Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
jeg har ventede på dig (Sutekh) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
jeg har ventede på dig (Sutekh) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
jeg har ventede på dig (Sutekh) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
jeg har ventede på dig (Sutekh) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
jeg har ventede på dig (Sutekh) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
jeg har ventede på dig (Sutekh) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
jeg har ventede på dig (Sutekh) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
jeg har ventede på dig (Sutekh) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
jeg har ventede på dig (Sutekh) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
jeg har ventede på dig (Sutekh) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

jeg har ventede på dig (Sutekh)

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

jeg har ventede på dig (Sutekh) Empty jeg har ventede på dig (Sutekh)

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 20:49

Sted: en En lille skummel gyde, bag en flok gamle faldefærdige huse
Tid: 00.13
Vejr: tyk tåget
Omgivelser: nattens tåge rullede inden over gyden, som et tyk gråt, brunt tæppe. et enkel skrig flæsede engang imellem nattens stilhed, der ellers var ligeså tyk som tågen. man kunne ane omrise af mands person.. en fremmed.. han vendende på en ganske bestemt person..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jeg har ventede på dig (Sutekh) Empty Sv: jeg har ventede på dig (Sutekh)

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 21:04

Han kom langsomt gående gennem de smalle gyder. Hans hænder hvilede i lommerne på hans lange sorte jakke. den tykke tåge smøg sig om ham og så ud som om at den blev et med hans jakke og derefter hans person. Han lange røde hår veje let i den blide brise som smøg sig om hans person som en kælen kat omkring ens ben.

Han sukkede lavmælt mens han gik og stoppede først op da han var kommet om bag nogle gamle huse som så ud som om de ville falde sammen hvis man prikkede til dem... det ville de nok også.. hvis man bare lagde nok styrke i det ene lille prik.

Sutekh sukkede igen og åbnede så øjnene for første gang efter at han var gået ind i gyderne. Fra hans grønne øjne emmede det et svagt grønt lys som gav et let spil i hans pandehår og den piercing som sad i hans underlæbe. Han viste godt at der var en person her... han viste også at han var bestemt til at møde denne person. Men om det var en mand eller en kvinde, en dæmon eller et menneske, eller måske noget helt tredje.. det vidste han ikke...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jeg har ventede på dig (Sutekh) Empty Sv: jeg har ventede på dig (Sutekh)

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 21:15

tågen blev med et tætter. kaZus øjne søgte fornøjet rundt, mens det altid smørret smil spillet om hans læber. skrigene var for længst fordi.. "sikke skam" tænkte han "alt den morskab uden mig, forfærdelig, frygtelig" hans smil blev bredre, mens hans tanke forsatte lidt i samme bane..
uden at lægge mærke til gæsten, der var på vej imod ham..


Sidst rettet af kaZu Tors 20 Maj 2010 - 17:13, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jeg har ventede på dig (Sutekh) Empty Sv: jeg har ventede på dig (Sutekh)

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 21:29

Han lyttede stille til alle lydene omkring ham. Han kunne fornemme den nye person nu.

Han begyndte lige så stille at gå igen mens han kigge skråt ned af mod jorden. Hans hænder forblev i lommerne mens han gik. Jakken svajede let bag ham og hans tunge støvler lavede lave dumpe lyder hver gang han tog et skridt.

Han nåede langsomt længere ned af gyden og der begyndte han svagt at kunne skimte den person som han var forudbestemt til at møde.. ville dette væsen være ven, eller fjende?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jeg har ventede på dig (Sutekh) Empty Sv: jeg har ventede på dig (Sutekh)

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 21:49

han stoppede pludselig sin flyvende tankegang.. han havde hørt en lyd. en lyd af støvler, der slog imod brostenene. var det ham? han lod et øjeblik sin lange smalle røde tunge slikker sig omkring de blege læber. før han tog et skidt imod retning af lyden af støvler. mens et ondskabsfyld smil lagde sig til rette på læberne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jeg har ventede på dig (Sutekh) Empty Sv: jeg har ventede på dig (Sutekh)

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 22:03

Sutekh's ansigts mimik forblev den samme; afmålt, kold, blank.
Som var han blevet frarøvet alle de positive følelser i hele verden.
Hans øjne var stift rettet mod den person som nu stod nogle få meter fra ham og han stoppede med at gå. Lyden af hans støvler ekkoede let mellem husene før den døde helt ud og efterlod intet mindre end den dybe og nærmest tyngende stilhed.

Sutekh elskede denne stilhed mere end noget andet. Den lukkede nemlig alt andet ude.. den fyldte en op og når den først var inde var den svær at komme af med. Men han elskede den også fordi at det somregel var den stilhed der var før stormen.

Hans grønne øjne låste sig fast på skabningen foran ham. Hans kropsholdning var afslappet, men man skulle ikke tage fejl af at hvis dette nye individ prøvede på noget... så var han klar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jeg har ventede på dig (Sutekh) Empty Sv: jeg har ventede på dig (Sutekh)

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 22:24

kaZu stoppede brat. bedrog hans øjne ham, eller stod der en skabning så smuk, som skriget fra en døende kvinde, foran ham. hans smil blev større. "er det dig?" hans stemme havde samme hvisken som en slangen, lokkede, kold, men med en underlagt humor, som om noget morer ham. han tog et skrid imod personen foran sig, brede armene ud og gjorde klar til at give ham et knus, mens det skæve smil kom tilbage.

tågeren lå som en skillevej imellem dem. han trådte igennem den, så hans ben et øjeblik ikke kunne ses, før de kom til syne igen. her var manden, han havde ventede på.. manden der skulle hjælpe ham. "er det dig?" gentog han, mens han lagde sine armene til rette, for at kramme ham.




(må man være pervers? xD)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jeg har ventede på dig (Sutekh) Empty Sv: jeg har ventede på dig (Sutekh)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 9:23

Sutekh så på ham med et køligt og roligt blik. Han rørte sig ikke, men indenunder det rolige ydre var han forvirret som bare fanden.

Hva ville denne fremmede? Hva mente han når han spurgte om det var ham? Selvfølgelig var det da ham?

Hans kølige blik vandrede et kort sekund ned over den fremmedes ansigt og så hans krop. Denne person foran ham var rimelig muskuløs.. og han havde den samme farvehår som Sutekh selv.. Sutekh vurderede ham til at være rimelig tiltrækkende, i forhold til at han var af samme køn som Sutekh selv.
men det der fangede ham mest var denne mandspersons øjne.. de var... unikke... det ene var lige så gult som et rovdyrs men det andet var lysblå, lysere end himmelen på en solskinds dag.

Så var det som om at Sutekh vågnede op af en trance, og først nu så den gestus som fyren gjorde mod ham. Hans første reaktion var at trække sig lidt væk. Skulle han lade ham røre sig?
Sutekh var ikke vandt til venlige indfald fra andre skabninger af den anden verden, og der var ingen tvivl om at denne person ikke var menneske.. Han trak sin højre hånd op af lommen og rakte den frem mod 'Maren' (som fra et Mareridt, ikke navnet på en ko xD) foran ham.

"Sutekh.." Sagde han kort som for at præsentere sig. Ville Han mon fortsætte hans vennelige gestus eller ville han stoppe og bare tage Sutekh's hånd..?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jeg har ventede på dig (Sutekh) Empty Sv: jeg har ventede på dig (Sutekh)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 9:43

kaZu slikkede sig sig om munden, rørte så let som en fjer ved sutekhs arm.. "kan du ikke kende mig?" spurgte han hvisken, mens han brugte sit mest forførerne smile. "jeg kender ellers alt til dig" han lagde forsigtigt sin ene arm omkring skulderen på ham. smilet sad stadig på læberne. "kalder du mig 'maren'?" kaZu grinende et øjeblik for sig selv, mens han ligeså lydsløs som en kat trak sig tættere på sutekh.. "sutekh, sikke et pænt navn, du kender vel mit?. ellers må det jo være den helt stor hemmelighed for dig" han førte forsigtigt den ledig hånd op til sutekhs læber.. hvor langt kan han forsætte?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jeg har ventede på dig (Sutekh) Empty Sv: jeg har ventede på dig (Sutekh)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 10:00

Han så det godt.. det der forførende smil og den attitude som lige pludselig kom over 'Maren'.
Sutekh lod ham komme helt tæt på mens han lod sin fremstrakte arm falde ned langs hans side igen. Hans anden hånd gled ud af lommen den var i og hang slapt ned langs hans side.
For et kort øjeblik lukkede han sine øjne og lyttede til hans stemme..

Noget indeni ham begyndte at åbne sig. Og viden som han forlængst havde fortrængt kom tilbage til ham i små glimt af ord og nogle enkelte billeder. Var denne dæmon.. en han havde mødt før..? Lige præsis dette spørgsmål kunne han ikke besvare endnu og det nagede ham afsindigt.. Han åbnede langsomt øjnene igen og kiggede på.. KaZu.. hans navn var KaZu..

Sutekh smilede let, men det var ikke mere end et let træk på hans læber. Så forsvandt det igen.. havde han haft en affære med denne dæmon før? Sutekh havde været sammen med en del, både mænd og kvinder..

Han mærkede KaZu's fingerspidser blidt løber hen over hans læber. Tanker fløj gennem hans hoved men han ignorerede den nagende følelse af at have glemt et eller andet og at dette ikke var ment til at skulle udvikle sig sådan her.
Hans ene arm bevægede sig, som om den havde sin egen vilje, og lagde sig løst omkring KaZu's liv. En meget lav rumlende og næsten knurrende lyd lød fra Sutekh's bryst, som en løve der spandt. Men var det en afslappet lyd eller en advarsel..?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jeg har ventede på dig (Sutekh) Empty Sv: jeg har ventede på dig (Sutekh)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 10:15

kaZu så blidt op på ham, med et smørret hemmelighedsfuld smil. et kort øjeblik lænede han sit hovede op af hans hals, lod et øjeblik sin tunge gide over hans hals, før han trak sig tilbage. "jeg kan se, at du ved hvem jeg er" sagde han kælen "nej, jeg er ikke en tidligere parnter, jeg er noget ganske speciel, gemt til dig.. for du skal nemlig hjælpe mig" kaZu trak sig frem igen, som en kælen kat. lagde begge sine hænder omkring ansigt på sutekh, trak sig så tæt på, at hans læber kun var få centimeters fra sutekh's " for så kan jeg måske hjælpe dig" hviskede han. "med alt, hvad det skulle være"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jeg har ventede på dig (Sutekh) Empty Sv: jeg har ventede på dig (Sutekh)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 10:37

Sutekh inhalerede KaZu's lugt. Den var tyk men ikke kvælende. På en måde ubehagelig men stadig behagelig nok til at man blev afhængig af den så man bare måtte have mere!
Igen krøb et let smil hen over hans læber da dæmonen foran ham nærmest læste ham som en åben bog.

Følelsen af 'Maren's tunge som gled over hans, ellers ikke særligt følsomme, hals fik et blidt kuldegys til at løbe ned langs rygraden på Kaosdæmonen som så ud til at være blevet fanget i denne halvdæmons spind.

Han sukkede let og da KaZu bevægede sig for at placere begge sine hænder omkring hans ansigt, bevægede Sutekh's venstre arm sig op og placerede sig løst sammen med hans højre omkring Kazu's liv.

Igen skinnede hans øjne lidt og det grønne lys blev opfanget I begge deres pandehår og perfekt reflekteret så det så ud som om at deres ansigter var begyndt at smelte sammen. Sutekh kunne føle hans ånde mod sine læber da han hviskede og et øjeblik var der stilhed da KaZu's stemme døde ud.. men så ville Sutekh smile let og hviske som svar: "Til tjeneste.." Hans lave hvisken var som et let og drillende pust, som en fjer der blødt glider over at kildent punkt på din krop. I samme øjeblik som hans ord havde forladt hans læber trak Sutekh KaZu op imod sit maskuline bryst og pressede sine læber mod hans, I et dybt og passionsfyldt kys..

"Seal it with a kiss"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jeg har ventede på dig (Sutekh) Empty Sv: jeg har ventede på dig (Sutekh)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 11:04

kaZu rystede let ved sutekh's hvisken. "kom nærmer" hviskede han. "jeg har brug for din hjælp" mens hans sagde det, fandt hans ene slanke hånd, sig langsom til det mest private sted på hele sutekh's krop. hans finger rørte et øjeblik ved den (den må du selv regne dig til, hvad er x3) før de forsvandt igen, så let som sommerfuglevinger.

"vil du hjælpe mig?, jeg forskriver mig gerne til en dæmon" han trak sin hånd tilbage til sutekh's ansigt, lod pegefingeren løbe ned langs hans ene kæbe, mens et kattesmil satte sig på hans læber."for jeg kender til ting om dig, du ikke ved noget om"sagde han ligeså lydløs som den tåge, der var omkring dem. "ting, du kunne være interesseret i at vide" han satte sine blege læber imod sutekh, og smagte dæmons indre..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jeg har ventede på dig (Sutekh) Empty Sv: jeg har ventede på dig (Sutekh)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 11:16

Han var som i en trance, forblændet af denne halvdæmons stemme og berøring. Hans berøring af hans manhood på ydersiden af hans bukser fik ham til at gyse let.

Sutekh smagte KaZu i det samme øjeblik som deres læber mødtes. Så sødt og dog så giftigt!
Hans venstre hånd gled let op og ned af halvdæmonens ryg mens hans højre bevægede sig op og lod hans lange fingre gribe fat I KaZu's hår. Blidt men bestemt.
Så lod han sig skille fra kysset mens han tvang KaZu's hoved lidt bag over mens han lænede sig ned og lod sin tunge glide op langs hans strube. En lav knurrende lyd emmede konstant fra hans egen.

"Hvad er det som du ved... hmm?" Han sukkede let og nippede så af det følsomme hud hvor skulder og hals mødes. Han lod sine skarpe hjørne tænder blidt glide over hans hud, lod ham opfange følelsen af at Sutekh kunne bide til når som helst. Dog ikke for at skade. Hvis Sutekh bed KaZu nu ville det være mere som en seksuelt ophidsende akt end det ville være en fjendtlig gestus.

Ville KaZu dele sin viden med Sutekh nu? eller ville han blive nød til at vente lidt endnu?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jeg har ventede på dig (Sutekh) Empty Sv: jeg har ventede på dig (Sutekh)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 11:45

kaZu kunne lide det han så.. en tank fløj hurtigt gennem hans hoved.. en tanke så ond, så pervers, at den vil havde skræmt en menneske. han lukkede øjne og mærkede hvordan sutekh's hånd rørte hans ryg.. en selvtilfreds gys gik igennem ham.. han lyttede ikke længe til den menneskelig side i sig, der skreg stop... nu var det bare ham og dæmonen foran sig..
han lod sig følge med i sutekh's spil.

han så hemmelighedsfuld op på dæmonen.. nød følelsen af farer.. " jeg ved mange ting, utrolig mange ting, som kun en halv dæmon, som jeg ved" han trak sin hånd fri.. førte den langsom ned over sutekh's krop. en krop, der var som en ukendt landskab for ham, et landskab, han ønskede at se, ned til buksekanten.. turde han at gå længer?

selvfølgelig turde han det.. han smilete op til sutekh.. "vil du hjælpe mig?" hans hånd fandt selv vej.. en ganske speciel vej.. kaZu så ned.. "jeg glæder mig til at se den"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jeg har ventede på dig (Sutekh) Empty Sv: jeg har ventede på dig (Sutekh)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 20:15

Han sukkede let og smilede så. Et lidt skummelt men lystfuldt smil. Hans krop sitrede let under KaZu's berøring. Han elskede det! måtte have mere! Han knurrede lavt, KaZu's svar var ikke det han havde håbet men halvdæmonens villighed tændte ham bare mere!

Han pressede Kazu tilbage mod en af de gamle mure omkring dem. Tågen flyttede sig let da der kom bevægelse over de to skabninger som så ud til at være fuldt optaget af hinanden.
Et næsten dyrisk blik gled over hans grønne øjne og han knurrede igen.

"Hvis du ved så meget... så må du hellere dele lidt af den viden.. synes du ikke..?" Han smålo lavmælt og lænede sig så ind for at bide let i KaZu's øre mens hans højre hånd holdt fast om Halvdæmonens håndled som han holdt fast mod muren over KaZu's hoved. Hans venstre bevægede sig langsomt ned langs hans mave og ned til hans buksekant.

Sutekh's fingerspidser gled drillende hen langs KaZu's buksekant. Let og blidt som om de knapt nok rørte hans hud.

Sutekh's læber bevægede sig så fra halvdæmonens øre og over hans kind til han igen gjorde krav på hans læber med sine egne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jeg har ventede på dig (Sutekh) Empty Sv: jeg har ventede på dig (Sutekh)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 20:45

"haha, jeg kan se du har humor" kaZu lod sig igen fører rundt at sutekh's hænder. nød bare nærværet af denne dæmon.. men sutekh skulle ikke tror han havde vundet.. der var mere..
" er du helt sikker?" hans hviskende stemme, var bedøve, men stadig med den underlagte humor. han besvaret sutekh kys med en tilbageholden lidenskab..

han tog forsigtigt begge sutekh's hænder og lagde sig på kræ.. "jeg kender til så utrolig mange ting, og dog kender jeg ikke til den du har her" han lagde begge sine hænder på sutekh's buksekant, fandt langsom lynlåsen og lynede ned.. "jeg forsætter hvis du ikke stopper mig" han trak kælen som en slange (hvis sådan en kan være kælen xD) hans bukser halvt ned.. kaZu så kort op på ham med sin skævte smil.. og så forsatte han med sit arbejde..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jeg har ventede på dig (Sutekh) Empty Sv: jeg har ventede på dig (Sutekh)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 21:55

Han trak sig lidt væk fra KaZu for at lade ham gøre som han ville og da han knælede ned foran dæmonen smilede Sutekh af ham. Et lustfull smil som der ikke kunne blive taget fejl af. Han lod en hånd glide igennem KaZu's hår mens han fjernede hans bukser.

Hele Sutekhs væsen sitrede af forventning.. åh hvis han fader så ham nu! Han ville græmmes! men Sutekh var lige glad.. hva enten hans fars mening var ville Sutekh altid have den modsatte! Tågen smøg sig blidt om KaZu da han sad på knæ foran Sutekh som sukkede stille.
Forventningen i hans grønne øjne, umiskendelig..

Hans cock havde forlængst fundet frem til sin erekte størrelse. og man ville tydeligt kunne se en bule i hans boxershorts da hans bukser ville blive trukket ned.

"hmm.. hvorfor skulle jeg ville stoppe dig..?"

Han smilede let, men drilsk og lod endnu engang en hånd glide gennem KaZu's røde hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jeg har ventede på dig (Sutekh) Empty Sv: jeg har ventede på dig (Sutekh)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 22:50

"man ved aldrig med jer dæmon" han så hemmelighedsfuld op på sutekh "men hvis du stadig vil hjælpe mig, så er nu jeg din tjener" hans rejsende sig halvt op, stadig med hænderne nede ved sutekh buksekant, og lod sin lange smalle røde tunge løber over sutekh's hals. "jeg har skrevet mig til dig, jeg er nu din" han smilete skævt og lagde sig på kræ igen.. så den bule, der var voksende frem.. han flyttede sin ene hånd, og lagde den imod bulen..klemte lidt og så op på sutekh.. hvor langt ville denne dæmon gå?

han trak forsigtigt ned i boxershorts, mens et forventningsfuld smil kommer frem på hans ansigt..
..hemmeligheden og alt det andet, det hele var glemt dette øjeblik.. for nu var det ved at ske noget..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jeg har ventede på dig (Sutekh) Empty Sv: jeg har ventede på dig (Sutekh)

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 0:07

Han sitrede let igen og smilede da han mærkede KaZu's hånd mod sit lem. Åh denne følelse af sitrende forventning!

Han slikkede sig let om munden mens han roligt iagttog Halvdæmonen fjerne hans boxers. KaZu's tvivl burde slet ikke være tilstede når han først så blikket I Sutekhs øjne. Vildt, hungrende og tændt.. Hvis KaZu valgte at stoppe nu ville det ende i snerren og bidden af den ubehagelige slags.. og specielt én ville komme så slemt til skade at han ikke ville kunne gå bagefter..

Men det vidste Sutekh godt.. at KaZu ville kunne lide i sidste ende.. så derfor iagttog han bare roligt og sukkede blidt da hans erekte lem blev frigjort af den trange plads bag hans boxers.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jeg har ventede på dig (Sutekh) Empty Sv: jeg har ventede på dig (Sutekh)

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 0:34

kaZu havde nu tag dem så langt ned, at intet længer var skjult.. han ventende spændt på om sutekh vil gøre det samme ved ham.. han førte langsom sit ansigt ned imod den, ganske få cm fra, derfra lod han sin tunge køre ud og over den.. han vidste hvad, der vil ske, hvis han stoppede nu.. det kunne være ganske sjovt.. han smilete frem for sig, før han så op på dæmonen foran sig.. de var helt alene ud.. ingen var der se i tågen.. kun dem..

han rejsende sig op og så op i dæmonens grønne øjne.. satte læberne imod hans og lod sin tunge komme.. det var ikke kærlighed, han følte, den var en rå lyst til at være sammen med denne dæmon.. måske skulle han stoppe? for at havde lidt gemme på? nej.. det var ikke det værd.. ikke i nu..

"hvad føler du egentlig for mig?" hviskede han i sutekh's ene ører, før han lagde sig på kræ igen og lod igen sin tunge lege med den..


Sidst rettet af kaZu Tors 20 Maj 2010 - 19:01, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jeg har ventede på dig (Sutekh) Empty Sv: jeg har ventede på dig (Sutekh)

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 16:54

Et lille gys gik gennem Sutekhs krop da han endelig mærkede KaZu's tunge, drillende og søgende glide hen over sit lem. han lukkede kort øjnene men da halvdæmonen stoppede igen var han lige ved at ytre sin misfornøjelse over dette. han lod være.

Han gengældte KaZu's kys, dybt og passionsfyldt.. kærlighed? næppe.. Dette var bare ren og skær dyrisk tiltrækning.. de var sammen fordi de havde lysten til at tage hinanden! til at gøre krav på hinandens kroppe! ikke på grund af nogen form for sygelig blødsøden fornemmelse nede i maven.. eller hvor det nu var at menneskene mente den begyndte henne...

Inden KaZu gik ned på knæ igen fik Sutekh ham til at bevæge sig lidt. Han lænede sin ryg ind mod den mur som han før havde presset 'Mare' op af og placerede begge sine hænder blidt på siden af hans hoved da han knælede ned foran ham igen. Åh hvilken fantastisk følelse!

Dog forvirrede KaZu's spørgsmål ham lidt.. hvad fiskede han efter? Ville hans svar få ham til at stoppe hvis det ikke var det han ville høre?? Sutekh brummede let og lod et lille, næsten uhørligt støn slippe ud mellem hans læber før han svarede.

"Hvad er der at føle? andet end det vi begge føler lige nu.. Som du sagde.. nu er du min.. og jeg har tænkt mig at behandle dig derefter..! Lyder det, godt nok.."

Han smilede let ned af halvdæmonen som knælede foran ham. Hans smil var drilsk og tvetydigt.. som en slags joke men stadig pure alvor.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jeg har ventede på dig (Sutekh) Empty Sv: jeg har ventede på dig (Sutekh)

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 19:06

kaZu så kort på sutekh's tralala (kunne ikke lade være xD) før han tog den imellem sine slanke hænder.. "haha, jeg vil glæde mig til at blive din tjener" han smilede skævt, før han lænede sig frem og... kyssede den.. "du må have mange hemmeligheder, noget du vil dele med en halv dæmon som mig?" kaZu stønnede svagt.. mens en perverse tanke, begynde at tag form i hans tanker.. nu måtte han ikke glemme sin mission.. men det her var skøn, så langt væk fra hverdag, han kendte så godt... kaZu slikkede sig om læberne.. det her var så frygtelig skønt...

han følte sig mat i kroppen.. og dog frisk.. han tog den igen, førte langsom mund ned imod den.. han smilete skævt få cm fra der den og åbnede munden.. hvad var hans plan?
et øjeblik, var der helt stille.. selv tågen holdte inde.. man kunne mærke spændingerne i luften.

og så tog han den i munden..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jeg har ventede på dig (Sutekh) Empty Sv: jeg har ventede på dig (Sutekh)

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 9:51

Igen sitrede hans krop af forventningsfuld nydelse da han mærkede KaZu's fingre omkring sin manhood. og smilede igen da han talte. åh hvor var denne halvdæmon dog snakkesaglig! men Sutekh var ligeglad.. Der var kun følelsen og nydelsen!
Igen stønnede han lavt og lod så hans hoved læne tilbage mod muren, og da KaZu endelig tog den i munden, jamrede han en lille smule af fryd over den forfærdeligt behagelige følelse!

Hans hænder greb igen fat omkring halvdæmonens hoved og lod hans fingre sno sig igennem og flette sig ind i hans røde hår. Åh alle de egyptiske guder! Sutekh havde ikke fået noget i et godt stykke tid.. og selv om dette kun var dæmonens mund så føltes det som at være i himmelen!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jeg har ventede på dig (Sutekh) Empty Sv: jeg har ventede på dig (Sutekh)

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 10:11

kaZu vidste hvor han havde ham nu.. han trak sin munden helt inden til roden, kørte sin tunge rundt om den, før han trak sin mund tilbage og væk fra.. han så med et skævt smil op på sutekh, før han hviskede hæs, bedøve af køds drift "hvad kender du til folk her i byen?"
han rejsende sig op, og lænede op af muren med fonten imod ham.. parat til at lad sutekh tag sig med til helvede af nydelse.. "min herrer ønsker?" spurgte han flabet, mens hans gule øje lyste med et særlig glimt, der ikke var set før..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jeg har ventede på dig (Sutekh) Empty Sv: jeg har ventede på dig (Sutekh)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum