidt rødt, inden hun smed det ildrøde hår om på skulderen, “Det smagte… virkelig godt..” mumlede hun langsomt for sig selv og lod blikket glide tilbage på ham, hun lagde hovedet blidt på skrå¨. Mørket om dem fik hende til at slappe af, og der var så stille på kirkegården at det var rart, hun nød mørket, søgte det af åbenlyse årsager, men som regel forstod kun vampyre den del.
Gæst- Gæst
“Det kunne godt ske.. Hvor tænker du?” spurgte hun en anelse legende, og lod ham gå lidt væk, betragtede ham mens han talte igen, “Det sker af og til at folk bliver sådan når de ikke kan kontrollere deres sorg.” svarede hun roligt og mødte hans blik igen, hun lod hænderne hvile mod hans brystkasse og smilte charmerende til ham, trak blidt på skuldrene, “Men det op til dig hvad du sys” sagde hun let og lod kort tungen glide ud og fugte læberne, i et kort glimt kunne man se den grønne kugle der sad i hendes tungepiercing,.
Langsomt trak hun sig væk igen, og strakte sig blidt, lod hænderne glide ned i lommerne, “Arg jeg ved ikke om jeg er i humør til at fange nogen i dag, sys jeg er lidt langsomt her til aften” sukkede hun let.
Gæst- Gæst
“Hvis jeg ikke vidste bedre Emanuel, ville jeg tro du lagde an på mig?” spurgte hun drilsk og lod kort læberne hvile mod hans hals, inden hun trak ansigtet tilbage og så ham i øjnene igen, det var rart med en anden vampyr, så hun ikke behøvede høre en puls i baggrunden hele tiden.
Langsomt slap hun ham igen og grinte for sig selv, “Du føre an” sagde hun let og trak sig en anelse til siden.
Gæst- Gæst
“Jaa det er det faktisk..en rolig stille smuk nat” svarede hun og nikkede lidt for at vise hun gav ham ret, det var en rigtigt dejlig nat, skyerne var væk så stjernerne var tydelige, det var meget rart.
Let lod hun blikket hvile en anelse diskret på Emanuel, det var ingen hemmelighed han tiltrak hende, måske var det fordi han oz var vampyr, og han virkede en anelse dominerende af og til, det havde hun altid godt kunne li,.
Gæst- Gæst
Hun stoppede langsomt op da hn stoppede og så på ham, gispede så let idet han skubbede hende mod væggen, i et kort øjeblik mærkede hun hans læber mod sine egne, og lod ham holde hendes hænder fast, så langsomt på ham da han slap hende igen, og rettede kort på sin top, “Uhm… så må du da gerne lægge an på mig noget mere?” smilte hun legende og fulgte med ham lod hånden hvile i hans baglomme.
“Såe… hvad skal jeg?” spurgte hun let og så ham i øjnene.
Gæst- Gæst
“Det lyder da meget sjovt, jeg kan satens klare det” svarede hun drilsk og så ham i øjnene, flygtigt lod hun deres læber mødes, inden hun gik hen for at ringe på, lod sine røde øjne blive lidt grønne i stedet så det ikke var lige så afslørende, hun rettede lidt på sit tøj, og lod jakken stå mere åben så hendes krop var mere tydelig,.
Diskret så hun om efter Emanuel og grinte kort for sig selv, så så på døren med et afventende og roligt blik. Hun havde faktisk aldrig prøvet noget lignende før, men det skulle ikke blive specielt svært at komme ind i huset, hun havde en rimelig god virkning på mænd uden helt at forstå hvorfor, men det morede hende meget.
Inde i huset viste manden hende kort rundt, hvorefter de endte i soveværelset og han satte sig på sengen og ventede på hendes næste træk
Gæst- Gæst
Aubrei havde nok aldrig nogensinde valgt at gå ind i et fremmed hus for at spille prostitueret, men hvorfor ikke, det kunne da være meget sjovt, og Emanuel havde jo lovet at blive og holde øje, hun havde ingen ide overhovedet om hvad hun skulle gøre. Det virkede så akavet på en eller anden måde.
* det er næsten synd for hende * tænkte Emanuel og så ind på hende idet han gik over og bankede på døren, hvilket fik manden til at rejse sig fra sengen og ud til døren for at åbne " Hvad vil du?" vrissede han og så koldt på ham " Jeg tror min hund løb her over " sagde han og prøvede at lade være med at smile over at Aubre sikkert snart ville komme og lade sine tænder pierce mandens hals
Gæst- Gæst
Langsomt og lydløst sneg hun sig op imod manden og smilte roligt for sig selv, i en yndefuld bevægelse havde hun taget fat i manden, lagt hans hoved en anelse på skrå, og bed ham roligt, lukkede øjnene og nød den blide smag af blod der løb gennem hende lige nu. Lidt efter slap hun manden og så legende på Emanuel, rakte ham den bevidstløse mand, og grinte lidt “Vil du have lidt?” spurgte hun tænkende.
Gæst- Gæst
Side 1 af 4 • 1, 2, 3, 4
» nice to meet you - again
» nice to meet you.
» Nice to meet you ~Nadia
» Nice to meet you... again - Annabel
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet