Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
New, No, not at all ~ Zero [Privat] - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
New, No, not at all ~ Zero [Privat] - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
New, No, not at all ~ Zero [Privat] - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
New, No, not at all ~ Zero [Privat] - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
New, No, not at all ~ Zero [Privat] - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
New, No, not at all ~ Zero [Privat] - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
New, No, not at all ~ Zero [Privat] - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
New, No, not at all ~ Zero [Privat] - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
New, No, not at all ~ Zero [Privat] - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
New, No, not at all ~ Zero [Privat] - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

New, No, not at all ~ Zero [Privat]

2 deltagere

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

New, No, not at all ~ Zero [Privat] - Page 2 Empty Sv: New, No, not at all ~ Zero [Privat]

Indlæg af Zero Bang Ons 30 Nov 2011 - 21:53

Flammerne på bålet dannede sig en hund som hoppede ned foran hende og begyndte at knurre af hende med hævet hale. Langsomt så Zero direkte på hende med et vredt blik "fnyser du af min bror en gang til slår jeg dig ihjel" sagde han halvhårdt. "du kender ikke min bror som jeg gør jeg ved han har været ond her for tiden men det er ikke altid han har været det det er alt sammen Kajika's skyld" sagde han hårdt
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354

Tilbage til toppen Go down

New, No, not at all ~ Zero [Privat] - Page 2 Empty Sv: New, No, not at all ~ Zero [Privat]

Indlæg af Yuuki Ons 30 Nov 2011 - 21:56

Hun vendte sig mod hunden og skar bare tænder, hun fnøs igen "Jeg fnyser af dem som voldtager og piner mine 'veninder'!" sagde hun hårdt af ham inden hun rejste sig og så ned på ham "Jeg er da ligeglad, han har såret en af mine veninder frygteligt, så jeg gør hvad der passer mig angående ham!" sagde hun vredt mens hun så ned på ham...
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Antal indlæg : 1528

Indlæg af Zero Bang Tors 1 Dec 2011 - 8:43

Hunden knurrede stadig lige før den angreb hoppede mod hendes ben. Zero rejste sig roligt op og så på hende vredt "VAR DIN MUND DIN MØGTØS" råbte han vredt før han lavede nogle ildkugler i hænderne. Kuglerne blev blå det var et tegn på en voldsom stor varme. Blikket var rettet mod hendes ansigt hele tiden hans blik var blevet koldt og hårdt.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Indlæg af Yuuki Tors 1 Dec 2011 - 14:27

Hun så rasende på ham "ELLERS HVAD!?" råbte hun tilbage, hendes pludselige vrede gjorde at hun bare slukkede hunden, hun så stadig rasende på ham, hun var ligeglad med hvor varme hans ildkugler var lige nu "skal jeg sige det igen!? Han voldtog og pinte en af mine veninder, og jeg HADER HAM!" sagde hun rasende til ham.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Zero Bang Tors 1 Dec 2011 - 14:31

Hans øjne lyste af vrede da han løftede sin hånd og lukkede den sammen. Kuglen i hans hånd sprang og derefter rettede han en næve direkte imod hendes ansigt vis han ramte hende ville hun nok flyve en del væk hvorefter han så på hende roligt. "Han har ikke altid været sådan okay? OKAY?" råbte han vredt og skød den blå kugle efter ham "KAJIKA KNUSTE HANS HJERTE KAJIKA ER SKYLDEN I HAN ER BLEVET SOM HAN ER" råbte han vredt og skød flere kugler efter hende den ene efter den anden "KAJIKA ER SKYLD I ALT"
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Indlæg af Yuuki Tors 1 Dec 2011 - 14:34

Hun så vredt på ham, undgik lige hans næve "OG DERFOR BEHØVER HAN VÆRE EFTER ANDRE!!!?" råbte hun vredt efter ham, nogle af de kugler han sendte efter hende fik hun stoppet, han ramte hende dog flere steder på kroppen og hver gang viste smerten sig tydeligt i hendes ansigt, men hun så stadig vredt på ham "Alt? Hmpf, sikkert!" sagde hun vredt inden hun begyndte at gå stille væk, men hun gik dog baglæns, hun var ikke dum nok til at vende ryggen til ham nu.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Zero Bang Tors 1 Dec 2011 - 14:37

Zero så på hende lidt før han svang sin hånd og ild kom frem bag hende som en mur hvorefter han knyttede sin næve og fløj med en varmebølge på sine fødder imod hende med en voldsom fart rettede næven direkte imod hendes ansigt "TAL IKKE SÅDAN OM MIN BROR" råbte han vredt
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Indlæg af Yuuki Tors 1 Dec 2011 - 14:40

Hun stoppede da hun mærkede muren og så vredt på ham, hun vendte slaget da han fløj mod hende, hun holdt kort en hånd mod der hvor han havde ramt hende, hun skubbede hårdt til ham "JEG SNAKKER OM FOLK SOM DET PASSER MIG, ISÆR HVIS DET ER DIN BROR!!!" hvæsede hun rasende i hovedet på ham.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Zero Bang Tors 1 Dec 2011 - 15:00

Zero så på hende vredt før han lod sig falde ved skubbet og greb fat med sine hænder før han løftede sig så han sigtede et spark direkte imod hendes kæbe og håbede han ville ramme så han kunne høre det dejlige knæk af en kæbe brække før han kastede sig op og landede på jorden på benene og rettede sig imod hende igen svagt og trak sin pistol "ved du hvor hårdt det er? At miste den man elsker mest lige før de skal giftes? At blive dræbt for hendes skyld men så miste hende? Ved du hvor hårdt det gør på en der aldrig kunne finde på at gøre nogen noget? Han er ikke sig selv han har en anden side der hedder Zork. Zork er ondere end Zane eller Scars Zork har ikke medlidenhed" langsomt fjernede han pistolen "vis du ikke kan se hvor hårdt det er for ham så kan du gå og det er nu eller osse viser du både mig og ham respekt" sagde han og vendte ryggen til hende og gik hen og satte sig på knæ foran ilden igen.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Indlæg af Yuuki Tors 1 Dec 2011 - 15:07

Hun flyttede sig tidsnok så hans spark kun snittede hendes kæbe og dermed ikke brækkede, hun sukkede og tog et lille skridt tilbage da han fandt pistolen "nej Zero... det ved jeg ikke..." sagde hun stille mens hun så koldt på ham, hun lyttede lidt det han havde at sige og bed sig i læben mens hun så ned, hun forstod godt hans reaktion nu hvor han havde fortalt alt dette.
Hun så chokeret op på ham "DET..." hun stoppede og bed sig i læben "Undskyld" sagde hun stille inden hun gik over og satte sig under et træ og så på ham.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Zero Bang Tors 1 Dec 2011 - 15:12

Han sad stille længe før han rejste sig op og svang sin hånd så bålet gik ud. Efter lidt tid i stilhed begyndte man at kunne høre hans skridt som langsomt bevægede sig man kunne osse se ham bevæge sig. Langsomt stoppede han ved det træ hun sad ved før han satte sig foran hende og så på hende roligt "han har det ikke godt jeg ved han er ond og ærlig talt ved jeg ikke hvorfor men jeg har osse set hans glade side jeg har holdt øje med ham længe jeg gætter på din veninde hedder Moka" sagde han roligt med blikket rettet imod hende "han torturerede hende det ved jeg han gjorde hende til hans slave det ved jeg osse" sagde han svagt "men jeg ved osse at han er pinet under det det som om han har fået en opgave for sig." hviskede han blidt
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Indlæg af Yuuki Tors 1 Dec 2011 - 15:16

Hun sukkede stille da han slukkede bålet, hun have godt kunne lide at hun kunne se ham, hun mærkede hans nærvær inden han svagt sagde det, hun lukkede øjnene hårdt i "hun... har ikke fortjent det" Sagde Yuuki stille og rystede på hovedet, hun sukkede stille og så på ham "En opgave? hvad`?" sagde hun overrasket og undrende på samme tid.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Zero Bang Tors 1 Dec 2011 - 15:25

Zero så på hende roligt "sidste gang han opførte sig sådan havde han fået en opgave fra 2 mystiske kilder en god og en ond om at han skulle være personen som gik imod Zane og dræbte ham. Men det er lang tid siden." hviskede han blidt "det som om han har fået en opgave til denne gang virker det som om han skal joine den ondes hær" hviskede han blidt mens han så på hende roligt og lavede en ildkugle i sin hånd så de kunne se hinanden
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Indlæg af Yuuki Tors 1 Dec 2011 - 15:30

hun bed sig i læben "Zane? men... hvorfor gør han det?" spurgte hun mens hun så undrende på Zero, hun bed sig i læben "Den ondes hær!?" spurgte hun lidt for højt, så sig hurtigt rundt for at være sikker på at ingen havde hørt hende, og så skeptisk på Zero igen.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Zero Bang Tors 1 Dec 2011 - 16:28

Han nikkede roligt "ja det virker sådan" sagde han blidt og rettede blikket mod hende roligt "men det er selvfølgelig kun måske jeg håber det ikke men sådan er det bare" sagde han og smilede blidt mens han så på hende roligt og så så ligeud for sig
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Indlæg af Yuuki Tors 1 Dec 2011 - 19:06

hun bed sig i læben "undskyld... det... vidste jeg ikke" sagde hun stille og så ned, hun havde det lidt dårligt med et have 'svinet' Zann til på den måde hvis det Zero sagde var sandt, hun bed sig i læben uden at kigge på ham fordi skylden var tydelig i hendes ansigt.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Zero Bang Tors 1 Dec 2011 - 19:18

Han sukkede svagt og rejste sig roligt op "lad os træne videre" sagde han roligt før han rejste sig op og smed sin skjorte så hans veltrænede overkrop kom frem før han stillede sig i en kampstilling og begyndte at slå ud i luften ved hvert slag kom der en ildkugle som fløj et par centimeter men forsvandt så det var jo kun træning han blev ved med at slå han lod sig falde ned på hænderne ligesom han havde gjort ved hende og sparkede direkte op i luften og en ildkugle fløj afsted op i luften og sprang med fyrværkeri før han landede på fødderne ligesom før men da hans føder ramte jorden kom der en varmebølge fra ham som fik græsset til at sætte i brand. "din opgave er at slukke ilden sug det til dig absorber det" sagde han roligt
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Indlæg af Yuuki Tors 1 Dec 2011 - 19:23

Hun så undrende på ham, men sagde ikke noget, hun rykkede sig lidt tilbage ved de ting han gjorde, og det gav et sæt i hende da han satte ild til græsset "HVAD!? Det kan jeg da ikke!" udbrød hun og så skeptisk på ham, hun rystede på hovedet og gik lidt bagud mens hun bare så på ilden...
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Zero Bang Tors 1 Dec 2011 - 19:30

Ilden begyndte at bevæge sig imod hende "du kunne lige før så kan du osse igen" sagde han roligt med et roligt blik rettet imod hende "kom nu Yuuki du kan godt vis mig du kan" sagde han smilende "det er ikke så svært" han smilede roligt
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Indlæg af Yuuki Tors 1 Dec 2011 - 19:34

Hun panikkede lidt da ilden bevægede sig mod hende "Jamen jeg var rasende før!" sagde hun og prøvede at komme væk fra ilden, men blev stoppet da hun stod klods op af et træ, hun sank en klump da han sagde at hun godt kunne, hun bed sig i læben og lukkede øjnene mens hun fokuserede på den varme der var på vej mod hende, efter noget tid kunne hun mærke at det ikke havde virket "Zero jeg kan ikke!" sagde hun panisk...
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Zero Bang Tors 1 Dec 2011 - 19:47

Flere flammer kom frem rundt om træet de blev højere og højere jo tættere på de kom hende. Pludselig kom Zero frem ved siden af hende og tog fat i hendes håndled og løftede hendes arm "fokuser Yuuki du er en ilddæmon du er dronning over flammer ikke omvendt" sagde han roligt "vis du rigtig vil er ilden din undersåt" hviskede han roligt med et roligt smil
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Indlæg af Yuuki Tors 1 Dec 2011 - 19:51

Hun bed sig i læben og så på flammerne som kom nærmere og nærmere og bare blev større og større, hun bed sig i læben da han tog fat om hendes håndled... hun sukkede stille og nikkede, hun koncentrerede sig alt hvad hun kunne, men det lykkedes hende kun at suge få af flammerne til sig...
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Zero Bang Tors 1 Dec 2011 - 19:54

Han smilede roligt de kom tættere og tættere "jeg stoler på dig" sagde han roligt mens han ventede på hun fokuserede "i værste tilfælde beordre dem brug din stemme" hviskede han roligt i hendes øre med et roligt smil og ventede på hun gjorde som han sagde
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Indlæg af Yuuki Tors 1 Dec 2011 - 19:57

Hendes krop skælvede svagt mens hun så på flammerne "Hv,Hvad?" udbrød hun da han sagde at hun skulle beordre flammerne, hun forstod ikke hvad han mente, men hun så lidt på flammerne der nærmede sig, og så, så let panisk på ham.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Zero Bang Tors 1 Dec 2011 - 19:59

Han smilede "sig noget til dem de er levende du er ilddæmon vis du lyder panisk bliver de bare gladere og tættere du skal være hård og ligeud og så skal du sige stop hårdt til dem" hviskede han blidt mens han smilede roligt "kom nu du kan godt" hviskede han roligt
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum