Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
jeg har ventede på dig (Sutekh) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
jeg har ventede på dig (Sutekh) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
jeg har ventede på dig (Sutekh) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
jeg har ventede på dig (Sutekh) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
jeg har ventede på dig (Sutekh) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
jeg har ventede på dig (Sutekh) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
jeg har ventede på dig (Sutekh) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
jeg har ventede på dig (Sutekh) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
jeg har ventede på dig (Sutekh) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
jeg har ventede på dig (Sutekh) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

jeg har ventede på dig (Sutekh)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

jeg har ventede på dig (Sutekh) - Page 2 Empty Sv: jeg har ventede på dig (Sutekh)

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 11:26

Sutekh smilede og stønnede da KaZu tog ham helt ind til roden. Da han så kom tilbage på benene vidste Sutekh at det var hans tur.
Han smilede skævt og lænede sig så ind og slikkede ned langs halvdæmonens hals.

"skulle vi ikke tage det her et andet sted hen?"

Han grinede lavt og knurrede, og i samme øjeblik faldt de ind igennem KaZu's skygge. KaZu ville lande på ryggen på en maddress inde i et rum som mindede om et kro værelse men i realiteten var de i et af de gamle huse i gyden. Sutekh stod over ham og smilede kælent mens han begyndte at kysse og slikke sig vej ned langs KaZu's bare bryst og mave. I konstant men langsom bevægelse ned mod hans buksekant.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jeg har ventede på dig (Sutekh) - Page 2 Empty Sv: jeg har ventede på dig (Sutekh)

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 12:06

han havde skælvede, der han havde mærkede sutekh's tunge løbe over sin hals.

"hvorfor ikke?" kaZu slikkede sig om læberne, så de blev fugtigt.. han mærkede suset i maven, der de gik igennem skyggerne.. madrassen under ham var hård.. men i det her øjeblik, var det lige meget.. han skulle nok få tid til at hele sin krop.. til at få hemmelighederne ud af sutekh.. forventnings søde duft var ved at stige ham til hoved.. om lidt.. han trak sutekh længer ned imod sig, kyssede hans læber, med en lidenskab så stort, og mørk, som nattens kvinde.. han følte sig som i himlen eller helvede..
for han vidste også at når de var færdig.. havde han et mission.. han slikkede sig sig om læberne igen og gøs i sit inderste af begær efter denne dæmon.. han stønnede svagt og pressede sin svedig krop op imod sutekh's tunge.. men en langsom frygten begyndte at indtag hans sjæl.. frygten for at det her, i hans hjerte, kunne blive til kærlighed.. en umulig kærlighed...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jeg har ventede på dig (Sutekh) - Page 2 Empty Sv: jeg har ventede på dig (Sutekh)

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 20:10

Sutekh smilede lystent og bevægede sig ned langs KaZu's krop. og hvilken krop! Hans hænder gled ned langs halvdæmonens sider så de tilsidst nåede hans buksekant, hans finger spidser gled langs kanten og fandt tilsidst spændet som han åbnede og trak lynlåsen ned med sine tænder! en lav knurrende lyd kom fra hans strube men det var af ren lyst og ikke fjentlighed!

Sutekh trak i et ryk halvdæmonens bukser af og smed dem på det kolde gulv. Hans krop var varm, næsten overheated med begær! Han kyssede KaZu lidenskabeligt og lænede sig så ned igen for at lade sin lidt spidse tunge glide op langs hans skaft. Han sitrede let, åh hvilken herlig scent! KaZu's scent invaderede hans næse og han elskede det!

Han lod sine læber lukke sig omkring hovedet på kaZu's manhood, og begyndte så langsomt at bevæge hovedet frem og tilbage. Den lille runde ring som var piercet i hans højre side af underlæben ville højst sandsynligt føles som en kold pirren midt i alt det varme mens den kildrede frem og tilbage langs kaZu's længde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jeg har ventede på dig (Sutekh) - Page 2 Empty Sv: jeg har ventede på dig (Sutekh)

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 21:27

kaZy gøs tilfreds.. hvor var det vidunderlig.. hvor var det skønt! han så ned, der sutekh begyndte at bevægede sig ned af.. kunne det være? sutekhs læber var så kølig, så skønne, så utrolig lokkede, som en sandhed fra døden.. men frygten kunne slippe ham.. hvis det blev til kærlighed, så vidste han ikke hvor han skulle gøre af sig selv.. hans hjerte kunne ikke rumme mere.. hvad var der ikke sket med den sidste? kaZu så han legede med hans lynlås, og han ønskede et øjeblik, at han havde taget nogle andre boxershorts på..

pludselig mærkede han det.. sutekh havde fundet frem til ham og kaZu vidste ikke hvor han skulle gøre af selv.. det var ubeskrivelig følelse, der gik igennem ham og hans krop.
en dejlig ubeskrivelig følelse, der fik ham lyst til at være uartigt.. men hvornår var han egentlig artigt?
"hmm" kaZu spindende ligesom en kat øjeblik.. men nu var det hvis hans tur..
kaZu tog i det samme fat i sutekh og trak op mod sine blege læber.
hvor var han egentlig varm tænkte kaZu og slikkede sutekh læber drillende.
han begyndte langsom trække sutekh bukser ned..
(sorry kan ikke huske om han stadig har dem på xD)
kaZu hænder var kølig imod den varme hud, pludselig tog han sig til sit violete øjne.
det brændte.. og han vidste hvad det betød..
men skyldte sig at skjule det, så sutekh ikke lod mærkede til det..
"den ensomme romantikkens hjerte banker stadig" kaZu smilede spydig ned til ham..
mens smerten tog til i hans øje.. det kunne betyde en ting, der som regel endte med mord..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jeg har ventede på dig (Sutekh) - Page 2 Empty Sv: jeg har ventede på dig (Sutekh)

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 22:47

Sutekh lagde ikke mærke til kaZu’s boxere og da slet ikke da han endelig fik ham i munden. Han lod tungen gnubbe sig op og ned af kaZu’s skaft og skulle lige til at stramme sine læber lidt omkring ham da han blev rykket op og kysset af halvdæmonen. Sutekh besvarede sultent hans kys og bed ham let i underlæben mens han mærkede at kaZu skubbede hans allerede åbne bukser ned.

Sutekh smilede let og sparkede så hans bukser af og ned på det kolde gulv før han tog fat om halvdæmonens egne bukser og boxere og rev dem af i et brutalt men tilrettelagt ryk! Hvorefter han smed dem ned til sine egne nede på det tomme gulv. Sengen eller madrassen de lå på knirkede let ved deres mindste bevægelse men det lagde Dæmonen ikke længere mærke til. Han knurrede sultent og bevægede sig ned for at bide let i halvdæmonens hals men bemærkede så at kaZu tog sig til sit øje. Han rynkede let på brynene men slog det så hen som værende ingenting før han greb fat i kaZu’s venstre håndled og rykkede ham rundt så han lå på maven!

Han rakte rundt om halvdæmonens muskuløse men lille krop (i forhold til hans egen) og trak ham op så hvis kaZu samarbejdede ville han komme til at stå på sine knæ med brystet mod madrassen. Sutekh lænede sig frem over kaZu’s legeme og gnubbede sig selv imod ham mens han knurrede liderligt. Han bed let i kaZu’s skulder mens hans højre hånd rakte rundt om halvdæmonens liv og lukkede sig om hans mandom. Han begyndte langsomt at spille den af på kaZu mens han gned sig selv imod ham. Små lave stønne lyde slap fra Sutekh og til sidst kunne han ikke tage det mere. Han slap KaZu’s lem og grab fat i hans hofter med den højre hånd mens han lænede sig lidt tilbage og med hans venstre ledte han sit eget hårde stive lem ind i kaZu. Sutekh stønnede lavmælt i det han langsomt skubbede sig selv helt ind i halvdæmonens indre. Lod ham tage hele hans længde ind før han stoppede og holdt dem i den position i et lille øjeblik.

”oh God..” ordet var ikke mere end et gisp og kort efter lænede Sutekh sig frem over KaZu igen og bed ham blidt i nakken, som en hankat der bestiger en hunkat. Han knurrede let og begyndte så at trække sig ud og skubbe sig ind i kaZu igen, lidt efter lidt satte han farten op. Hans hænder fandt frem til sengen under dem hvor han greb fat i kanterne mens han blev ved med at støde sig selv ind i halvdæmonen. Hårde, hurtigere, mere!

Den ubeskrivelige følelse af nydelse overrumplede ham og ræv ham med! Der var intet andet end dem og deres to varme kroppe! De brændte! Brændte sammen netop i dette øjeblik! Deres passion alt opslugende! Deres bevægelser tilintetgørende! Det var som store bølger af lyst som drev dem sammen! Fik dem til at klaske sammen i en kaskade af vellyst og dyriske instinkter! Og han elskede det!

Sutekh lod sig opsluge af dette vanvid af nydelse og lyst! Lod hans sind gå blankt så kun følelserne og instinkterne var tilbage! Dette var nuet og det skulle leves!

Sutekh bed endnu engang fat i kaZu’s skulder men ikke lige så blidt som sidste gang! Han lod sine let skarpere hjørnetænder gennembore kaZu’s skind så blod sprang frem og løb ned af hans skulder. Hvis kaZu på nogen måde prøvede at kæmpe mod dette ville Sutekh knurre aggressivt og støde hårdt ind i am, så det højst sandsynligt ville gøre ondt!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jeg har ventede på dig (Sutekh) - Page 2 Empty Sv: jeg har ventede på dig (Sutekh)

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 22:09

kaZu havde i de få øjeblik, hvor sutekh fjernede hans bukser, tænkt på hans forbandelse, hvor længe han kunne holde den i ro, før den brød ud? og så hans elskede forlovede, hvad ville han sige til det hele , han ville vel bare deltage i deres leg.. kaZu gav et stille frøs fra sig, og var egentlig ganske glad for at han var alene med denne dejlige dæmon, for ingen skulle tage sutekh fra ham, især ikke den dæmon til Isaac.

han mærkede pludselig de varme hænder om hans lem, ramte nær vanviddet, for følelsen var så ubeskrivelig, så fanatisk. kaZu gav en stønnen fra sig, mærkede at han var ved at komme, der dæmonen pludselig vente ham, så han mærkede madrassen under sig, som noget ganske blødt, i forhold dette hårdt noget, der forgik bag ham. KaZu gav et svagt skrig fra sig, som egentlig ikke var et skrig, men en form for stønnen, der sutekh trængte igennem ham.

kaZu havde ikke længere styr på hvad der var smerte, for det hele var med et gået over i nydelse i det at dæmonen bag ham, fandt takten. det hele fyldte næsten hans hjerte med en latter midt i smerten, for sutekh var ikke blid. han var ligeså hårdt og brutalt som kaZu regnede med at han var. han tænkte kort om hans bukser havde overlevede sutehk's behandling af dem ellers måtte han vel bare følge med denne dæmon, nu hvor han var hans herrer. hans ansigt røg kort op i grimasse, der var et halvt smil og en halv stønnen, der kom fra hans indre. så mærkede han pludselig biddet i sine skulder, hvor den kølige fornemmelse af blod rørte hans blege hud. det tændte ham mere og mere. kaZu løftede sin ene hånd og satte den mod den skulder blødte. han flyttede den igen, med aftrykke af hans hånd på skulderen. på grunden af kunne han ikke så godt vende sig, men han fandt hurtigt, sutekh's læber, hvor han kørte sine finger med blodet over i en seksuel bevægelse. han havde ikke længer styr på sit åndedræt, som der var hurtigt, stønnende, fyldt med nydelse. men dette her var ikke nok, kaZu ville også deltage, men han vidste hans tur nok skulle komme, når dæmonen bag han var færdig. kaZu negle klemte sig ned i madrassen..
det her var en af de bedste elskov i sit korte liv. dog måtte han modvillig indrømme at dæmonen ikke slog hans forlovede. men at dette her var skøn, var der ingen tvivl om..
det var så skønt, at han ikke længere lov mærke til smerterne i sit inderste..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jeg har ventede på dig (Sutekh) - Page 2 Empty Sv: jeg har ventede på dig (Sutekh)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 18:18

Sutekh slikkede sine læber i det at kaZu’s fingre gled over dem. Han var på sit højeste nu. Han stødte sig selv ind og ud af kazu, hurtigere, hårdere, dybere! Han måtte bare have mere af denne halvdæmon og han vidste godt at hans midlertidige besættelse med denne demonkin under sig var en synd. En synd som selv hans far, Kaos Guden ikke ville kunne godtage. Men Sutekh var ligeglad.! Denne halvdæmon tilhørte ham! Var hans og kun hans! I dette øjeblik tilhørte kaZu kun Sutekh! Og han ville slå ihjel hvis nogen prøvede at stoppe hvad de havde gang i, i dette øjeblik!

Efter endnu et par kraftfulde stød, trak Sutekh sig ud og greb fat I kaZu og rev ham rundt endnu engang. Hvis kaZu ikke gjorde noget ville han denne gang ende på ryggen, stadig under Sutekh men så han kunne se op på skygge dæmonen over ham.
Sutekhs øjne skinnede ikke som de plejede, men den der specielle glød var der stadig. Som små flammer i hans øjne holdt de passionen i live!
Igen stødte Sutekh sig selv ind i kaZu! Han stønnede højlydt og hans vejrtrækning var hurtig og han stønnede i takt med at han stødte ind og ud af kaZu igen! Hans hænder rakte ned og placerede sig på hver sin side af kaZu’s hoved hvor de greb fat i sengen. Sutekh havde placeret kaZus ben (hvis han ville lade ham) rundt om hans liv. Hans lange røde hår hang ned på hver sin side af hans ansigt og indrammede det perfekt. Piercingerne i hans ene øre og hans læbe glimtede let i takt med at hans krop bevægede sig.
Hans hjerte hamrede i hans bryst og det var som om at skyggerne omkring dem vidste at deres herre var i ekstase! For de var ikke stille og rolige som altid. De var i bevægelse. Som blev de trukket hen til Sutekh. Som gav de ham energi! Små sved perler viste sig på hans pande og hans krop føltes i sandhed som om den var ved at brænde op! Denne herlige sensation af følelser som løb gennem hans krop! Nydelsen var ubeskrivelig! De var som to flammer der var ved at opsluge hinanden.! Og snart ville han ikke kunne mere!
Sutekh lænede sit hoved tilbage og stønnede højlydt mens han knurrede. Han ville ødelægge denne halvdæmon! Ødelægge ham så ingen andre end han kunne eje og bruge ham!
Endnu engang så Sutekh ned på kaZu under ham mens han stønnede. Og så lænede han sig ned og gav krav på demonkin’ens læber! Han kyssede ham inderligt og passionsfyldt! Hans tunge gled ind mellem kaZu’s læber og rundt om hans tunge! Deres tunger dansede i en hed dans mens dæmonen stønnede ud imellem.

Så ville han læne sig tilbage igen og knurre højlydt! Han kunne snart ikke mere! Hans indre flamme anstrengte sig i den sidste minutter inden den totale udløsning! Han knurrede igen og stønnede derefter.! Hvem ville have troet at en halvdæmon som kaZu ville kunne bringe ham til climax så hurtigt?!
Han stødte hårde og hurtigere mens han endnu engang lænede sig ned og bed sig fast i kaZus skulder! Blod flød ud i hans mund og han slugte lidt af det. det løb ud mellem hans læber og farvede sengen under dem rød! Han blev ved med at holde fast I kaZu på denne måde mens han stønnede og knurrede. Hans ene hånd ville række ned og lukke sig omkring kaZu’s lem igen og spille ham af mens han bare blev ved med at tage ham hårdt og hurtigt!

Flere minutter syntes at gå inden Sutekh til sidst ikke kunne holde den gående længere. Han gav et kort øjeblik slip fra kaZus skulder for at gispe efter vejret hvorefter han ville stønne højlydt og igen lukke kæberne omkring kaZus skulder. Hans bid meget hårdere end før mens han stødte sig ind i kaZu en sidstegang, hårdt og brutalt i det han fik udløsning! Hans krop sitrede med nydelse og han gav slip for kaZu’s skulder i det han stønnede og gispede efter vejret! Han blev ved med at støde sig selv ind I kaZu et par enkelte gange mere, dog ikke lige så hårdt og hurtigt som før. Før han til sidst kollapsede oven på halvdæmonen under sig. Han trak vejret tungt og hurtigt. Endelig var denne halvdæmon blevet hans..!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jeg har ventede på dig (Sutekh) - Page 2 Empty Sv: jeg har ventede på dig (Sutekh)

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 12:40

halv dæmonen mærkede hvordan sutekh støde sig frem og tilbage inden i ham, på en måde der gav ham smerter og en ubeskrivelig form for nydelse, der sendte ham lige i helvedes skød, hvor kun den lysternes sande ansigt fandtes.

en svag stønnen slap kort kaZu's læber, der han mærkede at sutekh trak sig ud. lige før han vendte ham om. kaZu lå kort med sprede ben, før han satte dem op omkring dæmonens ryg, hvor han klemte sig fast, mens et veltilfreds katte smil pyntede hans læber.
et skrig af en nydelse slap kaZus læber, der dæmonen over ham kræve sin ret igen..
selv lå halv dæmonen bare og så op i ansigt på sutekh, mens et pervers skævt smil lå på hans læber, og som skjulte hans inderste tanker, der var som et inferno af smerte, nydelse, af noget dybt ubeskrivelig, som der fandtes ingen mening eller ord for. han nyd det så meget nu,
at han ikke længere lod mærke til hvordan skyggerne rundt om dem bevægede sig,
som om de fulgte de deres mindste ryk eller bevægelse. men et sted, hvis kaZu endelig have set dette, ville han også være total ligeglad, for lige nu lå alt hans opmærksomhed hos dæmonen over ham, for han lå stille og ventede bare på at sutekh ikke kunne mere,
for så skulle der ske ting og sager, som ville selveste himlen og helvede til at ryste af angst..
kaZu besvarede sutekhs passionsfyldte kys med en lidenskab og brutalitet, der love, at de ikke var færdig i nu.

kaZu mærkede pludselig bidet i skulderen igen, hvor det røde blod løb som floden Seinen ned over den hele, men her var det bare ikke tårerne fra en nymfe, men blodet fra en lidelig halv dæmon, der ikke vidste hvor længe han i nu kunne holde sig i skindet.

og så sket det.. kaZu mærkede hvordan sutekhs krop i et sekund eller to spændt som bue over ham og så kom dæmonen i ham, selv lå kaZu bare med et tilfreds smil, mens sæden fra sutekh fandt længere og længere ind i ham, det fik næsten til at le højt af bare sarkasme

de få øjeblikke, hvor sutekh lå med sin udløsning, skyndte kaZu at vende ham om, så sutekh lige pludselig lå nederst. halv dæmon satte sig med et pervers smil på sine læber sig over overskræv på skødet af dæmonen, så deres to lem rørte hinanden.
han lænede sig frem med et frem, og begyndte langsom at fører sin tunge op langs sutekhs hals, hvor svedperlerne smagte salte. tungen fandt til sidst sutekhs mund, hvor han brutal satte et kys, som noget af det sidste..

(sorry for gentagelser og stavefejl ^^')

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jeg har ventede på dig (Sutekh) - Page 2 Empty Sv: jeg har ventede på dig (Sutekh)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum