Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
What is this? ~ Shiro Noir [Privat] - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
What is this? ~ Shiro Noir [Privat] - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
What is this? ~ Shiro Noir [Privat] - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
What is this? ~ Shiro Noir [Privat] - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
What is this? ~ Shiro Noir [Privat] - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
What is this? ~ Shiro Noir [Privat] - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
What is this? ~ Shiro Noir [Privat] - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
What is this? ~ Shiro Noir [Privat] - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
What is this? ~ Shiro Noir [Privat] - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
What is this? ~ Shiro Noir [Privat] - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

What is this? ~ Shiro Noir [Privat]

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

What is this? ~ Shiro Noir [Privat] - Page 2 Empty Sv: What is this? ~ Shiro Noir [Privat]

Indlæg af Gæst Lør 10 Dec 2011 - 23:09

Hans ondskabsfulde smil forvandlede sig mere og mere " Jamen lille skat.." sagde han og hældte stadig mere væske ned i hendes mund, til der ikke var mere tilbage. Hvis dette ikke virkede ville det være underligt, for sidst han havde brugt det, tiggede og bedte personen uafbrudt efter sådan en flaske.

" Hvad sagde du?" sagde han vredt og hævede kort pisken inden han igen lod den falde ned over hendes krop " Pas du nu hellere på.. " sagde han og smilte koldt til hende inden han lod en hånd glide ned over hendes krop.

Hans blik blik hvilede på hendes ansigt " Du kan ikke blive ved med at kæmpe imod" sagde han og lod sin ene hånd hvile på hendes ene lår " For hvis du gør... Bliver det værst for dig selv" sagde han kort og lod langsomt sin hånd glide op af hendes lår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is this? ~ Shiro Noir [Privat] - Page 2 Empty Sv: What is this? ~ Shiro Noir [Privat]

Indlæg af Yuuki Lør 10 Dec 2011 - 23:19

Hun lå stadig og skælvede "Du skal ikke kalde mig lille skat!" hvislede hun af ham inden han hældte mere væske ned i munden op hende, hun kunne ikke gøre andet end at drikke det, så det gjorde hun, dog mod sin vilje mens hun prøvede at komme fri af ham.

"Jeg sagde Rend mig, fejler din hørelse noget!?" spurgte hun vredt, hun lukkede hårdt øjnene da pisken ramte hendes krop "Hvorfor skulle jeg!?" Spurgte hun vredt, mens hun igen rykkede på sig da han lod en hånd glide ned over hendes krop.

"Sk,Skal vi... væde?" spurgte hun med skælvende stemme, hun spændte i kroppen da han lod en hånd hvile på hendes ene lår "Du,Du skal ikke røre mig!" sagde hun med skælvende stemme og lukkede hårdt øjnene da han lod hånden glide op af hendes lår, hendes krop rystede mere end nogensinde før *Hv,Hvorfor har jeg det sådan her!?* tænkte hun panisk med øjnene hårdt lukket.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

What is this? ~ Shiro Noir [Privat] - Page 2 Empty Sv: What is this? ~ Shiro Noir [Privat]

Indlæg af Gæst Søn 11 Dec 2011 - 14:47

Han så på hende og fnøs kort af hende " Jeg glæder mig når det virker.. Du skal bare se hvad det gør ved din krop" sagde han med en nedgørende tone " For så skal jeg nok sørge for du ikke kommer til at tænke på andet end mig i flere dage efter og du bare vil have mere og mere af mig" sagde han koldt og lod hånden på hendes lår glide yderligere op.

Han så på hende med et koldt smil på læberne inden han lænede sig ned mod hende og lod kort sin tunge glide op af hendes hals " Og du vil vride dig endnu mere end du gør nu, både af smerte og af nydelse" hviskede han i hendes øre inden han begyndte at kysse hendes hals og gå længere og længere ned og stoppede lige inden hendes bryster.

Han så op på hende med et smil " Du kan lige så godt give op.. Lade det virke på dig, for der er alligevel ingen vej uden om" sagde han og grinte koldt af hende. Han nød ligefrem at hun lagde der og vred sig for at komme fri, trods hun godt vidste det intet ville hjælpe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is this? ~ Shiro Noir [Privat] - Page 2 Empty Sv: What is this? ~ Shiro Noir [Privat]

Indlæg af Yuuki Søn 11 Dec 2011 - 14:59

Hendes krop skælvede stadig "kl,klap i" hvislede hun af ham ved hans ord, og vred sig igen for at komme fri, hun stivnede et kort øjeblik da han sagde det "Ne,Nej... NEJ!" sagde hun og vred sig endnu mere for at komme fri, hun lukkede hårdt øjnene og spændte i kroppen da hans hånd gled yderligere op "Du.... skal ikke.... røre mig!" sagde hun anspændt igen.

Hun bed sig hårdt i læben da hans tunge gled op af hendes hals *Nej... nej.... ikke... hvorfor... ARG!?* var det eneste hun tænkte mens han kyssede ned af hendes hals "Du,Du drømmer!" sagde hun anspændt selvom hun langsomt kunne mærke sin krop give slip.. eller... rettere.. give efter... for stoffet han havde sprøjtet i hendes arm og fået hende til at drikke.

Hun rykkede svagt på sig igen "Ne,nej!" hendes stemme var blevet let hæs mens hun lå der, hun undgik så vidt muligt at se på ham, hun ville ikke se det smil hun vidste han havde på sine læber, hun ville ikke se hans ansigts udtryk, om det var hånligt, nedgørende eller ondskabs fuldt ville hun ikke se det.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

What is this? ~ Shiro Noir [Privat] - Page 2 Empty Sv: What is this? ~ Shiro Noir [Privat]

Indlæg af Gæst Søn 11 Dec 2011 - 15:22

Han grinte hånligt over hende " Du ved du ikke kan holde tilbage.. Du bliver snart nødt til at giv efter.." sagde han hvislende ud mellem hans tænder som en slange. Han vidste at hun snart ville give efter, han kunne både se og mærke det på hende.

" Skal vi væde med jeg skal røre dig?" sagde han koldt og lod sin hånd glide yderligere op, så den var omkring ti centimeter fra hendes underliv " Bare vent.. Jeg skal nok få dig til at tigge efter mere.. " sagde han og så hånligt ned på hende. Snart.. Snart ville cerumet tage over og få hende til at ligge og tigge og be efter ham, tigge ham om at røre hende og mishandle hende.

Han så på hende og så hendes lukkede øjne " Du tør ikke engang at se mig i øjnene, tør ikke se ham du ved kan kontrollere dig.. Hvor er du ynkelig" sagde han koldt og hvæsede nærmest af hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is this? ~ Shiro Noir [Privat] - Page 2 Empty Sv: What is this? ~ Shiro Noir [Privat]

Indlæg af Yuuki Søn 11 Dec 2011 - 15:41

Hun rystede svagt på hovedet "Du,Du tager fejl..." sagde hun halv kvalt af andspændthed *Stop nu.... stop nuu* hun følte sig meget svag som hun lå der og var ved at miste kontrollen over sin egen krop, hun ønskede bare kunne løb væk fra ham... væk fra alt det her...

Hun hamrede tænderne hårdt sammen da han gjorde det "La,Lad være..." sagde hun bedende med flakkende øjne, hun bed sig hårdt i læben... hendes krop skælvede, og selv om hun vidste at han havde ret ville hun ikke indrømme det, hun følte sig ufattelig svag under hans hånd, hun prøvede at rykke sig længere væk fra ham mens hendes krop strittede imod så hun bare blev liggende.

Hun åbnede svagt øjnene igen uden stadig at se på ham "Jeg... vil ikke... se på dig.." sagde hun stille, hun bed sig hårdt i læben, hvor det dog irriterede hende at hun intet kunne gøre mere, bare ligge og langsomt miste kontrollen over sin egen krop. Det var hvad hun kunne.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

What is this? ~ Shiro Noir [Privat] - Page 2 Empty Sv: What is this? ~ Shiro Noir [Privat]

Indlæg af Gæst Søn 11 Dec 2011 - 17:04

Han så ned på hende og rystede kort på hovedet " Du kan lige så godt lade være... " sagde han og så hvordan hun stadig lagde og kæmpede imod, men snart ville hun stoppe. Et koldt smil kom frem på hans læber da han igen lod sin hånd glide op af hendes lår, nu var hans hånd ikke langt fra hendes underliv, men han ville ikke gøre noget endnu, han ville lade hende bede om det.

Han kunne mærke hvor anspændt hun var og hørte hvordan hun bedte ham om at lade være " Tror du jeg lader være? Tror du virkelig" spurgte han med et ondskabsfuldt smil " Kom så.. Jeg ved du vil.." sagde han og lod atter sin tunge glide op af hendes hals " Eller skal du have mere?" sagde han og hentød til den væske han havde fyldt hende med for kort tid siden.

Han greb fat om hendes kæbe og tvang hende til at se på ham " Se.. Og husk dette ansigt.. For snart vil du ikke kunne tænke på andet" sagde han koldt og lod et kold smil komme frem på hans læber " Og jeg glæder mig til at se dig ligge og vride dig endnu mere" sagde han og grinte koldt af hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is this? ~ Shiro Noir [Privat] - Page 2 Empty Sv: What is this? ~ Shiro Noir [Privat]

Indlæg af Yuuki Søn 11 Dec 2011 - 17:16

Hun lukkede øjnene hårdt lidt, hun kæmpede stadig imod væsken selvom hun vidste det var nyttesløs hun bed sig i læben så lidt blod løb fra den *Hvorfor sker det her!?* tænkte hun trist og så på ham med let flakkene øjne inden hun igen så væk fra ham, hun kunne ikke få sig selv til at se på ham i længere tid.

Hendes krop skælvede svagt mens hun prøvede at bevare kontrollen over sin egen krop, hun bed sig hårdt i læben igen så der løb lidt mere blod fra hendes læbe, "Nej... jeg... vil ikke" sagde hun fortvivlet og rystede på hovedet "Ne,Nej.." sagde hun stadig fortvivlet mens hun mærkede kontrollen over sin krop helt forsvinde.

Hun så modvilligt på ham da han greb fat i hendes kæbe og tvang hende til det "Nej.. nej.." sagde hun med tåre i øjnene, hun følte sig som et pattebarn som hun lå der og tudede men hun vidste bare ikke hvad hun skulle gøre, og hans grin gjorde det slet ikke nemmere for hende...
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

What is this? ~ Shiro Noir [Privat] - Page 2 Empty Sv: What is this? ~ Shiro Noir [Privat]

Indlæg af Gæst Søn 11 Dec 2011 - 17:58

Han så på hende da hun havde bidt sig i underlæben og det begyndte at bløde " Jamen jamen" sagde han og holdt hendes hoved hvorefter han lod sin tunge glide over hendes underlæbe " Mhm forfriskende" sagde han og slippede hende igen.

Han smilte kort over hendes reaktion da hun så ham " Hvor sødt.. Du begynder ligefrem at græde?" sagde han og grinte endnu engang hånligt af hende " Du vil ikke? Jamen lille skat dog.. Jeg kan få dig til at ville hele tiden.. Non stop" sagde han koldt og så ned af hendes krop.

Han rejste sig fra hende og gik ned til enden af sengen " Du ser jo fremragende godt ud som du ligger der og vrider dig" sagde han og lod kort sin tunge komme frem og fugte hans læber. Han så over i skabet, hvor der stadig stod en flaske af den væske han allerede havde hældt i hende " Måske burde du få lidt mere" sagde han og så derefter skævt ned på hende med et skævt smil på læberne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is this? ~ Shiro Noir [Privat] - Page 2 Empty Sv: What is this? ~ Shiro Noir [Privat]

Indlæg af Yuuki Søn 11 Dec 2011 - 18:12

Hun vred sig da han slikkede på hendes læbe, hendes krop sagde det var dejligt mens hendes hjerne blev ved at stritte imod "Hv,Hvorfor gør du det her?" spurgte hun med skælvende stemme mens hun så på ham mens hun vred sig.

Hun vred sig da en tåre løb fra hendes øjne "Hvad har jeg gjort dig!?" spurgte hun med halv kvalt stemme, ja hun var blevet sur på ham for det han havde sag inde i stuen og havde så prøvet at gå, men han havde trods alt forhindret hende i det.

hun vred sig igen for at komme fri, men til sidst gav hun bare op og lå og kæmpede med at beholde sin selvkontrol hun skar voldsomt tænder da han sagde hun så fremragende godt ud når hun lå der og vred sig.
Hun bed sig i læben igen da han sagde det "ne,nej... la,lad være..." sagde hun da han sagde 'måske burde du få lidt mere'
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

What is this? ~ Shiro Noir [Privat] - Page 2 Empty Sv: What is this? ~ Shiro Noir [Privat]

Indlæg af Gæst Søn 11 Dec 2011 - 18:31

Han så på hende med et smil " Hvorfor? Ork skattepige.. Du skulle lade være med at være sådan over for mig.. " sagde han og nød hendes skælvende stemme. Han stod bare og så på hende, uden at gøre noget, så hvordan hun vred sig og kæmpede for at komme fri.

" Hvad du har gjort? Du hvæser af mig.. Spytter efter mig.. Er det grund nok?" sagde han med et koldt smil. Da han så tåren løbe ned af hendes kind så han hånligt på hende " Hvor er det sødt.." sagde han og hentød til hendes tåre.

Han lod kort en hånd glide gennem hans hår inden han vendte sig om mod skabet og tog flasken med væsken " Lad være? Hah.. Aldrig" sagde han og gik igen over på siden af hendes og tog om hendes kæbe og tvang hende igen til at åbne munden " Kom så skattepige" sagde han og begyndte at hælde det i munden på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is this? ~ Shiro Noir [Privat] - Page 2 Empty Sv: What is this? ~ Shiro Noir [Privat]

Indlæg af Yuuki Søn 11 Dec 2011 - 18:43

Hun lå og så op på ham "Være sådan overfor dig!?" spurgte hun med skinger stemme, hun lukkede øjnene for at holde flere tåre tilbage, og for at undgå at se på ham, uanset hvad han sagde, så ville hun ikke se på ham og give ham den nydelse.

"NEJ, DET ER IKKE GRUND NOK!" råbte hun af ham med skælvende stemme, hun havde glemt at hun samtidig græd, så de tåre hun før havde holdt tilbage løb ned af hendes kinder og hun skar irriteret tænder mens hun så på ham.

Hun bed sig hårdt i læben igen da han vendte sig mod skabet, hun fulgte hver en bevægelse han gjorde til han gik over til hende, hun drejede hurtigt hovedet men han fik self. stadig fat i hendes kæbe og holdt hendes mund åben, hun hostede igen mens han hældte det i munden på hende, hun drejede hovedet så godt hun kunne så væsken langsomt løb ud af hendes mund igen.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

What is this? ~ Shiro Noir [Privat] - Page 2 Empty Sv: What is this? ~ Shiro Noir [Privat]

Indlæg af Gæst Søn 11 Dec 2011 - 19:47

Han så på hende og himlede med øjnene " DRIK DET!" hvæsede han og gav hende en lussing da han så væsken langsomt gled ud af hendes mund. Han greb hårdere fat om hendes kæbe så hun ikke kunne dreje hovedet igen " Hvis jeg var dig ville jeg drikke det.. Med mindre du vil have meget ondt" sagde han og knyttede hånden så skyggerne omkring hendes håndled og ankler begyndte at stramme.

Han lagde sin hånd på hendes lår, kun få millimeter fra hendes fra hendes underliv " Du skal bare vide en ting.. Kæmp ydeligere imod og jag flytter min hånd mere og mere" sagde han og hældte igen noget af væsken ned i hendes mund.

" Drik det" sagde han og løsnede sin knyttede hånd så skyggerne ikke strammede mere, men stadig holdte hende fast til sengen, så hun ikke kunne flygte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is this? ~ Shiro Noir [Privat] - Page 2 Empty Sv: What is this? ~ Shiro Noir [Privat]

Indlæg af Yuuki Søn 11 Dec 2011 - 19:59

Hendes hoved drejede automatisk da han gav hende en lussing, hun bed sig i læben, hun lukkede øjnene hårdt og spændte i hele kroppen da skyggerne strammede hårdt om hendes håndled og ankler, hun gispede svagt af smerte og nikkede stille som tegn på at hun havde forstået det.

Hun rykkede på sig igen da han lagde sin hånd meget tæt på hendes underliv, flere tåre løb over hendes kinder da hun igen nikkede, hun tøvede stille da han igen hældte væsken i hendes mund, hun prøvede igen at dreje hovedet, men han havde for godt fast i hendes kæbe.

Hun vred sig lidt og så på ham, hun havde stadig ikke taget sig sammen til at synke væsken, hun vidste jo hvad den gjorde ved hende nu, i forhold til før, der havde hun ikke andet hvad den gjorde, så hun havde bare tænk 'hvor slem kan det være?' og sunket det, men ikke denne gang.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

What is this? ~ Shiro Noir [Privat] - Page 2 Empty Sv: What is this? ~ Shiro Noir [Privat]

Indlæg af Gæst Søn 11 Dec 2011 - 20:23

Han så på hende og himlede med øjnene " Hvis du ikke vil synke det... Så må jeg jo gå til andre midler" sagde han og rakte ud efter sprøjten, der lagde på gulvet " Det har også bedre effekt" sagde han og smilte koldt til hende inden han fyldte sprøjten med væsken.

" Nu bestemmer du selv.. Synk det der og bliv skånet for sprøjten.. Synk det ikke og forbered dig på at vride dig endnu mere end nu gør nu" sagde han og satte sprøjten et stykke over hendes arm og holdte øje med om hun sank den væske hun havde i munden.

Han sukkede kort over hende og grinte derefter " Kom nu smukke... Jeg ved du kan" sagde han og så på hende med et smil " Synk det så" sagde han og havde sprøjten klar, klar til at sprøjte væsken ind i hendes blodbane.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is this? ~ Shiro Noir [Privat] - Page 2 Empty Sv: What is this? ~ Shiro Noir [Privat]

Indlæg af Yuuki Søn 11 Dec 2011 - 20:36

Hun prøvede at vride sit hoved fri af hans greb igen, men stadig uden held, hun så koldt på ham mens hun overvejede det... synke? eller sprøjten? hun havde ikke rigtig lydt til nogle af delene, men var jo self. nød til at vælge, og det kunne hun bare ikke få sig selv til...

Hendes krop skælvede svagt mens hun overvejede det... ville han virklig skåne hende for sprøjten? det var det spørgsmål der kørte mest i hendes hoved, en tåre løb over hendes kind mens hun tænkte, hun vidste ikke selv hvad hun skulle gøre... sank hun det ville hun miste kontrollen over sin egen krop... sank hun det ikke ville han stikke sprøjten i armen på hende, og på den måde føre væsken ind i hende, og på den måde miste kontrollen over sin krop.

Hun sukkede så godt hun kunne og sank det "Du skal ikke ikke kalde mig smukke" sagde hun anspændt mens hun så på ham, det irriterede hende inderligt at han havde fået hende til det, men hun ville hellere synke det, end at få det sprøjte ind i sig.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

What is this? ~ Shiro Noir [Privat] - Page 2 Empty Sv: What is this? ~ Shiro Noir [Privat]

Indlæg af Gæst Søn 11 Dec 2011 - 21:45

Han så på hende med et koldt blik " Dygtig pige" sagde han idet han lagde mærke til hun havde slugt det, men egentlig løj han bare overfor hende, hun ville have fået sprøjten alligevel. Han stak med en hurtig bevægelse sprøjten i armen på hende og tømte den.

Han smilte til hende og løsnede grebet om hendes kæbe " Du skal nok blive sjov " sagde han og lod sin hånd glide op til hendes underliv, uden at gøre noget, han lod bare sin hånd hvile der indtil hun dummede sig igen.

Han så på hende med et koldt blik " Hvor er det dog skønt.. Sådan at have en pige i sin seng, nøgen og som snart vil ligge og tigge efter mig.. Efter smerte og nydelse" sagde han hvislende ud mellem tænderne som en slange.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is this? ~ Shiro Noir [Privat] - Page 2 Empty Sv: What is this? ~ Shiro Noir [Privat]

Indlæg af Yuuki Søn 11 Dec 2011 - 21:53

Hun så koldt på ham til han stak sprøjten i hendes arm, hun lukkede øjnene hårdt til han havde tømt sprøjten "Din...Din..." hun kunne slet ikke finde ordene så rasende var hun på ham lige nu, hun lukkede hårdt øjnene mens hun bare bannede over ham inde i sig selv, tænk at hun havde vært så dum at tro på ham.

Hun skar voldsomt tænder af ham da han sagde 'du skal nok blive sjov' i det han lønsnede grebet om hendes kæbe vred hun den vredt ud af hænderne på ham, hun lukkede hårdt øjnene og rykkede kraftigt på sig da hans hånd hvilede på hendes underliv.

Hun så koldt på ham mens hun sagde det "Klap... nu.... I!" sagde hun vredt og så lige så vredt på ham, hun spændte i kroppen for at beholde den sidste selvkontrol, men det var forsent, hendes vrede blik ændrede sig langsomt til længsel, hun lukkede hårdt øjnene i for at han ikke skulle se det, selvom hendes krop ville et ville hendes hjerne altså noget andet...
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

What is this? ~ Shiro Noir [Privat] - Page 2 Empty Sv: What is this? ~ Shiro Noir [Privat]

Indlæg af Gæst Man 12 Dec 2011 - 17:02

Han så på hende med et koldt smil " Din hvad?? Lad mig høre hvad du har at kalde mig" sagde han koldt og smed sprøjten fra sig da den var tom og rettede igen blikket mod hende. Hendes krop ville sikkert snart give efter, da han alligevel havde tømt flasken.

" Klappe i? " sagde han og lod hans hånd ved hendes underliv glide ned " Jeg ved godt du vil... Jeg kan mærke det på dig" sagde han hvislende ud mellem hans tænder. Trods hun havde lukket sine øjne kunne han mærke på hende at hun var ved at give efter.

" Bare lad din krop slappe af.. Med mindre du vil have smerte" sagde han og grinte hånligt af hende inden han lænede sig ned mod hende " Jeg er frisk på begge dele... Smerte eller ej" hviskede han i hendes øre og trak sig igen tilbage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is this? ~ Shiro Noir [Privat] - Page 2 Empty Sv: What is this? ~ Shiro Noir [Privat]

Indlæg af Yuuki Man 12 Dec 2011 - 17:10

Hun skar tænder "I,Ikke noget..." sagde hun med skælvende stemme, hun bed sig hårdt i læben mens hun prøvede at få sin krop til at lade være at længtes efter ham *Jeg... jeg... jeg ville ikke* tænkte hun mens hendes krop var uenig med hende, hun sukkede lydløst stadig uden at se på ham.

Hun nikkede stille da han gentog det hun havde sagt som et spørgsmål, hun prøvede spændte svagt i kroppen da hans hånd ved hendes underliv gled ned "Ne..nej..." sagde hun halv kvalt uden at åbne øjnene, hun pressede dem bare hårde i.

Hun bed sig i læben og så endelig på ham... længslen lyste i hendes øjne "f,Få det... til at... stoppe..." sagde hun halv kvalt mens hun så på ham, hun bed sig hårdt i læben igen mens hun så på ham, hun kunne ikke se væk fra ham igen selvom hun prøvede...
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

What is this? ~ Shiro Noir [Privat] - Page 2 Empty Sv: What is this? ~ Shiro Noir [Privat]

Indlæg af Gæst Man 12 Dec 2011 - 19:11

Han smilte over hendes ord " Nej det tænkte jeg nok" sagde han og så ned på hende. Da hun sukkede så han ned på sin hånd ved hendes underliv " Du kan jo ligefrem lide det" sagde han og smilte koldt til hende, trods han inderst inde lagde og kæmpede imod, for ikke at nyde det.

Han smilte koldt til hende da han hørte hendes ord " Du vil jo gerne... Bare indrøm det" sagde han og lod kort sin fri hånd glide gennem hans hår inden han lod den glide ned over hendes kind og stoppede lige inden hendes bryst " Giv efter.. Jeg ved du vil have det" sagde han kort og lod derefter sin hånd glide ned til hendes bryst hvor han lukkede sin hånd om det, hvilket fik skyggerne til at stramme, eftersom han nærmest knyttede hånden inden han igen slippede hendes bryst.

" Få det til at stoppe? Aldrig.. Om du så ligger og er ved at dø " sagde han og så hende ind i øjnene da hun nu så på ham, hvilket hun ikke havde gjort før nu. Han kunne se en længsel, en længsel efter noget hun ikke havde fået længe " Det hjælper ikke at se på mig med de dådyr øjne" sagde han og grinte hånligt af hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is this? ~ Shiro Noir [Privat] - Page 2 Empty Sv: What is this? ~ Shiro Noir [Privat]

Indlæg af Yuuki Man 12 Dec 2011 - 19:33

Hun bed sig i læben da han sagde hun skulle give efter, hun gav langsomt slip på sit sidste håb af selvkontrol, hun spændte svagt i kroppen da hun mærkedes hans hånd og hendes bryst og da skyggerne strammede igen, hun gispede svagt, og lukkede øjnene kort inden hun så kort på ham igen, hun bed sig i læben så der igen løb lidt blod fra den, mens hun så op i loftet....

Hun bed sig i læben igen, hendes krop stoppede med at kæmpe imod og hun mærkede længslen skylde ind over hende, hun bed sig hårdt i læben og lukkede hårdt øjnene selvom hun vidste at det intet hjalp, hun følte sig ufattelig fortabt, men også mere længselsfuld end hun havde gjort meget længe.

Hun så på ham igen med let flakkende øjne "Få det...." sagde hun inden hun lukkede øjnene igen for at holde længslen ud og for ikke at sige noget dumt... noget han ville kunne bruge mod hende som han havde gjort med alle hendes andre ord...
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

What is this? ~ Shiro Noir [Privat] - Page 2 Empty Sv: What is this? ~ Shiro Noir [Privat]

Indlæg af Gæst Søn 25 Dec 2011 - 22:14

Et smil kom frem på hans læber da han hørte hendes gisp " Jamen jamen.. " sagde han og smilte kort af hende " Du behøver ikke kæmpe imod.. Du kan alligevel snart holde det inde" sagde han og så hun atter havde bidt hul i hendes underlæbe, men denne gang ville han ikke fjerne blodet, nu villa han lade det sidde.

Han smilte over hendes ord " få hvad min kære?" spurgte han og lænede sig ned mod hende " Jeg ved du kan lide det.. " sagde han og slikkede hende kort op af halsen inden han lod sin hånd klemme mere omkring hendes ene bryst så skyggerne igen strammede " Mhm.. Du elsker det jo.. Ellers ville du ikke ligge i min seng uden og have kaldt på nogle... Men det ville alligevel ikke have hjulpet, da der ikke er nogle i miles omkreds" sagde han og lod sin frie hånd glide gennem hendes hår.

Han lod sin frie hånd glide ned over hendes krop mod hendes underliv " Uden tvivl om du kan lide det.." sagde han og lod hurtigt og hårdt 2 fingre glide op i hende " Du er jo våd.. Mere end du selv aner.." sagde han og så ned på hende " Du kan jo lide det" sagde han og tog sine fingre til sig igen og fjernede hans hånd fra hendes underliv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is this? ~ Shiro Noir [Privat] - Page 2 Empty Sv: What is this? ~ Shiro Noir [Privat]

Indlæg af Yuuki Søn 25 Dec 2011 - 22:23

Hun lod være at se på ham, og hun svarede ham ikke, hun spændte i hele kroppen da skyggerne strammede igen "St,Stop det der…" sagde hun halv kvalt da han sagde hun elskede det, hun drejede hovedet og gav et ryk i kroppen da han slukkede op af hendes hals igen.

Hun gispede højt og rykkede igen på sig da han lod 2 fingre glide op i hende "Lad nu… være" sagde hun stadig halv kvalt inden hun lukkede øjnene hårdt, hun bed sig i læben og drejede hovedet igen *Stop nu, stop nu* tænkte hun selvom hendes krop blev nærmest draget af ham.

Hun rystede svagt på hovedet "Nej… du… du tager fejl…" sagde hun halv kvalt og prøvede at gøre så hendes stemme ikke rystede, men uden hende, hun så kort på ham inden hun igen så op i loftet, hendes øjne var blevet bænke igen mens hun kæmpede mod nye tåre.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

What is this? ~ Shiro Noir [Privat] - Page 2 Empty Sv: What is this? ~ Shiro Noir [Privat]

Indlæg af Gæst Søn 25 Dec 2011 - 22:32

Han fnøs kort over hende " Jeg ved du vil... Eller skal du have mere af den væske du så godt kan lide?" spurgte han og grinte hånligt af hende " Tænkt at en dæmon som dig kan synke så lavt?" sagde han med et smil og lænede sig ned mod hende " Jeg elsker folk der kæmper imod.." sagde han og mærkede hvor meget hun spændte i kroppen.

Han himlede kort med øjnene da han hørte hendes ord " Hvem er det der tager fejl? Du burde selv kunne mærke det" sagde han og lod atter hans hånd glide ned til hendes underliv " Bare indrøm du kan lide det.. Den måde du nærmest ligger og gisper efter mere" sagde han og smilte koldt til hende inden han atter lod 2 fingre glide op i hende.

Han bed sig kort i underlæben og lagde sig ind over hende " Bare sig mig en ting.. var det over hovedet det værd at provokere mig?" spurgte han og begyndte at bevæge sine fingre oppe i hende mens hans anden hånd stadig var på hendes ene bryst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What is this? ~ Shiro Noir [Privat] - Page 2 Empty Sv: What is this? ~ Shiro Noir [Privat]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum